CoolwareMax Face Off Max 3.2.1.2 Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

CoolwareMax Face Of Max 3.2.1.2 Portable 

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که یک بدن دیگر داشته باشید ! شاید بدن یک ورزشکار و یا یک بازیگر معروف ! در دنیای مجازی می توان هر چیزی را در اختیار داشت حتی یک بدن جدید ! بسیاری از افراد امروزه برای این که از تکنیک های مونتاژ و ادقام تصاویر استفاده کنند از نرم افزارهای همانند photoshop بهره می برند که مستلزم آشنایی با این برنامه و تکنیک های آن و همچنین توانایی بکارگیری از ابزارهای حرفه ای این نرم افزار می باشد. اما خب برای افراد غیر حرفه ای که تخصصی در زمینه گرافیکی و نرم افزارهای گرافیکی ندارند نیز فکری شده است.

 Face Off Max نام نرم افزاری قدرتمند برای مونتاژ چهره بر روی تصاویر مختلف می باشد. یه کمک این نرم افزار می توانید چهره خود را بر روی هر بدنی که دوست دارید قرار دهید و عکس را به شکلی حرفه ای مونتاژ نمایید. استفاده آسان از نرم افزار و انجام عملیات در چند مرحله از ویژگی هایی می باشد که موجب محبوبیت این برنامه در میان کاربران علاقه مند شده است.
حال شما می توانید یک ورزشکار ، یک بازیگر ، یک مدل حرفه ای و ... هر آن کسی که دوست دارید باشید.

برخی از ویژگی های CoolwareMax Face Off Max 3.2.1.2:

  • قابلیت استفاده آسان
  • دارای تمپلت های زیبا در برنامه
  • توانایی به اشتراک گذاری آسان تصاویر در Email, myspace, facebook و ...
  •  

 



TwistedBrush Pro Studio 17.26
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

TwistedBrush Pro Studio 17.26 نرم افزار رنگ آمیزی دیجیتالی با مجموعه کاملی از ابزارهای طراحی طبیعی، حالت روغن، پاستیل، زغال چوب و ... است. نرم افزاری بسیار عالی بدون پیچیدگی دیگر نرم افزارهای طراحی برای طراحان است. Twisted Brush Pro Studio در عین سادگی و قدرتمندی برای طراحان حرفه ای، هنوز هم همان سادگی را برای تازه کاران دارد. این نرم افزار دارای یکی از روان ترین و قویترین موتورهای موجود در قلم زنی بوده و  هنوز هم استفاده از آن بسیار  آسان است. یکی از قدرتمند ترین موتورهای براشهای گرافیکی همه کاره و سودمند را دارا میباشد در حالیکه از روز اول بر این اصل که کاربرد راحتی داشته باشد بنیانگذاری گذاشته شده است. این نرم افزار دارای 5000 براش گرافیکی بوده و در همچنین هنرمندان را عاشق قابلیتهای خود ساخته است که این قابلیتها به اختصار لایه بندیها، رسانه های واقعی، مشابه سازی تصاویر، ردیابی، ماسکها، جزئیات, فیلترها، ثبت و ضبط متون، تبدیل اسکریپب به فرمت AVI، لوحه نقاشی، اشکال مختلف براش، طرحهای نمونه، پشتیبانی از scanner، راهنمای نقاشی، منبع نمایشی تصاویر، لایه های طراحی و بسیاری قابلیتهای دیگر … TwistedBrush Pro Studio، بر روی تمامی نسخه های سیستم عامل ویندوز کار میکند و مناسب برای تمامی نواحی هنر دیجیتالی طراحی شده است که عبارتند از رسانه های طبیعی، هنرهای زیبا، ویرایش عکسها، افزودن متن بر روی عکس، کپی و مشابه سازی عکسها، تغییر عکسها به نقاشی های هنری، هنرهای اسطوره ای ماندالا و مانگا حتی بااستفاده از ابزار مخصوص، شما قادر به طراحی سه بعدی خواهید بود.

 

 



Focus Photoeditor 6.3.1.0
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


نرم افزار ویرایش تصاویر - Focus Photoeditor

Focus Photoeditor 6.3.1.0 يك ويرايشگر تصوير قدرتمند و ابزار رتوش ، سازنده آلبوم تصاوير و مرور سريع تصاوير و همچنين فيلترهاي فتوشاپ مي باشد . اين برنامه علاوه بر توانايي هاي فوق العاده براي اصلاح عكس هاي ديجيتال يك نرم افزار فوق العاده در رتوش تصاوير نيز مي باشد . اين برنامه ابزاري را در اختيار شما قرار مي دهد كه شايد هيچ نرم افزاري آن را نداشته باشد .  اين ابزار عبارت اند از : اصلاح سريع تصوير ، رتوش آسان عكس ها ، تنظيم كنتراست تصاوير ، ساخت آلبوم و پشتيباني از افزونه هاي فتوشاپ .

 اين نرم افزار باعث مي شود خلاقيت هاي شما در طراحي و ويراشش تصاوير به اوج خود برسد . اين نرم افزار مي تواند تصاوير شما را رتوش كند و به همين دليل قابليت اصلاح تصاوير و صاف كردن تصاوير را دارند.

 همان طور كه گفته شد اين نرم افزار قابليت ساخت آلبوم براي صفحات وب را نيز داراست . در ضمن شما آن مي توانيد روي تصاوير خود مديريت داشته باشيد . افکت ها و براش هاي موجود در اين نرم افزار قادرند تا دستان کاربر را براي به وجود آوردن بهترين تغييرات در تصاوير کمک کنند . همه فرمت هاي رايج عکس در اين ابزار قابليت بهره وري دارند . همچنين اين نرم افزار قدرتمند توانايي هاي ديگر مثل ساخت و طراحي تصاوير به صورت نقاشي ، ساخت کاورها براي انواع سي دي ها ، طراحي لوگو و ...  را نيز در خود گنجانده است . درون اين نرم افزار بيش از 30 فيلتر براي اصلاح و ويرايش آسان تر تصاوير موجود است كه كار را براي كاربر بسيار راحت مي سازد.اين نسخه از نرم افزار که در اختيارتان قرار داده ايم پرتابل ( بدون نياز به نصب ) مي باشد . يعني شما به راحتي مي توانيد با کپي کردن فايل نرم افزار در فلش مموري خود، از آن در محلهايي که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.

 


 

 



CoolwareMax Face Off Max 3.2.1.2
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


CoolwareMax Face Off Max 3.2.1.2 آیا تا به حال به این فکر کرده اید که یک بدن دیگر داشته باشید ! شاید بدن یک ورزشکار و یا یک بازیگر معروف ! در دنیای مجازی می توان هر چیزی را در اختیار داشت حتی یک بدن جدید ! بسیاری از افراد امروزه برای این که از تکنیک های مونتاژ و ادقام تصاویر استفاده کنند از نرم افزارهای همانند photoshop بهره می برند که مستلزم آشنایی با این برنامه و تکنیک های آن و همچنین توانایی بکارگیری از ابزارهای حرفه ای این نرم افزار می باشد. اما خب برای افراد غیر حرفه ای که تخصصی در زمینه گرافیکی و نرم افزارهای گرافیکی ندارند نیز فکری شده است.

 Face Off Max نام نرم افزاری قدرتمند برای مونتاژ چهره بر روی تصاویر مختلف می باشد. یه کمک این نرم افزار می توانید چهره خود را بر روی هر بدنی که دوست دارید قرار دهید و عکس را به شکلی حرفه ای مونتاژ نمایید. استفاده آسان از نرم افزار و انجام عملیات در چند مرحله از ویژگی هایی می باشد که موجب محبوبیت این برنامه در میان کاربران علاقه مند شده است.
حال شما می توانید یک ورزشکار ، یک بازیگر ، یک مدل حرفه ای و ... هر آن کسی که دوست دارید باشید.
 
