J. River Media Center 15.0.173
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




پخش و مديريت فايل هاي مالتي مديا J.River Media Center

J. River Media Center 15.0.173 بدون شک شما هم از آن دسته افراد هستید که زیبایی پلیر مورد استفاده تان در هنگام پخش صوت و یا تصویر مورد نظرتان برایتان مهم است و یا کیفیت پخش و تفکیک کیفیت صوت و تصویر آن، نرم افزار J. River Media Center یکی از نرم افزارهای بسیار بسیار قدرتمند در زمینه پخش و کار با فرمت های صوتی و تصویری مختلف! با استفاده از این نرم افزار می توانید از امکانات بی شمار آن یکجا بهره مند شوید!


 

 



Xilisoft Video Converter Ultimate 6.5.1 build 0120
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 Xilisoft Video Converter Ultimate 6.5.1 build 0120 يك ابزار بسيار قدرتمند و حرفه اي و در عين حال آسان در كاربرد است . اين نرم افزار كاربر را قادر مي سازد به راحتي روي اكثر فرمت هاي صوتي و تصويري احاطه كامل داشته باشد و بتواند اكثر اين فرمت ها را به يكديگر تبديل كند . همچنين سرعت بالا در تبديل فرمت ها يكي از قابليت هاي اصلي است . در ضمن سرعت بالا در تبديل در كنار كيفيت بالا باعث شده اين نرم افزار يكي از بهترين هاي عرصه تبديل فرمت هاي صوتي و تصويري به يكديگر باشد . وسعت پشتيباني فرمت هاي اين نرم افزار بسيار زياد است و براي بخش ورودي و خروجي آن بايد توضيحات جداگانه اي داده شود .

 

امکانات نرم افزار Xilisoft Video Converter Ultimate  :
- تبدیل انواع فرمت های ویدیویی به یکدیگر
- استخراج صدای فیلم و ذخیره آن به صورت فایل صوتی
- استخراج فریم های انواع فرمت فیلم به صورت عکس در فرمت های مختلف
- تبدیل عکس به فیلم (قرار دادن چند عکس به دنبال هم و ساخت فیلم)
- ویرایش فیلم به صورت برش، تغییر اندازه، اضافه کردن جلوه های ویژه و Watermark به فیلم و ...
- تبدیل فرمت های صوتی به هم
- چسباندن چند کلیپ فیلم به هم





DivX Plus 8.1.2 Build 1.4.0.17
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



DivX Plus

DivX Plus 8.1.2 Build 1.4.0.17 نرم افزاریست که با محیطی بسیار ساده در درجه اول ابزاری بسیار کامل برای پخش فیلم های DivX بوده اما در درجات بعد قادر به پخش فرمت های دیگری  تصویری نیز می باشد. اما کاربران قادرند با این نرم افزار کارهای جالب دیگری را هم انجام دهند از جمله این که لوح های فشرده را رایت نمایند ، دانلود های خود را مدیریت کنند و چندین و چند کار دیگر که با DivX می توان انجام داد. مدت کوتاهی است که نسخه ای جدید از این نرم افزار ارائه گردیده است. این نرم افزار که تقریبا به بسته ای نرم افزاری شبیه است شامل چند ابزار به نظر کوچک اما در عمل بزرگ دیگر هم می باشد. DivX Web Player  که با خود قدرت پخش فایل های مالتی مدیا شرکت DivXNetwork را به داخل صفحات وب و دنیای مجازی اینترنت خواهد کشاند.

 



Splash Pro 1.4.1 پخش کننده صوت و تصویر
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




نرم افزار Splash Pro 1.4.1  یکی از نرم افزار های پر شمار پخش کننده صوت و تصویر است. این نرم افزار یکی از جدید ترین ها در نوع خود می باشد که با ظاهری ساده اما کاربر پسند قادر به پخش انواع فرمت ها بوده. این نرم افزار با وجود حجم پایین قادر به پخش فیلم از تلویزیون دیجیتال با کیفیت بسیار بالا تر از مدیا پلیر ویندوز می باشد. با Splash Player کیفیت را احساس کنید.




