PGWARE SuperRam 6.1.24.2011 بهینه ساز رم
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

نرم افزار بهینه سازی فضای رم و افزایش سرعت سیستم - SuperRam

آیا از هنگ کردن برنامه ها و یا هشدارهای کمبود حافظه خسته شده اید؟ یا متوجه کند شدن عملکرد رایانه تان بعد از گذشت یک مدت زمان می شوید؟ SuperRam نه تنها به رفع این مشکلات می پردازد بلکه کارایی رایانه شما را نیز افزایش می دهد. PGWARE SuperRam 6.1.24.2011نرم افزاری است که به شما امکان مطلوب نگه داشتن رایانه و مدیریت حافظه سیستم را می دهد. SuperRam موجب هیچ تغییری در سخت افزار شما و خصوصیات آن نمی شود و کار کردن و تنظیم نمودن برنامه آنقدر ساده است که حتی کاربران مبتدی و کودکان نیز می توانند از آن استفاده کنند. از سوی دیگر SuperRam مورد تست و آزمایش قرار گرفته و کارایی آن اثبات شده است. با استفاده از SuperRam می توان ویندوز را برای مدت طولانی تری در حال اجرا نگه داشت. دیگر مجبور به راه اندازی مجدد رایانه تان به علت هشدارهای کمبود حافظه نخواهید بود، مقداری از حافظه اصلی رایانه تان را انتخاب می کنید و SuperRam حافظه هدر رفته را بازیابی می کند و به شما بر می گرداند. اصطلاحاً SuperRam باعث شارژ بیشتر حافظه رایانه شما می شود.





PGWARE GameBoost 1.1.24.2011
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


آیا شما هم به مشکل کند بودن اجرای بازی ها در سیستم تان با وجود داشتن سخت افزار مورد نیاز مواجه شده اید؟ این گونه اشکلات ناشی از تنظیمات داخلی خود ویندوز می باشد که با کمی تغییر قابل رفع اند. PGWARE GameBoost 1.1.24.2011 برنامه ای مناسب  برای تغییرات و بهینه سازی این تنظیمات در ویندوز و در نتیحه اجرای هرچه بهتر بازیها و اتصال بهتر اینترنت شما می باشد. این برنامه کم حجم و مفید با تغییراتی که در رجیستری و فایل های سیستم می دهد , حافظه ی Ram و نمایش تصاویر متحرک و سرعت CPU و اینترنت را بهبود می بخشد. همچنین این برنامه به یک آنالیزگر مجهز است که به کمک آن اشکالات را شناسایی و رفع عیب می نماید. GameBoost با  تمامی ویندوزهای ماکروسافت سازگاری کامل دارد.





Uniblue SystemTweaker 2011 2.0.1.7
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Uniblue SystemTweaker 2011 2.0.1.7 یکی دیگر از محصولات شرکت معروف Uniblue بوده که مجموعه ای از ابزار بهینه سازی سیستم را دارا می باشد




Windows 7 Manager 2.0.6 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Windows 7 Manager 2.0.6   نرم افزای است قدرتمد که توسط آن شما می توانید به پاک سازی ، بهینه  سازی و مدیریت ویندوز Se7en بپردازید. این نرم افزار به  سرعت ویندوز شما می افزاید ، امنیت سیستم شما را حفظ  می کند و تمامی انتظاراتی را که از یک نرم افزار بهینه ساز دارید  ، به صورت یکجا در اختیارتان قرار می دهد. ویندوز Se7en قطعا جایگزین  تمامی سیستم عامل های ماکروسافت جهت استفاده خانگی و… خواهد بود که به زودی  نرم افزارهای بسیاری برای آن ساخته و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.  با استفاده از Windows 7 Manager بر روی ویندوز خود ، سلامت آن  را به کلی تضمین کنید. کافی است که در اوقات آزاد ، نرم افزار را فعال نموده  تا تمامی عیب و ایرادها را به طور کامل بر طرف کند.  این نرم افزار از 30 ابزار گوناگون و مختلف جهت مدیریت ، پاک سازی ،  حفظ امنیت ، افزایش سرعت و… تشکیل شده است.