 

برخی از ویژگی های CoolwareMax Face Off Max 3.2.1.2:

  • قابلیت استفاده آسان
  • دارای تمپلت های زیبا در برنامه
  • توانایی به اشتراک گذاری آسان تصاویر در Email, myspace, facebook و ...
 


 



BatchPhoto Pro 2.7.1
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


BatchPhoto Pro 2.7.1 استفاده از نرم افزارهای ویرایش تصاویر همیشه نیاز به یادگیری و تمرین نسبتا زیادی دارد. البته این مورد در همه نرم افزارها یکسان نیست اما به طبع نرم افزارهای حرفه ای به تمرین و البته دقت بیشتری هم احتیاج دارند. به دنبال این که نرم افزاری حرفه امکاناتی کامل دارند مطمئنا حجم بالایی را نیز با خود با همراه می آورند. گاهی برای ویرایش های ساده نیازی نیست که از یک نرم افزار کامل و با حجم زیاد استفاده شود و یک نرم افزار سبک و کم حجم هم می تواند به سادگی نیازها را مرتفع سازد. نرم افزاری با نام Batch Photo Pro ابزاری است بسیار سبک که با قابلیت های ساده اما مفید خود می تواند به کاربران برای ویرایش تصاویر کمک زیادی نماید. تبدیل، تغییر اندازه، قرار دادن افکت هایی ساده اما زیبا و جذاب، تغییر در شیب رنگ و تغییر نام هزاران تصویر به صورت یک باره بخشی از قابلیت های این نرم افزار را تشکیل می دهند. محیط کاربری بسیار ساده از جمله مهم ترین خصوصیات این نرم افزار می باشد. Batch Photo Pro همچنین قادر است تا اکثر فرمت های رایج تصاویر را بازخوانی نموده و تمامی اعمال ویرایشی را برروی آن ها پیاده کند. حجم پائین در مقایسه با قابلیت ها دیگر نکته ای است که کاربران باید در توضیحات این نرم افزار بدانند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار BatchPhoto Pro 2.7.1:

  • محیط کاربری فوق العاده ساده با حجم كم
  • قابليت اعمال تغيير سايز، شكل، برش، چرخش و ويرايش تصاوير
  • سازگاری و پشتیبانی از انواع فرمت های رایج
  • اضافه كردن واتر مارك به صورت متن و تصوير بر روي تصاوير
  • قابليت تبديل فايلهاي خام عكس ها از دوربين هاي ديجيتالي
  • اضافه كردن اطلاعات ناشر اصلي مانند تاريخ و ساعت و ..و به صورت اتوماتيك
  • قابليت تنظيم روشنايي، كانتراست و كاهش نويز در تصاوير
  • قابلیت تغییر اندازه تصاویر و قابليت اضافه كرن تاريخ، تظرات و واترمارك به تصاوير
  • قابلیت تبدیل فرمت ها به یکدیگر بيش از 130نوع فرمت تصويري
  • قابلیت اعمال افکت های زیبا از جمله سياه سفيد، قهوه اي، طرح چوبي، سايه داركردن تصاوير
  • امكان پيش نمايش دقيق تصاوير به صورت همزمان برای فایل اصلی و ویرایش شده
  • تغییر نام هزاران تصویر به صورت یک باره
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

 



System Speed Booster 2.8.3.2 + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