K-Lite Codec Pack 6.8.0 Full + Mega
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



K-Lite Codec Pack Full 6.8.0 + Mega  مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...



ScreenSteps Pro 2.8.9 Build 3
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

ScreenSteps Pro 2.8.9 Build 3 یکی از قدرتمند رین نرم افزارها در زمینه ساخت آموزشهای تصویریست.این نرم افزار در کنار توانایی تصویر برداری مرحله ای از دسکتاپ و ثبت تمامی حرکات کاربر توانایی تبدیل آنها به فرمتهای آموزشی مطرحی چون PDF, HTML, Blog or ScreenSteps Live است.استفاده از تنظیمات پیشرفته تصویر برداری این نرم افزار را در بین دیگر نرم افزارها به رتبه بالاتری سوق داده است.افرادی که در زمینه کاری خود به نرم افزار ساخت و تولید آموزش نیاز دارند بهتر است هرچه زودتر این نرم افزار را تست نمایند.از دیگر ویژه گیهای چشم گیر این نرم افزار همخوانی با هر دو سیستم عامل مشهور ویندوز و مک (Windows & Mac) است.
 



Xilisoft 3GP Video Converter 6.0.14.1217
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Xilisoft 3GP Video Converter 6.0.14.1217

همانطور که همه ما می دانیم گوشی های موبایلی که امروزه با انواع طرح ها در بازارها یافت می شوند تنها قادرند فرمت های خاصی را برای پخش ویدئو ها پشتیبانی کنند و قادر نیستند تا هر فرمتی را اجرا کنند. این در حالی است که گوشی ها همچنین برای ضبط فیلم هم قادرند تا با فرمتی خاص کار ذخیره سازی را انجام دهند، برای مثال اکثر گوشی ها از فرمت 3GP استفاده می کنند و نمونه هایی هم از فرمت MP4 که این دو به صورت عادی قابل اجرا در اکثر گوشی ها نیز می باشند. حال اینجا نکته ای پیش خواهد آمد و آن هم گاهی لازم است فیلمی از سیستم رایانه به گوشی موبایل منتقل شود ، می بایست این فایل تصویری حتما به یکی از دو فرمت 3GP یا MP4 باشد. چاره ی کار این است که فایل اصلی را با تبدیل به یکی از این دو به فایل قابل اجرا در گوشی موبایل تبدیل کنیم. یکی از نرم افزارهایی که هم قابلیت پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج را داراست و هم این که از قابلیت های نسبتا کاملی بهره می برد ،

Xilisoft 3GP Video Converter

نام گرفته است. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا در سریع ترین زمان ممکن و بسته به حجم و فایل های ورودی و خروجی کار تبدیل را انجام دهد. همچنین امکان اعمال تنظیماتی از قبیل اندازه تصاویر و کیفیت فایل خروجی، امکان تبدیل فایل تصویری به صوتی و یا همان استخراج صوت از تصویر و همچنین قابلیت Stop چندباره از جمله قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. Xilisoft 3GP Video Converter قابلیت نمایش به صورت مستقیم فایل ورودی و خروجی را نیز دارد و لازم نیست که با نرم افزار جداگانه پیش نمایش به حرکت درآید.





RealPlayer SP Plus 14.0.1.609
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

RealPlayer SP Plus 14.0.1.609  ابزاریست فوق العاده قدرتمند و کم نظیر که قادر است تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری را پخش نموده و هم این که به عنوان یک ایستگاه صوتی و تصویری فایل های آنلاین چندرسانه ای را پخش و اجرا نماید.Real Player را باید یک نرم افزار پلیر چند منظوره دانست زیرا قابلیت هایی که در این نرم افزار گنجانده شده است بیش از یک نرم افزار پلیر معمولی است ؛ کیفیتی که در نمایش فیلم ها در این نرم افزار استفاده می شود در کمتر ابزاری قابل مشاهده خواهد بود، قابلیت پخش موزیک ها با تنظیم کیفیت صوتی، قابلیت رایت لوح های فشرده با پشتیبانی از انواع سی دی ها و دی وی دی ها به شکلی که در انواع پلیرهای خانگی به نمایش در آیند ، ایستگاه صوتی، تصویری ، بازی و ... آنلاین با سرعت بالا در لود و اجرا، قابلیت ضبط صدا، اجرای دی وی دی فیلم ها با نهایت کیفیت و بسیاری قابلیت های دیگر از جمله این موارد هستند.

 



Wondershare Video Converter Ultimate 5.5.1
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Wondershare Video Converter Ultimate 5.5.1 نام نرم افزاری قدرتمند در این زمینه است که توانایی تبدیل فرمت های رایج را داشته و می تواند با بالاترین سرعت ممکن اکثر فرمت های صوتی و خصوصا تصویری را تبدیل کند. شاید فرمتی نباشد که این ابزار از تبدیل آن به فرمت های دیگر برنیاید و به همین دلیل هم هست که کاربران به راحتی می توانند این ابزار را برای تمامی فرمت ها و تبدیل های خود استفاده کنند. پخش ویدئوهای در حال تبدیل که با استفاده از پلیرداخلی نرم افزار فراهم می شود از جمله قابلیت های جالب این ابزار به شمار می رود. Wondershare Video Converter همچنین امکان تبدیل فرمت ها را به دی وی دی به منظور ساخت دی وی دی فیلم را داراست که امروزه به واسطه رایج شدن دی وی دی ها بسیار مورد نیاز کاربران است.
این ابزار نه تنها در تبدیل قدرتمند است بلکه قابلیت های جالبی نظیر امکان ویرایش ساده فایل ها ، اضافه کردن افکت های مختلف ، امکان برقرار ارتباط میان سیستم های قابل حمل صوتی و تصویری و ... را داراست که می توانند به عنوان قابلیت های جانبی بسیار مورد استفاده قرار گیرند. تمامی این عملکردها و قابلیت ها به راحتی قابل استفاده بوده و اکثر کاربران مبتدی هم می توانند با کمی حوصله و به واسطه داشتن رابطه کاربران جذاب نرم افزار به تمامی خواسته های خود دست پیدا کنند.



 



Bigasoft Total Video Converter 2.5.14.4022
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Bigasoft Total Video Converter 2.5.14.4022 یک مبدل کامل ، قدرتمند و بسیار کاربردی است که به منظور تبدیل فایل ویدیویی به یکدیگر تولید شده است این نرم افزار که در نوع خود بی نظیر است به شما کمک می کند تا فایل های ویدیویی خود را به راحتی و در چند کلیک ساده به فرمت ویدیویی مورد نظر خود تبدیل کنید ، همچنین این مبدل که از انواع فرمت های ویدیویی معروف پشتیبانی می کند این اجازه را به شما می دهد تا فایل های ویدیویی خود را به انواع فرمت های ویدیویی رایج و معروف تبدیل کنید یکی از ویژگی های بارز این نرم افزار که آن را از نرم افزار های مشابه برتر می سازد آن است که فایل های ویدویی شما را بدون هیچ گونه عیب و نقصی تبدیل می کند علاوه بر تبدیل به فایل های ویدیویی قابل پخش در کامپیوتر فرمت های دستگاه های قابل حمل ، همچون : تبدیل به آی پاد ، آیفون ، آیفون 3G ، اپل تی وی ، PSP ، PS3 ، ایکس باکس ، گوشی های هوشمند مانند بلک بری و...نیز وجود دارد که با رشد روز افزون این سخت افزارها چنین فرمت هایی نیز در نرم افزار گنجانده شده است پس اگر یک مبدل جامع و کامل در کامپیوتر خود می خواهید این نرم افزار می تواند برای شما ایده آل باشد

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Bigasoft Total Video Converter  :
- تبدیل سریع ، آسان و بدون نقص انواع فایل های ویدیویی
- پشتیبانی از انواع فرمت های معروف ویدیویی
- پشتیبانی از فرمت های دستگاه های قایل حمل
- امکان بهینه سازی و دسته بندی پروفایل
- امکان اصلاح فایل های تصویری
- قابلیت تبدیل دسته ای و Multithreading
- استفاده بسیار آسان حتی برای افراد مبتدی
- پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای
- و....