IDM UltraCompare Professional 8.00.0.1012
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

IDM UltraCompare Professional 8.00.0.1012 نرم افزاری قدرتمند جهت مقایسه دو فایل و محتویات آن ها با یکدیگر طراحی شده است. به کمک این نرم افزار تنها کافیست شما دو فایل را به برنامه معرفی کنید و سپس به کمک ابزارهای این نرم افزار می توان عملیات مقایسه را انجام داد. به عنوان مثال با وارد نمودن دو فایل متنی به برنامه و انجام عمل مقایسه، نرم افزار تمامی کلمات و جملاتی که با یکدیگر تفاوت دارند را با رنگ های مختلف نمایش می دهد. این ویژگی برای پوشه ها نیز می تواند مورد استفاده قرار می گیرد. در قسمت مقایسه کردن پوشه ها شما می توانید به مقایسه ی دایرکتوری ها در شبکه بپردازید و همچنین فایل هایی با پسوندهای zip را به صورت هرچه بهتر و دقیق تر با یکدیگر مقایسه کنید که این عمل به کاربران کمک می کند تا تفاوت های بین آنها را مشاهده کنند. این نرم افزار محصولی از شرکت IDM Computer Solutions می باشد

قابلیت های کلیدی نرم افزار IDM UltraCompare Professional 8.00.0.1012:

  • قابلیت مقایسه متن
  • توانایی مقایسه پوشه ها
  • امکان مقایسه کردن word
  • سرعت بسیار بالا در مقایسه
  • هوشمند بودن مقایسه دوتایی ها
  • امکان پرینت از نتایج و یا خروجی گرفتن از نتایج
  • قابلیت مدیریت فایل ها
  • امکان نمایش مقایسه ها
  • دسترسی سریع به نرم افزار تنها با یک راست کلیک
  • توانایی مقایسه سریع فایل های Binary

 

 


 



IDM UltraCompare Professional 8.00.0.1010
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




IDM UltraCompare Professional 8.00.0.1010 نرم افزاری قدرتمند جهت مقایسه دو فایل و محتویات آن ها با یکدیگر طراحی شده است. به کمک این نرم افزار تنها کافیست شما دو فایل را به برنامه معرفی کنید و سپس به کمک ابزارهای این نرم افزار می توان عملیات مقایسه را انجام داد. به عنوان مثال با وارد نمودن دو فایل متنی به برنامه و انجام عمل مقایسه، نرم افزار تمامی کلمات و جملاتی که با یکدیگر تفاوت دارند را با رنگ های مختلف نمایش می دهد. این ویژگی برای پوشه ها نیز می تواند مورد استفاده قرار می گیرد. در قسمت مقایسه کردن پوشه ها شما می توانید به مقایسه ی دایرکتوری ها در شبکه بپردازید و همچنین فایل هایی با پسوندهای zip را به صورت هرچه بهتر و دقیق تر با یکدیگر مقایسه کنید که این عمل به کاربران کمک می کند تا تفاوت های بین آنها را مشاهده کنند. این نرم افزار محصولی از شرکت IDM Computer Solutions می باشد



IDM UEStudio 10.30.0.1001 + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


IDM UEStudio 10.30.0.1001 می تواند به جای بیش از 30 کامپایلر برای زبان های برنامه نویسی مختلف همچون C++, Java, GNU C/C++, PHP, Perl , ... مورد استفاده قرار گیرد و پشتیبانی کامل و بی نقصی را برای کاربران ارایه می کند. سرعت اجرا و پاسخگویی این نرم افزار بسیار بالا می باشد که باعث محبوب تر شدن این نرم افزار گشته است. این نرم افزار بر پایه ی بانک اطلاعاتی نرم افزار قدیمی Ultra Edit پایه ریزی گشته است ؛ با اضافه شدن زبان ها برنامه نویسی بیشتر و امکانات بسیار بالا هم اینک از طرف شرکت مشهور IDM Computer Solutions با نام UEStudio به بازار ارایه گشته است و افرادی که با نسخه ی پایه ی این نرم افزار کار کرده باشند به راحتی می توانند از آن بهره ببرند و لذت یک برنامه نویسی حرفه ای را حس کنند. این نرم افزار قابلیت های بسیار متعددی داراست که می توان به امکان کدنویسی تحت وب و نمایش خطاهای گرامری در دستورات اشاره نمود که از بهترین امکانات این نرم افزار می باشند.


WinEdt 6.0 Build 20101215 + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




نرم افزارWinEdt 6.0   یک برنامه قدرتمند و چند منظوره ویرایشگر متن برای ویندوز است که استعداد فوق العاده در ایجاد اسناد متنی و LaTeX و غیره را دارد. همچنین WinEdt کاربرد فراوانی به عنوان یک کامپایلر و سیستم حروف چینی برای متن Text و اچ تی ام ال HTML دارد. این نرم افزار با برجسته کردن حروف اصلی و با امکان تنظیمات برای این طرح ها و همچنین چک کردن املاء متن و پشتیبانی بسیاری از زبان ها برنامه قدرتمندی از آن ساخته است. ادغام یکپارچه نرم افزار با جدیدترین لوازم و سیستم های Tex مانند (MiKTeX 2.8 و TeX Live 2009) که به طور گسترده ای روی ویندوز XP، ویندوز Vista و ویندوز 7 تست شده است.
فراموش نکنید که به بخش راهنمای استفاده از نرم افزار سر بزنید. در آنجا کاملا خواهید آموخت که چگونه و به بهترین نحو با پروژه ها کار کنید و از امکانات پیشرفته و استفاده از اسناد بزرگ بهره ببرید. اگر به درستی و از تمام امکانات نرم افزار ویرایش استفاده کنید، استفاده از آن لذت بخش و محتوای اسناد شفاف و قابل درک خواهد بود. همچنین منو های قدرتمند آن چیزی را برای راحتی کاربر از قلم ننداخته است. البته همه چیز قبلا به طور پیش فرض تنظیم شده و کار با آن را برای یک کاربر مبتدی هم به راحتی امکان پذیر کرده و امکان تغییرات تنها برای سفارشی کردن در استفاده های شخصی می باشد.
در حین استفاده راهنمای کاربر برخی از مفاهیم مهم (مانند حالت، تنظیمات و عملکرد رشته ها) را توضیح می دهد که آن را تنها از یک Notpad ساده فراتر برده است. با این حال هر عملکردی که به آن نیازی نیست می توانید غیر فعال کنید.


Microsoft Office Word 2010 ورد2010
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Microsoft Office Word 2010 دانلود ورد 2010 به صورت مجزا

یکی از معروف‌ترین و پیشرفته‌ترین نرم افزار های تایپ متون نرم فزار وورد می باشد . در این نسخه جدید ویژگی های بسیاری برای زیباتر شدن متن و امکانات بسیاری ارائه شده است، که از این ویژگی ها می توان انعکاس نور و درخشش سایه به متن و همچنین اضافه شدن افکت های متن و ویژگی های چاپی عالی و ذخیره خودکار سندی که در حال کار با آن هستید اشاره کرد. شما میتوانید تنها نسخه ورد رو دریافت کنید و از کار به اون لذت ببرید.



فارسی ساز آفيس 2003 و 2007 و 2010
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


فارسي ساز آفيس 2007 با غلط گير فارسي
سرانجام بسته نرم افزار فارسي ساز آفيس 2007 توسط مایکروسافت رائه گرديد. پس از ارائه نسخه موفق فارسي ساز آفيس 2003 كه با استقبال بسيار زياد توسط كاربران فارسي زبان از اين فارسي ساز واقع شد. شما پس از نص اين فارسي ساز بر روي آفيس 2007 خود علاوه بر فارسي شدن تمامي بخشها و منوهاي آفيس 2007 امكان جديدي به اين نسخه از فارسي ساز اضافه ميشود كه بدون شك يكي از بهترين امكانات ارائه شده براي نسخه آفيس ميباشد، اضافه شدن غلط گير فارسي يا همان Spellcheck ميباشد. كه با استفاده از اين امكان شما ميتوانيد غلط هاي املايي خود را در متن تايپ شده يافته و آن را تصحيح نمايد. با نصب اين فارسي ساز شما ميتوانيد تغييرات عمده اي در نرم افزارهاي Microsoft Office Excel 2007 , Microsoft Office Outlook 2007, Microsoft Office PowerPoint 2007 ,  Microsoft Office Word 2007 داشته باشيد. براي نصب اين پكيج شما ميتوانيد پس از نصب آفيس 2007 در ويندوز هاي ايكس پي، ويستا، ويندوز 7 اين فارسي ساز را نصب نماييد.


 



LeaderTask 7.0 سازماندهی امور روزانه و کسب و کار
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


LeaderTask 7.0 ابزاری قدرتمند جهت سازماندهی امور روزانه و کسب و کار برای یک شخص مدرن می باشد. این نرم افزار دارای یک سیستم هوشمند برای اداراه کردن امور، تجارت، کارهای روزمره، حوادث، تماس های تلفنی، رویدادها می باشد. این نرم افزار دارای ویژگی های بسیاری در زمینه مدیریت زمان و سازماندهی فعالیت های روزانه دارد. این برنامه به شما در مدیریت زمان کمک خواهد کرد. قابلیت ذخیره هر فایلی را در پایگاه داده خود دارد. توسط این برنامه می توانید به مدیریت گروه هم شرکت بزرگ و یا شرکت کوچک بپردازید. نرم افزار LeaderTask وظایف را به صورت درختی و سلسله مراتبی برای شما نمایش می دهد. همچنین دارای یک یادآوری کننده وظایف می باشد که در زمان خاصی آن وظیفه را به شما یادآوری نماید. استفاده از نرم افزار LeaderTask بسیار آسان می باشد و دارای تنظیماتی جهت راحتی بیشتر در استفاده می باشد. این نرم افزار دارای فیلتر وظایف است بدین صورت که وظایف را به صورت: امروز من، نکات مهم، ضروریات، خرید ماهانه، پروژه،  ماه ها، مشاهده وظایف وکالت داده شده، بانک، خرید، برای خواندن، نتیجه بحث ملاقات ها، کارهای گذشته، اهداف سال و ... تنظیم می نمایید. همچنین می توان وظایف را بر اساس الویت تنظیم نمود. LeaderTask به شما کمک می کند تا لینک ها و وب سایت های دلخواه را ذخیره نمایید و اجازه گرفتن پشتیبان و نیز چاپ داده ها را به شما می دهد.
 



PowerCHM 6.3
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




 

فرمت CHM فرمت مخصوص فایل Help در بسیاری از نرم افزارهاست که قابلیتهای ساده و گوناگونی را در زمینه ی ساخت کتب الکترونیک به ما می دهد . حال چگونه میتوانید یک فایل Help ساده با فرمت CHM بسازیم ؟

PowerCHM 6.3 نرم افزاری مناسب و محصولی از شرکت Dawningsoft است که به شما امکان ساخت فایلهای Help با فرمت CHM و جایگزینی مناسب برای Help ویندوز را با قدرت جستجوی بالا می دهد .

برخی ویژگی های کلیدی نرم افزار PowerCHM :

  • تولید آسان و خودکار فایلهای CHM از فایلهای HTML , فایلهای متنی Text , فایلهای متنی Word و فرمت PDF .
  • ویژگی های ویرایشی نرم افزار که امکان ویرایش این فرمتهای متنی را قبل از تبدیل می دهد .
  • تولید خودکار تاپیک و Index تنها با استفاده از سرتیتر , نام فایل و یا خط مشخصی از متن .
  • ویژگی جالب Decompile کردن فایلهای CHM به شما امکان خارج کردن تمامی محتویات یک فایل CHM را می دهد . این بخش قادر به پشتیبانی Batch Conversion


RapidTyping 3.4.5 Final + Portable تمرین افزایش سرعت تایپ
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


RapidTyping 3.4.5   نرم افزاریست که می تواند در محیطی جذاب و سرگرم کننده و با یک سری تمرین های ساده اما خاص سرعت کارکرد کاربران را برروی کیبورد سیستم بسیار افزایش دهد. این نرم افزار که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند طوری عمل می کند که در ابتدا کاربر با تایپ مداوم دو حرف دست خود را عادت می دهد و مرحله به مرحله می تواند با راهنمایی هایی که به صورت خودکار با نمایش صحیح انگشتان از خود نشان می دهد کاربر هم پیشرفت کند.
این ابزار همچنین قابلیت استفاده برای چند کاربر را دارد یعنی در یک سیستم می توان برای نرم افزار چند کاربر تعریف کرد تا هریک از آن ها بتوانند بسته به استفاده خود از RapidTyping بهره برداری نمایند ؛ کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند به راحتی پس از مدت بسیار کوتاهی بهترین نتیجه گیری را از نرم افزار انجام دهند.



UltraEdit 16.30.0.1003 Final + Portable ویرایشگر متن
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


UltraEdit 16.30.0.1003 شما براي ويرايش متون خود از چه نرم افزاري استفاده ميكنيد آيا به اين فكر افتاده ايد كه بتوانيد تمامي فايلهاي متني خود را توسط يك نرم افزار ويرايش كنيد. و نيازي به نصب انواع و اقسام اديتور ها در اين زمينه نباشيد. ويرايشگر متن يكي از اساسي ترين احتياجات كاربران رايانه و برنامه نويسان ميباشد. افرادي كه علاقه مند به برنامه نويسي در زمينه هاي  مختلف ميباشند هميشه سعي بر اين دارند با انتخاب ويرايشگري كه بتواند تمامي زبانهاي برنامه نويسي را پشتيباني و در عين سادگي از قدرت بالايي برخوردار باشد. همچنين شركتهايي در زمينه توليد نرم افزارهاي ويرايشگر متن كار ميكنند سعي بر اين دارند ويرايشگر خود را با تمامي زبانهاي برنامه نويسي سازگار كنند تا بتوانند كاربران بيشتري را به خود جذب نمايند. يكي از شركتهايي كه دز زمينه توليد نرم افزرهاي قدرتمند ويراشگر تصوير مهارت خاصي داشته و سعي بر جذب ميليونها كاربر در سراسر جهان مي باشد. شركت IDM Computer Solutions مي باشد. كه با توليد نرم افزار قدرتمند IDM UltraEdit توانسته از رقباي خود پيشي بگيرد. با اين نرم افزار قدرتمند شما ميتوانيد به راحتي انواع فايلهاي تحت وب و تمامي زبانهاي برنامه نويسي از جمله C/C++, VB, HTML, Java, javascript, Perl, FORTRAN, LaTex, PHP و... ميباشد. اين نرم افزار به برنامه نويسان اين امكان را ميدهد كه با رنگ بندي كدهاي HEX بتوانند به راحتي فايلهاي خود را ويرايش نمايند.