AVG LinkScanner 2011 10.0.1204a3402
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




AVG نسخه رایگانی از نرم افزار AVG LinkScanner 2011 10.0.1204a3402  ارائه کرده است که در هنگام گشت و گذار در وب سایت‌ها و یا انجام جست و جو به طور بلادرنگ صفحات وب را اسکن می‌کند.LinkScanner که در حال حاضر بخشی از بسته نرم افزاری رایگان AVG است پیش از ورود به یک صفحه وب آن را جست و جو کرده و در صورت ناامن بودن آن به کاربر هشدار می‌دهد. این نرم افزار هم‌چنین یک رتبه‌بندی امنیتی نیز برای نتایج جست و جو در گوگل،یاهو و MSN نمایش می‌دهد بدین صورت که در کنار نتایج امن یک تیک سبز رنگ و در کنار نتایج ناامن یک ضربدر قرمز قرار می‌دهد. توضیحات بیش‌تر در مورد لینک‌های ناامن در یک پنجره جدا ارائه می‌شوند.



FlashGot 1.2.8.1 مدیریت دانلود در فایرفاکس
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

یکی از کارهایی که تمام ما در اینترنت انجام می دهیم دانلود فایلها است و خیلی از کاربران اینترنتی هم با برنامه های مدیریت دانلود مانند flashGet, DAP , get right و download manager آشنا هستندحالا در فایرفاکس شما می توانید با برنامه ای به نام FlashGot مدیریت فوق العاده ای مابین برنامه مدیریت دانلود خود و برنامه browser خود داشته باشیدبا نصب کردن این برنامه گزینه هایی به right click شما اضافه می شود که شما می توانید کنترل بیشتری بر روی دانلود خود داشته باشیدشما می توانید انتخاب کنید که فایل با برنامه flshgot دانلود شود یا بوسیله خود فایرفاکس .شما حتی می توانید تمام لینک های یک صفحه را با یک کلیک دانلود کنیدمی توانید بعضی از لینک ها را که می خواهید را انتخاب کنید و به یکباره دستور دانلود را بدهید flashgotیکی از محبوب ترین extension های فایرفاکس است که واقعا لازمه هر مرورگرفایرفاکس است.




Any DVD Converter Professional 4.1.8
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Any DVD Converter Professional 4.1.8 یک نرم افزار حرفه ای برای تبدیل هر نوع فرمت ویدیوی به فرمت های دیگر ویدیویی با سرعت بالا و کیفیت فوق العاده می باشد . Any Video Converter توانایی تبدیل بیشتر فرمت های ویدیوی را دارا می باشد . AVI, MPG, RMVB, MOV, MKV و WMV, AVI, MP4, FLV, 3GP و iPod, iPhone, Zune, PSP و DivX, XviD, MOV, rm, rmvb, MPEG, VOB, DVD, WMV, AVI و… فرمت هایی که این نرم افزار پشتیبانی می کنند بسیار زیاد هستند و فقط به فرمت های ذکر شده ختم نمی شود . با توجه به اینکه یک نرم افزار مبدل خوب و سریع به ندرت یافت می شود . Any Video Converter می تواند یک انتخاب خوب برای کاربران باشد . همان طور که در فرمت های مشاهده کردید این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت برای دستگاه های MP4 , PSP , iPOD را نیز دارا می باشد . شما می توانید با چند کلیک فایل مورد نظر خود را انتخاب و سپس به فرمت مورد علاقه خود تبدیل کنید . در ضمن این نرم افزار توانایی تبدیل برخی از فرمت های صوتی را نیز دارا می باشد .



Any Video Converter Professional 3.1.8
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



Any Video Converter Professional 3.1.8  نرم افزار قدرتمند و معروفی است محصول شرکت ANVSOFT می باشد و در زمینه تبدیل فرمت های مختلف صوتی و تصویری به یکدیگر مورد استفاده می باشد . این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت ها باعث شده است که خیلی زود بین کاربران خود را پیدا کند . اکثر فرمت های موجود توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود که این نشان دهنده قدرت نرم افزار است . برخی از فرمت هایی که این نرم افزار از آنها پشتیبانی می کند را میتوان AVI, MPG, RMVB, MOV, MKV, WMV, AVI, MP4, FLV, 3GP اینگونه نام برد . البته شما بهتر است که به فکر دانلود این نرم افزار باشید و نیازی به فکر کردن در مورد پشتیبانی از فرمت ها نیست ! پشتیبانی از دستگاه های مالتی مدیا قابل حمل نیز یکی از قابلیت های مهم نرم افزار است . همچنین این نرم افزار می توانید ویدیوهای شما را سایت Youtube دانلود و تبدیل کند.




Ace Translator 8.6.2.531 مترجم آنلاین
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



Ace Translator 8.6.2.531 نام یک مترجم آنلاین بسیار مفید است که برای نیازهای چند زبانه ای روزمره شما بسیار مفید خواهد بود . این محصول شرکت Acetools با موتور قدرتمند ترجمه ی آنلاین خود به آسانی و سرعت برای شما قادر است انواع متون مانند محتوای صفحات وب , نامه ها , گفتگو ها و Email ها را که به زبانهاتی رایج دنیا می باشند را به یکدیگر تبدیل نماید !

 توسط Acetool قادرید متون خود را که از فارسی ، زبانهای چینی ( هم سنتی و هم ساده امروزی ) , هلندی , انگلیسی , فرانسوی , آلمانی , یونانی , ایتالیایی , ژاپنی , کره ای , پرتغالی , روسی و اسپانیولی  و .... می باشند را به یگدیگر تبدیل و ترجمه نمایید .



