مجموعه بیش از 200 گیگ بازی با لینک مستقیم
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 ه بیش از 200 گیگ بازی با لینک مستقیم




  مجموعه ای از بازی های بزرگ و کوچک , قدیمی و جدید را در این تاپیک قرار بدهم.
با سرچی کوچک میتوانید بازی مورد علاقه خودتان را از این مجموعه ی عظیم پیدا کنید.

 


دانلود بازی Assassins Creed II PC 2010
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


http://www.acervogames.net/images/Assassin Creed II.pc.jpg

Assassin’s Creed II دومین سری از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار Assassin’s Creed  در ژانراکشن سوم شخص ماجراجویانه می باشد که بصورت دنباله ای مستقیم بر نسخه پیشین توسط کمپانی Ubisoft Montreal طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی Ubisoft در تاریخ ۹ مارس ۲۰۱۰ برروی کنسول PC برای علاقمندان این بازی زیبا منتشر گردید. داستان بازی در سال ۲۰۱۲ اتفاق می افتد، زمانی که نقش اول بازی که Desmond Miles از سازمان Abstergo Industries به همراه یکی از کارکنان، Lucy Stillman پس از مجبور شدن به زنده نمودن خاطرات ژنتیکی نجیب زاده قاتل یعنی Altaïr ibn La-Ahad از طریق یک ماشین که “Animus” نام داشت ، می گریزد، دزموند این بار وارد دستگاهی پیشرفته تر از “آنیموس” می شود و خاطرات ژنتیکی یک نجیب زاده اجدادی به نام Ezio Auditore da Firenze که در دوره رنسانس در اواخر قرن پانزدهم میلادی در ایتالیا می زیسته است را دوباره زنده می کند. شخص بازی کننده که “ازیو” را کنترل می کند پس از اینکه برادر و پدر ایزیو توسط یک خائن به خانواده Auditore به قتل می رسند تبدیل به یک قاتل (Assassin ) می شود و تنها به دنبال انتقام می باشد.

ویژگی های منحصربفرد بازیAssassin’s Creed II :

معرفی یک Assassin جدید در عصری جدید به نام Ezio Auditore da Firenze که نجیب زاده ایتالیای می باشد
دنیای آزاد و بزرگ بازی برای اکتشاف آزدانه در مراحل مختلف بازی
نمایش چشم اندازهای بی نظیر و زیبا از ایتالیا دردوره رنسانس و اواخرقرن پانزدهم میلادی
  نمایش فرهنگها، آداب و رسوم و افراد و طبقات اشراف مهم آن دوره بر اساس واقعیات
اجرای ماموریت ها در زمان و مکان دلخواه شما
  قابلیت شنا کردن، پرواز نمودن با استفاده از ماشین پرنده لئوناردو داوینچی ، پارو زدن قایق و اسب سواری
معرفی اسلحه های جدید که توسط لئوناردو برای شما طراحی شده اند
سیستم اقتصادی جدید برای خرید وفروش اسلحه و ارتقای زره و سلاح
  قابلیت خلع سلاح نمودن دشمنان پیش از اینکه برای حمله به شما ازآنها استفاده نمایند
  جمعیت پویا و آمیختن ساده تر با جمعیت و هوش مصنوعی بهبود یافته کاراکترهای بازی
  آموختن مهارتهای مختلف برای تبدیل شدن به یک Master Assassin در بازی
  و ...

 




GTA IV Episodes From Liberty City 2010
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



آماده شوید تا جدیدترین سری از بازی های پرطرفدار GTA را بگونه ای که تاکنون هرگز نظیر آن را ندیده اید تجربه نمایید! این نسخه از بازی پیش از این بصورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ عرضه شده بود، سرانجام پس از مدتها انتظار در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی برروی پلتفرمهای PC و PS3  نیز منتشر گردید. این نسخه از بازی شامل کاراکترهای جدید، اسلحه های پیشرفته و جدید، نبردهای آنلاین چندنفره جدید و دو داستان جدید با گرافیک و افکتهای ویژه عالی می باشد، این دو داستان تحت عنوان های The Lost and Damned  و  The Ballad of G4y Tony می باشند که درآنها بصورت مستقل با دو شخصیت متمایز وارد دنیای شهر Liberty City می شوید. گیم پلی این بازی بیشتر شبیه به San Andreas است که در آن کارهای عجیب زیادی مثل پرش با چتر از هلی کوپتر، پرش از ماشین بر روی قطار و … انجام می دهید،  اسلحه های جدیدی نیز به این عنوان اضافه شده اند، از جمله یک سلاح با قابلیت شلیک ۲۰۰ گلوله و بمب هایی با قابلیت انفجار از راه دور. نکته مهم در مورد این نسخه تکمیلی این است که خود مستقل می باشد و نیازی به نصب و داشتن نسخه اصلی بازی Grand Theft Auto IV را برای استفاده از این نسخه را نخواهید داشت.