 



 


FixCleaner 2.0.4045.907 نرم افزار بهینه ساز ویندوز
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


 

نرم افزار FixCleaner 2.0.4045.907 یکی از نرم افزار های ساخته شده در دسته نرم افزار های بهینه سازی و افزایش سرعت رایانه می باشد که این ابزار با بررسی دقیق رجیستری و هارد دیسک کلیه خطاها و کلید های خراب رجستری را پیدا کرده و آنها را تصحیح می کند، وجود این گونه خطاها در رجیستری موجب بروز مشکلاتی از جمله هنگ کردن ویندوز و کند شدن سرعت آن می شود. همچنین با استفاده از ابزارهای کمکی این برنامه می توانید کنترل دقیقی بر روی نصب و حذف برنامه ها، مدیریت برنامه های StartUp، ایجاد نسخه پشتیبان از رجیستری و … داشته باشید. FixCleaner نرم افزاری کم حجم و بسیار کارآمد و قدرتمند برای افزایش سرعت اجرای سیستم عامل ویندوز می باشد ، توسط این نرم افزار می توانید Error های آزار دهنده ای که برای سیستم عامل ویندوز عادی شده است! را برطرف نموده و آنها را از بین ببرد. این نرم افزار به سادگی و تنها با ۱ کلیک قادر است ایرادهای موجود در Registry (قلب ویندوز) را شناسایی و تعمیر کند و نیز قادر به پاکسازی فایل های اضافی و بلااستفاده کامپیوتر بوده ، قابلیت شناسایی و حذف فایل های موقت ، کوکی ها ، History و در کل اطلاعاتی که امنیت و هویت شما را در اینترنت تهدید می کنند را از مرورگرها و برنامه های مختلف را دارا می باشد.



System Cleaner 5.92.330 نرم افزار افزایش سرعت رایانه
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


System Cleaner 5.92.330 نرم افزاری جهت از بین بردن برنامه های مخرب و داده های غیر ضروری از هارد شماست.
این نرم افزار کوچک با قدرتی چشم گیر پس ماندهای باقی مانده از نصب و یا برداشتن نرم افزار های دیگر بر هارد را شناسایی و فایلهای مرده و کوکی ها را با یک کلیک به صورت اتومات از هارد پاک میکند. در نتیجه سرعت سیستم بیشتر شده و فضای کمتری از هارد اشغال میگردد و دسترسی به فایلها با سرعت بیشتری انجام میگیرد.



Uniblue PowerSuite 2011 3.0.0.8
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

توصیه می کنم برای افزایش سرعت رایانه خود حتماً دانلود کنید

 

 

Uniblue PowerSuite 2011 3.0.0.8

 

نرم افزار جامع و کاملی که در اختیار شما کاربران عزیز کمیاب آنلاین قرار داده ایم  مجموعه ای از ۳ نرم افزار RegistryBooster 2, SpeedUpMyPC 3 و SpyEraser می باشد. تمامی ویژگی ها و خصوصیات این ۳ نرم افزار به صورت یکجا بمنظور ارتقاء امنیت، عملکرد و نیز پایداری کامپیوتر عرضه شده است.اگرچه محصولات “فایروال” و “ضد ویروس″ مهم هستند، اما برای محافظت کامپیوتر از فایلهای جاسوسی  ناخوانده و همچنین بالابردن سرعت عمل کامپیوتر کافی نیستند. Power Suite به همین منظور ایجاد شده است. تا در کنار فایروال و ضد ویروس، از کامپیوتر به خوبی پشتیبانی کند.با یکجا داشتن امکانات RegistryBooster 2, SpeedUpMyPC 3 و SpyEraser ، کاربران در منازل و همچنین در محل کسب و کار به ابزارهای پیشرفته ی نامحدودی دسترسی خواهند داشت و عملکرد فوق العاده، پایداری کامپیوتر و امنیت تضمین شده حاصل استفاده از این ابزارها خواهند بود.

