ICQ 7.2 Build 3525
ICQ 7.2 Build 3525
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


ICQ 7.2 Build 3525 یکی از قدیمی ترین مسنجرها و پرکاربرد ترین آنهاست. این مسنجر در عین سادگی و کم حجمی دارای امکانات بسیار بالاییست.
با استفاده از ICQ Messenger به سرعت وارد دنیای مجازی شده و از امکاناتی چون ویدیو / چت صوتی ، ارسال ایمیل ، پیام کوتاه و پیام های بی سیم ، پیجر و تبادل فایلها و آدرسها لذت ببرید.
شما با استفاده از ICQ به راحتی با دوستان خود تماس گرفته و حتی در مواردی که بر یک سیستم ICQ Messenger وجود ندارد به راحتی و با ورود به وب سایت رسمی ICQ و استفاده از مسنجر تحت وب به نام ICQ2Go مجددا به دنیای مجازی ICQ وارد شوید و به چت و گفتگو بپردازید.



علاوه بر تمامی موارد ذکر شده ICQ بسیار انعطاف پذیر است و بسیاری از امکانات و مشخصات کلی را میتوانید به دلخواه خود اضافه، حذف و یا تغییر دهید و آن را کاملا سفارشی نمایید که این ویژه گی در دیگر مسنجرها کمتر به چشم میخورد.
از دیگر امکانات ICQ Messenger میتوان به انتقال کارت تبریک، ارسال دعوت نامه، چت چند رسانه ای و ایجات جلسات و نشست های ویدئویی اشاره نمود.
ICQ مبتنی بر وب بوده و همیشه ودر همه حال پیشرفت هایش را به صورت مستقیم مدیون کاربرانش بوده است. در ICQ میتوان در شاخه Xtraz یک لیست کامل از خواسته هایتان (موسیقی، بازی های سرگرم کننده، اشتراک فایلها، ابزارها و …) را بسازید و از استفاده بدون محدودیت ICQ لذت ببرید.





امتیاز شما به این مطلب:

 ( امتیازها: 0)


 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: