Lara Croft and the Guardian of Light SKIDROW نسخه کامل بازی جدید
Lara Croft and the Guardian of Light SKIDROW نسخه کامل بازی جدید
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


سازنده : Crystal Dynamics
ناشر : Square Enix
پلتفرم : Play Station 3 ( از طريق PSN ) و Xbox 360 ( از طريق XBL ) و PC ( از طريق Steam )
تاريخ انتشار : تابستان 2010
نحوه ي انتشار : فقط از طريق دانلود از شبكه هاي مذكور
سايت رسمي : laracroftandtheguardianoflight.com

Lara Croft and the Guardian of Light نسخه ي جديد از ماجراجويي هاي لارا كرافت ميباشد كه علي رغم نسخه هاي قبلي ديگر در عنوان خود از نام Tomb Raider بهره نميبرد و فقط از طريق دانلود از PSN ،‌ XBLM و Steam قابل دسترسي خواهد بود . اعلام شده است كه اين بازي به عنوان ادامه ي سري Tomb Raider شناخته نميشود و فقط " يك تجربه ي ديجيتالي " است .

سبك بازي به صورت اكشن آركيد گونه و با دوربين ايزومتريك و از نماي بالا بوده و طبق گفته ي سازندگان تمركز اصلي روي High Score و ارزش تكرار خواهد بود . همچنين با اضافه شدن Co op به گيم پلي بازي ميتوان شاهد كارهاي تركيبي بود .

در زمينه ي داستاني نبايد زياد از بازي انتظار داشت ولي با توجه به اينكه Co op به بازي اضافه شده است بايد علاوه بر لارا يك شخصيت قابل بازي ديگر نيز اضافه ميشود . اين شخصيت جديد يكي از افراد قبيله ي مايان با نام Totec ميباشد كه قابليت ها و توانايي منحصر به فرد خود را دارد . درون مايه ي اصلي داستان در مورد يك شيء باستاني به نام Mirror of Smoke ( آينه ي دود ) ميباشد كه قدرتهاي مرموز مختلفي دارد . لارا و توتك به زودي خودشان را در حال مبارزه با روح پليد آزاد شده توسط Mirror of Smoke با نام Xoxolt خواهند يافت و بايد هم با طبيعت و هم با اين دشمنان همزمان مبارزه كرده و داستاني ديگر از ماجراجويي هاي لاراكرافت را رقم بزنند .

در مورد لوكيشن هاي بازي هم چيز زياد و با جزئياتي منتشر نشده است و فقط نام معبد ها و جنگل هاي آمريكاي مركزي به چشم ميخورد .

 

 

http://www.laracroftandtheguardianoflight.com/images/logos/logoLaraCroft.png




امتیاز شما به این مطلب:

 ( امتیازها: 2)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: