Kaspersky Rescue Disk 10.0.23.29 data 2011/02/20
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

Kaspersky Rescue Disk 10.0.23.29 data 2011/02/20 می دانید که یکی از بهترین راه های مبارزه با ویروسها و تمیز کردن یک سیستم ویروسی اسکن و از بین بردن ویروسها از طریق بوت است. در حالت بوت به دلیل اینکه فایلهای آلوده در حال استفاده نبستند و ویروس فعال نیست امکان از بین بردن فایلهای ویروسی و تمیز کردن فایلهای آلوده در شرایط بهتری فراهم است.
آنتی ویروس کاسپراسکی هم یکی از آنتی ویروسهای خوب محسوب می شود و دیسک بوت آن یک دیسک بوت با ارزش به شمار می اید. 

 

ویژگیهای این نرم افزار:

  • دارا بودن محیط چند زبانه
  • امکان به روز رسانی نرم افزار قبل و بعد از اسکن در صورت اتصال به اینترنت
  • شناسایی انواع سیستم فایلی FAT32 و NTFS از طریق بوت
  • از بین بردن ویروسها و تمیز کردن فایلهای آلوده از طریق بوت
  • به روز بودن دیتا بیس نرم افزار تا 2011/02/20

 








Avira AntiVir Premium 10.0.0.651
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Avira AntiVir Premium 10.0.0.651 مبارزه با ویروس های کامپیوتری امروزه به عنوان یکی از مهمترین اصول در مدیریت و نگهداری از سیستم ها محسوب می شود. هر ساله سیستم های کامپیوتری زیادی بر اثر مشکلات و اختلالات ناشی از ویروس ها دچار ضررهای مختلف می شوند. نرم افزارهای مختلفی را امروزه می توان به عنوان ابزارهای کاربردی در راه مبارزه با ویروس ها یافت که هریک ازآنه از ابزارهای مختلفی برای حفاظت از سیستم ها استفاده می نمایند.
نرم افزارهایی که به Anti Virus مشهورند توسط تکنیک های نرم افزاری پیشرفته و نظارت همزمان به تمامی نقاط مختلف سیستم عامل از انتشار ویروس ها جلوگیری می کنند. نرم افزارهای متعدد زیادی را می توان در این زمینه ساخت که هم دارای محبوبیت و شهرت بسیاری در این زمینه می باشند و هم به عنوان ابزارهای حرفه این کار محسوب می شوند.
Avira AntiVir Premium نام یه ضد ویروس قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران به راحتی قادرند تا در مقابل ویروس ها و برنامه هاس جاسوسی و کرم های اینترنتی سیستم خود را ایمن نگه داشته و نفوذ این برنامه ها به سیستم خود جلوگیری نمایند. این نرم افزار قدرتمند با نظارت کامل بر سیستم مانع از اجرای فایل های آلوده به ویروس و نصب برنامه های جاسوسی بر روی سیستم می شود. این نرم افزار یکی از ابزارهای قدرتمند برای مبارزه و پاکسازی ویروس ها می باشد.






Sticky Password 5.0.2.199 حفاظت از پسوردها
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


 

 

Sticky Password 5.0.2.199 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ذخیره و نگهداری اطلاعات شخصی شما مانند پسورد، نام کاربری، شماره تلفن و ... محصولی از شرکت Sticky می باشد. به وسیله این نرم افزار کاربران قادرند تا به راحتی و به صورت کاملاً ایمن به وب سایت های مختلفی که در آن ها عضو می باشند وارد شوند. در این نرم افزار می توان آدرس سایت های مورد نظر را به همراه نام کاربری و رمزعبور آن ثبت نموده و در هنگام ورود به وب سایت مورد نظر، نام کاربری و رمز عبور موجود در برنامه را از منوی ظاهر شده انتخاب نموده و سپس به وب سایت مورد نظر وارد شوند. بدین شکل دیگر نیاز به به خاطر سپردن رمزهای عبور مختلف نمی باشد و کاربران به راحتی می توانند به سایت مورد نظر خود وارد شوند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Sticky Password 5.0.2.199 :

  • قابلیت ذخیره و استفاده از پسورد
  • پیدا کردن اکانت، پسورد، نام کاربری و دیگر اطلاعات شخصی در پایگاه داده
  • تولید پسورد ایمن زمان ثبت کاربر جدید
  • ذخیره تمام پسوردها در وسایل قابل حمل
  • بازیابی پایگاه داده از کپی نسخه پشتیبان
  • حفاظت از پسوردها از دستیابی غیر مجاز

 

 



