OnOne PhotoTune 3.0.5
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


OnOne PhotoTune 3.0.5  نام پلاگینی است که توانایی تغییر رنگ ها را به شکلی بسیار خاص و جدید داراست. برای مثال اگر ما بخواهیم رنگ چهره یک فرد را تغییر دهیم کار زیاد آسانی نیست اما با استفاده از این پلاگین به راحتی می توان رنگ چهره را ویرایش کرد ؛ حتی امکان جدیدی در نرم افزار گنجانده شده که کاربر می تواند با انتخاب نوع ملیت یا منطقه ی جغرافیایی به صورت اتوماتیک رنگ چهره را تغییر دهد. سطح فعالیت OnOne PhotoTune بسیار گسترده است ؛ تغییر رنگ های مختلف با انواع Range  ها در یک تصویر که هزاران رنگ در آن دیده می شود به صورت کاملا حرفه ای با این پلاگین امکانپذیر خواهد شد. این پلاگین طوری آماده شده که کاربران پس از ویرایش با استفاده از آن می توانند عمق رنگ ها را در تصویر جدید مشاهده کنند ؛ هزاران رنگ که با کیفیتی بی نظیر به نمایش در خواهند آمد. این ابزار هم مانند بقیه پلاگین های مشابه شرکت Onone پنل اختصاصی در فتوشاپ داشته که تمامی گزینه های حرفه ای مربوط به این پلاگین در آن گنجانده شده اند. این پلاگین برای نصب و اجرای کامل به یک نسخه از نرم افزار فتوشاپ (حداقل نسخه CS2) و 2 گیگابایت حافظه رم  به همراه 256 مگابایت حافظه گرافیکی نیاز دارد.

قابلیت های کلیدی پلاگین OnOne PhotoTune :

- امکان تغییر رنگ ها در تصاویر


- انجام بسیاری از عملکردها به صورت کاملا خودکار


- پنل اختصاصی و کاملا حرفه ای در فتوشاپ


- استفاده آسان از پلاگین


- قابلیت تغییر رنگ صورت و یا چشم ها


- امکان تغییر صورت به صورت خودکار و بسته به انتخاب منطقه جغرافیایی


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7


- و ...



OnOne FocalPoint 2.0.4
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




OnOne Software FocalPoint 2.0.4 پلاگینی جالب و بسیار مفید که برای طراحان و عکسان حرفه ای می تواند فوق العاده کاربردی باشد. عملکرد این پلاگین بسیار جالب است. وقتی بخواهیم قسمتی را تصویر را واضح تر نشان داده یا به عبارت دیگر بخشی از تصویر  را از بقیه تصویر متمایز کنیم می توانیم از این ابزار بهره بگیریم. به راحتی می توان با این پلاگین یک تصویر را طوری ویرایش کرد که برای نمونه عکس فردی که در یک باغ زیبا گرفته شده بسیار جذاب تر جلوه دهد به طوری که تصاویر باغ پس زمینه کمی تار شده و تصویر فردی که در این باغ ایستاده کمی واضح تر خواهد شد ؛ به این ترتیب تصاویر شخص کاملا متمایز خواهد شد. البته از این تکنیک در تصویر برداری ها و همچنین عکسبرداری ها هم می توان استفاده کرد اما گاهی عکس هایی هستند که باید به این شکل ویرایش شوند و FocalPoint می تواند بسیار کار را ساده کند.
این محصول OnOne هم که مانند بقیه پلاگین ها دارای منو و واسط کاربری اختصاصی در نرم افزار فتوشاپ می باشد به راحتی قابل اجرا و استفاده بوده و کاربران مبتدی هم می تواند با کمی حوصله و سلیقه و تنظیم گزینه های مختلف به تصویری جذاب تر از عکس اصلی دست پیدا کنند. امکانات جدیدی که به این نسخه از پلاگین اضافه شده علاوه بر این که کار را ساده تر می کند به کیفیت و زیباتر شدن خروجی هم کمک زیادی می نماید. به راحتی می توان نور و کنتراست را طوری کم و زیاد کرد که بخشی از تصویر به صورت محو شده در آید و بخش دیگر کاملا وضوح داشته باشد و به این ترتیب خروجی فوق العاده جالب تر خواهد شد. این پلاگین هم مانند دیگر پلاگین ها حداقل به دوگیگابایت حافظه رم ، 256 مگابایت حافظه گرافیکی و یک نسخه از نرم افزار فتوشاپ که حداقل آن CS2 است نیاز دارد.
 