System Speed Booster 2.8.3.2 ویژگی مشترکی که در انواع ویندوز های مایکروسافت وجود دارد ، افت سرعت و راندمان آن پس از مدتی اجرا است! البته بخشی از دلایل کم شدن سرعت به عدم آگاهی کاربر در مورد نحوه ی مدیریت سیستم باز می گردد ، به عنوان مثال عدم یکپارچه سازی فایل های هارد دیسک با مرور زمان باعث کاهش سرعت سیستم می شود. ولی کارهایی نیز هستند که از عهده ی کاربر خارجند مانند یکپارچه سازی رجیستری و تعمیر آن که کار بسیار دشواری است.
System Speed Booster نرم افزاری کم حجم و کارآمد در زمینه ی کار با رجیستری ویندوز می باشد ، توسط این نرم افزار تنها با یک کلیک ساده قادر خواهید بود Registry را یکپارچه ، تعمیر کنید و این عمل باعث افزایش کارآیی بهتر سیستم شما می شود . همچنین امکانی در System Speed Booster وجود دارد که توسط آن دیگر نیازی نیست مرتب به نرم افزار سر زده و عملیات Optimize یا بهینه سازی را انجام دهید چون خود نرم افزار به طور منظم و خودکار این کار را برایتان انجام خواهد داد. نرم افزار فوق دارای ویژگی ها و امکانات دیگری نیز می باشد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:
 

 


 



SWF Decompile Expert 3.0.2.263
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

SWF Decompile Expert 3.0.2.263 سریعترین و قابل اعتمادترین نرم افزار برای استخراج منابع فلش است. این نرم افزار آنقدر سریع منابع را استخراج می نماید که هیچ نرم افزاری چه در زمینه سرعت چه در کیفیت توانایی رقابت با این نرم افزار را ندارد. این نرم افزار بهترین برای کسانی هست که میخواهند تمامی منابع یک فایل فلش را استخراج نمایند. این نرم افزار این امکان را به شما میدهد تا فایل های ویدیویی را با فرمت FLV ، فایل های صوتی را با فرمت Wave , MP3 ، فایل های تصویری را با فرمت JPEG , BMP و … در هارد خود ذخیره نمایید.
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار SWF Decompile Expert 3.0.2.263:
  • قابلیت استخراج داده FLA برای بازیابی فایل های فلش
  • جایگزین کردن تصاویر به جای فلش فعلی
  • توانایی ویرایش متون پویا از فلاش فعلی
  • امکان استخراج عناصر متن از فیلم های فلش از قبیل فونت ها، متون و دکمه
  • امکان استخراج عناصر ویدئو از فیلم های فلش از قبیل ویدئو، تصویر و صدا
  • استخراج sprites و عملیات اسکریپت ها
  • قابلیت تبدیل فایل های فلش بین فرمت exe و swf با کیفیت عالی
  • قابلیت وارد و خارج کردن فرمت های . swf و . exe
 

 



IDM UltraCompare Professional 8.00.0.1012
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

IDM UltraCompare Professional 8.00.0.1012 نرم افزاری قدرتمند جهت مقایسه دو فایل و محتویات آن ها با یکدیگر طراحی شده است. به کمک این نرم افزار تنها کافیست شما دو فایل را به برنامه معرفی کنید و سپس به کمک ابزارهای این نرم افزار می توان عملیات مقایسه را انجام داد. به عنوان مثال با وارد نمودن دو فایل متنی به برنامه و انجام عمل مقایسه، نرم افزار تمامی کلمات و جملاتی که با یکدیگر تفاوت دارند را با رنگ های مختلف نمایش می دهد. این ویژگی برای پوشه ها نیز می تواند مورد استفاده قرار می گیرد. در قسمت مقایسه کردن پوشه ها شما می توانید به مقایسه ی دایرکتوری ها در شبکه بپردازید و همچنین فایل هایی با پسوندهای zip را به صورت هرچه بهتر و دقیق تر با یکدیگر مقایسه کنید که این عمل به کاربران کمک می کند تا تفاوت های بین آنها را مشاهده کنند. این نرم افزار محصولی از شرکت IDM Computer Solutions می باشد

قابلیت های کلیدی نرم افزار IDM UltraCompare Professional 8.00.0.1012:

