پايگاه اطلاع‌رسانی وايمكس نيوز راه‌اندازی شد
پايگاه اطلاع‌رسانی وايمكس نيوز راه‌اندازی شد
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


اولين سايت خبري تخصصي فناوري وايمكس و باندپهن در ايران با عنوان وايمكس نيوز آغاز به کار کرد.

پايگاه اطلاع‌رساني «وايمكس نيوز» که به صورت شبانه‌روزي و در تمام طول هفته به روز رساني مي‌شود به گزارش مهم‌ترين اخبار و اتفاقات مربوط به اپراتورهاي وايمكس در ايران و ديگر کشورهاي جهان مي‌پردازد.

به گزارش رسيده به ايتنا از آنجا كه فناوري وايمكس در كشور نويد ارتقاي كيفيت سرويس‌هاي باند پهن و اينترنت را براي كاربران ايراني به همراه دارد، مديران اين سايت تلاش خواهند کرد به دور از حاشيه‌پردازي با انتشار اخبار، مسائل، نيازها و نظرات خانواده بزرگ ارتباطات و فناوري اطلاعات ايران و جهان را منتشر كند.

اطلاعاتي از قبيل آخرين فناوري‌هاي بي‌سيم با محوريت وايمكس، اخبار ICT در ايران و جهان، آخرين اخبار اپراتورهاي تلفن همراه، معرفي به‌روزترين تكنولوژي‌ها در زمينه ارتباطات و فناوري اطلاعات از جمله بخش‌هايي هستند که به طور کامل و منظم توسط پايگاه اطلاع‌رساني وايمكس نيوز پوشش داده مي‌شوند.

گفتني است، تعدادي از عناوين مهم كنوني وب‌سايت خبري وايمكس نيوز شامل مواردي همچون گفت‌وگو با معاون رييس جمهور در خصوص مزيت‌ها و كاربرد فناوري وايمكس در راه‌اندازي دولت الكترونيكي، وزير اسبق ارتباطات و فناوري اطلاعات با محوريت‌ موانع توسعه وايمكس در ايران و چندين خبر مهم در حوزه بين‌الملل مي‌شود.

براي مراجعه و استفاده از اخبار پايگاه اطلاع‌رساني وايمكس نيوز مي‌توانيد به آدرس اينترنتي www.wimaxnews.ir مراجعه کنيد.





امتیاز شما به این مطلب:

 ( امتیازها: 0)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: