DVDFab Virtual Drive 1.1.2.0 نرم افزار ساخت درايو DVD مجازی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


DVDFab Virtual Drive 1.1.2.0 نام نرم افزاری ميباشد كه با كمك آن ميتوانيد درايو DVD مجازی بسازيد كه سی دي هاي Blu-ray رو پشتيباني ميكند و در نرم افزار PowerDVD 8 به بالا به راحتي ايميج هاي فيلم هاي دي وي دي خود رو مشاهده كنيد




Uniblue SystemTweaker 2011 2.0.1.7
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Uniblue SystemTweaker 2011 2.0.1.7 یکی دیگر از محصولات شرکت معروف Uniblue بوده که مجموعه ای از ابزار بهینه سازی سیستم را دارا می باشد




Microsoft Windows 7 Ultimate RTM With SP1 x86 MSDN
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


دانلود نسخه اورجینال (MSDN) و نهایی (RTM) ویندوز 7 نوع 32 بیتی یکپارچه شده با SP1

 این نسخه که در اختیار کاربران MSDN قرار خواهد گرفت به صورت کاملا اورجینال می باشد. MSDN مخفف Microsoft Developer Network است.


 


WinRAR 3.93 Final + WinRAR 4.00 Beta 5
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 

معروفترین نرم افزار فشرده سازی فایل ها WinRAR

WinRAR 3.93 Final + WinRAR 4.00 Beta 5 محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.




Kaspersky Rescue Disk 10.0.23.29 data 2011/01/23
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




http://www.kaspersky.com/images/newdesign/toplogo.gif

می دانید که یکی از بهترین راه های مبارزه با ویروسها و تمیز کردن یک سیستم ویروسی اسکن و از بین بردن ویروسها از طریق بوت است. در حالت بوت به دلیل اینکه فایلهای آلوده در حال استفاده نبستند و ویروس فعال نیست امکان از بین بردن فایلهای ویروسی و تمیز کردن فایلهای آلوده در شرایط بهتری فراهم است.
آنتی ویروس کاسپراسکی هم یکی از آنتی ویروسهای خوب محسوب می شود و دیسک بوت آن یک دیسک بوت با ارزش به شمار می اید. 



Windows 7 Manager 2.0.6 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Windows 7 Manager 2.0.6   نرم افزای است قدرتمد که توسط آن شما می توانید به پاک سازی ، بهینه  سازی و مدیریت ویندوز Se7en بپردازید. این نرم افزار به  سرعت ویندوز شما می افزاید ، امنیت سیستم شما را حفظ  می کند و تمامی انتظاراتی را که از یک نرم افزار بهینه ساز دارید  ، به صورت یکجا در اختیارتان قرار می دهد. ویندوز Se7en قطعا جایگزین  تمامی سیستم عامل های ماکروسافت جهت استفاده خانگی و… خواهد بود که به زودی  نرم افزارهای بسیاری برای آن ساخته و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.  با استفاده از Windows 7 Manager بر روی ویندوز خود ، سلامت آن  را به کلی تضمین کنید. کافی است که در اوقات آزاد ، نرم افزار را فعال نموده  تا تمامی عیب و ایرادها را به طور کامل بر طرف کند.  این نرم افزار از 30 ابزار گوناگون و مختلف جهت مدیریت ، پاک سازی ،  حفظ امنیت ، افزایش سرعت و… تشکیل شده است.

 



 


آپدیت آفلاین آنتی ویروس Nod32 کد 5808 به تاریخ 2011.01.22
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


آپدیت آفلاین آنتی ویروس Nod32
آپدیت آفلاین آنتی ویروس Nod32 به تاریخ 22-01-2011



NOD32 On-Demand Scanner 5808 Date 22.01.2010
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


ESET NOD32 On-Demand Scanner

مطمانا با آنتی ویروس قدرتمند NOD32 محصول شرکت موفق ESET آشنا هستید و از توانایی های این آنتی ویروس خبر دارید! شرکت ESET با ارایه ی NOD32 On-Demand Scanner Portable جای خالی نرم افزارهای همراه خود را پر کرده است. توسط این نرم افزار شما نسخه ای بروز از نرم افزار NOD32 Antivirus را همراه خود دارید. این نرم افزار نیازی به نصب ندارد و فقط با اجرای آن می توانید سیستم خود را Scan کرده و بدافزارها را از بین ببرید. NOD32 On-Demand Scanner Portable به صورت رایگان از طرف شرکت ESET ارایه می شود.





J. River Media Center 15.0.173
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




پخش و مديريت فايل هاي مالتي مديا J.River Media Center

J. River Media Center 15.0.173 بدون شک شما هم از آن دسته افراد هستید که زیبایی پلیر مورد استفاده تان در هنگام پخش صوت و یا تصویر مورد نظرتان برایتان مهم است و یا کیفیت پخش و تفکیک کیفیت صوت و تصویر آن، نرم افزار J. River Media Center یکی از نرم افزارهای بسیار بسیار قدرتمند در زمینه پخش و کار با فرمت های صوتی و تصویری مختلف! با استفاده از این نرم افزار می توانید از امکانات بی شمار آن یکجا بهره مند شوید!


 

 



AI RoboForm Enterprise 7.1.7.0 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

AI RoboForm Pro Enterprise 7.1.7.0 Final یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف میباشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره میکند و بار هر بار وارد شدن به آن سایت نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد میکند و شما به سرعت وارد آن سایت میشوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما میباشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک میکند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما میتوانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.

 

قابليتهاي عمومي نرم افزار AI Roboform :
- تمام پسوردهای شما رو به خاطر میسپره و به صورت اتوماتیک شما رو لاگین میکند
- فرمهای طولانی ثیت نام رو با یک کلیک پر میکند
- برای امنیت کامل پسوردهای شما رو به صورت کدگذاری شده ذخیره میکند
- میتواند پسوردهای تصادفی تولید کنه که هکرها نتونن حدس بزنن
- برنامه های Keylogger رو شکست مي دهد چون اصلا از کیبورد برای وارد کردن پسوردها استفاده نمیکند
- از پسوردهای خود پشتیبان بگیرید و اونها رو بر روی کامپیوترهای مختلف استفاده کنید
- بوسیله GoodSync در هنگام تغییر پسورد ، پسوردهای خود را در کامپیوترهای دیگری که استفاده می کنید به روزرسانی کنید
- بوسیله Pass2Go که هیچ گونه احتیاجی به نصب شدن ندارد (قابل حمل و نقل) پسوردهای خود را جا به جا کنید
- قابلیت کار بر روی مرورگرهای Internet Explorer, AOL/MSN, Firefox
- روبوفرم انتخاب ناشران PCMagazine و از نظر CNET برترین نرم افزار سال شناخته شده
- و...