ZIP Password Recovery Magic 6.1.1.275
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




حتما برای شما هم پیش آمده که به فایل زیپی بر بخورید که پسوورد آن را پیدا نمی کنید و حتی ممکن است خود شما زمانی بر روی آن ها پسوورد گذاشته اید و به خاطر نمی آورید.

ZIP Password Recovery Magic 6.1.1.275 با کارایی آسان به شما کمک کند تا پسوردی که روی فایل zip خود گذاشته اید و فراموش کرده اید را بازیابی کنید. این نرم افزار قابلیت رمز شناسی با آزمون تعداد زیادی از حالات ممکن و همچنین بازیابی از روی دیکشنری که همراه خود نرم افزار می باشد را امکان پذیر می سازد. در ضمن امکان مکث موقت و شروع ادامه بازیابی پسوورد از خصیصه ای است که امکان توقف عملیات بدون شروع دوباره از اول را در هر موقعیتی امکان پذیر می سازد. برنامه با رابط کاربری ساده خود این امکان را به شما می دهد تا برای شروع عملایت بازیابی تنها فایل زیپ خود را به نرم افزار نشان دهید و بر روی دکمه شروع کلیک کنید.



RAR Password Recovery Magic 6.1.1.393
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


شايد براي شما هم پيش آمده يك فايل حجيم را از اينترنت دانلود كرده ايد و پسوردش را فراموش كرده ايد و يا پسورد اشتباه است . در اين مواقع شما بسيار نگران مي شويد كه آيا بايد دوباره فايل را دانلود كنيد و...
 RAR Password Recovery Magic 6.1.1.393 يك ابزار بسيار سودمند براي بازگرداني و يافتن پسورد فايل Rar كه شما آنها را فراموش كرده ايد . يك نرم افزار از روش هاي فوق العاده و تخصصي براي پيدا كردن پسورد فايل هاي Rar استفاده مي كند . كار با اين نرم افزار بسيار ساده است به گونه اي شما فايل خود را سپس با چند كليك نرم افزار پسورد را براي شما پيدا خواهد كرد . اين نرم افزار بسيار كاربردي است و در بعضي از مواقع بسيار اثر گذار و رهايي بخش خواهد بود . همچنين شما مي توانيد چندين فايل را باهم مورد اسكن قرار دهيد .