Cobian Backup 10.1.1.809
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


تصور کنید روزی رایانه خود را روشن می کنید و متوجه می شوید که کلیه اطلاعاتی که برای شما حائض اهمیت بوده اند به هردلیلی از بین رفته است. راهکار چیست؟ در این گونه موارد کاربران معمولا به نرم افزارهای بازیابی اطلاعات مراجعه می کنند و انتظار بازیابی کامل همه اطلاعات خود را از این نرم افزارها دارند. اما باید به این نکته نیز توجه کرد که در برخی موارد نرم افزارهای بازیابی قادر به بازیابی بی عیب و نقص همه اطلاعات نیستند. راه حل عاقلانه تر برای این مسئله گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات است. نسخه ای که می توانید آن را در یک هارداکسترنال ، یک فضای اینترنتی ، در همان هارد رایانه و یا در یک حافظه قابل حمل USB نگه داری کرد تا در صورتی که اطلاعات خود را در حافظه رایانه به هردلیل از دست دادید، با استفاده از نسخه پشتیبان بازهم آنها را داشته باشید و از آنها استفاده کنید. Cobian Backup نام نرم افزاری است که می تواند این کار را به سادگی برای شما انجام دهد. می توانید این نرم افزار را به دوشکل مورد استفاده قرار دهید. در روش اول می توانید به صورت دستی و در هر زمان دلخواه از اطلاعات خود در هرپایگاه ذخیره سازی نسخه پشتیبان تهیه کنید و در روش دوم این امر را به نرم افزار واگذار کنید. بدین صورت که نرم افزار را تنظیم می کنید تا به صورت خودکار در زمان هایی تعیین شده توسط شما، از اطلاعات نسخه پشتیبان گرفته و آخرین تغییرات ایجاد شده در اطلاعات را نیز در نسخه پشتیبان ذخیره نماید. توانایی کارآمد این نرم افزار در ذخیره سازی اطلاعات در هر حافظه ای می تواند شما را در انتخاب محل ذخیره سازی نسخه پشتیبان آزاد گذاشته و اجازه انتخاب را به شما بدهد تا حتی بتوانید نسخه پشتیبان اطلاعات خود را در یک فضای اینترنتی نگه داری کنید تا از لحاظ فیزیکی نیز اطلاعات خود را محفوظ نگاه دارید.
 



History Explorer 2.2.6
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



History Explorer 2.2.6 نرم افزاری است که برای شما قابلیت دسترسی و بازدید از نسخه های قدیمی تر فایل هایتان را فراهم می کند. هر موقع که شما یک فایل را ذخیره می کنید این نرم افزار به صورت خودکار یک کپی از فایل قدیمی تهیه می کند. این نرم افزار از نظر عملکرد شبیه به Windows Explorer است به علاوه این نرم افزار برای مشاهده ی تاریخچه ی فایل هایتان طرحی شده است. این ابزار تنها برای پشتیبان گیری از عکس های تعطیلات شما نیست بلکه نرم افزاری  برای تمامی فایل هایی که با آن ها سر و کار دارید مانند پروژه ها، فایل های متنی و ... می باشد. شما می توانید در محیط وب نیز از فایل های مورد نیازتان پشتیبان گرفته و بر روی سی دی و یا درایو خارجی دلخواه ذخیره کنید. به کمک این نرم افزار دیگر نگران مشکلات هارد دیسک و یا لپ تاپ تان نباشید. این نرم افزار زمانبندی ندارد و به علاوه شما می توانید هر تغییر ی را بر روی فایل ذخیره نمایید.




Super Flexible File Synchronizer Pro 5.20 Build 136
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



