IncrediMail 2 Premium 6.26 Build 4870
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


IncrediMail 2 Premium 6.26 Build 4870 نرم افزاری جهت ارسال و دریافت ایمیل های IMAP,POP میباشد که قابلیت های بسیار متنوعی را در اختیار کاربر قرار میدهد، به کمک این نرم افزار میتوانید ایمیل های بسیار زیبای به همراه شکلک های متنوع برای دوستان خود ارسال نمایید و از قابلیت های دیگر این نرم افزار اعلام هشدار با شکلک های گرافیکی در زمان دریافت ایمیل میباشد حتی در زمانیکه برنامه بسته میباشد. همچنین با کمک این نرم افزار میتوانید صدا، دست خط و امضای دیجیتالی خود را به ایمیل خود اضافه نمایید.



Kristanix Software Email Sender Deluxe 2.28
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


نرم افزار ارسال ایمیل گروهی

Kristanix Software Email Sender Deluxe 2.28 نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به ارسال ایمیل های گروهی به کاربران می باشند. با استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ارسال خبرنامه های گروهی ، یک نامه اداری و یا بخشنامه به قسمت هایی خاص ، ارسال دستورات جدید کاری ، مطلع سازی مشتریان از یک موضوع خاص و یا انجام تبلیغات گروهی  و ... به افراد و کارکنان و مشتریان خود نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت Kristanix Software می باشد. امروزه بسیاری از شرکت ها برای ارسال اخبار  و نامه های گروهی به کارکنان و مشتریان خود از EMail استفاده می کنند. استفاده از سرویس های Email مختلف در این راه به کاربران و شرکت ها کمک شایانی می نماید. در حالی که ارسال Email های گروهای در سرویس دهندگان نامه های الکتورنیکی ممنوع می باشد اما امروزه به کمک نرم افزارهای مختلف به راحتی امکان ارسال این نوع نامه ها برای کاربران فراهم می باشد. شرکت های مختلفی اقدام به تولید و ساخت نرم افزارهایی در این زمینه نموده اند.





The Bat! Professional 4.2.42.0
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


نرم افزار

The Bat! Professional 4.2.42.0

یک کلاینت برای نامه های الکترونیکی با پشتیبانی ازحسابهای کاربری POP3  چندگانه، Multithreading بصورت دقیق، استاندارهای MIME  و Uuencode، فایلهای چندرسانه ای، قالبهای پیغام، حداقل نمودن به System Tray، هشدار در هنگام دریافت پیام، صدور مجوز APOP  ، و PGP می باشد که با دارا بودن تمامی مزیتهای اصلی و کاربردی، قابلیتهایی را ارائه می نماید که باعث می شود بتوانید از ارسال ایمیل و مدیریت آن تجربه ای ساده ولذت بخش و کاملا جدید داشته باشید. البته تمامی این قابلیتها بصورت کامل با سیستم عامل ویندوز همخوانی داشته و با آن سازگار می باشد. همچنین در این نرم افزار ویرایشگری سریع و ساده خواهید یافت که از ویژگی های همچون، پررنگ نمودن متن و نیز توزیع کننده ایمیل برای مدیریت پیام ها برروی سرور به وبی پشتیبانی می نمایند. بعلاوه، این نرم افزار اولین و تنها کلاینت ایمیلی است که برای ویندوز ویستا توسط شرکت مایکروسافت به رسمیت شناخته شده است. لوگوهای “Certified for Vista” و”Compatible with Windows 7” سطح عالی سازگاری بین مکانیزم های سیستم عاملهای ویستا و ویندوز جدید ۷ با نرم افزار The Bat را نمایش می دهند. مشخصه های نرم افزار گسترده ترین پشتیبانی برای پروتکل های تایید مجوز دسترسی و رمزگذاری  در حین کار کردن با سرورهای کلاینت ایمیل را ارائه می نماید. همچنین ویژگی غلط یاب چندزبانه این نرم افزار نیز برای یافتن اشتباه های املایی به کاربر کمک فراوانی می نماید. این نرم افزار یکی از ایمن ترین کلاینت های ایمیل می باشد که توسط بسیاری از شرکتهایی که اهمیت حفظ اطلاعات شخصی برای آنها حیاتی می باشد، پذیرفته شده است . قابلیتهای دیگر مانند شماره گیری خودکار برای اتصال به شبکه با قابلیت پیکربندی برای چندین حساب مختلف، و نیز گزینه برای افزودن عکس برای هر ورودی به دفترچه آدرس ، امکان رنگ نمودن متن پیام های خود، قرار دادن پرچم، فیلتر نمودن پیشرفته، بهبود سرعت انتقال وهمچنین قابلیت محافظت در برابرویروس نرم افزار که شما را دربرابر کدهای مخرب محافظت می نماید، از ویژگی های مثال زدنی این نرم افزار می باشند.




