DVD PixPlay 6.20.201
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

DVD PixPlay - نرم افزار ساخت كليپ و اسلايد


DVD PixPlay 6.20.201 یکی از جالب ترین نرم افزارهایی است که تا به حال در عرصه نرم افزارهای رایانه ای عرضه شده است. این نرم افزار که به صورت کاملا حرفه ای عمل می کند قادر است تا با کنار هم قرار دادن تمامی انواع مدل های فایل های چند رسانه ای نظیر تصاویر ، ویدئو کلیپ ها و همچنین موزیک ها اسلایدشو هایی جذاب و دیدنی را شکل دهد که قابل اجرا برروی انواع پلیرها هم باشند. این ابزار که قادر است تا دی وی دی اسلایدشو ، فرمت VCD و همچنین سی دی اسلایدشو تهیه کند مجموعه ای از افکت های جذاب را کنار هم جمع کرده تا کاربر به راحتی بتواند با کنار هم قرار دادن آن ها و با کیفیت بالای صوت و تصویر اسلایدشویی جذاب را پدید آورد. 50 مدل از انواع حرکات برای تصاویر و 180 افکت زیبا همان قسمت هایی هستند که به زیباترین شدن کار کمک می کنند، DVD PixPlay علاوه بر این موارد قادر است تا فرمت های مختلف در هر زمینه ای را شناسایی کرده و برای استفاده از آن ها محدودیتی قائل نشود ، امکان تبدیل اسلایدشو های نرم افزار PowerPoint به فرمت های ویدئویی را هم دارد که امروزه برای عدم کپی رایت بسیار مورد اهمیت است. قابلیت هایی نظیر سازگاری با دوربین های دیجیتالی برای Import تصاویر و یا قابلیت ویرایش تصاویر با امکانات نسبتا کامل و همچنین امکان به اشتراک گذاری خروجی به صورت آنلاین در سایت هایی نظیر Youtube.com و یا Facebook.com هم از بخش های دیگر این ابزار به شمار می روند.

 

 

 



RealPlayer SP Plus 14.0.2.633 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

RealPlayer SP Plus 14.0.2.633 Final  ابزاریست فوق العاده قدرتمند و کم نظیر که قادر است تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری را پخش نموده و هم این که به عنوان یک ایستگاه صوتی و تصویری فایل های آنلاین چندرسانه ای را پخش و اجرا نماید.Real Player را باید یک نرم افزار پلیر چند منظوره دانست زیرا قابلیت هایی که در این نرم افزار گنجانده شده است بیش از یک نرم افزار پلیر معمولی است ؛ کیفیتی که در نمایش فیلم ها در این نرم افزار استفاده می شود در کمتر ابزاری قابل مشاهده خواهد بود، قابلیت پخش موزیک ها با تنظیم کیفیت صوتی، قابلیت رایت لوح های فشرده با پشتیبانی از انواع سی دی ها و دی وی دی ها به شکلی که در انواع پلیرهای خانگی به نمایش در آیند ، ایستگاه صوتی، تصویری ، بازی و ... آنلاین با سرعت بالا در لود و اجرا، قابلیت ضبط صدا، اجرای دی وی دی فیلم ها با نهایت کیفیت و بسیاری قابلیت های دیگر از جمله این موارد هستند.

RealPlayer SP Plus 14.0.2.633 Final امکان دانلود ویدئو های سایت YouTube.com که تنها اجازه پخش آنلاین را می دهد از نکات جالب توجه این نرم افزار به شمار می رود. این قابلیت پس از نصب نرم افزار از طریق منوی محوشونده ای که در مرورگر فعال می شود قابل دسترس خواهد بود. Real Player SP تا حدودی نسبت به نسخه 11 محیط کاربری بهینه شده تری دارد ، این واسط کاربری از نسخه 11 نسبت به نسخه های پیشین کاملا دگرگون شده است. بیشتر از آنچه که هرکاربری می تواند انتظار داشته باشد این نرم افزار امکانات و قابلیت دارد، تنها لازم است تا این ابزار را دریافت نموده تا به راز قابلیت های آن در زمینه پلیرهای صوتی و تصویری پی برده شود.
 



