Norton PC Checkup 2.0.8.13
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 

نرم افزار

Norton PC Checkup 2.0.8.13

سیستم را اسکن می کند و وجود هرگونه مشکلی را گزارش و در صورت لزوم آن ها را حل می کند.


این ابزار بسیار مفید در 13 مرحله اصلی کلیه اطلاعات مربوط به بخش های سیستم را به دست می آورد. چک کردن برای یافتن هرگونه فایل مخرب ، اسکن سیستم پس از نصب ویندوز و نرم افزار های کاربردی ، چک سیستم برای کارآیی ، اسکن سخت افزارهایی از قبیل هارددیسک ، رم و ... برای یافتن هرگونه مشکل و همچنین حل و اسکن مشکلات مربوط به شبکه های بی سیمی از جمله مواردی هستند که در این 13 مورد جای گرفته اند. Norton PC Checkup که از حجم بسیار مناسبی هم بهره می برد با سرعت بسیار بالایی کار اسکن سیستم را انجام می دهد.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Norton PC Checkup :

- چک کردن سیستم پس از نصب ویندوز و نرم افزارهای کاربردی


- چک کردن مشکلات شبکه های بی سیم


- امکان اسکن هارددیسک ، رم و دیگر قطعات سخت افزاری


- اسکن مداوم برای کارآیی سیستم


- اسکن فایروال و مشکلات مربوط به آن


- سرعت بالا در اسکن


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7


- و ...





WinUtilities Professional Edition 9.96
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




نرم افزار WinUtilities Pro 9.96 مجموعه ای از ابزار های برنده جایزه می باشد که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت کارد کرد سیستم شما در یک نرم افزار جمع شده اند . این مجموعه کاربردی بهینه سازی شامل ابزارهایی جهت پاک سازی رجیستری ویندوز ، فایل های موقت ایجاد شده توسط ویندوز در داخل هارد درایو ها ، تاریخچه انجام عملیات ها در نرم افزار ها و مرورگر های اینترنتی ، ذخیره گاه سیستم و کوکی ها می باشد . همچنین از عملیات دفرگمنت درایو های شما جهت بهبود کارایی سیستم و پایداری آن پشتیبانی می کند .



360Amigo System Speedup PRO 1.2.1.4700
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


360Amigo System Speedup 1.2.1.4700 قرار است تا وقتی به عنوان یک نرم افزار بهینه ساز وارد  سیستم کاربران می شود با یک اسکن 360 درجه ای سیستم را به نهایت سرعت و کارآیی برساند. نرم افزاری که در عین سادگی و کم حجم بودن با حذف فایل های اضافی درون سیستم و هارددیسک و البته رجیستری و با انجام یک سری بهینه سازی های خاص نهایت کارآیی و سرعت را به کاربران ارائه می دهد. تمامی این مراحل و بهینه سازی ها تنها با یک کلیک ساده امکانپذیر می شود و همین عامل کافیست تا کاربران مبتدی هم بدانند که استفاده از این ابزار چقدر می تواند ساده و آسان باشد.
نرم افزار 360Amigo System Speedup با توجه به این که قابلیت های متعددی دارد امکاناتی هم به صورت جانبی در خود قرار داده که نام بردن از آن ها خالی از لطف نیست ؛ قابلیت هایی نظیر یکپارچه سازی هارددیسک ، چک کردن دیسک در هنگام بالا آمدن ویندوز به منظور یافتن فایل های خراب ، امکاناتی برای مدیریت دیسک ها ، حذف فایل های اضافی و البته خراب موجود در رجیستری و ده ها قابلیت دیگر که تنها کاربرانی که این ابزار را دانلود می کنند می توانند به آن ها دست پیدا کنند.



Magic Memory Optimizer 8.2.1.658 بهینه سازی رم
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


نرم افزار Magic Memory Optimizer 8.2.1.658 برای مقابله با مشکلات خیلی بزرگ مدیریت حافظه ساخته شده است. حافظه، پرکارترین منبع گرانبها در سیستم است و هنگامی که در حد پایینی قرار گیرد و به خوبی نتواند مدیریت اطلاعات دریافتی را انجام دهد، سرعت کامپیوتر را به شدت پایین آورد و یا حتی هنگ می کند. معمولا ویندوز به خودی خود، مدیریت لازم برای حافظه را به خوبی انجام نمی دهد و با گذشت زمان، این دیگر مهم نیست که شما چه مقدار حافظه دارید، ویندوز به آرامی حافظه را از دست می دهد و شما را به یک وضعیت بحرانی هدایت می کند! در معنایی دیگر، نرم افزار Magic Memory Optimizer با اصلاح الگوی استفاده نرم افزار ها از حافظه بر این مشکلات غلبه می کند. جالب است بدانید سایت سازنده این نرم افزار با نام BitBitCare برای کاربران، نسخه رایگان با نام Free Magic Memory Optimizer را نیز ارائه کرده که نسبت به نسخه Magic Memory Optimizer full function دارای محدودیت استفاده است.



