The Cleaner 2011 7.3.0.3610
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


The Cleaner 2011 7.3.0.3610  با نظارت فعال بر فایل ها شما می تواند ویروس ها و دیگر بد افزار ها را شناسایی و نابود کردن انها قبل از اینکه آسیبی به سیستم شما بزنند و همچنین با نظارت بر ایمیل شما از سالم بودن انها می توانید اطمینان حاصل کنید.

برخی از ویژگی های The Cleaner 2011 7.3.0.3610 :

  •  پاکسازی سیستم شما از سایر بد افزار ها
  •  کنترل و اسکن بر ایمیل های شما
  •  اسکن بسیار سریع(100 فایل در ثانیه)
  •  Registry Monitoring:مانیتورینگ و نظارت بر ریجیستری شما
  • Quarantine Manager:مدیریت بدافزار های قرنطینه شده
  •  Email Alerts:هشدار از طریق ایمیل
  •  Message Alerts:پیام هشدار
  • TCMonitor Editor:ویرایشگر TCmonitor
  • Expanded Scan Information:اسکن گسترده اطلاعات
     Huge database:پایگاه داده بزرگ
 



6 آنالیز و پاک سازی رجیستری
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Registry Purify 5.16 آیا مرتبا پیغام های خطا دریافت می نمایید؟ آیا به توسط خطاهای DLL به ستوه آمده اید؟ آیا از دیدن مکرر صفحات آبی به ستوه آمده اید؟ آیا سرعت سیستم شما کاهش پیدا کرده است؟ آیا برنامه های نصب شده بر روی سیستم مکررا هنگ می کند؟
Registry Purify 5.16 برنامه ای جادویی برای آنالیز و پاک سازی تمامی رجیستری های نامعتبر ویندوز , گرفتن نسخه پشتیبان , بازگشت کامل رجیستری ویندوز و فشرده کردن رجیستری ویندوز برای افزایش کارایی فقط با چند کلیک ماوس می باشد.

 

Registry Pur



360Amigo System Speedup PRO 1.2.1.5100
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


360Amigo System Speedup PRO 1.2.1.5100 قرار است تا وقتی به عنوان یک نرم افزار بهینه ساز وارد  سیستم کاربران می شود با یک اسکن 360 درجه ای سیستم را به نهایت سرعت و کارآیی برساند. نرم افزاری که در عین سادگی و کم حجم بودن با حذف فایل های اضافی درون سیستم و هارددیسک و البته رجیستری و با انجام یک سری بهینه سازی های خاص نهایت کارآیی و سرعت را به کاربران ارائه می دهد. تمامی این مراحل و بهینه سازی ها تنها با یک کلیک ساده امکانپذیر می شود و همین عامل کافیست تا کاربران مبتدی هم بدانند که استفاده از این ابزار چقدر می تواند ساده و آسان باشد. 
نرم افزار 360Amigo System Speedup با توجه به این که قابلیت های متعددی دارد امکاناتی هم به صورت جانبی در خود قرار داده که نام بردن از آن ها خالی از لطف نیست ؛ قابلیت هایی نظیر یکپارچه سازی هارددیسک ، چک کردن دیسک در هنگام بالا آمدن ویندوز به منظور یافتن فایل های خراب ، امکاناتی برای مدیریت دیسک ها ، حذف فایل های اضافی و البته خراب موجود در رجیستری و ده ها قابلیت دیگر که تنها کاربرانی که این ابزار را دانلود می کنند می توانند به آن ها دست پیدا کنند.

 

 



Wise PC Engineer 6.31.206
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Wise PC Engineer 6.31.206 از اسمش مشخص است که برای مهندسی سیستم و کامپیوتر است! ولی این مهندسی بسیار کامل و قدرتمند خواهد بود زیرا این نرم افزار در کنار قابلیت های بالایی مانند : پاکسازی رجیستری ، پاکسازی هارد دیسک ، یکچارچه سازی رجیستری ، پاک کردن امن فایل ها و بازیابی اطلاعات پاک شده میتواند فایل ها را مخفی و قفل گذاری کند و برای اجرای نرم افزارها محدودیت قائل شود . در حقیقت باید گفت که این نرم افزار یک بسته کامل نرم افزار و همه چی در یکی (All In One) است. اگر مدیریت سیستم خودتان را خواستارید و اگر سرعت سیستمتان کاهش یافته و دچار مشکلات شده . این نرم افزار با ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز ۷ سازگاری دارد.