J. River Media Center 15.0.173
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




پخش و مديريت فايل هاي مالتي مديا J.River Media Center

J. River Media Center 15.0.173 بدون شک شما هم از آن دسته افراد هستید که زیبایی پلیر مورد استفاده تان در هنگام پخش صوت و یا تصویر مورد نظرتان برایتان مهم است و یا کیفیت پخش و تفکیک کیفیت صوت و تصویر آن، نرم افزار J. River Media Center یکی از نرم افزارهای بسیار بسیار قدرتمند در زمینه پخش و کار با فرمت های صوتی و تصویری مختلف! با استفاده از این نرم افزار می توانید از امکانات بی شمار آن یکجا بهره مند شوید!


 

 



Splash Pro 1.4.1 پخش کننده صوت و تصویر
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




نرم افزار Splash Pro 1.4.1  یکی از نرم افزار های پر شمار پخش کننده صوت و تصویر است. این نرم افزار یکی از جدید ترین ها در نوع خود می باشد که با ظاهری ساده اما کاربر پسند قادر به پخش انواع فرمت ها بوده. این نرم افزار با وجود حجم پایین قادر به پخش فیلم از تلویزیون دیجیتال با کیفیت بسیار بالا تر از مدیا پلیر ویندوز می باشد. با Splash Player کیفیت را احساس کنید.




RealPlayer SP Plus 14.0.1.609
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

RealPlayer SP Plus 14.0.1.609  ابزاریست فوق العاده قدرتمند و کم نظیر که قادر است تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری را پخش نموده و هم این که به عنوان یک ایستگاه صوتی و تصویری فایل های آنلاین چندرسانه ای را پخش و اجرا نماید.Real Player را باید یک نرم افزار پلیر چند منظوره دانست زیرا قابلیت هایی که در این نرم افزار گنجانده شده است بیش از یک نرم افزار پلیر معمولی است ؛ کیفیتی که در نمایش فیلم ها در این نرم افزار استفاده می شود در کمتر ابزاری قابل مشاهده خواهد بود، قابلیت پخش موزیک ها با تنظیم کیفیت صوتی، قابلیت رایت لوح های فشرده با پشتیبانی از انواع سی دی ها و دی وی دی ها به شکلی که در انواع پلیرهای خانگی به نمایش در آیند ، ایستگاه صوتی، تصویری ، بازی و ... آنلاین با سرعت بالا در لود و اجرا، قابلیت ضبط صدا، اجرای دی وی دی فیلم ها با نهایت کیفیت و بسیاری قابلیت های دیگر از جمله این موارد هستند.

 



SPlayer 3.5.1 Build 1383
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


SPlayer  نرم افزارپخش کننده چندرسانه ای ساده و درعین حال قدرتمند و کاربردی می باشد که تمامی فرمتهای چندرسانه ای معروف و شناخته شده مانند DVDRip, HDTV, RMVB, QuickTime, MPEG-2, MPEG-4, AC3/DTS, VP3/6/7, Indeo, XVD, OGG/OGM, APE, FLAC, TTA, AAC, MPC, 3GP/AMR وغیره را به همراه قابلیت نمایش زیرنویس پشتیبانی می نماید. این نرم افزار با توجه به تجربه کاربران طراحی شده است ودارای ۱۵۰ قابلیت منحصربفرد و ظریف می باشد. مواردی همچون بهینه سازی تکنیک های خلاقانه متنوع، پخش روان ، ارائه مجموعه ای از واسط های کاربری گرافیکی مختلف و پوسته های زیبا که به شما احساس راحتی بیشتری را درحین پخش فرمتهای چندرسانه های مختلف را می دهد از دیگر ویژگی های این مدیاپلیر قدرتمند می باشند. همچنین این نرم افزار از یک موتور ارتقای کیفیت تصویر بنام ShaderEngine بهره می برد که نویز موجود برروی صفحه نمایش را کاهش داده، و تحویل کیفیت تصویر را بصورت هوشمند ممکن می سازد. استفاده از الگوریتم های ارتقا و بهبود رنگ LiveColor نرم افزار نیز تصاویر ارائه شده توسط ابزار را با رنگهایی بیشتر و زیباتر تحویل می دهد و نیز فناوری تعادل میدان صدای SmartAmplify Intelligent نرم افزار نیز کیفیت صدای ارائه شده توسط مدیاپلیر را بصورت کاملا رسا و شفاف ارائه می نماید. استفاده بسیار کم از منابع سیستمی و پردازنده و بهینه سازی برای جی پی یوهای چندهسته ای SSE2 SSE3 MMX از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می باشند.