Memory Booster Gold 6.1.1.726
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Memory Booster Gold 6.1.1.726  برای اصلاح مشکلات و نیز مدیریت حافظه طراحی شدهاست. این نرم افزار با قابلیتهای بسیار و در عین حال دارای کاربری ساده می باشد. چنانچه می خواهید کارایی سیستم خودرا بهبود بخشیده ویا اینکه قسمتهای تکه تکه شده جمع شده روی سیستم خود را پاکسازی نمایید، این نرم افزار بهترین انتخاب برای رفع مشکل شما می باشد. حافظه منبعی بسیار ارزشمند برای کامپیوتر می باشد، هنکامی که این حافظه کم شود، سرعت کامپیوتر بصورت محسوسی کم شده ودر مواقعی نیز سیستم متوقف میشود یا به اصطلاح کرش می کند. Memory Booster Gold ابزاری سودمند برای برای کنترل و مشاهده و مدیریت حافظه سیستم می باشد و زمان بارگذاری را کاهش و کارایی برنامه های کاربردی را بهبود می بخشد.





NetWorx 5.1.6 + Portable نرم افزار كنترل پهنای باند اينترنت
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




NetWorx 5.1.6 یک نرم افزار ساده و رایگان در عین حال ابزاری قدرتمند است که به ازریابی وضعیت پهنای باند شما به صورت عینی کمک می کند. شما می توانید از آن برای جمع آوری داده های پهنای باند و اندازه گیری سرعت اینترنت یا اتصال های دیگر به شبکه اینترنت استفاده کنید. NetWorx می تواند در جهت شناسایی مشکلات احتمالی شبکه کمک کند و اطمینان بدهد که از محدودیت پهنای باند تایین شده توسط ISP خود تجاوز نکرده اید، همچنین از فعالیت های مشکوک شبکه که مشخصه اصلی اسب های تروجان و حملات هکر های می باشد با خبر باشید.

این برنامه به شما اجازه می دهد تا کنترل اینترنت یا تمام اتصالات شبکه یا یک شبکه خاص (مانند اترنت یا PPP) را به دست بگیرید. نرم افزار خصیصه های یک سیستم تصویری اختصاصی و هشدار صوتی را داراست. شما می توانید آن را برای زمانی که اتصال شبکه قطع شده و یا برخی از فعالیت های مشکوک و غیرمنتظره از قبیل جریان داده های سنگین رخ می دهد تنظیم کنید تا به شما هشدار بدهد. همچنین می توانید آن را به صورت خودکار تنظیم کرده تا تمام اتصالات dialup را قطع و حتی سیستم را نیز خاموش کند.



Dropbox 1.0.20 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Dropbox 1.0.20 Final  یک سیستم هاست فایل ها تحت وب است که با استفاده از سیستم Cloud Computing    و دسترسی به اینترنت به شما اجازه می دهد تا فایل هایتان را به راحتی share ‌ کنید( البته در مورد طریقه ی شیر کردن فایل ها توضیح داده خواهد شد)



Maxthon 3.0.20.3000 مرورگرقدرتمند و انعطاف پذير
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Maxthon

Maxthon Browser 3.0.20.3000 مرورگرقدرتمند و انعطاف پذيري است كه از قدرت و هسته  مرورگر IE (مرورگر intenet explorer ويندوز)استفاده كرده و بر خلاف آن داراي قابليت ها و امكانات بسيار زيادي ميباشد. نكته قابل توجه اين است كه اين مرورگر تقريبا 65% از رم شما را کمتر از کاوشگر ويندوز اشغال ميكند از اين رو مانع كاهش سرعت در سيستم ميشود.



Xilisoft Video Editor 2.0.1 Build 0111
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Xilisoft Video Editor 2.0.1 Build 0111 یکی از برترین نرم افزارهای ویرایش فیلم می باشد که امکانات برش و جداسازی بخشهای مختلف ویدیویی و به هم چسباندن آنها را دارا می باشد. با استفاده از نرم افزار ویرایش ویدئو شما قادر خواهید بود چندین فایل ویدئویی را به هم پیوند بدهید، و یا یک فایل ویدیویی را به چندین قسمت تقسیم کنید، بخش یا بخشهای دلخواهی از فایل ویدیویی را به راحتی و با سرعت خوبی انتخاب و برش بزنید، در تمامی این حالات کیفیت فایل ویدیویی شما توسط نرم افزار حفظ خواهد شد.
Video Joiner: یک راه بسیار ساده و در عین حال کامل برای پیوند چندین فرمت ویدیویی داخل یک فایل واحد. ویرایش گر فوق از فرمت های بسیار متنوعی پشتیبانی می کند، از جمله: AVI, MPEG, MP4, WMV, 3GP, H.264/MPEG-4 AVC, H.264/PSP AVC, MOV, ASF و
Video Splitter: پشتیبانی از تقسیم یک فایل ویدیویی به چندین قسمت به صورت دستی یا اتوماتیک. اگر ترجیح دهید که عمل تقسیم فایل ویدیویی به صورت اتوماتیک صورت گیرد، می توانید نحوه تقسیم بندی را انتخاب کنید (توسط زمان، سایز و یا حتی تقسیم به صورت کلیپ).
Video Cutter: ویرایش گر ویدئویی در انتخاب بخشهای دلخواه ویدئو به شما کمک می کند، و بخشهای دیگر از فیلم و یا فایل ویدیویی که دلخواه شما نیستند را حذف می کند.
Xilisoft Video Editor : در حقیقت از بهترین نرم افزارهای ویرایش فایلهای ویدئویی است که شما را قادر به انجام ویرایش های بسیاری بر روی یک ویدئو می کند، مانند: به هم پیوستن فایلهای ویدئویی، تقسیم یک فایل ویدئویی به چندین قسمت، حذف بخشهایی از فایل ویدئویی به راحتی و با سرعت و کیفیت بسیار بالا.