Imagenomic Portraiture 2.32308 پلاگین رتوش تصاویر برای فتوشاپ
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


فتوشاپ هم اکنون قدرتمند ترین نرم افزاری است که توسط بسیاری از عکاسان و طراحان برای رتوش تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد اما با توجه به گستردگی ابزارهایی که در آن قرار دارد کار برای افراد تازه وارد تا حد بسیاری دشوار خواهد بود . اگر شما نیز جزء این دسته هستید و یا می خواهید که راه میانبری را برای ذخیره زمان طی کنید به شما پیشنهاد می کنیم از پلاگین Imagenomic Portraiture که برای این امر ساخته شده استفاده نمایید . به وسیله این نرم افزار که بر روی فتوشاپ نصب خواهد شد می توانید با حفظ جزئیات و بافت اصلی چهره نظیر موها ، ابروها ، مژگان و … فرایند رتوش را روی تصاویرتان انجام دهید . در تنظیمات پلاگین می توانید روشنایی ، کنتراست ، حد جزئیات و … را برای رسیدن به نتیجه ی بهتر تغییر دهید . یکی از قابلیت های مهمی که در این نرم افزار گنجانده شده است ، ساخت خودکار ماسک می باشد که به شما در شناسایی رنگ پوست کمک کرده که می توانید در صورت تمایل پیکربندی آن را برای در دست بگیرید و عکس دلخواهتان را به صورت سفارشی رتوش کنید .



OnOne Genuine Fractals Professional Edition 6.0.8
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 



OnOne Genuine Fractals Professional Edition 6.0.8 نام یک پلاگین برای نرم افزار photoshop می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند از ویژگی مخصوص آن در بزرگ نمایی تصاویر به صورت حرفه ای استفاده کنند. به کمک  ابزارهای موجود در این برنامه کاربر می تواند اقدام به بزرگ نمایی تصاویر به اندازه دلخواه با کنترل کیفیت نمود. از کاربرد های این ابزار می توان به بزرگ نمایی تصاویر کوچک به منظور چاپ در اندازه های بزرگ برای بیل بورد ها ، بنرهای بزرگ تبلیغاتی و …. اشاره نمود. بزرگ نمایی تصاویر در این برنامه به گونه ای انجام می شود که کاهش کیفیت محسوسی در تصویر مشاهده نشود. این برنامه محصولی از شرکت onOne Software می باشد.



PixelGenius PhotoKit 1.2.9 for Adobe Photoshop
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


نرم افزار

PixelGenius PhotoKit

در واقع یک پلاگین عکس برداری است که شامل 141 افکت می باشد که بازتاب های دیجیتالی دقیق ی از افکت های آنالوگ عکاسی ارائه می کند. استفاده از این پلاگین بسیار آسان است و داری تنظیماتی است که کار را برای عکاسان راحت نموده است. تصویر موردنظر را انتخاب نمایید و اجازه دهید PhotoKit بر روی عکس تان افکت اعمال نماید.



قابلیت های کلیدی نرم افزار PixelGenius PhotoKit 1.2.9 for Adobe Photoshop:

- پلاگینی برای فتوشاپ


- سیاه و سفید کردن تصویر


- تنظیم تاریکی شبیه به فیلتر عکس گرادیان


- تعادل رنگ  شبیه به درجه حرارت رنگ و فیلترهای تصحیح


- تبدیل عکس های سیاه و سفید به رنگی


- تنظیم روشنایی تصویر


- تنظیم اعمال sharpening به منظور بهبود جزئیات و وضوح تصاویر


- شامل 141 افکت زیبا


- سازگاری با Photoshop CS ،CS2 ،CS3 ،CS4


- و ...



مجموعه آیکون های مالتی مدیا - پک 3
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 





مجموعه آیکون های مالتی مدیا با فرمت EPS - پک 3




مجموعه آیکون های وکتوری مدیا و تلفن
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



مجموعه آیکون های وکتوری مدیا و تلفن با فرمت EPS و فایل JPEG




آیکون های شبکه های اجتماعی Social Network Icon
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 



مجموعه آیکون های شبکه های اجتماعی Social Network Icon Pack
سایز این آیکون ها 16x16  و 128x128 میباشد


مجموعه HP Icons 2008
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


 
مجموعه HP Icons 2008




آیکون های سه بعدی برای طراحی وب 3D Web Icons
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


آیکون های سه بعدی برای طراحی وب 3D Web Icons


آیکون های سه بعدی برای طراحی وب 3D Web Icons