VideoCharge Studio 2.9.6.645 نرم افزار ویرایش فیلم
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


VideoCharge Studio 2.9.6.645 یک نرم افزار دسکتاپ است که ویدیوی بهینه سازی شده اینترنت را ارائه می دهد .این نرم افزار همانند یک استدیو کامل فیلمبرداری با توجه به امکانات و ویژگی های منحصر به فردی که در اختیار دارد به کاربر اجازه می دهد تا هرگونه تغییر و عملیاتی را بر روی فایل های تصویری خود ایجاد کند .


ویژگیهای نرم افزار VideoCharge Studio 2.9.6.645  :
- باز کردن فایل های ویدیویی برای ایجاد تغییرات مختلف تنها با کشیدن و رها کردن آنها درون برنامه به کمک موس
- ویرایش صدا و تصویر فایل ها به کمک ابزار های برنامه
- قرار دادن افکت های مختلف جذاب و زیبای تصویری بر روی فایل ها
- ویژگی Watermarking فایل های ویدیویی !
- ادقام 2 تصویر بر روی یک دیگر به صورت محو
- قابلیت بریدن تصاویر و یا چسباندن چند تصویر مجزا به یکدیگر
- پشتیبانی از فرمت های WMV, AVI, MPEG, MOV, FLV, SWF, MP4, 3GP, 3G2, MKV
- قابلیت ساخت فایل های تصویری برای VCD و DVD
- امکان نزدیک نمایی و چرخش تصاویر

 

 

 



iTunes 10.1.2
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 



iTunes 10.1.2 یک وسیله ارتباطی بین کاربران شرکت اپل و امکانات این شرکت می باشد. از این طریق شممی توانید به کلیه موزیک ها و ویدئو ها و حتی نرم افزار ها و بازی ها دسترسی داشته باشید. خرید کلیه نرم افزار و بازی های گوشی اپل آیفون از این طریق امکان پذیر است.

 


 



ImTOO Video Splitter 2.0.1 build 0111
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

ImTOO Video Splitter 2.0.1 build 0111 همان طور که از معنی نامش بر می آید ، مخصوص جدا سازی قطعات مختلف فیلم ها و فایل های تصویری از یکدیگر است . این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیویی نظیر AVI, MPEG, MP4, WMV, 3GP, H.264, MOV, ASF, SWF, DAT و فرمت vcd و... شما را در بریدن قسمت های مختلف فیلم ها کمک می کند . سرعت بالای نرم افزار در ذخیره سازی فایل ها و همچنین حفظ کیفیت فایل اصلی یکی از قابلیت های اصلی نرم افزار است . تنظیمات برای فایل خروجی نظیر : کیفیت فیلم ، حجم فیلم ، رزولوشن فیلم و... همگی از دلایل محکم برای اثبات اینکه نرم افزار در حیطه کاری خود بسیار قدرتمند است .

قابلیت های کلیدی نرم افزار ImTOO Video Splitter 2.0.1 build 0111

- محیط کاربری ساده و آسان
- امکان پیش نمایش قبل ذخیره
- تنظیمات مربوط به فایل خروجی نظیر کیفیت و رزولوشن فیلم
- پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری
- حفظ کیفیت فیلم اصلی و سرعت در انجام جدا سازی
- کار کردن نرم افزار در بکگراند زمانی که در حال انجام کار دیگری هستید
- سازگاری با ویندوز های Windows XP (SP2 or later), Windows Vista
- و...




Wondershare DemoCreator 3.5.1.45 تهيه فيلم آموزشی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

Wondershare DemoCreator 3.5.1.45

نام محصولی قدرتمند از شرکت Wondershare است که توانایی ضبط تصاویر و فیلم ها را از صفحه نمایش دارد. نرم افزار جالب و مفید که با حجم مناسب و امکانات فراوانی که در اختیار کاربران قرار می دهد همه کاربران را در رسیدن به اهداف خود یاری می دهد. توانایی ضبط فیلم از نرم افزار ها ، صفحات وب ، صفحه نمایش کامل سیستم و حتی ویدئوهای در حال اجرا بخش هایی از قابلیت های مهم و کلیدی هستند که در این ابزار به وضوح دیده می شوند. نرم افزار طوری طراحی شده که حتی می توان صدای کلیک ماوس یا دکمه هایی که از صفحه کلیدهم فشرده می شوند را در فیلم گرفته شده به نمایش کشید ؛ امکان استفاده از نهایت کیفیت در هنگام گرفتن فیلم ها قابلیت بسیار مهمی است که همه کاربران حرفه ای به آن توجه ویژه ای دارند چرا که امروزه با توجه به گسترش آموزش های دیجیتالی و حجم بالای حافظه ها کیفیت همیشه حرف اول را زده است.

