Microsoft Windows 7 Ultimate RTM With SP1 x64 MSDN
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

Microsoft Windows 7 Ultimate RTM With SP1 x64 MSDN

دانلود نسخه اورجینال (MSDN) و نهایی (RTM) ویندوز 7 نوع 32 بیتی یکپارچه شده با SP1

 این نسخه که در اختیار کاربران MSDN قرار خواهد گرفت به صورت کاملا اورجینال می باشد. MSDN مخفف Microsoft Developer Network است.





Deep Freeze Enterprise 7.0.220.3398
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Deep Freeze Enterprise 7.0.220.3398 قابل استفاده در آموزشگاه ها ، مدارس ، کافی نت ها ، دانشگاه ها ، استفاده شخصی و ...
مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده است یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده اند فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد.
برای این کار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است.
حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.
امنیت مطلق و واقعی در مقابل هکر ها ، ویروس ها ، جاسوس ها ، کرم ها ، اشکالات نرم افزاری ، هر نوع خرابکاری خواسته و نا خواسته از جمله فرمت کردن پاک شدن فایل ها و پوشه ها ، دستکاری تنظیمات سیستم ، تنظیمات نرم افزاری ، تنظیمات شبکه ، تنضیمات سخت افزاری و ...
بیش از پنج میلیون کامپیوتر در جهان مجهز به دیپ فریز میباشند.
این نرم افزار در سه نسخه Standard - استاندارد ،  Professional - حرفه ای و Enterprise - سازمانی ارائه شده است.
که به ترتیب کامل تر از دیگری می باشد یعنی نسخه اینترپرایز - Enterprise - از همه کامل تر است و امکانات منحصر به فردی در آن قرار داده شده است

 

 



VueScan 9.0.16 Final نرم افزار اسکن حرفه ای
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


اسکن تصاویر حرفه ای با VueScan

VueScan 9.0.16 نرم افزار حرفه ای و در عين حال ساده ای است كه برای اسكن با كيفيت تصاوير بكار می رود. اين نرم افزار كيفيت اسكن تصاوير و عكس های شما را به شكل قابل ملاحظه اي افزايش داده و نتيجه ی بهتری در خروجي ارائه می دهد. همچنين دارای تنظيمات قدرتمند و پيشرفته ای است كه استفاده از آن منجر به افزايش كيفيت تصاوير اسكن شده ی حاصل از اسناد می شود. VuePrint يكي از محبوبترين و پركاربردترين نرم افزار های اسكن تصاوير به شمار رفته و توسط بسياری ازعکاسان، شرکت های خدماتی و کاربران خانگی مورد استفاده قرار می گيرد.


 


FotoMix 8.1.1 نرم افزار مونتاژ عکس
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




یکی از اعمالی که اکثر کاربران رایانه قصد دارند با رایانه خود انجام دهند ، تغییر و زیبا سازی عکس های خود .بوده که اکثر کاربران دوست دارند برای خلق آثار زیبا و خلاقیت خود در زمینه گرافیکی این گونه اعمال را انجام دهند و تصاویری زیبا را شکل دهندو یکی از این اعمال ادغام چندین عکس به طور مثال قرار دادن تصویر خود در طبیعتی زیبا و یا اعمالی مشابه این می باشد. FotoMix 8.1.1 نرم افزاریست که با آن می توانید تصاویر مختلف را به زیبایی با هم میکس و ترکیب کنید. با این نرم افزار حتی می توانید پس زمینه تصاویرتان را حذف یا با تصویر دیگری جایگزین کنید. از این نرم افزار می توانید برای میکس عکس های مربوط  جشن تولد و سایر مراسم هایتان استفاده کنید.

 



VLC media player 1.1.6
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


VLC media player 1.1.6 Final نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.
حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.




WinTools.net Ultimate Edition 11.0.1
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


بهینه سازی سیستم عامل ویندوز امری است که گاهی هرکاربری به آن نیاز پیدا می کند ؛ وقتی ویندوز بهینه باشد و تمامی قسمت های آن در شرایط عالی قرار بگیرند مطمئن می توان انتظار داشت تا سیستم سخت افزاری با توجه به کارآیی خود با هماهنگی با سیستم عامل بهترین کارآیی را از خود نشان دهد. وقتی سیستم عامل ویندوز بهترین کارآیی را داشته باشد زمانی است که کاربر می تواند به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه از کار کردن با رایانه خود لذت ببرد.
بهینه سازی مستلزم استفاده از نرم افزارهای کاربردی موجود در این زمینه است و نرم افزاری با نام WinTools.net Ultimate Edition 11.0.1 می تواند با امکاناتی که دارد بهترین نتیجه را به ارمغان آورد. شاید مهم ترین قابلیت این نرم افزار را بتوان در حجم بسیار مناسب و پائین آن نسبت به قابلیت هایش خلاصه نمود. حجمی معادل حدود 1.5 مگابایت ارزش آزمایش را حتما دارد. اما قابلیت هایی که در همین حجم پائین هم نهفته باعث خواهد شد تا بالاترین کارآیی برای سیستم عامل ویندوز وجود داشته باشد.





