O&O DiskImage Professional 5.5.126 + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



O&O DiskImage Professional 5.5.126 نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا از فایل ها و اطلاعات موجود در سیستم خود فایل های پشتیبان تهیه نمایید. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی برای ایجاد راحتی بیشتر برای کاربران در این زمینه بهره مند می باشد. ابزارهای مختلفی که هر یک در انجام این امور به  کاربر کمک شایانی می نماید. از جمله ابزارها و ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به ویژگی تهیه فایل های backup به صورت امن اشاره نمود. فایل های پشتیبان تهیه شده در این نرم افزار به صورت Encrypt شده بوده تا از دسترسی دیگران به اطلاعات موجود در فایل پشتیبان و سو استفاده احتمالی از آن ها جلوگیری شود. این نرم افزار محصولی از شرکت O&O Software می باشد.


R-Drive Image 4.7 Build 4719
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


R-Drive Image

 

R-Drive Image 4.7 Build 4719  ابزاریست برای گرفتن پشتیبان از کامپیوتر.با استفاده از این نرم افزار میتوانید  نصب و را اندازی یک سیستم راحت تر و سریعتر انجام دهید.بخصوص در شبکه ها و کافی نت و هر جایی که چند سیستم با مشخصات همسان وجود داشته باشد میتوان با نصب ویندوز و برنامه های جانبی و تنظیمات شبکه و… بر روی یکی از سیستم ها و image گرفتن از آن مراحل نصب را در بقیه سیستم ها از طریق image انجام دهیم تا در وقت خود صرفه جویی نماییم.



Rollback Rx 9.1 Build 2695536650 بازگشت ویندوز به حالت اول
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



system restore یکی از ابزارهایی می باشد که در سیستم عامل ویندوز قرار گرفته و به وسیله آن کاربران می توانند تنظیمات سیستم عامل خود را به گذشته بازگردانند. به عنوان مثال سیستم عامل شما دچار مشکلی نرم افزاری شده و شما توانسته اید منشا این مشکل را پیدا کنید ، تنها کافیست با استفاده از ابزار system restore سیستم عامل خود را به گذشته باز گردانید. این کار دقیقا همانند بازگشت به گذشته در زمان می باشد. این ابزار با توجه به اینکه در بسیاری از موارد همانند آلوده شدن ویندوز به ویروس ها و دیگر مشکلات می تواند مفید باشد اما دارای محدودیت هایی نیز می باشد. یکی از بزرگترین محدودیت ها تاریخ زمان بازگشت است. یعنی در این ابزار شما تنها می توانید به روزهایی در گذشته برگردید که در آن ها بر روی سیستم عامل اقدام به نصب نرم افزار کرده اید. به عنوان مثال اگر شما 3 ماه قبل اقدام به نصب آخرین نرم افزار بر روی سیستم عامل نموده اید می بایست برای بازگشت به آن تاریخ بروید و امکان بازگشت به ماه قبل موجود نیست.

Rollback Rx Professional نام نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای بازگردانی سیستم عامل ویندوز به گذشته است. به کمک این نرم افزار می توان با ویژگی های بالا اقدام به بازگشت به عقب بر روی سیستم عامل ویندوز نمایید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت بازگشت در زمانی که ویندوز توانایی شروع به کار را ندارد ، قابلیت عقب کشیدن سیستم عامل به دقیقه ، ساعت و ماه ، قابلیت برنامه ریزی نرم افزار برای انجام عملیات بازگشت به صورت خودکار در زمان های تعیین شده و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Horizon DataSys می باشد.



Active Disk Image 4.2.4
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



Active@ Disk Image نرم افزاری برای بک آپ گیری از همه هارد شامل همه قسمت ها مانند درایو ها , سیستم عامل ها , نرم افزار ها و فایل های دیگر است . بک آپ تولید شده می تواند بر روی یک USB فلش , شبکه یا هر جای دیگری مانند CD و DVD قرار گیرد . در مواقعی که سیستم دچار مشکل می شود می توانید از این فایل ها استفاده گرده و سیستم تان را بازیابی کنید .
نرم افزار Active@ Boot Disk  که به صورت بوت است و بر روی cd و یا USB فلش قرار می گیرد می توانید سیستم مرده تان را زنده کند و به حالت اول برگرداند .


BackRex Expert Backup 2.8.147
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

نرم افزار

BackRex Expert Backup 2.8.147

ابزاری قدرتمند در زمینه تهیه نسخه پشتیبان می باشد. این نرم افزار دارای تنظیمات و ابزار مهاجرت که به شما امکان پشتیبانی از تنظیمات ویندوز را می دهد و بعد از ترمیم و یا تحت دیگر سیستم عامل محیط خود به ماشین یا دستگاه مشابهی دیگر منتقل شده است. از این تنظیمات می توان به طرح دسکتاپ، طرح نشانگر ماوس، طرح های صدا، تنظیمات منطقه ای و ... اشاره نمود.