  • قابلیت مقایسه متن
  • توانایی مقایسه پوشه ها
  • امکان مقایسه کردن word
  • سرعت بسیار بالا در مقایسه
  • هوشمند بودن مقایسه دوتایی ها
  • امکان پرینت از نتایج و یا خروجی گرفتن از نتایج
  • قابلیت مدیریت فایل ها
  • امکان نمایش مقایسه ها
  • دسترسی سریع به نرم افزار تنها با یک راست کلیک
  • توانایی مقایسه سریع فایل های Binary

 

 


 



Ace Translator 8.6.2.532 مترجم آنلاین
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Ace Translator 8.6.2.532 نام یک مترجم آنلاین بسیار مفید است که برای نیازهای چند زبانه ای روزمره شما بسیار مفید خواهد بود . این محصول شرکت Acetools با موتور قدرتمند ترجمه ی آنلاین خود به آسانی و سرعت برای شما قادر است انواع متون مانند محتوای صفحات وب , نامه ها , گفتگو ها و Email ها را که به زبانهاتی رایج دنیا می باشند را به یکدیگر تبدیل نماید !

 توسط Acetool قادرید متون خود را که از فارسی ، زبانهای چینی ( هم سنتی و هم ساده امروزی ) , هلندی , انگلیسی , فرانسوی , آلمانی , یونانی , ایتالیایی , ژاپنی , کره ای , پرتغالی , روسی و اسپانیولی  و .... می باشند را به یگدیگر تبدیل و ترجمه نمایید .



iCare Data Recovery Software 4.2.0
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

iCare Data Recovery Software 4.2.0 نام اين نرم افزار قدرتمند بازگرداني اطلاعات مي باشد که قادر است هر نوع اطلاعات را با هر پسوندي برگرداند. ديگر نگران فايل هاي حذف شده تان نباشيد و همه چيز را به اين نرم افزار بسپاريد. اسکن دقيق و پر سرعت اطلاعات حذف شده از خصوصيات بارز اين برنامه مي باشد که آن را از ساير نرم افزارهاي مشابه متمايز کرده است . با اين نرم افزار خيلي راحت با چند کليک ساده و در کوتاهترين زمان ممکن قادر خواهيد بود اطلاعات حذف شده را برگردانيد. شما مي توانيد با استفاده از اين برنامه علاوه بر بازيابي اطلاعات از روي هارد کامپيوتر، اطلاعات پاک شده از روي حافظه هاي قابل حمل مانند: فلش مموري ، دوربين هاي ديجيتالي ، فلاپي ديسک و ... را نيز بازيابي کنيد. اين اطلاعات مي توانند فايل هاي متني ، موسيقي ، فيلم ، تصاوير و ... باشد .

       
ويژگي هاي کليدي نرم افزار ICare Data Recovery  :

  • برگرداندن آسان فايلهايي که به صورت اشتباه حذف شده اند
  • قابليت بازيابي اطلاعاتي که بر اثر پاک کردن حذف شده اند
  • قابليت بازيابي اطلاعاتي که بر اثر فرمت کردن حذف شده اند
  • قابليت بازيابي اطلاعاتي که بر اثر فرمت کردن حذف شده اند
  • قابليت بازيابي اطلاعاتي که بر اثر نصب مجدد ويندوز حذف شده اند
  • قابليت بازيابي اطلاعاتي که بر اثر ويروسي شدن توسط آنتي ويروس حذف شده اند
  • امکان بازگرداني اطلاعات پاک شده از کارت هاي حافظه و فلش کارت ها
  • امکان ارائه ليست و پيش نمايشي از اطلاعات قابل بازگشت
  • سرعت بالا در بازگرداني اطلاعات از دست رفته
  • امکان جستجو در ميان فايل هاي حذف شده
  • قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت
  • سازگار با ويندوز هاي مختلف
  • داشتن حجم کم
  • کاربرد آسان