رمز گذاری روی اطلاعات با نرم افزار فارسی File Locks
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


نرم افزار File Locks یکی دیگر از نرم افزارهای گروه Biro0nina می باشد. این نرم افزار با قابلیت اعمل رمز بر روی تمام فایل ها با هر فرمتی یکی ار برترین نرم افزارهای امنیت اطلاعات می باشد. طرز کار برنامه به این صورت می باشد که اول باید فایل مورد نظر را انتخاب کنید و بعد رمز مورد نظر را وارد کنید و هر بار که آن فایل را اجرا می کند آن فایل را از شما درخواست می کند. چنانچه خواستید رمز کلا برداشته شود دوباره فایل را انتخاب می کنید و روی غیر فعال کردن رمز کلیک می کنید.
برای دانلود به ادامه مطلب بروید



PGWARE PCMedik 6.1.24.2011
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

بسياري از کاربران رايانه از هنگ کردن متوالي سيستم و کند شدن سرعت رايانه رنج مي برند . بيشتر افراد به محض احساس چنين علائمي در رايانه خود اقدام به نصب مجدد ويندوز مي نمايند . اين عمل در بسياري مواقع جواب مي دهد اما هميشه نبايد انتظار داشته باشيم که با نصب ويندوز جديد همه ي نقص ها برطرف مي شوند . در اين مواقع بايد از نرم افزارهاي بهينه سازي و تعمير سيستم کمک گرفت . يکي از بهترين نرم افزارها در اين زمينه را ميهن دانلود به شما معرفي مي کند . نام اين نرم افزار PCMedik مي باشد . کار اين نرم افزار قدرتمند همانطور که از نام آن پيداست برطرف کردن نقص هاي رايانه و هنگ هاي متوالي آن و به طور کلي تعمير رايانه مي باشد . اين برنامه با ظاهر ساده و آسان خود تمام كارها را به طور اتوماتيک انجام مي دهد . نيازي به تغيير در قطعات سخت افزاري نيست . با کمک گرفتن از اين نرم افزار قدرتمند هنگ هاي متوالي رايج رايانه را براي هميشه از ياد خواهيد برد .PGWARE PCMedik 6.1.24.2011 امروزه يکي از قدرتمند ترين نرم افزارها در زمينه ي بهينه سازي،رفع مشکلات رايانه,رفع هنگ هاي متوالي ويندوزو... به حساب مي آيد . با تنظيماتي که اين برنامه در اختيارتان قرار مي دهد مي توانيد سرعت و کارايي رايانه تان را چند برابر افزايش دهيد. حجم اين نرم افزار بسيار مناسب براي دانلود همه ي کاربران مي باشد .




PGWARE SuperRam 6.1.24.2011 بهینه ساز رم
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

نرم افزار بهینه سازی فضای رم و افزایش سرعت سیستم - SuperRam

آیا از هنگ کردن برنامه ها و یا هشدارهای کمبود حافظه خسته شده اید؟ یا متوجه کند شدن عملکرد رایانه تان بعد از گذشت یک مدت زمان می شوید؟ SuperRam نه تنها به رفع این مشکلات می پردازد بلکه کارایی رایانه شما را نیز افزایش می دهد. PGWARE SuperRam 6.1.24.2011نرم افزاری است که به شما امکان مطلوب نگه داشتن رایانه و مدیریت حافظه سیستم را می دهد. SuperRam موجب هیچ تغییری در سخت افزار شما و خصوصیات آن نمی شود و کار کردن و تنظیم نمودن برنامه آنقدر ساده است که حتی کاربران مبتدی و کودکان نیز می توانند از آن استفاده کنند. از سوی دیگر SuperRam مورد تست و آزمایش قرار گرفته و کارایی آن اثبات شده است. با استفاده از SuperRam می توان ویندوز را برای مدت طولانی تری در حال اجرا نگه داشت. دیگر مجبور به راه اندازی مجدد رایانه تان به علت هشدارهای کمبود حافظه نخواهید بود، مقداری از حافظه اصلی رایانه تان را انتخاب می کنید و SuperRam حافظه هدر رفته را بازیابی می کند و به شما بر می گرداند. اصطلاحاً SuperRam باعث شارژ بیشتر حافظه رایانه شما می شود.





PGWARE GameGain 2.1.24.2011 بهینه ساز رایانه برای اجرای بازی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


GameGain 2.1.24.2011 یک نرم افزار استاندارد کننده و بهینه ساز رایانه با عملکرد افزایش سرعت کامپیوتر و از بین برنده هر چیز کوچکی که باعث کاهش سرعت کارایی کامپیوتر شده است می باشد که بسیار مفید برای بازی های سنگین است. کارایی این نرم افزار بازی با تمام نرم افزار های بهینه سازی کاملا متفاوت است و تنها با یک دکمه و راه اندازی دوباره رایانه همه چیز همانطور می شود که شما می خواهید. نرم افزار بهینه ساز رایانه برای بازی قادر است تمام ویندوز های مایکروسافت را پشتیبانی کند و خود را با خصوصیات دستگاه شما تنظیم کند. نرم افزار را دانلود و نصب کنید رایانه خود را به آن بسپارید تا قدرت تازه ای به آن ببخشد و بازی ها سریعتر از گذشته اجرا شوند.