Avira AntiVir Premium 10.0.0.643
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Avira AntiVir Premium 10.0.0.643 مبارزه با ویروس های کامپیوتری امروزه به عنوان یکی از مهمترین اصول در مدیریت و نگهداری از سیستم ها محسوب می شود. هر ساله سیستم های کامپیوتری زیادی بر اثر مشکلات و اختلالات ناشی از ویروس ها دچار ضررهای مختلف می شوند. نرم افزارهای مختلفی را امروزه می توان به عنوان ابزارهای کاربردی در راه مبارزه با ویروس ها یافت که هریک ازآنه از ابزارهای مختلفی برای حفاظت از سیستم ها استفاده می نمایند.
نرم افزارهایی که به Anti Virus مشهورند توسط تکنیک های نرم افزاری پیشرفته و نظارت همزمان به تمامی نقاط مختلف سیستم عامل از انتشار ویروس ها جلوگیری می کنند. نرم افزارهای متعدد زیادی را می توان در این زمینه ساخت که هم دارای محبوبیت و شهرت بسیاری در این زمینه می باشند و هم به عنوان ابزارهای حرفه این کار محسوب می شوند.
Avira AntiVir Premium نام یه ضد ویروس قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران به راحتی قادرند تا در مقابل ویروس ها و برنامه هاس جاسوسی و کرم های اینترنتی سیستم خود را ایمن نگه داشته و نفوذ این برنامه ها به سیستم خود جلوگیری نمایند. این نرم افزار قدرتمند با نظارت کامل بر سیستم مانع از اجرای فایل های آلوده به ویروس و نصب برنامه های جاسوسی بر روی سیستم می شود. این نرم افزار یکی از ابزارهای قدرتمند برای مبارزه و پاکسازی ویروس ها می باشد.

 

 



Avira Premium Security Suite 10.0.0.584
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Avira Premium Security Suite 10.0.0.584 نسخه جدید نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند کمپانی آلمانی Avira  می باشد که بدون شک با عملکرد عالی و قدرتمندی که این نرم افزار محافظ آنتی ویروس تاکنون از خود نشان داده است، می توان آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی موجود به حساب آورد. این محصول یکی خط جدید قابل اطمینان از تولیدات شرکت آویرا می باشد، تعداد کاربرانی که این نرم افزار را به عنوان برنامه آنتی ویروس و بسته امنیتی  سیستم خود انتخاب نموده اند هم اکنون از ۱۵ میلیون می گذرد که همین امر خود گواهی بر موفق بودن این نرم افزار می باشد، این برنامه با یک دیوار آتش قدرتمند و کامل برای فایل های شخصی شما و نیزسرویس های وب و ایمیل، رایانه شما را در برابر انواع نرم افزارهای مخرب ومضر مانند ویروس ها، تروجان ها، کرمهای رایانه ای، بات ها، روت کیت ها، نرم افزارهای جاسوسی، بد افزارها ، حملات هکری، Phishing و غیره بخوبی محافظت می نماید.

 



Avira AntiVir Personal 10.0.0.611 Free
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Avira AntiVir Personal 10.0.0.611 free آنتی ویروس جامع برای کامپیوترهای رومیزی ویندوز و یونیکس در شبکه بوده و آنها را در مقابل کلیه تهدیدات امنیتی ویروسها، کرمها، تروجانها، هکرها و... محافظت می کند. تنظیمات و مدیریت آنتی ویروس از طریق کنسول مدیریتی آویرا (SMC) نیز به صورت متمرکز و یکپارچه در کل شبکه قابل انجام می باشد.

آنتی ویروس آویرا فوق العاده سبک و قدرتمند بوده و هیچگونه سربارگذاری روی سیستمها ندارد. با استفاده از تکنولوژی AHeAD ، این محصول قادر به شناسایی ویروس های ناشناخته جدید می باشد. امیدواریم از دانلود رایگان آنتی ویروس Avira لذت ببرید.