ویژگی های بازی Grand Theft Auto IV: Episodes From Liberty City :

- مستقل بودن دو بازی و عدم نیاز به نسخه اصلی بازی برای تجربه آن
- فناوری وضوح بالای تصویر که محیط بازی را با جزئیات گرافیکی خیره کننده ودقیق، بسیار واقعی نمایش می دهد
- قابلیت بازی چندنفره تا سقف ۳۲ نفر که نیازمند استراتژی و مهارت بالایی برای پیروز شدن می طلبد
- داستان زیبای بازی به همراه نمایش قابلیتهای جدید گیم پلی بازی
- بهترین تجربه سری بازی های GTA با بکارگیری سلاح های جدید و اتوماتیک قدرتمند در بازی و انفجارهای بسیار زیبا و طبیعی
- حالت بازی تک نفره و چندنفره برای هر دو اپیزود بازی
- عدم نیاز به اتصال اینترنت برای حالت بازی تک نفره
و…


Devil May Cry 4
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Image


مطمئنا بسیاری از شما گیمرها بازی Resident Evil را که توسط شرکت بازی سازی Capcom ساخته شده است را می شناسید و می دانید که این بازی یکی از پرفروش ترین بازی های شرکت Capcom هست و بعد از انتشار نسخه ی اول آن توانست طرفداران بسیاری را برای خود جذب کند . در همان هنگامی که این شرکت بزرگ در حال ساخت بازی Resident Evil بود یک جرقه زده شد و این شرکت تصمیم به ساخت یک بازی پرفروش دیگر کرد و این تصمیم منجر به تولد بازی ای به نام Devil May Cry شد . بازی ای که تاکنون ۴ نسخه از آن ساخته شده و فوق العاده طرفدار دارد .
از بزرگترین نقاط قوت این بازی داستان فوق العاده زیبا , شخصیت آرمانی و جلب کننده موسیقی و گیم پلی روان آن می باشد . و بازیکن می توانست به راحتی در این بازی تمامی حرکاتی را که در دموها مشاهده می کرد را انجام دهد و بر دشمنانش غلبه کند .

 





بازی Billiard Masters
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


این بازی که از گرافیک نسبتا مناسبی بهره می برد از تمامی قوانین موجود در بازی بیلیارد پیروی کرده و به صورت کاملا سه بعدی هم قابل دسترس خواهد بود. بازی بسیار جذاب بوده و از نکات مهم در اجرای این بازی هم این است که کاربران می توانند هم به صورت تک نفره و هم به صورت دو نفره این بیلیارد مجازی را تجربه کنند. Billiard Masters برای سنین مختلف مناسب بوده و به سبب سادگی تمامی افراد می توانند با کمی دقت توپ ها را به محل های مورد نظر در میز بیلیارد هدایت کنند.


قابلیت های کلیدی بازی Billiard Masters :
- حجم پائین و نصب سریع و آسان
- عدم نیاز به سخت افزار خاص
- گرافیک و محیط سه بعدی بازی
- مناسب برای سنین مختلف
- امکان انجام بازی به صورت تک نفره یا دو نفره
- گرافیک نسبتا مناسب بازی
- پیروی از قوانین موجود در بازی بیلیارد
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 


 


