Skype 5.1 0.112
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

تماس رايگان صوتي و تصويري با خارج از كشور- Skype

Skype 5.1 0.112 نام يكي از معروفترين و قدرتمندترين نرم افزار هاي رايگان حمايت کننده از پروتكل VOIP است  كه براي شما امکان برقراری ارتباط صوتی رايگان با ديگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم ميسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. كيفيت بالا، رايگان بودن آن در سراسر دنيا و هزارن ويژگي ديگر آن را از رقباي خود جدا كرده است و تبديل به يك برنامه كاربردي خوب و مفيد كرده است به طوري كه در جاي جاي اين دنيا زندگي بدون آن مشكل است!!

 



ooVoo 3.0.1.46 Final نرم افزار کنفرانس ویدوئی قدرتمند
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

نرم افزار پیغام رسان ویدیویی و کنفرانس ooVoo 3.0.1.46 Final در نسخه جدید خود ، طرح رایگان تماس با شماره تلفن های امریکا و کانادا را ارائه کرد. بلی تعجب نکنید ... تماس رایگان با کشورهای امریکا و کانادا از هر کجای دنیا ! کاربران علاقه مند می توانند ابتدا این نرم افزار پیغام رسان را دانلود و نصب نمایند و سپس از 120 دقیقه تماس رایگان با کشورهای امریکا و کانادا ( از هر کجای دنیا ) بهره مند شوند. گفتنی است که نرم افزار ooVoo جدا از ارائه طرح رایگان تماس با تلفن های کانادا و امریکا، نرم افزار کارآمدی است که برای کنفرانس های چند نفره ویدیویی، تماس های صوتی و تصویری و پیغام رسان استفاده می شود.

 



ICQ 7.2 Build 3525
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


ICQ 7.2 Build 3525 یکی از قدیمی ترین مسنجرها و پرکاربرد ترین آنهاست. این مسنجر در عین سادگی و کم حجمی دارای امکانات بسیار بالاییست.
با استفاده از ICQ Messenger به سرعت وارد دنیای مجازی شده و از امکاناتی چون ویدیو / چت صوتی ، ارسال ایمیل ، پیام کوتاه و پیام های بی سیم ، پیجر و تبادل فایلها و آدرسها لذت ببرید.
شما با استفاده از ICQ به راحتی با دوستان خود تماس گرفته و حتی در مواردی که بر یک سیستم ICQ Messenger وجود ندارد به راحتی و با ورود به وب سایت رسمی ICQ و استفاده از مسنجر تحت وب به نام ICQ2Go مجددا به دنیای مجازی ICQ وارد شوید و به چت و گفتگو بپردازید.



AOL Instant Messenger (AIM)7.5.8.2 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


AOL Instant Messenger (AIM)7.5.8.2  Final یک نرم افزار کامل جهت چت برای طرفداران چت. مخصوص خانواده و تمامی سنین.

با این نرم افزار میتوانید به سایتهای Facebook, Twitter and YouTube و افراد عضو این سایتها دسترسی پیدا نمایید و مانند دیگر نرم افزار های رایج جهت چت مانند یاهو مسنجر، MSN و … از محیط مجازی لذت ببرید.

این نرم افزار برای کار در ویندوز و مکینتاش و همچنین برای استفاده در موبایلهای تحت iPhone و Windows mobile ارائه شده است.
این نرم افزار بسیار سبک و سریع نسبت به دیگر برنامه های هم رده خود است.



Skype 5.1 0.104 تماس رايگان صوتی و تصويری با خارج از كشور
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


تماس رايگان صوتي و تصويري با خارج از كشور- Skype

Skype 5.1 0.104 نام يكي از معروفترين و قدرتمندترين نرم افزار هاي رايگان حمايت کننده از پروتكل VOIP است  كه براي شما امکان برقراری ارتباط صوتی رايگان با ديگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم ميسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. كيفيت بالا، رايگان بودن آن در سراسر دنيا و هزارن ويژگي ديگر آن را از رقباي خود جدا كرده است و تبديل به يك برنامه كاربردي خوب و مفيد كرده است به طوري كه در جاي جاي اين دنيا زندگي بدون آن مشكل است!!



ooVoo 3.0.1.29 Final نرم افزار کنفرانس ویدوئی قدرتمند
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


نرم افزار پیغام رسان ویدیویی و کنفرانس ooVoo 3.0.1.29 Final در نسخه جدید خود ، طرح رایگان تماس با شماره تلفن های امریکا و کانادا را ارائه کرد. بلی تعجب نکنید ... تماس رایگان با کشورهای امریکا و کانادا از هر کجای دنیا ! کاربران علاقه مند می توانند ابتدا این نرم افزار پیغام رسان را دانلود و نصب نمایند و سپس از 120 دقیقه تماس رایگان با کشورهای امریکا و کانادا ( از هر کجای دنیا ) بهره مند شوند. گفتنی است که نرم افزار ooVoo جدا از ارائه طرح رایگان تماس با تلفن های کانادا و امریکا، نرم افزار کارآمدی است که برای کنفرانس های چند نفره ویدیویی، تماس های صوتی و تصویری و پیغام رسان استفاده می شود.




mIRC 7.17 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


mIRC 7.17 Final
یاهو مسنجر شاید یکی از نرم افزارهایی باشد که به دلیل تبلیغات زیاد آن در میان کاربرانی که به تازگی با کامپیوتر آشنا شده اند مقبول و مورد استفاده است . ولی اشکالاتی هم دارد. برای ما که با اشتراک dialup به اینترنت وارد می شویم سرعت آن خیلی کم است. از طرفی بعضی افراد با کپی کردن متنهای بزرگ در روم های یاهو باعث بوت شدن می شوند. در اکثر کشورهای دیگر برای چت از نرم افزار Mirc که با اتصال به هزاران سرور irc استفاده می کنند. اما irc چیه ؟ چرا اینقدر محبوب کاربران واقع شده؟ irc  سه حرف اول کلمات Internet Relay Chat هست .سرعت irc در انتقال پیام با هیچ سرور دیگه ای قابل مقایسه نیست. irc یک  سیستم چت چند کاربره هست .جایی که مردم می توانند وارد کانال ( یا همان روم) شوند و گروهی و یا بصورت خصوصی در pm چت کنند. هزاران سرور irc  هست که هر کدام مربوط به سازمانی میشود. مثلا در irc.linux.org شما می توانید کسانی که از سیستم عاملهای لینوکس استفاده می کنند ببنید . در ایران هم چندین سرور irc وجود داره .  وقتی شما یکبار به یکی از اونها کانکت بشید دیگه این نرم افزار رو ترک نمی کنید.