Actual Spy 3.0 مشاهده تمام فعالیت های سیستم کامپیوتر دیگران
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Actual Spy، نرم افزاری قدرتمند در زمینه مشاهده تمام فعالیت های سیستم کامپیوتر دیگران می باشد. ضبط فعالیت های کاربران و رویدادهای سیستم، رهگیری تمام کلیدهای فشرده شده، گرفتن تصاویری در هر دوره مشخص از زمان شروع برنامه، ثبت شروع و پایان رویدادها، مشاهده محتویات کلیپ بورد از ویژگی های این نرم افزار می باشد. تنها کافیست تا نرم افزار را اجرا نموده و دکمه مخفی سازی آن را بفشارید، برنامه شروع به مانیتور کردن کارهای انجام شده توسط کاربران به صورت کاملاً مخفی و بدون نمایش هیچ گونه پنجره ی خاصی می کند و تمامی حرکات از قبیل دکمه های فشرده شده از روی کیبورد، برنامه های باز و بسته شده و اطلاعاتی که بر روی کلیپ بورد ذخیره شده اند را ضبط می کند.



Award Keylogger 1.36
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Award Keylogger 1.36 نام نرم افزاری است با سرعت بالا و با محیط کاربری ساده و روان که برای مطلع شدن از نحوه استفاده سایر کاربران از کامپیوتر در زمان غیاب شما طراحی شده است.Award Keylogger این قابلیت را دارد تا تمامی اطلاعات بدست آمده از کامپیوتر را مطابق با تنظیماتی که شما از قبل انجام داده اید به یک آدرس ایمیل یا FTP امن بفرستد. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت گرفتن تصویر از صفحه نمایش زمانی که کلمه خاصی تایپ میشود اشاره کرد. برای مثال شما از قبل تعیین می کنید که زمانی که کلمه Word تایپ شد بلافاصله از صفحه عکس گرفته شود! یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار استفاده حداقلی از منابع سیستم می باشد به نحوی که کاربر هیچ گونه احساس کندی در سیستم نمی کند.



Hidetools System Administrator 7.5.2
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


Hidetools System Administrator 7.5.2 یک ابزار بسیار مفید و کاربردی است که برای مدیریت نحوه استفاده از کامپیوتر و دسترسی به اینترنت ساخته شده است . این برنامه  به شرکت ها کمک می کند تا از اتلاف وقت و هزینه توسط کارمندان بی مسئولیت خود که با استفاده ی بیجا از رایانه و اینترنت دلیل حضور خود را در محل کار فراموش کرده اند ، جلوگیری کند . با استفاده از این نرم افزار می توانید دسترسی یوزرهای خود را به سایت های اجتماعی نظیر مای اسپیس و فیس بوک بگیرد و همچنین سایت های بازی آنلاین و مسنجر  ها را از دسترس آنها دور نگاه دارید . کافیست تا به نرم افزار بگویید دقیقا چه چیزی مد نظرتان هست تا ببینید که چگونه بازدهی کاری کارمندانتان افزایش می یابد . اگر قصد دارید تا پا را از این نیز فراتر بگذارید راهکارهایی برایتان اندیشیده شده است . جلوگیری از نصب برنامه و نرم افزارهای مختلف یکی از آنهاست . بدین ترتیب اگر فردی بخواهد با استفاده از برنامه ی دیگری به جز آنهایی که شما بلاک کرده اید ، فرمان های شما را دور بزند ، نا موفق گردد . یکی دیگر از ویژگی های Hidetools System Administrator  قابلیت تهیه گزارش از فعالیت های انجام گرفته می باشد . با این کار گوبی از خودتان چند کپی مشابه تهیه کرده و هر یک را برای مراقبت از رایانه ها و کارهایی که با آنها انجام می شود به پای آنها فرستاده اید . استفاده از فیلترهای خاص برای مسدود سازی تنها بخشی از سایت های اینترنتی ، استفاده به صورت مولتی یوزر و سفارشی سازی آسان از دیگر قابلیت های این نرم افزار به شمار می رود .