Super Flexible File Synchronizer 5.20برای جبران این مشکل خود از هارد های خارجی در کنار سیستم خود استفاده کنند. انتقال اطلاعات از هارد اصلی به هارد جانبی و یا تهیه یک نسخه پشتیبان از اطلاعات بر روی این هارد که در صورت بروز مشکل برای هارد اصلی و از بین رفتن اطلاعات آن نسخه ای دیگر موجود باشد از پرکاربردترین کاربردهای این هاردهای جانبی می باشد. برای ایجاد نسخه های پشتیبان از اطلاعات مشکلاتی نیز وجود دارد. به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا از پوشه ابزار خود یک نسخه مشابه بر روی هارد دوم نیز داشته باشد و این پوشه در طول روز چندین بار دستخوش تغییرات شده و یا ابزارهای جدیدی به آن اضافه و یا حذف می شود ، حال اگر کاربری در چنین شرایطی قرار بگیرد و در طول روز قصد این را داشته باشد تا پوشه اصلی و پوشه پشتیبان خود را همانند سازی و به روز رسانی نماید می بایست وقت بسیاری را صرف این موضوع نماید.Super Flexible File Synchronizer نام نرم افزاری قدرتمند برای همگام سازی فایل ها و پوشه ها با یکدیگر می باشد.



Paragon Backup & Recovery Suite 10.0 Build 10815
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



برنامه Paragon Backup & Recovery Suite 10.0 Build 10815 یکی از قدرتمندترین ابزار تهیه نسخه های پشتیبان از کلیه درایو ها و فایل های شما می باشد و همچنین شما به راحتی میتوانید فایلهای پاک شده و فرمت شده خود را باز گردانید و همچنین که بنا به گفته سازندگان این نرم افزار سریع ترین عملیات پشتیبان گیری را در میان سایر نرم افزار های هم رده انجام داده و براحتی قادر است در هر زمان که سیستم شما دچار مشکلی شد به شرط گرفتن نسخه پشتیبان سریعاً سیستم را به حالت عادی برگرداند و سیستم را پیوسته در بالاترین سرعت و کارایی ممکن نگه دارد.
Disk Backup قابل اعتماد و بی نقص این نرم افزار کلیه فایل های شما را نگهداری و از آنها نسخه پشتیبان تهیه می کند و در هر زمان که مایل بودید قادرید آن فایل ها را بازآوری نمایید.
استفاده از این Backup سریع و هوشمند به شما امکان آزاد کردن فضای هارددیسک را می دهد و به راحتی و بدون کوچک ترین وقفه در کار ویندوز عملیات گرفتن Backup را انجام دهید.



Ocster Backup Pro 6.05
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Ocster Backup Pro 6.05

ابزار مناسبی جهت گرفتن نسخه پشتیبان از فایل ها به صورت کاملا آسان و خودکار می باشد. این برنامه با تهیه نسخه پشتیبان از فایل های مهم و حیاتی و مورد نظر شما ، این امکان را برای شما فراهم میکند تا هیچ وقت این فایل ها را از دست ندهید و همیشه یک نسخه پشتیبان از این فایل ها داشته باشید تا به آن دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار به هیچ عنوان در عملکرد طبیعی ویندوز اختلال ایجاد نمیکند ، بلکه هنگامی که سیستم عامل در حالت آماده به کار است شروع به کار میکند تا اختلالی در کار شما ایجاد نکند. یکی دیگر از قابلیت های جالب این برنامه ، هماهنگی با دیگر برنامه های سیستم عامل می باشد. این نرم افزار میتواند عمل پشتیبان گیری را بر روی هارد دیسک فعلی و یا بر روی دیسک خارجی انجام دهد تا همیشه برای شما در دسترس باشد.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Ocster Backup:

- کاملا خودکار

 

- استفاده آسان برای کاربران حرفه ای و مبتدی

 

- پشتیبانی از Outlook

 

- شروع به کار در زمان آماده به کار بودن سیستم و عدم اختلال در عملکرد طبیعی ویندوز

 

- قابلیت توقف و ادامه چند باره پشتیبان گیری

 

- ارسال گزارش پشتیبان گیری به آدرس ایمیل شما

 

- قابلیت رمز گذاری فایل های پشتیبان گیری شده

 

- قابلیت زمان بندی و برنامه ریزی زمان بندی شده برای نرم افزار

 

- استفاده از الگوریتم های مختلف فشرده سازی

 

- قابل نصب بر روی نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز از جمله ویندوز ۷

 

- و …

 



Comodo BackUp 3.0.171317.130
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Comodo BackUp 3.0.171317.130

یک نرم افزار 100% رایگان جهت گرفتن پشتیبان (Backup) حرفه ای از تمامی فایل های کامپیوتر شما می باشد. با این نرم افزار همواره از اطلاعت خود یک بک آپ معتبر دارید تا در صورت بروز هر گونه حادثه از پاک شدن همیشگی فایل های خود در امان باشید.



