Fifa Soccer 2011
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



عنوان : FIFA Soccer 11
سازنده : EA Canada
ناشر : EA Sports
ژانر : ورزشی - Soccer
ویژگیهای جانبی :Dolby Digital Sound


درجه بندی سنی : Everyone


پلتفرم ها : Play Station 3, XBOX360, Wii, PSP (Play Station Portable), Nintendo DS, Play Station 2, PC, Mobile
تاریخ انتشار : 28 سپتامبر برای آمریکای شمالی و 1 اکتبر برای اروپا و آسیا
تاریخ انتشار دمو : 16 سپتامبر

اما نسخه PC که برای اولین بار بصورت نکست طراحی شده :

موتور نسخه کنسولی این بازی که تا الان در کنسولهای 360 و ps3 بکار گرفته میشد امسال در نسخه PC بکار گرفته خواهد شد که موجب میشه گیم پلی نسخه PC بشکل نکست جن در بیاد همینطور مودها و گرافیک بازی هم نکست خواهند بود . ...



 

 



ProEvolution Soccer 2011
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


بازی Pro Evolution Soccer 2011 - فوتبال حرفه ای 2011 - PES 2011
ماهها انتظار علاقمندان به بازی های رایانه ای به ویژه بازی فوتبال با انتشار نسخه جدید بازی طبیعی و زیبای فوتبال Pro Evolution Soccer که بی شک همگان را طی سالهای اخیر با عرضه بازیهای فوتبال فوق واقع گرایانه عاشق خود کرده است به پایان رسید و نسخه 2011 این بازی گرافیکی تر و واقع گرایانه تر از همیشه منتشر شد !
نسخه 2011 گفته سازندگانش پیشرفته ترین، طبیعی ترین و راضی کننده ترین بازی فوتبال در سری بازی های محبوب PES است که تا به امروز ساخته شده است .این بازی سعی در آن داشته تا آنجا که می تواند فاصله میان فوتبال شبیه سازی رایانه ای با واقعیت را به حداقل برساند .
سازندگان این بازی در نسخه 2011 به تمامی گزارشات و درخواست هایی که بازیکنان و عاشقان این بازی فوتبال رایانه ای در طی یک سال گذشته برای بهبود بازی کرده اند توجه کرده و بعد وسیعی از تغییرات منحصر به فرد و بی نظیر را در نسخه جدید اعمال کرده اند .
گرافیک بی نظیر و زیبا و واقع گرایانه این نسخه یکی از ویژگی هاییست که در نگاه اول بازیکن را مجذوب خود می کند. با نگاهی به تصویر روبرو تفاوت گرافیک نسخه 2009 با 2011 از Pro Evolution Soccer را در یابید.
هوش مصنوعی فوق العاده و پیشرفته بازی، گیم پلی عالی، دارا بودن لیسانس دو کاپ معتبر EUFA و Champions League و Super Cup باشگاههای اروپا و لیگ Copa Libertadores و حرکات تکنیکی جدید و حرکت کردن طبیعی تر و ... از ویژگی های این بازی فوتبال است .
سازنده : كمپاني Konami
ناشر : كمپاني Konami
تاريخ رسمی انتشار :  Oct 1, 2010
وب سايت اختصاصي : Pro Evolution Soccer 2011
رده بندي ژانر : ورزشی، فوتبال
ميزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نياز براي آشنايي كامل با محيط بازي : حدود نیم ساعت.
درجه بندي ESRB در مورد محتواي بازي : Everyone - مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی


SolSuite 2011 11.1
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




نرم افزار SolSuite 2011 11.1 در واژه به معناي انقلاب , و در عمل نيز تحول عظيمي در بازي هاي موجود در بازار ايجاد كرده و در حال حاضر يكي از برترين  بازي هاي كارتي موجود به شمار ميرود, SolSuite به تازگي نسخه ي SolSuite 2010 v.10.5 خود را عرضه نموده كه شامل مجموعه اي از 506 بازي كارت با كيفيت بالا و در محيطي جذاب ميباشد!
 بازيهاي موجود در اين بسته نرم افزاري بازي هاي اصلي وحقيقي كارت بوده بطوريكه مشابه آن در بازي هاي ديگر يافت نميشوند!از ويژگي هاي جالب و قابل توجه اين بسته نرم افزاري ويراستار قدرتمند آن ميباشد كه كاربر را قادربه اعمال ويرايشات مورد نظر خود در قوانين بازي ها ميسازد.

برخي از بازي هاي اين مجموعه عبارتند از:Spider, Klondike, FreeCell, Pyramid, Golf, Busy Aces, Canfield, Forty Thieves, Four Seasons, Carpet, Flower Garden, Rouge et Noir, Monte Carlo... and original solitaires that you cannot find elsewhere.


Lara Croft and the Guardian of Light SKIDROW نسخه کامل بازی جدید
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


سازنده : Crystal Dynamics
ناشر : Square Enix
پلتفرم : Play Station 3 ( از طريق PSN ) و Xbox 360 ( از طريق XBL ) و PC ( از طريق Steam )
تاريخ انتشار : تابستان 2010
نحوه ي انتشار : فقط از طريق دانلود از شبكه هاي مذكور
سايت رسمي : laracroftandtheguardianoflight.com

Lara Croft and the Guardian of Light نسخه ي جديد از ماجراجويي هاي لارا كرافت ميباشد كه علي رغم نسخه هاي قبلي ديگر در عنوان خود از نام Tomb Raider بهره نميبرد و فقط از طريق دانلود از PSN ،‌ XBLM و Steam قابل دسترسي خواهد بود . اعلام شده است كه اين بازي به عنوان ادامه ي سري Tomb Raider شناخته نميشود و فقط " يك تجربه ي ديجيتالي " است .

سبك بازي به صورت اكشن آركيد گونه و با دوربين ايزومتريك و از نماي بالا بوده و طبق گفته ي سازندگان تمركز اصلي روي High Score و ارزش تكرار خواهد بود . همچنين با اضافه شدن Co op به گيم پلي بازي ميتوان شاهد كارهاي تركيبي بود .

در زمينه ي داستاني نبايد زياد از بازي انتظار داشت ولي با توجه به اينكه Co op به بازي اضافه شده است بايد علاوه بر لارا يك شخصيت قابل بازي ديگر نيز اضافه ميشود . اين شخصيت جديد يكي از افراد قبيله ي مايان با نام Totec ميباشد كه قابليت ها و توانايي منحصر به فرد خود را دارد . درون مايه ي اصلي داستان در مورد يك شيء باستاني به نام Mirror of Smoke ( آينه ي دود ) ميباشد كه قدرتهاي مرموز مختلفي دارد . لارا و توتك به زودي خودشان را در حال مبارزه با روح پليد آزاد شده توسط Mirror of Smoke با نام Xoxolt خواهند يافت و بايد هم با طبيعت و هم با اين دشمنان همزمان مبارزه كرده و داستاني ديگر از ماجراجويي هاي لاراكرافت را رقم بزنند .

در مورد لوكيشن هاي بازي هم چيز زياد و با جزئياتي منتشر نشده است و فقط نام معبد ها و جنگل هاي آمريكاي مركزي به چشم ميخورد .

 

 

http://www.laracroftandtheguardianoflight.com/images/logos/logoLaraCroft.png

 


* دانلود بازی زیبای Chicken Invaders 4: The Ultimate Omelette 2011
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

سری جدید بازی بامزه و بسیار زیبای مرغ های مهاجم:اینبار حمله تمام املتی! بازی Chicken Invaders یکی از بازی های پرطرفدار می باشد که با توجه به سادگی خود بسیاری از افراد را در مجموعه طرفداران خود جای داده است. این بازی که نسخه های مختلفی را دارا می باشد نسخه شماره 4 خود را برای کریسمس 2011 عرضه نموده بود.
در این نسخه موجودات فضایی که در واقع جوجه های فضایی می باشند برای انتقام از ستمی که به برادران زمینی اشان شده است به مردم زمین حمله می کنند و شما می بایست به عنوان ناجی بشریت با آن ها به مبارزه بپردازید . سال ها ستم به جوجه ها توسط انسان ها و کشتن آن ها و استفاده از گوشت آن ها برای غذا در منوی غذایی انسان ها جوجه های فضایی را بر آن داشت تا به زمین حمله کنند و حال اگر شما پیروز این جنگ نباشید در رستوران های فضایی در لیست منوی غذای فضاییان خواهید بود.!

بازی پرتابل و بدون نیاز به نصب میباشد. حجم بازی 70 مگابایت میباشد که به صورت فشرده میتوانید فقط با حجم 21 مگابایت دانلود کنید!