MAFiA 2 2010 CLONEDVD PC-ELiTE Crack Included
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Take-Two بازی Mafia II را در GamesCom آلمان به معرض نمایش بازدیدکنندگان و متخصصین گذاشت. دمویی که سازندگان برای این رویداد در نظر گرفته بودند، بیشتر به ماموریت‌های فرعی اختصاص داشت. همانطور که می‌دانید انجام این نوع ماموریت‌ها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموریت‌های جانبی Mafia II با دیگر بازی‌ها در ارتباطشان با داستان اصلی است. نسخه نمایشی با یک تماس تلفنی آغاز شد. شخصیت اول بازی یعنی ویتو(Vito) از شریکی با نام جوزپه(Giuseppe) پیامی دریافت کرد که از او خواست تا برایش مقداری کاغذ فراهم کند. ویتو پذیرفت و پس از انتخاب لباس از جا لباسی و ماشین از گاراژ، به کمک وی رفت. در راه با یک حادثه جزئی روبرو شد که زن و مردی با ماشین به یکدیگر برخورد کرده و دعوا میان آن دو بالا گرفته بود. در اینجا شما می‌توانید به دلخواه در برابر مرد عصبی، از آن خانم دفاع کنید. در این صورت با نحوه مبارزه تن به تن آشنا می‌شوید که شامل سه حرکت ضربه سطحی، ضربه سنگین و جاخالی و گریز از دست دشمن است.

 

این تنها نمونه‌ای از ماموریت‌های جانبی بازیست که هنگام جابجایی در شهر با آن مواجه می‌شوید. اینکه مردم شهر با یکدیگر ارتباط دارند و گاهی به جدال می‌پردازند، باعث می‌شود گیمر، جریان یک زندگی طبیعی را در حین بازی مشاهده کند. یک مثال دیگر از این موارد چند لحظه قبل از ملاقات با جوزپه رخ داد. هنگامی که با استیو آشنا شده و با او شروع به گفتگو می‌کنید. استیو از مشکلات یکی از دوستانش در فروش خودرو تعریف می‌کند که علتش ورود یک رقیب سرسخت به کسب و کار اوست. در اینجا استیو از شما می‌خواهد خودروهایی که به آن شخص تعلق دارد را تخریب کنید. در این دمو هدف، نمایش اینگونه ماموریت‌های جانبی بود، پس ویتو این درخواست را قبول کرد و از ساختمان خارج شد. اما در این میان به پلیسی سخت‌گیر برخورد که از او جواز اسلحه‌اش را مطالبه می‌کرد. باز هم در اینجا بازی‌کننده چند انتخاب دارد: نشان دادن مجوز در صورت داشتن آن، رشوه دادن به پلیس یا فرار از دست او. مسئول نمایش گزینه سوم را انتخاب کرد که در نتیجه پلیس به تعقیب ویتو پرداخت. در این حالت با مخفی شدنتان، مشکل حل نمی‌شود. بنابراین باید به فروشگاه‌های لباس رفته و ظاهر خود را تغییر دهید.

 

 



نسخه آزمایشی بازی مدال افتخار
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

http://www.imfdb.org/images/thumb/d/da/Medal_of_Honor_2010_cover.jpg/300px-Medal_of_Honor_2010_cover.jpg

نسخه جدید بازی بسیار زیبا و پرطرفدار مدال افتخار 2010

جنگ در افغانستان داستان تقریبا جدیدی است که بازی ساز ها قبلا به ندرت به ان اشاره کرده بودند .شرکت هنر های الکترونیکی EA GAMES روی پروژ ه ی بسیار بزرگی سرمایه گزاری کرده است.

این بازی که ۹۰ درصد با بازی جنگ اوری مردن ۲ شباهت دارد همه را در E3 امسال متحیر کرد. البته این مطلب را نباید فراموش کرد که بازی مدال افتخار جزو بازی های بسیار محبوب و قدیمی است که بیش از ۷ شماره از ان ساخته شده. در این سری و قسمت سازندگان از محیط قدیمی و سلاح های قدیمی جنگ جهانی اول و دوم صرف نظر کردند و سلاح های جدید و پیشرفته را بدست گرفتند.