IncrediMail 2 Premium 6.26 Build 4852
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


IncrediMail 2 Premium 6.26 Build 4852 نرم افزاری جهت ارسال و دریافت ایمیل های IMAP,POP میباشد که قابلیت های بسیار متنوعی را در اختیار کاربر قرار میدهد، به کمک این نرم افزار میتوانید ایمیل های بسیار زیبای به همراه شکلک های متنوع برای دوستان خود ارسال نمایید و از قابلیت های دیگر این نرم افزار اعلام هشدار با شکلک های گرافیکی در زمان دریافت ایمیل میباشد حتی در زمانیکه برنامه بسته میباشد. همچنین با کمک این نرم افزار میتوانید صدا، دست خط و امضای دیجیتالی خود را به ایمیل خود اضافه نمایید.



SEG MR v1 نرم افزار فارسی ارسال ایمیل گروهی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


اگر شما می خواهید محصولات خود را معرفی نمایید، بهترین راه، استفاده از پست الکترونیکی می باشد. پست الکترونیکی بدون شک برای این منظور بسیار موثر است. اگر شما می توانید محصول و یا خدمات خود را از طریق ایمیل به طور مستقیم به مشتریان معرفی نمایید، شانس بهتری درموفقیت خواهید داشت.
نرم افزار SEG MR V1 برنامه فارسی در زمینه ارسال ایمیل گروهی می باشد. این برنامه با در اختیار داشتن ابزارهای حرفه ای ارسال ایمیل این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی هر چه تمام تر ایمیل های مورد نظرتان را به سوی کاربران روانه کنید. از نکات قابل توجه این برنامه می توان گفت جهت ارسال ایمیل به گروه ایمیل های خبرنامه وبلاگ یا سایت خود جهت راحتی و حرفه ایی بودن کار خود . بدین ترتیب شما می توانید بدون هزینه کردن سرمایه برای تبلیغات در سایت های اینترنتی، تاثیری شگرفی را در فروش کالا، خدمات و یا افزایش بازدید وب سایت یا وبلاگ خود مشاهده کنید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار SEG MR V1 :
- کاملا فارسی
- محیطی جذاب و کاربر پسند
- توانایی ارسال فایل به لیست ایمیل ها
- امکان پیش نمایش برای بررسی سند قبل از ارسال
- امکان ذخیره پیام و لیست ایمیل ها
- قابلیت استفاده آسان از HTML
- قابلیت تنظیم اکانت ارسالی
- بدون وارد کردن تنظیمات پورت و پروتکل
- ارسال تا 80 درصد به InBox
- و ...



MailWasher Pro 2011 1.0.50
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


Spam ها امروزه به یکی از بزرگترین خطرات و عاملین اصلی انتقال ویروس در اینترنت مبدل شده اند و دیگر کمتر ایمیلی وجود دارد که به یکی از انواع این تبلیغات و یا نامه های مزاحم اینترنتی مبدل نشود . MailWasher Pro 2011.1.0.50 محصولی از شرکت fire trust نام نرم افزار قدرتمندیست که به نابودی Spam ها و نامه های مزاحم و جلوگیری از ورود این نوع نامه های مزاحم که یکی از عوامل اصلی انتقال ویروس به سیستم است جلوگیری نماید.