BackRex همچنین از مایکروسافت آفیس مجموعه XP/2003/2007/2010 ، اطلاعات پوشه Outlook، ایمیل، تماس ها، وظایف، Win7/Vista ویندوز ایمیل، اینترنت اکسپلورر و تنظیمات موزیلا فایرفاکس شامل کتاب آدرس های شخصی، پوشه های ایمیل، تنظیمات شماره گیری و ... را ذخیره می نماید. BackRex می تواند به طور خودکار تمام اسناد های اخیر شما را که بر روی آن کار می کنید را ذخیره کند.


همچنین می تواند به شما در انتقال تمام تنظیمات سفارشی از یک کامپیوتر به دیگری کمک نماید.


BackRex برای افرادی که پشتیبان فناوری اطلاعات ایستگاه های کاری مختلف هستند بسیار مفید است. با استفاده از پشتیبان گیری نصب مجدد سیستم عامل بر روی کامپیوتر بسیار ساده می شود و به جای هزینه کردن ساعت برای ایجاد محیط اختصاصی برای هر کاربر شما به راحتی می توانید تنظیمات کاربر بر روی سیستم های تازه نصب شده است را بازیابی نمایید.


با قابلیت زمان بندی شما می توانید از تمام داده های خود در تاریخ به طور منظم، روزانه، هفتگی یا ماهانه نسخه پشتیبان تهیه نمایید.




Cobian Backup 10.1.1.809
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


تصور کنید روزی رایانه خود را روشن می کنید و متوجه می شوید که کلیه اطلاعاتی که برای شما حائض اهمیت بوده اند به هردلیلی از بین رفته است. راهکار چیست؟ در این گونه موارد کاربران معمولا به نرم افزارهای بازیابی اطلاعات مراجعه می کنند و انتظار بازیابی کامل همه اطلاعات خود را از این نرم افزارها دارند. اما باید به این نکته نیز توجه کرد که در برخی موارد نرم افزارهای بازیابی قادر به بازیابی بی عیب و نقص همه اطلاعات نیستند. راه حل عاقلانه تر برای این مسئله گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات است. نسخه ای که می توانید آن را در یک هارداکسترنال ، یک فضای اینترنتی ، در همان هارد رایانه و یا در یک حافظه قابل حمل USB نگه داری کرد تا در صورتی که اطلاعات خود را در حافظه رایانه به هردلیل از دست دادید، با استفاده از نسخه پشتیبان بازهم آنها را داشته باشید و از آنها استفاده کنید. Cobian Backup نام نرم افزاری است که می تواند این کار را به سادگی برای شما انجام دهد. می توانید این نرم افزار را به دوشکل مورد استفاده قرار دهید. در روش اول می توانید به صورت دستی و در هر زمان دلخواه از اطلاعات خود در هرپایگاه ذخیره سازی نسخه پشتیبان تهیه کنید و در روش دوم این امر را به نرم افزار واگذار کنید. بدین صورت که نرم افزار را تنظیم می کنید تا به صورت خودکار در زمان هایی تعیین شده توسط شما، از اطلاعات نسخه پشتیبان گرفته و آخرین تغییرات ایجاد شده در اطلاعات را نیز در نسخه پشتیبان ذخیره نماید. توانایی کارآمد این نرم افزار در ذخیره سازی اطلاعات در هر حافظه ای می تواند شما را در انتخاب محل ذخیره سازی نسخه پشتیبان آزاد گذاشته و اجازه انتخاب را به شما بدهد تا حتی بتوانید نسخه پشتیبان اطلاعات خود را در یک فضای اینترنتی نگه داری کنید تا از لحاظ فیزیکی نیز اطلاعات خود را محفوظ نگاه دارید.
 



History Explorer 2.2.6
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



History Explorer 2.2.6 نرم افزاری است که برای شما قابلیت دسترسی و بازدید از نسخه های قدیمی تر فایل هایتان را فراهم می کند. هر موقع که شما یک فایل را ذخیره می کنید این نرم افزار به صورت خودکار یک کپی از فایل قدیمی تهیه می کند. این نرم افزار از نظر عملکرد شبیه به Windows Explorer است به علاوه این نرم افزار برای مشاهده ی تاریخچه ی فایل هایتان طرحی شده است. این ابزار تنها برای پشتیبان گیری از عکس های تعطیلات شما نیست بلکه نرم افزاری  برای تمامی فایل هایی که با آن ها سر و کار دارید مانند پروژه ها، فایل های متنی و ... می باشد. شما می توانید در محیط وب نیز از فایل های مورد نیازتان پشتیبان گرفته و بر روی سی دی و یا درایو خارجی دلخواه ذخیره کنید. به کمک این نرم افزار دیگر نگران مشکلات هارد دیسک و یا لپ تاپ تان نباشید. این نرم افزار زمانبندی ندارد و به علاوه شما می توانید هر تغییر ی را بر روی فایل ذخیره نمایید.