ویرایش ویدئوهایی که در ضبط شده اند ، قابلیت ضبط و ویرایش صداها ، امکان استفاده از Object های مختلف برای آموزشی نمودن فیلم های گرفته شده از سیستم نظیر قابلیت زوم یا اضافه کردن Comment بخش های دیگری هستند که می توان به آن ها اشاره کرد. اما دو قابلیت مهم دیگر یعنی واسط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار و همچنین سهولت در استفاده از نرم افزارهم می تواند نقش های کلیدی را در استفاده از Wondershare DemoCreator ایفا کند و نکته پایانی هم سرعت بالا در پردازش است که برای گرفتن فیلم های بلند فوق العاده مناسب است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wondershare DemoCreator 3.5.1.45  :

  • استفاده آسان از نرم افزار
  • امکان گرفتن فیلم از تمام صفحه نمایش
  • قابلیت ساخت فیلم از صفحات وب
  • قابلیت ویرایش فیلم های تهیه شده توسط نرم افزار
  • قابلیت ذخیره سازی با فرمت های مختلف
  • امکان استفاده از نهایت کیفیت در گرفتن فیلم
  • قابلیت ضبط و ویرایش صداها
  • امکان استفاده از انواع Object ها برای آموزشی کردن فیلم ها
  • سرعت بالا در پردازش ها
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
  • و ...

 




Any DVD Converter Professional 4.1.8
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Any DVD Converter Professional 4.1.8 یک نرم افزار حرفه ای برای تبدیل هر نوع فرمت ویدیوی به فرمت های دیگر ویدیویی با سرعت بالا و کیفیت فوق العاده می باشد . Any Video Converter توانایی تبدیل بیشتر فرمت های ویدیوی را دارا می باشد . AVI, MPG, RMVB, MOV, MKV و WMV, AVI, MP4, FLV, 3GP و iPod, iPhone, Zune, PSP و DivX, XviD, MOV, rm, rmvb, MPEG, VOB, DVD, WMV, AVI و… فرمت هایی که این نرم افزار پشتیبانی می کنند بسیار زیاد هستند و فقط به فرمت های ذکر شده ختم نمی شود . با توجه به اینکه یک نرم افزار مبدل خوب و سریع به ندرت یافت می شود . Any Video Converter می تواند یک انتخاب خوب برای کاربران باشد . همان طور که در فرمت های مشاهده کردید این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت برای دستگاه های MP4 , PSP , iPOD را نیز دارا می باشد . شما می توانید با چند کلیک فایل مورد نظر خود را انتخاب و سپس به فرمت مورد علاقه خود تبدیل کنید . در ضمن این نرم افزار توانایی تبدیل برخی از فرمت های صوتی را نیز دارا می باشد .



Any Video Converter Professional 3.1.8
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



Any Video Converter Professional 3.1.8  نرم افزار قدرتمند و معروفی است محصول شرکت ANVSOFT می باشد و در زمینه تبدیل فرمت های مختلف صوتی و تصویری به یکدیگر مورد استفاده می باشد . این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت ها باعث شده است که خیلی زود بین کاربران خود را پیدا کند . اکثر فرمت های موجود توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود که این نشان دهنده قدرت نرم افزار است . برخی از فرمت هایی که این نرم افزار از آنها پشتیبانی می کند را میتوان AVI, MPG, RMVB, MOV, MKV, WMV, AVI, MP4, FLV, 3GP اینگونه نام برد . البته شما بهتر است که به فکر دانلود این نرم افزار باشید و نیازی به فکر کردن در مورد پشتیبانی از فرمت ها نیست ! پشتیبانی از دستگاه های مالتی مدیا قابل حمل نیز یکی از قابلیت های مهم نرم افزار است . همچنین این نرم افزار می توانید ویدیوهای شما را سایت Youtube دانلود و تبدیل کند.