 

 



O&O Defrag Professional 14.1.425 یکپارچه سازی هارد دیسک
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


O&O Defrag Professional Edition 14.1.425

یکی از راه های افزایش سرعت یکپارچه سازی هارد دیسک سیستم می باشد که اگر طی مدت زمانی مشخص عمل  یکپارچه سازی انجام شود می تواند به افزایش کارآیی سیسم کمک بسیاری نماید. برای این کار هم می توان  از نرم افزار موجود در ویندوز که  و هم از نرم افزار های دیگر مانند O&O Defrag استفاده نمود. O&O Defrag می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای همتای خود که به صورت پیش فرض در ویندوز است قرار گیرد . البته  این نرم افزار به دلیل دارا بودن امکانات بیشتر دست کاربران را برای افزایش سرعت رایانه و مخصوصا هارد دیسک سیستم باز می گذارد. برای یکپارچه سازی هارد دیسک توسط این ابزار کافی است با انتخاب یک دکمه به 5 روش مختلف هارد را به نرم افزار سپرده و منتظر پایان یافتن کار باشید تا هاردی یکپارچه تر را تحویل بگیرید.




Wise PC Engineer 6.24.204
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Wise PC Engineer 6.24.204 از اسمش مشخص است که برای مهندسی سیستم و کامپیوتر است! ولی این مهندسی بسیار کامل و قدرتمند خواهد بود زیرا این نرم افزار در کنار قابلیت های بالایی مانند : پاکسازی رجیستری ، پاکسازی هارد دیسک ، یکچارچه سازی رجیستری ، پاک کردن امن فایل ها و بازیابی اطلاعات پاک شده میتواند فایل ها را مخفی و قفل گذاری کند و برای اجرای نرم افزارها محدودیت قائل شود . در حقیقت باید گفت که این نرم افزار یک بسته کامل نرم افزار و همه چی در یکی (All In One) است. اگر مدیریت سیستم خودتان را خواستارید و اگر سرعت سیستمتان کاهش یافته و دچار مشکلات شده . این نرم افزار با ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز ۷ سازگاری دارد.

ویژگی ها کلیدی نرم افزار:
– گرفتن بک آپ از رجیستری ویندوز
- پاکسازی رجیستری ویندوز
- یکپارچه سازی رجیستری ویندوز
- مدیریت برنامه های استارت آپ
- پاکسازی هارد دیسک
- یکپارچه سازی هارد دیسک
- بازیابی اطلاعات پاک شده از روی حافظه ها
- بهینه سازی حافظه سیستم
- خاموش کردن اتوماتیک سیستم در زمان مشخص
- مخفی سازی فایل و فولدر
- قفل گذاری و بازکردن قفل برای اجرای نرم افزارها
- بهینه سازی با یک کلیک
- و…


 

 



FixCleaner 2.0.4040.500 نرم افزار بهینه ساز ویندوز
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


 

نرم افزار FixCleaner 2.0.4040.500 یکی از نرم افزار های ساخته شده در دسته نرم افزار های بهینه سازی و افزایش سرعت رایانه می باشد که این ابزار با بررسی دقیق رجیستری و هارد دیسک کلیه خطاها و کلید های خراب رجستری را پیدا کرده و آنها را تصحیح می کند، وجود این گونه خطاها در رجیستری موجب بروز مشکلاتی از جمله هنگ کردن ویندوز و کند شدن سرعت آن می شود. همچنین با استفاده از ابزارهای کمکی این برنامه می توانید کنترل دقیقی بر روی نصب و حذف برنامه ها، مدیریت برنامه های StartUp، ایجاد نسخه پشتیبان از رجیستری و … داشته باشید. FixCleaner نرم افزاری کم حجم و بسیار کارآمد و قدرتمند برای افزایش سرعت اجرای سیستم عامل ویندوز می باشد ، توسط این نرم افزار می توانید Error های آزار دهنده ای که برای سیستم عامل ویندوز عادی شده است! را برطرف نموده و آنها را از بین ببرد. این نرم افزار به سادگی و تنها با ۱ کلیک قادر است ایرادهای موجود در Registry (قلب ویندوز) را شناسایی و تعمیر کند و نیز قادر به پاکسازی فایل های اضافی و بلااستفاده کامپیوتر بوده ، قابلیت شناسایی و حذف فایل های موقت ، کوکی ها ، History و در کل اطلاعاتی که امنیت و هویت شما را در اینترنت تهدید می کنند را از مرورگرها و برنامه های مختلف را دارا می باشد.