ویژگی ها کلیدی نرم افزار Wise PC Engineer 6.31.206 :
– گرفتن بک آپ از رجیستری ویندوز
- پاکسازی رجیستری ویندوز
- یکپارچه سازی رجیستری ویندوز
- مدیریت برنامه های استارت آپ
- پاکسازی هارد دیسک
- یکپارچه سازی هارد دیسک
- بازیابی اطلاعات پاک شده از روی حافظه ها
- بهینه سازی حافظه سیستم
- خاموش کردن اتوماتیک سیستم در زمان مشخص
- مخفی سازی فایل و فولدر
- قفل گذاری و بازکردن قفل برای اجرای نرم افزارها
- بهینه سازی با یک کلیک
- و…



Memory Booster Gold 6.1.1.726
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Memory Booster Gold 6.1.1.726  برای اصلاح مشکلات و نیز مدیریت حافظه طراحی شدهاست. این نرم افزار با قابلیتهای بسیار و در عین حال دارای کاربری ساده می باشد. چنانچه می خواهید کارایی سیستم خودرا بهبود بخشیده ویا اینکه قسمتهای تکه تکه شده جمع شده روی سیستم خود را پاکسازی نمایید، این نرم افزار بهترین انتخاب برای رفع مشکل شما می باشد. حافظه منبعی بسیار ارزشمند برای کامپیوتر می باشد، هنکامی که این حافظه کم شود، سرعت کامپیوتر بصورت محسوسی کم شده ودر مواقعی نیز سیستم متوقف میشود یا به اصطلاح کرش می کند. Memory Booster Gold ابزاری سودمند برای برای کنترل و مشاهده و مدیریت حافظه سیستم می باشد و زمان بارگذاری را کاهش و کارایی برنامه های کاربردی را بهبود می بخشد.





Ashampoo WinOptimizer 7.24
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

Ashampoo WinOptimizer

Ashampoo WinOptimizer 7.24

سیستم عامل ویندوز دارای گستردگی زیادی می باشد. به دلیل همین گستردگی کاربران غیر حرفه ای کامپیوتر در کنترل همه نقاط ویندوز دچار مشکل می شوند و انجام تنظیمات به صورت دستی برای آن ها بسیار دشوار است.تنظیماتی مانند تغییرات در ظاهر ویندوز، تنظیمات مرورگر و … . به این گونه اقدامات که برای هرچه بهتر شدن کارایی سیستم انجام می شود ، بهینه سازی ویندوز می گویند. برای حل مشکلات کاربران مبتدی وغیر حرفه ای برنمه های تحت عنوان بهینه سازی ویندوز ساخته شده اند. کاربران دیگر دچار مشکل نمی شوند زیرا تمامی تنظیمات مورد نظر را در یک برنامه خواهند یافت و دیگر دچار سردرگمی نمی شوند. Ashampoo WinOptimizer یکی از شناخته ترین شده ها در این زمینه است. این نرم افزار محصول شرکت نرم افزاری قدرتمند Ashampoo می باشد که این شرکت در اکثر زمینه های کامپیوتری اقدام به ساخت نرم افزارهای کاربردی می کند. نرم افزار بهینه ساز ویندوز شرکت ashampoo با جمع آوری تمامی تنظیمات مهم و مورد نیاز ویندوز به همراه قسمت هایی برای ایجاد تغییرات در ظاهر ویندوز ، همه نیاز های یک کاربر را در این زمینه برطرف کرده است. این نرم افزار که نسخه جدید ان به تازگی عرضه شده است دارای سازگاری با نسخه جدید ویندوز ، یعنی ویندوز Vista نیز می باشد.




MAGIX PC Check & Tuning 2011 v6.0.404.1055
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


MAGIX PC Check & Tuning 2011 v6.0.404.1055 که به تازگی نسخه جدید آن عرضه شده است نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند اقدام به بهینه سازی ویندوز نمایند و سرعت و کارایی ویندوز خود را افزایش دهند. همچنین این نرم افزار دارای ابزار و امکانات مدیریتی بر ویندوز می باشد که به وسیله آن ها می توانید به کنترل و رسیدگی امور بعضی از قسمت های ویندوز نیز بپردازید تا بیشترین کارایی را از سیستم عامل خود داشته باشید. این نرم افزار مصولی از شرکت MAGIX Software می باشد.