مراحل بازی را بخش های چندنفره و تک نفره تشکیل خواهد داد که این به حس و حال بازی اضافه می کند.
یکی از عواملی که به تنوع گیم پلی بازی اضافه خواهد کرد تنوع تغییر کاراکتر ها خواهد بود.
از دیگر عواملی که به تنوع گیم پلی کمک می کند مراحلی هستند که هرگز فرصت آزمایش کردن آن هارا در سری های اکشنی چون ندای وظیفه هم پیدا نکرده ایم.مثل مبارزه کردن با دشمنان از طریق هلیکوپتر، جیپ و...
به طور کلی تمامی امکانات برای بازیکن مهیا شده است تا بتواند یک بازی تیراندازی زیبا را تجربه کند.
باید اضافه کرد در طی مراحلی که به صورت مخفیانه انجام خواهند شد و شما در این مراحل دشمنان و تروریستان را به صورت مخفیانه از بین می برید، بسیارجالب و هیجان انگیز هستند.

دشمنان بازی بیش تر تروریستان القاعده خواهند بود که دشمنانی سر سخت در طی بازی برای شما خواهند بود.

 

سیستم مورد نیاز:

*

پردازنده:

Intel Pentium D 3ghz or equivalent from AMD


*

کارت گرافیک:

Geforce 8600gt or equivalent


*

پردازنده:

1 GB


*

هارد:

15 GB free


* Direct X: 9c



Mafia2 Xbox360
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




http://www.capsulecomputers.com.au/wp-content/uploads/MAFIA2XBOX-BoxCover-728x1024.jpg

Take-Two بازی Mafia II را در GamesCom آلمان به معرض نمایش بازدیدکنندگان و متخصصین گذاشت. دمویی که سازندگان برای این رویداد در نظر گرفته بودند، بیشتر به ماموریت‌های فرعی اختصاص داشت. همانطور که می‌دانید انجام این نوع ماموریت‌ها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموریت‌های جانبی Mafia II با دیگر بازی‌ها در ارتباطشان با داستان اصلی است. نسخه نمایشی با یک تماس تلفنی آغاز شد. شخصیت اول بازی یعنی ویتو(Vito) از شریکی با نام جوزپه(Giuseppe) پیامی دریافت کرد که از او خواست تا برایش مقداری کاغذ فراهم کند. ویتو پذیرفت و پس از انتخاب لباس از جا لباسی و ماشین از گاراژ، به کمک وی رفت. در راه با یک حادثه جزئی روبرو شد که زن و مردی با ماشین به یکدیگر برخورد کرده و دعوا میان آن دو بالا گرفته بود. در اینجا شما می‌توانید به دلخواه در برابر مرد عصبی، از آن خانم دفاع کنید. در این صورت با نحوه مبارزه تن به تن آشنا می‌شوید که شامل سه حرکت ضربه سطحی، ضربه سنگین و جاخالی و گریز از دست دشمن است.

 

این تنها نمونه‌ای از ماموریت‌های جانبی بازیست که هنگام جابجایی در شهر با آن مواجه می‌شوید. اینکه مردم شهر با یکدیگر ارتباط دارند و گاهی به جدال می‌پردازند، باعث می‌شود گیمر، جریان یک زندگی طبیعی را در حین بازی مشاهده کند. یک مثال دیگر از این موارد چند لحظه قبل از ملاقات با جوزپه رخ داد. هنگامی که با استیو آشنا شده و با او شروع به گفتگو می‌کنید. استیو از مشکلات یکی از دوستانش در فروش خودرو تعریف می‌کند که علتش ورود یک رقیب سرسخت به کسب و کار اوست. در اینجا استیو از شما می‌خواهد خودروهایی که به آن شخص تعلق دارد را تخریب کنید. در این دمو هدف، نمایش اینگونه ماموریت‌های جانبی بود، پس ویتو این درخواست را قبول کرد و از ساختمان خارج شد. اما در این میان به پلیسی سخت‌گیر برخورد که از او جواز اسلحه‌اش را مطالبه می‌کرد. باز هم در اینجا بازی‌کننده چند انتخاب دارد: نشان دادن مجوز در صورت داشتن آن، رشوه دادن به پلیس یا فرار از دست او. مسئول نمایش گزینه سوم را انتخاب کرد که در نتیجه پلیس به تعقیب ویتو پرداخت. در این حالت با مخفی شدنتان، مشکل حل نمی‌شود. بنابراین باید به فروشگاه‌های لباس رفته و ظاهر خود را تغییر دهید.


