StartupSlowFix 2.5
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

اگر از سرعت پایین کارکرد سیستم تان خسته شده اید می توانید از نرم افزار StartupSlowFix 2.5 استفاده نمایید. این نرم افزار بهترین ابزار در جهت کمک به کاربر به منظور افزایش سرعت راه اندازی کامپیوتر می باشد. تنظیم فعالیت های شروع کامپیوتر و رهایی یافتن از عملکرد کند آن توسط نرم افزار StartupSlowFix قابل دستیابی می باشد.



قابلیت های کلیدی نرم افزار StartupSlowFix :

- اسکن سریع startup کامپیوتر


- تنظیم startup کامپیوتر


- بازبینی و اشکال زدایی از خطاهای مربوط به کاربر


- بازبینی و اشکال زدایی از سایر خطاها


- و ...




RegRun Security Suite Platinum 6.9.7.50
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


همانگونه که بارها و بارها شنیده اید هر روز تعداد زیادی ویروس و بدافزارهای گوناگون در فضای سایبر منتشر می شوند که هر یک می تواند به نوعی امنیت شما را مورد تهدید قرار دهند . تروجان ، روت کیت ، ابزارهای جاسوسی و تبلیغاتی از اقسام مختلف ابزارهایی هستند که هر یک به گونه ای به دنبال رسیدن به اهداف خرابکارانه ی خود هستند . تا کنون نرم افزارهای بسیاری برای پاکسازی بد افزارهای مختلف طراحی و ساخته شده اند که هر یک دارای ویژگی های خاص خود می باشند اما امروز قصد معرفی یک برنامه کامل و قدرتمند را در دانلود کده داریم که با استفاده از آنها حتما کامپیوتری پاک و ایمن خواهید داشت .

 

این نرم افزار که RegRun Security Suite Platinum 6.9.7.50 نام دارد از مجموعه ای از ابزارهای مختلف ساخته شده است که هر یک نقشی خاص را ایفا خواهند کرد . این مجموعه که تعداد برنامه هایش به ۲۱ عدد می رسد نه تنها امکان مقابله را با ابزارهای هرزه را برایتان فراهم می سازد بلکه مدیریت بخش های مهمی که از لحاظ امنیتی دارای جایگاه ویژه ای می باشند را نیز در اختیارتان می گذارد .



Unituresoft Memory Booster 6.1.1.9 افزايش كارايی رم
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


جهت افزایش سرعت و عملکرد سیستم و جلوگیری از هنگ کردن آن، معمولا از برنامه های مدیریت حافظه استفاده میکنند. یکی از این برنامه ها Unituresoft Memory Booster 6.1.1.9 می باشد که در عین سادگی و حجم کم، دارای امکانات و قدرت فراوانی جهت بهینه سازی حافظه و آزاد سازی حافظه های از دست رفته می باشد. Memory Booster Gold، نرم افزاری برای رسیدگی به مشکلات مدیریت حافظه جهت افزایش کارایی و سرعت سیستم است. با وجود خصوصیات و امکانات فراوان، استفاده از آن بسیار آسان می باشد. اگر می خواهید عملکرد PC خود را افزایش دهید و یا پاره پاره شدن بخش های سیستم تان را از بین ببرید، این نرم افزار بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. حافظه یک منبع با ارزش برای کامپیوتر می باشد، وقتی ضعیف شود، سرعت کامپیوتر به شدت کند می شود و یا اغلب قفل می شود. Memory Booster Gold یک برنامه کاربردی سودمند جهت مدیریت و کنترل حافظه سیستم می باشد. این نرم افزار باعث کاهش زمان لود شدن و افزایش کارایی برنامه های کاربردی می شود.