SONY Vegas Pro 10.0c Build 469 نرم افزار حرفه ای ویرایش فیلم
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


SONY Vegas Pro  همانطور که از نامش هم بر می آید محصول بخش نرم افزار کمپانی سونی محسوب می شود. این محصول قدرتمند ابزاری است که توانایی تدوین فیلم ها را به قوی ترین شکل ممکن داراست. ابزاری که از واسط کاربری جذابی بهره می برد و توانایی پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج در زمینه های مختلف چندرسانه ای را دارا می باشد ؛ آنچه از سونی سراغ داریم این است که در بیشتر موارد جدیدترین تکنولوژی ها را در محصولاتش به کار می برد و این محصول هم از این قاعده مستثنا نیست.
استفاده از نهایت کیفیت در صداها و تصاویر خروجی که نهایت لذت را برای ببینده به همراه دارد یکی از مهم ترین خصوصیاتی است که در Sony Vegas Pro به چشم می خورد. انواعی از افکت ها در این ابزار گنجانده شده اند تا کاربران حرفه ای به راحتی با کنار هم قرار دادن تصاویر و همین افکت ها به جذاب تر شدن کار خود کمک کنند. این محصول سونی توانایی پشتیبانی از انواع ورودی ها نظیر دوربین های دیجیتالی که امروزه بسیار هم رایج شده اند را دارد ؛ پس باید گفت که کاربران می بایست با خیالی آسوده دوربین های دیجیتالی را به سیستم متصل و منتظر بمانندتا Sony Vegas Pro آن ها را شناسایی و فیلم ها را ویرایش کنند.




OneClick Video Capture 7.0.11.84
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 



نرم افزار OneClick Video Capture 7.0.11.84 ابزاری جهت ضبط بلادرنگ تصویر و عکس از وب کم، تلویزیون، ویدئو و دوربین دیجیتالی و … می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید هر خصوصیت وسایل ضبط را تنظیم کرده و فایل های ضبط شده را پیش نمایش کرده، حتی تلویزیون تماشا کنید اگر وسیله میزان کننده نصب شده باشد. این برنامه ضبط صوت و تصویر را پشتیبانی می کند و فایل ویدئویی ضبط شده را در فرمت AVI ذخیره می شود.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار OneClick Video Capture 7.0.11.84:
– قابلیت ضبط ویدئو و ذخیره آن در فرمت AVI
- توانایی ضبط ویدئو یا عکس از منابع ورودی ویدئو با USB ،DV و میزان کننده تلویزیون
- امکان تنظیم خصوصیات وسایل ضبط
- قابلیت تنظیم چندین نصب رمزگذار صوتی و تصویری
- ارسال ویدئو توسط ایمیل
- گرفتن عکس فوری با کلید فوری
- قابلیت پیش نمایش و ضبط ویدئو
- تماشای تلویزیون در صورت نصب کارت میزان کننده
- قابلیت جستجو و ویرایش فایل های رسانه ای ضبط شده
- و …