دانلود بازی جذاب Chicken Invaders 4: The Ultimate Omelette 2011

Requirements:
Windows 98/Me/2000/XP/Vista/7
900MHz CPU
256MB RAM
DirectX 8.0
3D graphics card



پچ جدید بازی فوق العاده زیبای Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 0.3
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  3 این بازی  آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes11 patch01 پچ جدید بازی فوق العاده زیبای Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 0.3



بازی Farm Frenzy:Ancient Rome
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

Soft29.Mihanblog.com
 

در زمان های گذشته هنگامی که امپراطوری روم بر جهان حکمرانی می کرده است یک زن جوان به اسکارلت در مزرعه اش مشغول کشاورزی بوده و غذای سربازان را فراهم میکرده است در حالی که شوهر او در میادین جنگ بوده است.اما حالا دیگر او به یک زن شجاع تبدیل شده و برای کشاورزی بسیار با تجربه است.برای فهمیدن وقایع زندگی او شما باید این بازی زیبا را انجام دهید.شما در این بازی در نقش اسکارلت باید در مسابقه چیدن محصولات . پرورش حیوانات و صادر کردن محصولات شرکت کنید.همچنین می توانید برای صادر کردن محصولاتتان از قایق و کشتی های آن زمان استفاده کنید و برای تامین نیازهایتان نیز باید از ارابه ها کمک بگیرید و در برار خرس های وحشی از مزعه خود دفاع کنید.



دانلود بازی Left 4 Dead - لینک مستقیم !
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


بازی بسیار زیبا و اکشن Left 4 Dead یکی از بازیهای پر طرفدار سال 2009 میباشد که تا کنون توجه اکثر منتقدین و همچنین گیمرها را به خود جلب کرده است.این بازی First Person ( اول شخص ) شخص با کیفیت گرافیکی فوق العاده و طراحی داستانی بسیار زیبا ، یکی از پر فروشترین بازیهای سال 2009 بود.در این بازی شما با مراحل مختلفی روبرو میشوید که باید به خوبی آنها را پشت سر بگذارید تا بتوانید عمق اصلی داستان بازی را در یابید.تمامی صداها و افکتهای صوتی این بازی ، در بهترین استودیوهای صدابرداری دنیا بصورت کاملا زنده و واقعی ضبط شده است و با محیطی در این بازی روبرو خواهید شد که گویا شما کاملا در یک دنیای واقعی هستید.از توضیح بیشتر در مورد این بازی خودداری میکنیم و پیشنهاد میکنیم این بازی بسیار زیبا را که با لینک مستقیم از سرور قدرتمند ایران هیپ برای شما آماده کرده ایم دانلود و از آن لذت ببرید.

 دانلود بازی Left 4 Dead - لینک مستقیم !


دانلود بازی اکشن Code Of Honor 3 لینک مستقیم
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


نسخه سوم از بازی اکشن اول شخص رمز افتخار این بار با داستانی جذاب تر و گرافیکی بالاتر را برای شما با لینک مستقیم آماده کرده ایم.داستان بازی ، در این نسخه بدین صورت است که بحران مالی موجب بیکاری هزاران نفر شده و بسیار را آوار و بی خانمان کرده است . مردم از دولت به شدت ناراضی شده اند و فقیران روز به روز فقیر تر و ثروتمندان با سو استفاده از اوضا به قدرت و  ثروت بیشتر رسیده اند . این فرصت خوبی برای گروههای ترویستی است که به سرنگونی برخی دولت ها دست بزنند . شما در قالب ارتش ملی فرانسه در جریان این بازی باید با گروههای ماهر تروریستی به مبارزه بپردازید و نقشه های شومشان را متوقف کنید .این بازی بصورت کرک شده میباشد ، و میتوانید به راحتی از سرورهای قدرتمند ایران هیپ دانلود و مورد استفاده خود قرار دهید.

دانلود بازی اکشن Code Of Honor 3 لینک مستقیم

سازنده : كمپاني CITY interactive
ناشر : كمپاني: CITY interactive
تاريخ انتشار : August 4, 2009
وب سايت اختصاصي : Code Of Honor 3: Desperate Measures
رده بندي ژانر : اکشن اول شخص
ميزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نياز براي آشنايي كامل با محيط بازي : حدود نیم ساعت.
درجه بندي ESRB در مورد محتواي بازي : Mature