قابلیت هاى كلیدى نرم افزار Comodo BackUp :

- سهولت استفاده و کارایی بالا


- تهیه ی نسخه ی پشتیبان در هر ناحیه از کامپیوترتان، بر روی شبکه، درایو FTP و ...


- حمایت سرور های آن لاین به منظور بک آپ گیری اینترنتی


- محیط کاربر پسند


- اختصاص زمان و تاریخ برای انجام پشتیان گیری


- تهیه ی نسخه ی پشتیبان از آیتم های مهم چون حساب کاربری ایمیل، رجیستری ویندوز، فولدرهای موجود در My Document


- رمز گذاری بر روی فایل بک آپ گرفته شده


- استفاده از اسکریپت نویسی، دستورات خطی، فیلتر های پیشرفته Rule-Based


- و ...



SyncBackPro 5.9.4.0 Final SyncBackPro 5.9.4 یک انتخاب خوب برای حرفه ای ها و تمام کاربران مبتدی اس
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



SyncBackPro 5.9.4 یک انتخاب خوب برای حرفه ای ها و تمام کاربران مبتدی است. شما به وسیله این برنامه می توانید با خیال راحت از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.از جمله قابلیتهای این برنامه تهیه پشتیبان بر روی سی دی و دی وی دی است.شما با استفاده از SyncBackPro می توانید بطور پوشا یعنی بدون نیاز به فشرده سازی ،اطلاعات خودتان را بر روی سی دی یا دی وی دی ذخیره کنید و در صورت نیاز آنها را قسمت بندی کنید و یا بصورت فایل ISO ذخیره کنید.امکان اسکریپت نویسی در برنامه از دیگر قابلیتهای مفید این برنامه است.SyncBackPro اجازه می دهد تا کاربر به پیکربندی پروفایل برنامه خود با استفاده از اسکریپت بپردازد.این اسکریپتها از کد اصلی برنامه مجزا هستند و به زبانهای مختلف نوشته شده اند.دستورالعمل اسکریپتها مشابه ماکروها در مایکروسافت آفیس و جاوا اسکریپت در صفحات وب است.این برنامه از SFTP که همان پروتکل FTP امن است نیز پشتیبانی می کند.SyncBackPro به جای ذخیره سازی اطلاعات موجود در رم (حافظه)،از بانک اطلاعاتی برای ذخیره اطلاعات مربوط به فایل های کپی شده استفاده می کند.این به این معنی است که تعداد نامحدودی از فایلها و پوشه ها را می توان پردازش کرد.استفاده از تراکم BZIP2 از دیگر قابلیتهای این برنامه است که به شما اجازه می دهد تا از فشرده سازی با نرخ بالاتر لذت ببرید و پشتیبان گیری سریعتر و کاهش بار بر پشتیبان شبکه کمتر شود.با BZIP2 فشرده سازی فایلها تا 15 درصد بیشتر می شود.همچنین تا 2 برابر سریعتر در فشرده سازی و 6 برابر سریعتر در رفع فشار. از دیگر قابلیتهای مهم این برنامه تشخیص خودکار خرابی دیسک سخت است. در این صورت کاربر یا مدیر می تواند تا قبل از اینکه دیسک سخت به طور کامل خراب شود و اطلاعات از بین برود ،نسبت به کپی برداری از اطلاعات و جایگزینی دستگاه جدید اقدام کند.در نهایت اگر شما به دنبال یک برنامه مفید و قدرتمند در این زمینه هستید گروه آسان دانلود نرم افزار SyncBackPro را به شما پیشنهاد می کند.جهت آشنائی بیشتر با توانائیهای این نرم افزار می توانید به قابلیتهای کلیدی این نرم افزار مراجعه کنید.