Super Flexible File Synchronizer Pro 5.20 Build 136
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



Super Flexible File Synchronizer 5.20برای جبران این مشکل خود از هارد های خارجی در کنار سیستم خود استفاده کنند. انتقال اطلاعات از هارد اصلی به هارد جانبی و یا تهیه یک نسخه پشتیبان از اطلاعات بر روی این هارد که در صورت بروز مشکل برای هارد اصلی و از بین رفتن اطلاعات آن نسخه ای دیگر موجود باشد از پرکاربردترین کاربردهای این هاردهای جانبی می باشد. برای ایجاد نسخه های پشتیبان از اطلاعات مشکلاتی نیز وجود دارد. به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا از پوشه ابزار خود یک نسخه مشابه بر روی هارد دوم نیز داشته باشد و این پوشه در طول روز چندین بار دستخوش تغییرات شده و یا ابزارهای جدیدی به آن اضافه و یا حذف می شود ، حال اگر کاربری در چنین شرایطی قرار بگیرد و در طول روز قصد این را داشته باشد تا پوشه اصلی و پوشه پشتیبان خود را همانند سازی و به روز رسانی نماید می بایست وقت بسیاری را صرف این موضوع نماید.Super Flexible File Synchronizer نام نرم افزاری قدرتمند برای همگام سازی فایل ها و پوشه ها با یکدیگر می باشد.



Paragon Backup & Recovery Suite 10.0 Build 10815
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



برنامه Paragon Backup & Recovery Suite 10.0 Build 10815 یکی از قدرتمندترین ابزار تهیه نسخه های پشتیبان از کلیه درایو ها و فایل های شما می باشد و همچنین شما به راحتی میتوانید فایلهای پاک شده و فرمت شده خود را باز گردانید و همچنین که بنا به گفته سازندگان این نرم افزار سریع ترین عملیات پشتیبان گیری را در میان سایر نرم افزار های هم رده انجام داده و براحتی قادر است در هر زمان که سیستم شما دچار مشکلی شد به شرط گرفتن نسخه پشتیبان سریعاً سیستم را به حالت عادی برگرداند و سیستم را پیوسته در بالاترین سرعت و کارایی ممکن نگه دارد.
Disk Backup قابل اعتماد و بی نقص این نرم افزار کلیه فایل های شما را نگهداری و از آنها نسخه پشتیبان تهیه می کند و در هر زمان که مایل بودید قادرید آن فایل ها را بازآوری نمایید.
استفاده از این Backup سریع و هوشمند به شما امکان آزاد کردن فضای هارددیسک را می دهد و به راحتی و بدون کوچک ترین وقفه در کار ویندوز عملیات گرفتن Backup را انجام دهید.



Ocster Backup Pro 6.05
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Ocster Backup Pro 6.05

ابزار مناسبی جهت گرفتن نسخه پشتیبان از فایل ها به صورت کاملا آسان و خودکار می باشد. این برنامه با تهیه نسخه پشتیبان از فایل های مهم و حیاتی و مورد نظر شما ، این امکان را برای شما فراهم میکند تا هیچ وقت این فایل ها را از دست ندهید و همیشه یک نسخه پشتیبان از این فایل ها داشته باشید تا به آن دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار به هیچ عنوان در عملکرد طبیعی ویندوز اختلال ایجاد نمیکند ، بلکه هنگامی که سیستم عامل در حالت آماده به کار است شروع به کار میکند تا اختلالی در کار شما ایجاد نکند. یکی دیگر از قابلیت های جالب این برنامه ، هماهنگی با دیگر برنامه های سیستم عامل می باشد. این نرم افزار میتواند عمل پشتیبان گیری را بر روی هارد دیسک فعلی و یا بر روی دیسک خارجی انجام دهد تا همیشه برای شما در دسترس باشد.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Ocster Backup:

- کاملا خودکار

 

- استفاده آسان برای کاربران حرفه ای و مبتدی

 

- پشتیبانی از Outlook

 

- شروع به کار در زمان آماده به کار بودن سیستم و عدم اختلال در عملکرد طبیعی ویندوز

 

- قابلیت توقف و ادامه چند باره پشتیبان گیری

 

- ارسال گزارش پشتیبان گیری به آدرس ایمیل شما

 

- قابلیت رمز گذاری فایل های پشتیبان گیری شده

 

- قابلیت زمان بندی و برنامه ریزی زمان بندی شده برای نرم افزار

 

- استفاده از الگوریتم های مختلف فشرده سازی

 

- قابل نصب بر روی نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز از جمله ویندوز ۷

 

- و …