Recoveryer 2010 Ultimate Edition v2.5
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Recoveryer 2010 Ultimate Edition v2.5 نام نرم افزاری است که از فایل ها و ایمیل های پاک شده پشتیبانی می کند. این نرم افزار می تواند هر فرمتی را بازگردانی نماید و حتی ایمیل هایی که بر حسب اشتباه حذف شده اند را بازگردانی نماید. از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار ، قابلیت بازگردانی اطلاعات از هارد دیسک هایی که دارای ایراد هستند و به درستی کار نمیکنند می باشد.


ویژگی های این نرم افزار:

- بازیابی فایل های پاک شده توسط ویروس ها
- بازیابی فایل های پاک شده در انواع حافظه های جانبی مانند: مموری کارت,فلش دیسک,دوربین دیجیتال,موبایل و ...
- بازیابی فایل های پاک شده در Recycle Bin ویندوز و یا با  Shift+Delete
- قابلیت بازگردانی هارد درایور های پاک شده,معیوب و حتی غیر قابل دسترس
- و ...



Norton Ghost 15.0.1.36526 SP1
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


شاید برای بسیاری از کاربران کامپیوتر از جمله خود شما نیز این مورد پیش آمده باشد که اطلاعات شما بر روی هارد دیسک بر اثر یک اتفاق غیر منتظره از بین رفته باشد. به عنوان مثال تمامی عکس ها و یا اطلاعات کاری شما بر روی هار شما بر اثر خرابی هارد دیسک به یکباره از بین می روند، اطلاعاتی که برای شما ممکن است دارای ارزش بالایی باشند و برای جمع آوری آن ها مدت زمان زیادی را صرف کرده باشید. یکی از راههای پیش گیری برای حل مشکلات این چنینی تهیه فایل های پشتیبان ( Backup ) می باشد . البته همیشه این فایل ها نیستند که از آن ها Backup تهیه می شود. امروزه با گستردگی نرم افزارها و وجود تنظیمات مختلف در آن ها کاربران بعد از نصب سیستم عامل جدید ساعت های بسیاری را برای تنظیم مجدد نرم افزارها و نصب نرم افزارهایی که قبل از تعویض سیستم عامل بر روی سیستم نصب بوده است را سپری می کنند.
Norton Ghost نام نرم افزاری مشهور و قدرتمند در زمینه تهیه فایل پشتیبان از سیستم عامل و تنظیمات موجود در آن به همراه نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم می باشد. به کمک این نرم افزار قدرتمند کاربر قادر است تا از تمامی قسمت های مورد نظر خود در ویندوز و نرم افزارهایی که بر روی سیستم نصب شده است یک فایل Image تهیه نماید تا بعد از نصب مجدد سیستم عامل دیگر وقت خود را برای نصب نرم افزارها و یا اعمال تنظیمات در بخش های مختلف ویندوز اتلاف نکند. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت بزرگ Symantec می باشد.



WinRescue XP 1.08.48 تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 

WinRescue نرم افزار کوچک و بسیار سودمندی میباشد که توسط آن میتوان تقریبا از کلیه قسمتهای حیاتی ویندوز نظیر رجیستری و بوت سکتورها نسخه پشتیبان تهیه نمود.

در ویندوز XP به طور پیش فرض و تقریبا اتوماتیک ، روال تغییرات اساسی سیستم در بخشی به نام System Restore ذخیره میگردد و در معمولا در مواقع اضطراری به سرعت قابل دسترسی میباشد ولی دو نکته مهم این قابلیت ارزشمند ویندوز را محدود ساخته است. نخست اینکه خود ابزار Restore ویندوز ابزار کاملی محسوب نمیگردد و در پاره ای از موارد از بازگرداندن سیستم به قبل از تغییرات نامطلوب عقیم میماند و نکته دوم نیز حساسیت فایلهای سیستمی مربوط به ذخیره سازی تغییرات ( علیرغم حفاظت از سوی ویندوز ) در مقابل حمله بد افزارها و ویرسها میباشد چنانکه تقریبا پس از استارت آپ و رجیستری اولین نقطه مورد تهاجم میباشد .
دو نکته فوق سبب گردیده تا نرم افزارهای بسیار ی به منظور مشابه توسعه یابد که یکی از بهترین آنها WinRescue میباشد . توسط این نرم افزار میتوان تقریبا با یک کلیک از هر یک از قسمتهای ویندوز نسخه Backup تولید نمود و فایل حاصل نیز تنها با دو کلیک قایل Restor بازیابی میباشد .



Deep Freeze Enterprise v7.10.220.3176 سالم ماندن ويندوز
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



قابل استفاده در آموزشگاه ها ، مدارس ، کافی نت ها ، دانشگاه ها ، استفاده شخصی و ...
مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده است یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده اند فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد.
برای این کار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است.
حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.
امنیت مطلق و واقعی در مقابل هکر ها ، ویروس ها ، جاسوس ها ، کرم ها ، اشکالات نرم افزاری ، هر نوع خرابکاری خواسته و نا خواسته از جمله فرمت کردن پاک شدن فایل ها و پوشه ها ، دستکاری تنظیمات سیستم ، تنظیمات نرم افزاری ، تنظیمات شبکه ، تنضیمات سخت افزاری و ...
بیش از پنج میلیون کامپیوتر در جهان مجهز به دیپ فریز میباشند.
این نرم افزار در سه نسخه Standard - استاندارد ،  Professional - حرفه ای و Enterprise - سازمانی ارائه شده است.
که به ترتیب کامل تر از دیگری می باشد یعنی نسخه اینترپرایز - Enterprise - از همه کامل تر است و امکانات منحصر به فردی در آن قرار داده شده است



Handy Backup 6.8.2.7170
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Handy Backup 6.8.2.7170 یک نرم افزار بسیار کارآمد در زمینه تهیه نسخه پشتیبان  از فایل ها به شمار می رود. این نرم افزار که هم برای کاربران خانگی و هم برای مشاغل تجاری کوچک بسیار مناسب است می تواند علاوه بر Backup گیری از فایل های روی هارد دیسک ، از فایل های سرورهایی که به صورت ریموت کنترل می شوند نسخه پشتیبان تهیه کند. از جمله مهم ترین قابلیت های این نرم افزار را می توان در امکان ایمیج گیری از سیستم عامل برای محافظ از اطلاعات و بازگردانی آن اشاره کرد که در بسیاری از موارد برای کاربران اهمیت ویژه ای دارد زیرا می توان به تهیه یک نسخه پشتیبان به جای این که مدام ویندوز به دلایل مختلف پاک و دوباره نصب شود با یک بار ایمیج گرفتن برای مدت طولانی و با سرعتی بسیار بالاتر بازگردانی شود.
Handy Backup امکان ذخیره سازی برروی انواع دیسک ها ، هارد دیسک ها ، Zip فایل ها را نیز دارد. می توان به صورت مستقیم فایل های پشتیبان را برروی انواع لوح های فشرده CD ، DVD ، HD DVD ، Blu-ray نیز ذخیره کرد ؛ قابلیت زمان بندی عملیات Backup گیری نیز وجود دارد ، هرچند سرعت در این نرم افزار به طور چشم گیری نمایان است.



O&O DiskImage Professional 5.5.126 + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



O&O DiskImage Professional 5.5.126 نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا از فایل ها و اطلاعات موجود در سیستم خود فایل های پشتیبان تهیه نمایید. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی برای ایجاد راحتی بیشتر برای کاربران در این زمینه بهره مند می باشد. ابزارهای مختلفی که هر یک در انجام این امور به  کاربر کمک شایانی می نماید. از جمله ابزارها و ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به ویژگی تهیه فایل های backup به صورت امن اشاره نمود. فایل های پشتیبان تهیه شده در این نرم افزار به صورت Encrypt شده بوده تا از دسترسی دیگران به اطلاعات موجود در فایل پشتیبان و سو استفاده احتمالی از آن ها جلوگیری شود. این نرم افزار محصولی از شرکت O&O Software می باشد.


R-Drive Image 4.7 Build 4719
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


R-Drive Image

 

R-Drive Image 4.7 Build 4719  ابزاریست برای گرفتن پشتیبان از کامپیوتر.با استفاده از این نرم افزار میتوانید  نصب و را اندازی یک سیستم راحت تر و سریعتر انجام دهید.بخصوص در شبکه ها و کافی نت و هر جایی که چند سیستم با مشخصات همسان وجود داشته باشد میتوان با نصب ویندوز و برنامه های جانبی و تنظیمات شبکه و… بر روی یکی از سیستم ها و image گرفتن از آن مراحل نصب را در بقیه سیستم ها از طریق image انجام دهیم تا در وقت خود صرفه جویی نماییم.



Rollback Rx 9.1 Build 2695536650 بازگشت ویندوز به حالت اول
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



system restore یکی از ابزارهایی می باشد که در سیستم عامل ویندوز قرار گرفته و به وسیله آن کاربران می توانند تنظیمات سیستم عامل خود را به گذشته بازگردانند. به عنوان مثال سیستم عامل شما دچار مشکلی نرم افزاری شده و شما توانسته اید منشا این مشکل را پیدا کنید ، تنها کافیست با استفاده از ابزار system restore سیستم عامل خود را به گذشته باز گردانید. این کار دقیقا همانند بازگشت به گذشته در زمان می باشد. این ابزار با توجه به اینکه در بسیاری از موارد همانند آلوده شدن ویندوز به ویروس ها و دیگر مشکلات می تواند مفید باشد اما دارای محدودیت هایی نیز می باشد. یکی از بزرگترین محدودیت ها تاریخ زمان بازگشت است. یعنی در این ابزار شما تنها می توانید به روزهایی در گذشته برگردید که در آن ها بر روی سیستم عامل اقدام به نصب نرم افزار کرده اید. به عنوان مثال اگر شما 3 ماه قبل اقدام به نصب آخرین نرم افزار بر روی سیستم عامل نموده اید می بایست برای بازگشت به آن تاریخ بروید و امکان بازگشت به ماه قبل موجود نیست.

Rollback Rx Professional نام نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای بازگردانی سیستم عامل ویندوز به گذشته است. به کمک این نرم افزار می توان با ویژگی های بالا اقدام به بازگشت به عقب بر روی سیستم عامل ویندوز نمایید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت بازگشت در زمانی که ویندوز توانایی شروع به کار را ندارد ، قابلیت عقب کشیدن سیستم عامل به دقیقه ، ساعت و ماه ، قابلیت برنامه ریزی نرم افزار برای انجام عملیات بازگشت به صورت خودکار در زمان های تعیین شده و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Horizon DataSys می باشد.



Active Disk Image 4.2.4
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



Active@ Disk Image نرم افزاری برای بک آپ گیری از همه هارد شامل همه قسمت ها مانند درایو ها , سیستم عامل ها , نرم افزار ها و فایل های دیگر است . بک آپ تولید شده می تواند بر روی یک USB فلش , شبکه یا هر جای دیگری مانند CD و DVD قرار گیرد . در مواقعی که سیستم دچار مشکل می شود می توانید از این فایل ها استفاده گرده و سیستم تان را بازیابی کنید .
نرم افزار Active@ Boot Disk  که به صورت بوت است و بر روی cd و یا USB فلش قرار می گیرد می توانید سیستم مرده تان را زنده کند و به حالت اول برگرداند .


BackRex Expert Backup 2.8.147
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

نرم افزار

BackRex Expert Backup 2.8.147

ابزاری قدرتمند در زمینه تهیه نسخه پشتیبان می باشد. این نرم افزار دارای تنظیمات و ابزار مهاجرت که به شما امکان پشتیبانی از تنظیمات ویندوز را می دهد و بعد از ترمیم و یا تحت دیگر سیستم عامل محیط خود به ماشین یا دستگاه مشابهی دیگر منتقل شده است. از این تنظیمات می توان به طرح دسکتاپ، طرح نشانگر ماوس، طرح های صدا، تنظیمات منطقه ای و ... اشاره نمود.


BackRex همچنین از مایکروسافت آفیس مجموعه XP/2003/2007/2010 ، اطلاعات پوشه Outlook، ایمیل، تماس ها، وظایف، Win7/Vista ویندوز ایمیل، اینترنت اکسپلورر و تنظیمات موزیلا فایرفاکس شامل کتاب آدرس های شخصی، پوشه های ایمیل، تنظیمات شماره گیری و ... را ذخیره می نماید. BackRex می تواند به طور خودکار تمام اسناد های اخیر شما را که بر روی آن کار می کنید را ذخیره کند.


همچنین می تواند به شما در انتقال تمام تنظیمات سفارشی از یک کامپیوتر به دیگری کمک نماید.


BackRex برای افرادی که پشتیبان فناوری اطلاعات ایستگاه های کاری مختلف هستند بسیار مفید است. با استفاده از پشتیبان گیری نصب مجدد سیستم عامل بر روی کامپیوتر بسیار ساده می شود و به جای هزینه کردن ساعت برای ایجاد محیط اختصاصی برای هر کاربر شما به راحتی می توانید تنظیمات کاربر بر روی سیستم های تازه نصب شده است را بازیابی نمایید.


با قابلیت زمان بندی شما می توانید از تمام داده های خود در تاریخ به طور منظم، روزانه، هفتگی یا ماهانه نسخه پشتیبان تهیه نمایید.