Uniblue RegistryBooster 2011 5.0.11.0
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


Uniblue RegistryBooster 2011 5.0.11.0 مرتب سازی و بهینه سازی رجیستریشناسایی خطاهای موجود در رجیستری و رفع آن ها یکی از راه ها برای بالابردن سرعت ویندوز و پیشگیری از قفل و هنگ کردن های متعدد است. این خطاها هنگام نصب و پاک کردن یک نرم افزار و عدم پاکسازی کامل آن به وجود می آید. لذا وجود یک نرم افزار برای مرتب سازی رجیستری و حذف فایل های زائد ضروری به نظر می رسد.
 Uniblue RegistryBooster  پاسخی به تمام مشکلات رجیستری ویندوز است! این نرم افزار با بررسی های دقیق و شناسایی مشکلات و فایل های مخرب و معیوب در ارتباط با رجیستری سیستم را محافظت میکند و کارایی های آن را افزایش میدهد. این اثرات میتوانید بلافاصله پس از اولین استفاده از این نرم افزار مشاهده کنید.

 



Runtime GetDataBack for FAT/ NTFS 4.21
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



Runtime GetDataBack for FAT/ NTFS 4.21 از قدرتمندترین و مطرح ترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات که از سوی بسیاری از منتقدان و علاقمندان گزینه  اول مراجعه برای بازیابی اطلاعات است، نرم افزار GetDataBack شرکت Runtime Software است که در دو ویرایش برای درایوهای دیسک سخت با فرمت FAT و همچنین نسل جدید درایو ها با فرمت NTFS عرضه شده است.
برای GetDataBack تفاوتی ندارد فایلهای شما چگونه حذف شده اند، بر اساس اتفاقات و مشکلات برق رسانی آسیب دیده اند، به صورت فیزیکی صدمه دیده اند، به صورت عمدی و به طور کامل از پاک شده اند، فرمت شده اند و حتی عملیات Fdisk بر روی هارد شما صورت گرفته است. خواه ویندوز و سیستم عامل درایو شما را می شناسد و خواه خیر، GetDataBack با استفاده از الگوریتم و فن آوری پیشرفته خود به بررسی سکتور به سکتور هارد پرداخته و تمامی آنچه را که با سیستم پیشرفته خود قادر به خواندن است برای شما ثبت می کند و سرانجام همگی اطلاعات به دست آورده خود را به صورت پوشه بندی شده برای شما مرتب کرده و به نمایش می گذارد تا بتوانید براحتی اطلاعات حذف شده خود را پیدا نمایید



ChrisTV Online Premium Edition 5.60
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


با ChrisTV Online Premium Edition 5.60 شما می توانید بیش از 800 شبکه خارجی و بیش از 600 ایستگاه رادیویی که در بیش از 100 کشور وجود دارد را تماشا کنید.همچنین این برنامه قابلیت افزودن شبکه و ایستگاه رادیویی را نیز دارا می باشد.دقت کنید که شما به هیچ گونه وسیله سخت افزاری برای دیدن این شبکه نیاز ندارید. شما همچنین می توانید ویدیو مورد علاقه یا فیلم و آهنگ مورد علاقه خود را جست و جو کنید. یکی از مشخصات این برنامه این است که شما نیاز به برنامه دیگری برای دیدن این برنامه ها ندارید و این برنامه همه کار را برای شما انجام میدهد.این برنامه همچنین قابلیت پشتیبانی از خطوط اینترنت Dial Up وخطوط پر سرعت دیگر را نیز دارد.
 



SmartFTP 4.0.1162
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


نرم افزار مدیریت اف تی پی

نرم افزار SmartFTP 4.0.1162  یکی از بهترین و قویترین نرم افزارهای مدیریت بر هاست به شمار میرود و شما با داشتن آن نیازی به سایر نرم افزارهای اف تی پی نخواهید داشت. این نرم افزار از سرعت بسیار بالایی در هنگام اتصال به سرور برخوردار است و کمتر در آن دیده شده که اتصال مدیر از سرور قطع شود. شما با کمک این نرم افزار میتوانید به راحتی فایلهای مورد نظر خود را با سرعتی بسیار مناسب در هاست سایت خود آپلود کنید که برای اینکار نیازی نیست از راه های طولانی استفاده کنید بلکه با کشیدن و رها کردن فایل مورد نظر هم میتوانید آن را در قسمت مربوطه آپلود کنید.