Eltima SWF & FLV Player Pro 3.0.33.5106
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


SWF و FLV دو فرمت بسیار جالب و کارآمدی هستند که به لطف وجود وب ، از محبوبیت بالایی برخوردار گشته اند . همانطور که می دانید برای پخش این فرمت ها نیاز به نرم افزار مخصوصی وجود خواهد داشت که Eltima SWF & FLV Player Pro یکی از آنها می باشد . این برنامه با در اختیار داشتن قابلیت های پیشرفته ی بسیاری ، تنها یک پلیر ساده نخواهد بود . نمایش با سرعت بالا و به تصویر کشاندن فایلهای FLV به صوریت فریم به فریم از نکتا قابل توجه در این نرم افزار می باشند . شما همچنین خواهید توانست به صورت خیلی ساده لیست های پخش مورد علاقه خودتان را بسازید و اینکه فیلم های دلخواهتان را به طور مستقیم از وب سایت های مختلف دانلود کنید .

ویژگی های کلیدی Eltima SWF & FLV Player Pro 3.0.33.5106 :
- پخش ، توقف و نمایش فایلهای ادوبی فلش SWF و FLV
- امکان پخش ویدیو های موجود در سایت های مختلف به طور مستقیم
- ذخیره کردن فایلهای نمایش داده شده بر روی هارددیسک
- امکان استفاده آسان از آپشن های مختلف پخش نظیر بزرگنمایی ، کوچک نمایی و …
- نمایش فایلها به صورت تمام صفحه
- و …




RealPlayer SP 1.1.5 Build 12.0.0.879
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



RealPlayer SP 1.1.5 Build 12.0.0.879  ابزاریست فوق العاده قدرتمند و کم نظیر که قادر است تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری را پخش نموده و هم این که به عنوان یک ایستگاه صوتی و تصویری فایل های آنلاین چندرسانه ای را پخش و اجرا نماید.Real Player را باید یک نرم افزار پلیر چند منظوره دانست زیرا قابلیت هایی که در این نرم افزار گنجانده شده است بیش از یک نرم افزار پلیر معمولی است ؛ کیفیتی که در نمایش فیلم ها در این نرم افزار استفاده می شود در کمتر ابزاری قابل مشاهده خواهد بود، قابلیت پخش موزیک ها با تنظیم کیفیت صوتی، قابلیت رایت لوح های فشرده با پشتیبانی از انواع سی دی ها و دی وی دی ها به شکلی که در انواع پلیرهای خانگی به نمایش در آیند ، ایستگاه صوتی، تصویری ، بازی و ... آنلاین با سرعت بالا در لود و اجرا، قابلیت ضبط صدا، اجرای دی وی دی فیلم ها با نهایت کیفیت و بسیاری قابلیت های دیگر از جمله این موارد هستند.






نرم افزار پخش فایلهای صوتی وتصویری Kantaris Media Player 0.6.6
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


 

Kantaris Media Player  نرم افزاری است که بر پایه پلیر شرکت VLC برنامه ریزی و طراحی شده است. این نرم افزار که بسیار کم حجم می باشد قابلیت های بسیار زیادی را در خود جای داده است که در یک نگاه هم می تواند هرکاربری را جذب خود نماید. یک کاربر همیشه از پخش کننده خود اولین انتظاری که دارد این است که به سادگی بتواند فرمت های مختلف صوتی و تصویری خود را مدیریت نماید.
Kantaris Media Player تقریبا تمامی فرمت های موجود را پشتیبانی می کند و به این ترتیب اولین و مهمترین انتظار یک کاربر را مرتفع ساخته است. محیط کاربری این نرم افزار بسیار شبیه به پلیر پیشفرض ویندوز یعنی Windows Media Player می باشد و البته استفاده از نرم افزار با همین محیط کاربری زیبا ، در عین حال ساده بسیار آسان خواهد شد. لازم به ذکر است که این نرم افزار با حجم مناسبش به صورت کاملا رایگان و همچنین به صورت Open Source ارائه می گردد و تقریبا برای توسعه یافتن هرچه بیشتر در اختیار کاربران به صورت رایگان قرار گرفته است.