Xilisoft Video Editor 2.0.1 Build 0111
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Xilisoft Video Editor 2.0.1 Build 0111 یکی از برترین نرم افزارهای ویرایش فیلم می باشد که امکانات برش و جداسازی بخشهای مختلف ویدیویی و به هم چسباندن آنها را دارا می باشد. با استفاده از نرم افزار ویرایش ویدئو شما قادر خواهید بود چندین فایل ویدئویی را به هم پیوند بدهید، و یا یک فایل ویدیویی را به چندین قسمت تقسیم کنید، بخش یا بخشهای دلخواهی از فایل ویدیویی را به راحتی و با سرعت خوبی انتخاب و برش بزنید، در تمامی این حالات کیفیت فایل ویدیویی شما توسط نرم افزار حفظ خواهد شد.
Video Joiner: یک راه بسیار ساده و در عین حال کامل برای پیوند چندین فرمت ویدیویی داخل یک فایل واحد. ویرایش گر فوق از فرمت های بسیار متنوعی پشتیبانی می کند، از جمله: AVI, MPEG, MP4, WMV, 3GP, H.264/MPEG-4 AVC, H.264/PSP AVC, MOV, ASF و
Video Splitter: پشتیبانی از تقسیم یک فایل ویدیویی به چندین قسمت به صورت دستی یا اتوماتیک. اگر ترجیح دهید که عمل تقسیم فایل ویدیویی به صورت اتوماتیک صورت گیرد، می توانید نحوه تقسیم بندی را انتخاب کنید (توسط زمان، سایز و یا حتی تقسیم به صورت کلیپ).
Video Cutter: ویرایش گر ویدئویی در انتخاب بخشهای دلخواه ویدئو به شما کمک می کند، و بخشهای دیگر از فیلم و یا فایل ویدیویی که دلخواه شما نیستند را حذف می کند.
Xilisoft Video Editor : در حقیقت از بهترین نرم افزارهای ویرایش فایلهای ویدئویی است که شما را قادر به انجام ویرایش های بسیاری بر روی یک ویدئو می کند، مانند: به هم پیوستن فایلهای ویدئویی، تقسیم یک فایل ویدئویی به چندین قسمت، حذف بخشهایی از فایل ویدئویی به راحتی و با سرعت و کیفیت بسیار بالا.


 


Xilisoft Video Converter Ultimate 6.5.2 build 0125
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 Xilisoft Video Converter Ultimate 6.5.2 build 0125 يك ابزار بسيار قدرتمند و حرفه اي و در عين حال آسان در كاربرد است . اين نرم افزار كاربر را قادر مي سازد به راحتي روي اكثر فرمت هاي صوتي و تصويري احاطه كامل داشته باشد و بتواند اكثر اين فرمت ها را به يكديگر تبديل كند . همچنين سرعت بالا در تبديل فرمت ها يكي از قابليت هاي اصلي است . در ضمن سرعت بالا در تبديل در كنار كيفيت بالا باعث شده اين نرم افزار يكي از بهترين هاي عرصه تبديل فرمت هاي صوتي و تصويري به يكديگر باشد . وسعت پشتيباني فرمت هاي اين نرم افزار بسيار زياد است و براي بخش ورودي و خروجي آن بايد توضيحات جداگانه اي داده شود .

 

امکانات نرم افزار Xilisoft Video Converter Ultimate  :
- تبدیل انواع فرمت های ویدیویی به یکدیگر
- استخراج صدای فیلم و ذخیره آن به صورت فایل صوتی
- استخراج فریم های انواع فرمت فیلم به صورت عکس در فرمت های مختلف
- تبدیل عکس به فیلم (قرار دادن چند عکس به دنبال هم و ساخت فیلم)
- ویرایش فیلم به صورت برش، تغییر اندازه، اضافه کردن جلوه های ویژه و Watermark به فیلم و ...
- تبدیل فرمت های صوتی به هم
- چسباندن چند کلیپ فیلم به هم


 

 



n-Track Studio 6.1.1 Build 2685
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




n-Track Studio 6.1.1 Build 2685 اگر مایل به ضبط صدا و یا ویرایش فایل های صوتی هستید یکی از نرم افزار های که میتواند کمک زیادی به شما بکند نرم افزار N-Track Studio میباشد که دارای قابلیت های متنوع و گسترده ای می باشد .

نرم افزار n-Track Studio  کامپیوتر شما را به یک استدیوی صدا تبدیل میکند . ضبط ، ویرایش، ترکیب صدا ها ، اضافه کردن افکت های صوتی ، پردازش صدا ورودی ، و همچنین ساخت Audio CD ویا  MP3 CD همه بخشی از توانمندی های این نرم افزار است .نرم افزار N-Track Studio  کارگاه صوتی  چند کاناله است که کامپیوتر شما را به یک استودیو ی  ضبط  صدا تبدیل میکنه  . شما میتوانید ضبط ، پخش و بازپخش ، ترکیب کانال های صدا ، انجام افکت های صوتی قدرتمند روز ، پردازش صدا در لحظه ورود ، ترمیم صدا های تخریب شده و بی کیفیت و ویرایش آن را با قدرت و به صورت پیشرفته انجام دهید . این برنامه از ضبط صدا ی 24bit-192 khz  و کارت صدارهای چند کاناله کاملا پشتیبانی می کند . و قدرت زیادی نیز در ساخت CD های صوتی دارد .





VLC media player 1.1.6
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


VLC media player 1.1.6 Final نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.
حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.