AusLogics BoostSpeed 5.0.6.250
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


 

نرم افزارAusLogics BoostSpeed 5.0.6.250 ابزاری قدرتمند جهت سرعت بخشیدن به سیستم شما استفاده می شود. پاک شدن فایل های اضافه و درست کردن اخطار های ویندوز و کلاً هر عاملی که باعث سنگینی و کند شدن دستگاه شما شده است این نرم افزار می‌تواند در كوتاه‌ترین زمان ممكن، سرعت بوت شدن كامپیوترتان را افزایش دهد، سرعت مروركردن اینترنت را بالاتر ببرد، به خانه تكانی رجیستری بپردازد و موجبات استحكام و پایداری بیشتر كامپیوتر را فراهم آورد، دیسك‌های كامپیوترتان را نظافت نماید تا حداكثر بازده سیستم به دست آید و .... این بهینه‌ساز قدرتمند یك وسیله‌ی عالی برای حفظ سلامتی كامپیوترتان محسوب می‌شود. این نرم افزار توسط شرکت AusLogics برای کاربران طراحی شده است

 


WinTools.net Ultimate Edition 11.0.1
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


بهینه سازی سیستم عامل ویندوز امری است که گاهی هرکاربری به آن نیاز پیدا می کند ؛ وقتی ویندوز بهینه باشد و تمامی قسمت های آن در شرایط عالی قرار بگیرند مطمئن می توان انتظار داشت تا سیستم سخت افزاری با توجه به کارآیی خود با هماهنگی با سیستم عامل بهترین کارآیی را از خود نشان دهد. وقتی سیستم عامل ویندوز بهترین کارآیی را داشته باشد زمانی است که کاربر می تواند به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه از کار کردن با رایانه خود لذت ببرد.
بهینه سازی مستلزم استفاده از نرم افزارهای کاربردی موجود در این زمینه است و نرم افزاری با نام WinTools.net Ultimate Edition 11.0.1 می تواند با امکاناتی که دارد بهترین نتیجه را به ارمغان آورد. شاید مهم ترین قابلیت این نرم افزار را بتوان در حجم بسیار مناسب و پائین آن نسبت به قابلیت هایش خلاصه نمود. حجمی معادل حدود 1.5 مگابایت ارزش آزمایش را حتما دارد. اما قابلیت هایی که در همین حجم پائین هم نهفته باعث خواهد شد تا بالاترین کارآیی برای سیستم عامل ویندوز وجود داشته باشد.





PGWARE PCMedik 6.1.24.2011
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

بسياري از کاربران رايانه از هنگ کردن متوالي سيستم و کند شدن سرعت رايانه رنج مي برند . بيشتر افراد به محض احساس چنين علائمي در رايانه خود اقدام به نصب مجدد ويندوز مي نمايند . اين عمل در بسياري مواقع جواب مي دهد اما هميشه نبايد انتظار داشته باشيم که با نصب ويندوز جديد همه ي نقص ها برطرف مي شوند . در اين مواقع بايد از نرم افزارهاي بهينه سازي و تعمير سيستم کمک گرفت . يکي از بهترين نرم افزارها در اين زمينه را ميهن دانلود به شما معرفي مي کند . نام اين نرم افزار PCMedik مي باشد . کار اين نرم افزار قدرتمند همانطور که از نام آن پيداست برطرف کردن نقص هاي رايانه و هنگ هاي متوالي آن و به طور کلي تعمير رايانه مي باشد . اين برنامه با ظاهر ساده و آسان خود تمام كارها را به طور اتوماتيک انجام مي دهد . نيازي به تغيير در قطعات سخت افزاري نيست . با کمک گرفتن از اين نرم افزار قدرتمند هنگ هاي متوالي رايج رايانه را براي هميشه از ياد خواهيد برد .PGWARE PCMedik 6.1.24.2011 امروزه يکي از قدرتمند ترين نرم افزارها در زمينه ي بهينه سازي،رفع مشکلات رايانه,رفع هنگ هاي متوالي ويندوزو... به حساب مي آيد . با تنظيماتي که اين برنامه در اختيارتان قرار مي دهد مي توانيد سرعت و کارايي رايانه تان را چند برابر افزايش دهيد. حجم اين نرم افزار بسيار مناسب براي دانلود همه ي کاربران مي باشد .