 


The Sims 3 Ambitions
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




http://www.videogamesblogger.com/wp-content/uploads/2010/06/the-sims-3-ambitions-walkthrough-box-artwork.jpgبالاخره پس از مدتها انتظار سري چديد بازي سيمز 3 به صورت پك عرضه شد.اينبار هدف شما حفظ و امنيت شهر ميباشد با انتخاب يك شغل مناسب! بله اينبار بازي راجب شغلها ميباشد. شما بايد با انتخاب يك شغل مناسب چه فوتباليست يا خبرنگار يا دكتر و يا حتي آتشنشان شهر را نجات دهيد و محبوب شويد و ثروت زادي كسب كنيد.. بازي بسيار زيبايي كه به صورت پك عرضه و شما بايد قبل از نصب اين پك بازي سيمز 3 را در سيستمتان نصب داشته باشيد.

بسته مکمل جدیدی (دومین شماره برای Sims 3) از سری بازی های بسیار محبوب و پرطرفدار “سیم ها” The Sims 3 Ambitionsمی باشد که درتاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۰ توسط کمپانی Electronic Arts بصورت انحصاری برروی نسخه PC برای علاقمندان این بازی محبوب منتشر گردید که البته تفاوت های چشمگیری در این نسخه پیدا نموده است، در این نسخه، بازی به شما اجازه می دهد تا مسیرها و شغل های مهیج متفاوتی در ماجراهای زندگی سیم ها دنبال نموده که تجربه کلی گیم پلی و اطرافیان آنها را مورد تاثیر قرار می دهد. در این نسخه در حین اینکه مشغول انجام شغلی می باشید، می توانید برروی کار سیم ها کنترل مستقیم داشته و نیز می توانید انتخاب کنید که سیم ها چگونه و به چه نحوی روزهای خود را بگذرانند. افراد بازی کننده می توانند در این بازی انتخاب کنند که ارتباطات داخلی داشته باشند و به عنوان یک دکتر زندگی دیگران را نجات داده ویا مسیری کاملا متفاوت را برگزیده و داروهای آزمایشی را برروی بیماران خود تست کرده، یک قهرمان آتش نشان باشید که با آتش های مهیب دست وپنجه نرم می کند یا همه چیز در معرض دید خانه قربانی را با یک تبر متلاشی نموده، ویا شانس خود را برای حل معماها در نقش یک بازرس امتحان کرده ومنابع خود را بصورت خوشایند متقاعد نموده تا رازهای خود را فاش نمایند ویا آنها را در کوچه های تاریک به دام انداخته و به زور ازآنها اطلاعات مورد نیاز خود را بگیرید. هر مسیری را که برای ادامه بازی بسته به شخصیت مورد علاقه خود انتخاب نمایید، سرنوشت و آینده در دستان شماست !

ویژگی های منحصربفرد بازی The Sims 3 Ambitions :

* برای اولین بار در سری بازی های سیم ها می توانید بصورت مستقیم فعالیتها و تعاملات شخصیت سیم خود را در حین انجام یک کار کنترل نمایید
* می توانید یک قهرمان یا نقش مقابل آن در قالب آتش نشان، کارآگاه خصوصی، دکتر، شکارچی روح و غیره میان اطرافیان خود باشید
* انتخاب چگونگی پیشرفت شخصیت سیم خود، که آیا آنها به عنوان یک کارکتر خوب یا بد کار خواهند کرد و…
* انتخاب های در حین شغل سیم شما اکنون شهر آنها را تغییر داده و برروی دیگر سیم ها نیز تاثیر خواهد گذاشت، می توانید سازه های شهررا به عنوان یک معمار تغییر داده به عنوان یک متخصص مد آرایش اطرافیان را تغییر دهید
* از مهارتها و فعالیتهای کاملا جدید لذت ببرید! استاد شدن در هنراختراع، مجسمه سازی و… و استفاده از مهارتهای خود برای بدست آوردن Simoleon ها

و…


3 fifa street
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



ورژن جدید بازی زیبای فوتبال خیابانی که ساخت شرکت Electronic Arts است. این بازی که ورژن شماره 3 فوتبال خیابانی است امکانات بیشتری نسبت به شماره های قبلی خود دارا است. امیدواریم از این بازی لذت ببرید.