 

 

خصوصیات نرم افزار Avira AntiVir Personal 10.0.0.611 free :

  • محافظت کامل در برابر هرگونه ویروس و بدافزار
  • قابل اعتماد، تکنولوژی قدرتمند AntiVir بهمراه دریافت جوایز متعدد در زمینه کارایی در شناخت ویروس ها
  • پاسخگویی بسیار سریع به خطرات جدید، این امر در همکاری با شرکت های تحقیقاتی در زمینه بدافزار ها صورت پذیرفته
  • پیشرو در شناسایی و نابودی ویروس ها و بد افزار ها، به کمک موتور جستجوی جدید (سریعتر و امن تر از گذشته)
  • محافظت و شناسایی RootKitها و نابودی بدافزارهایی که ناخواسته بر روی سیستم شما نصب شده اند. (مخصوص نسخه هاس 32 بیتی)
  • تکنولوژی AHeAD برای شناسایی و دفع خطر حمله مهاجمانی که به سرعت تغییر می کنند.
  • مانیتورینگ Real-Time برای دسترسی به تمامی فایل ها به کمک on-access scanner (همچنین بررسی فایل های فشرده.) در کنار on-demand scanner بمنظور جستجو های دستی و زمانبندی شده.
  • WebGuard برای بررسی ترافیک بر پایه HTTP بمنظور شناسایی ویروس ها و بدافزارها. همراه با شناسایی و بلوکه کردن خودکار فیشینگ و بدافزارها
  • MailGuard بررسی ایمیل های ارسالی و دریافتی در ویندوز (POP3 و SMTP) توسط Email scanner بهرماه بررسی الحاقات بهمراه ایمیل ها توسط AntiBot.
  • شناسایی فایل های فشرده توسط توابع بازگشتی تا چند لایه برای بررسی فایل های فشرده و پکیج های اجرایی
  • قرنطینه فایل های آلوده و ایزوله کردن فایل های آلوده و مشکوک در ویندوز
  • زمانبندی و مدیریت خودکار فعالیت ها
  • بسته های بروز رسانی بسیار سبک برای اینترنت های با پهنای باند کم با آپدیت های روزانه در شبکه و اینترنت.
  • برنامه زمانبند برای انجام فعالیت های خودکار
  • امکان ارائه گزارش ها و پیام های مقایسه ای
  • مدیریت بر روی شبکه بوسیله Avira Security Management Center - SMC
  • طراحی قوی واسط کاربری بطوری که تمامی اعمال از جمله بروز رسانی و جستجو براحتی قابل انجام است.
  • امکان ایجاد پروفایل های مختلف مدیریتی با دسترسی های متفاوت.
 




Panda Cloud Antivirus 1.4
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Panda Cloud Antivirus 1.4 یکی از نیازهای عمده کاربران کامپیوترها داشت یک آنتی ویروسقدرتمند جهت مقابله با ویروسهای مختلف است که از انواع راههای ورودی چون شبکه، فلش مموری ها، اینترنت و ... وارد سیستم کاربران میشوند و با انجام اعمال مخرب موجب وارد آمدن خسارت به سیستم میگردند.
اگر دنبال یک آنتی ویروسقدرتمند و در عین حال رایگان میگردید تا دیگر مشکل ریجستری آن را نداشته باشید و در عین حال از یک آنتی ویروسقدرتمند که دیتابیس بروزی داشته باشد استفاده کنید ما به شما نرم افزارضد ویروس جدید شرکت امنیتی پاندا رو توصیه میکنیم که یکی از شرکتهای پیشرو در امور امنیتی رایانه هاست و معمولا در امر شناسایی ویروسهای جدید و ارائه وصله های امنیتی جهت مقابله با آنها در زمره برترین شرکتها قرار دارد.
نرم افزاری که جدیدا این شرکت ارائه داده است کاملا رایگان بوده و به ساده ترین شکل ممکن نصب گردیده و شروع به فعالیت میکند.

 



آپدیت آفلاین آنتی ویروس Nod32 کد 5834 به تاریخ 2011.01.31
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

آپدیت آفلاین آنتی ویروس Nod32
 
 
آپدیت آفلاین آنتی ویروس Nod32 به تاریخ 31-01-2011
 
 
 
 

 



USB Disk Security 6.0.0.126 Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

USB Disk Security 6.0.0.126 اگر از افرادی هستید که همیشه نگران اتصال حافظه های خارجی از طریق USB به رایانه خود هستید تا ویروس های احتمالی بر روی آن ها به راحتی نفوذ کنند.
USB Disk Security یک نرم افزار امنیتی کامل برای جلوگیری از نفوذ ویروس های حافظه های یو اس بی و بهترین آنتی ویروس برای یافتن و پاک کردن ویروس ها از این حافظه ها می باشد که به شما اطمینان کامل برای اتصال هر حافظه یو اس بی بدون اینکه هیچ خطری کامپیوتر شما را تهدید کند به وجود می آورد. USB Disk Security به عنوان یک آنتی ویروس برای حافظه هایی مانند حافظه فلش یا کول دیسک بدون نیاز به بروز رسانی برای یافتن ویروس های جدید به کار می رود و با تشخیص آن ها از وجود ویروس شما را مطلع می کند.