Hidetools Child Control 5.7
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


نرم افزارها ، بازی ها و سایت هایی هستند که همیشه در کمین فرزندان بوده تا بتوانند آن ها را از مسیر اصلی زندگی خود خارج کنند ، محدودیت سنی بازی ها ، سایت های مختلف می توانند مهم ترین ابزارهایی باشند که والدین را در تربیت فرزندان دچار مشکل کنند ؛ بهترین راه برای این که والدین فرزندان را طوری کنترل کنند که هم آن ها بتوانند از انجام بازی ها و کار کردن با رایانه لذت ببرند و همین اینکه همیشه در مسیر صحیح حرکت کنند استفاده از نرم افزارهای کنترلی است ؛ یکی از این ابزارها Hidetools Child Control نام دارد که قدرت کنترل کامل فرزندان را در قبال استفاده از رایانه می دهد .کنترل همه بازی ها ، سایت ها ، نرم افزارها و به طور کلی کنترل کامل هرآنچه که از رایانه در اختیار فرزندان قرار می گیرد مهم ترین خصوصیتی است که این نرم افزار دارد . سیستم فیلترینگ بسیار قدرتمند نرم افزار که قادر است به طرق مختلف سایت ها را از دسترس فرزندان خارج کند یکی از مهم ترین قابلیت هایی است که Hidetools Child Control را برای والدین مهم می سازد.


این نرم افزار همچنین قابلیت جالب دیگری هم دارد که هم برای والدین و هم برای مدیران شرکت ها بسیار مناسب و جذاب است. گاهی لازم است که بدانیم فرزندان یا کامندان ما به چه سایت هایی سرزده اند یا از چه نرم افزارهایی استفاده کرده اند. Hidetools Child Control این امکان را فراهم می کند که به صورت مخفیانه در سیستم فعال باشد و کنترل کند که فردی که پشت این رایانه نشسته است به چه سایت هایی را باز کرده و یا چه فایل هایی را مشاهده کرده است؛ این قابلیت نقش مهمی در کنترل فرزندان دارد.




Hidetools Spy Monitor 6.5.1
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

Hidetools Spy Monitor 6.5.1 به عنوان یه نرم افزار جاسوسی میتونه تمام فعالیت های انجام شده در  در یک سیستم را به شما اطلاع بده . این اطلاعات معمولا شامل كلید های مورد استفاده كیبرد ، وب سایت های بازدید شده ، برنامه های اجرا شده در ویندوز ، تصاویری از محیط برنامه ها و ...  میتونه باشه!!! ا
ین نرم افزار هم میتونه به جاسوسی گفتمان های چت ها بپردازه ... به عنوان مثال نرم افزار فوق میتونه محتوای رد و بدل شده در محیط های AOL, ICQ, MSN, AIM, Yahoo Messenger ذخیره و گزارش كنه ... علاوه بر مورد فوق نرم افزار فوق میتونه بصورت اتوماتیك از محیط های وب میل MSN, Hotmail, Yahoo عكس بگیره و برای ما بفرسته!!! این نرم افزار میتونه بصورت مخفی در كامپیوتر نصب بشه و تمام گزارش ها  رو به آدرس ایمیلی كه براش مشخص شده بفرسته
 با این امکان می توانید سیستم خود را از تمامی مکان هایی توانایی چک کردن ایمیل تان را دارید کنترل کنید. این نرم افزار خود را از دید کاربران دیگر مخفی می کند و کاربران کامپیوترتان از اجرا شدن آن اطلاعی ندارند.



Hidetools Parental Control 5.6.8
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


نرم افزار Hidetools Parental Control 5.6.8 یکی از نرم افزارهای قدرتمند در زمینه ضبط هرگونه اعمال برروی سیستم شخصی میباشد که مسلما بکار ما می آید خصوصا در سیستم های اداری که به اینطور مسائل نیاز است.این نرم افزار به صورت کاملا مخفیانه عمل میکند بطوری که در Task Manager هم اثری از خود به جای نمیگذارد و فقط در صورتی نمایان میشود که شما کلیدهای ترکیبی مربوطه را که نرم افزار به شما داده است و یا خود برای آن تعریف کرده اید بقشارید.اما اعمالی که این نرم افزار میتوانید برای شما بصورت کامل ضبط کند و در صورت نیاز گزارش کاملی در اختیار شما قرار دهد .

- وب سایتهای دیده شده :
این نرم افزار قابلیت ذخیره آدرس ها و صفحات بازدید شده از سایتهای اینترنتی را دارد ، مهم نیست چه حجمی از اطلاعات در مرورگر بارگذاری میشوند مهم این است که این نرم افزار گزارش کامل کار خود را به شما میدهد.

 

- مطالب تایپ شده توسط کیبورد:
تمامی اعمال کیبورد ، که شخصی ممکن است انجام دهد توسط این نرم افزار ضبط خواهد شد و شما در صورت لزوم میتوانید بدانید که چه چیزهایی را نوشته اند !