Acronis True Image Home 2011 14.0.0 Build 6597 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



Acronis True Image Home نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت محافظت از ویندوز که توسط آن می توانید از تمامی محتوی هارد دیسک و اطلاعات آن شامل برنامه ها ، آهنگ ها ، کلیپ ها ، ویدئوها ، تصاویر ، اسناد و… نسخه ی پشتیبان “BackUp” تهیه کنید. این برنامه قادر است تا از سایر برنامه های نصب شده بر روی ویندوز و تمامی اطلاعات و تنظیمات آن ها نسخه ی پشتیبان تهیه نماید تا در مواقع لازم در کمترین زمان ممکن به برگرداندن آن ها بپردازد. با اینکار دیگر شما نیازی به نصب مجدد برنامه ها نخواهید داشت. زیرا با یک کلیک و در کمترین زمان ممکن BackUp آن ها اجرا شده و به صورت خودکار برنامه ها را بازگردانی می کند. اگر ویندوز شما دائما ویروسی می شود و یا اینکه اغلب با ویندوز خود و برنامه ها مشکل دارید ، قطعا باید هر بار به نصب مجدد ویندوز ، درایورها و برنامه ها بپردازید. اما اینکار بسیار طاقت فرسا و وقت گیر خواهد بود. با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به گذراندن این مراحل نخواهد بود و در چند دقیقه و با یک کلیک تمامی محتوی ویندوز به حالت اولیه برخواهد گشت. برای اینکار کافیست تا یکبار ویندوز، درایورها و برنامه ها را نصب کنید و توسط این نرم افزار از درایو ویندوز خود یک نسخه ی پشتیبان تهیه کنید. حال هر زمان که به وبندوز خود مشکل پیدا کردید ، کافیست تا به برگردان آن نسخه ی پشتیبان بپردازید. مشاهده خواهید کرد که در عرض چند دقیقه ویندوز شما به حالت اولیه خود باز می گردد. البته اگر از سلامت ویندوز خود مطمئن هستید ، همین حالا می توانید به پشتیبان گیری مشغول شوید و خود را برای همیشه از نصب مجدد ویندوز ، درایورها و برنامه ها راحت کنید.
این نرم افزار برنده جایزه نرم افزار بهترین ایده در زمینه BackUp/Restore می باشد.


Paragon System Backup 2010 Build 10444
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



Paragon System Backup 2010 Build 10444 نرم افزاری از شرکت Paragon که جهت بکاپ گیری عرضه شده است. می توانید کارهایی مانند پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات و انتقال اطلاعات را براحتی انجام دهید. این نرم افزار با نام Paragon System Backup ، دو ویژگی منحصر به فرد را در عین نگهداری سرعت و اطمینان زیاد با یکدیگر ترکیب کرده است. ویژگی اول قابلیت بازگرداندن اطلاعات بر روی یک سخت افزار غیر مشابه و ویژگی دوم قابلیت بازیابی اطلاعات از راه دور می باشد.


برخی ویژگیهای نرم افزار:
- کاهش زمان احیای سیستم ها
- سازگاری و انعطاف پذیری بالا
- مدیریت متمرکز از یک محل
- عدم قطع فعالیت های عادی
- تهیه نسخه پشتیبان
- احیای کامل اطلاعات
- مدیریت تغییرات
- کپی از اطلاعات بانک اطلاعاتی



Backup4All Professional 4.5.234
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

توسط نرم افزار

Backup4All Professional 4.5.234

به راحتی از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آنها را بروی فضا های مختلف از جمله هارد دیسک، شبکه، FTP ،CD/DVD و فلش دیسک ها ذخیره نمایید تا در صورت از دست رفتن اطلاعات بتوانید از نسخه پشتیبان آن ها استفاده کنید. این نرم افزار با ویندوز ویستا سازگار است و امکان انتقال دادن بک آپ به حافظه های USB  و همچین قابلیت رایت را نیز دارا می باشد. توسط این برنامه قادر خواهید بود تا بر روی ورودی فایل های پشتیبان گیری شده رمز عبور گذاشته و اجازه دسترسی به شخص دیگری راندهی. این امکان فقط جهت حصول اطمینان کامل از عدم دسترسی فرد یا افراد دیگر در این نرم افزار  طراحی و جاسازی شده است. از طرفی چنانچه قصد استفاده مجدد یا به اصطلاح بازگردانی اطلاعات را دارید، پس از وارد نمودن رمز اختیار شده توسط خود می توانید در کمترین زمان ممکن و تنها با یک کلیک ساده اقدام به این کار نمایید. از دیگر قابلیت های نرم افزار می توان به توانایی تهیه فایل backup به صورت image قابل رایت بر روی سی دی و دی وی دی نام برد.