Memory Improve Master 6.1.2.369 بهینه ساز رم
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


 Memory Improve Master 6.1.2.369 برای اکثر کسانی که از سیستم های کامپیوتر زیاد استفاده می کنند اتفاقاتی همچون کمبود حافظه رم، کرش کردن یا عمل نکردن سیستم، کند شدن و دیگر اتفاقاتی از این قبیل که در زمان حداکثر میزان استفاده از رایانه می افتد روبرو شده اید. نرم افزاری برای بهبود کارایی سیستم در بحرانی ترین شرایط و پیشگیری از اتفاقات احتمالی نرم افزاری را معرفی کرده که با بهبود حافظه رم شرایطی پایدار را برای کامپیوتر شما فراهم می کند.




StartupSlowFix 2.5
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

اگر از سرعت پایین کارکرد سیستم تان خسته شده اید می توانید از نرم افزار StartupSlowFix 2.5 استفاده نمایید. این نرم افزار بهترین ابزار در جهت کمک به کاربر به منظور افزایش سرعت راه اندازی کامپیوتر می باشد. تنظیم فعالیت های شروع کامپیوتر و رهایی یافتن از عملکرد کند آن توسط نرم افزار StartupSlowFix قابل دستیابی می باشد.



قابلیت های کلیدی نرم افزار StartupSlowFix :

- اسکن سریع startup کامپیوتر


- تنظیم startup کامپیوتر


- بازبینی و اشکال زدایی از خطاهای مربوط به کاربر


- بازبینی و اشکال زدایی از سایر خطاها


- و ...




RegRun Security Suite Platinum 6.9.7.50
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


همانگونه که بارها و بارها شنیده اید هر روز تعداد زیادی ویروس و بدافزارهای گوناگون در فضای سایبر منتشر می شوند که هر یک می تواند به نوعی امنیت شما را مورد تهدید قرار دهند . تروجان ، روت کیت ، ابزارهای جاسوسی و تبلیغاتی از اقسام مختلف ابزارهایی هستند که هر یک به گونه ای به دنبال رسیدن به اهداف خرابکارانه ی خود هستند . تا کنون نرم افزارهای بسیاری برای پاکسازی بد افزارهای مختلف طراحی و ساخته شده اند که هر یک دارای ویژگی های خاص خود می باشند اما امروز قصد معرفی یک برنامه کامل و قدرتمند را در دانلود کده داریم که با استفاده از آنها حتما کامپیوتری پاک و ایمن خواهید داشت .

 

این نرم افزار که RegRun Security Suite Platinum 6.9.7.50 نام دارد از مجموعه ای از ابزارهای مختلف ساخته شده است که هر یک نقشی خاص را ایفا خواهند کرد . این مجموعه که تعداد برنامه هایش به ۲۱ عدد می رسد نه تنها امکان مقابله را با ابزارهای هرزه را برایتان فراهم می سازد بلکه مدیریت بخش های مهمی که از لحاظ امنیتی دارای جایگاه ویژه ای می باشند را نیز در اختیارتان می گذارد .



Unituresoft Memory Booster 6.1.1.9 افزايش كارايی رم
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


جهت افزایش سرعت و عملکرد سیستم و جلوگیری از هنگ کردن آن، معمولا از برنامه های مدیریت حافظه استفاده میکنند. یکی از این برنامه ها Unituresoft Memory Booster 6.1.1.9 می باشد که در عین سادگی و حجم کم، دارای امکانات و قدرت فراوانی جهت بهینه سازی حافظه و آزاد سازی حافظه های از دست رفته می باشد. Memory Booster Gold، نرم افزاری برای رسیدگی به مشکلات مدیریت حافظه جهت افزایش کارایی و سرعت سیستم است. با وجود خصوصیات و امکانات فراوان، استفاده از آن بسیار آسان می باشد. اگر می خواهید عملکرد PC خود را افزایش دهید و یا پاره پاره شدن بخش های سیستم تان را از بین ببرید، این نرم افزار بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. حافظه یک منبع با ارزش برای کامپیوتر می باشد، وقتی ضعیف شود، سرعت کامپیوتر به شدت کند می شود و یا اغلب قفل می شود. Memory Booster Gold یک برنامه کاربردی سودمند جهت مدیریت و کنترل حافظه سیستم می باشد. این نرم افزار باعث کاهش زمان لود شدن و افزایش کارایی برنامه های کاربردی می شود.