OneClick Video Capture 7.0.11.99
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

نرم افزار OneClick Video Capture 7.0.11.99 ابزاری جهت ضبط بلادرنگ تصویر و عکس از وب کم، تلویزیون، ویدئو و دوربین دیجیتالی و … می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید هر خصوصیت وسایل ضبط را تنظیم کرده و فایل های ضبط شده را پیش نمایش کرده، حتی تلویزیون تماشا کنید اگر وسیله میزان کننده نصب شده باشد. این برنامه ضبط صوت و تصویر را پشتیبانی می کند و فایل ویدئویی ضبط شده را در فرمت AVI ذخیره می شود.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار OneClick Video Capture 7.0.11.99:

  • قابلیت ضبط ویدئو و ذخیره آن در فرمت AVI
  • توانایی ضبط ویدئو یا عکس از منابع ورودی ویدئو با USB ،DV و میزان کننده تلویزیون
  • امکان تنظیم خصوصیات وسایل ضبط
  • قابلیت تنظیم چندین نصب رمزگذار صوتی و تصویری
  • ارسال ویدئو توسط ایمیل
  • گرفتن عکس فوری با کلید فوری
  • قابلیت پیش نمایش و ضبط ویدئو
  • تماشای تلویزیون در صورت نصب کارت میزان کننده
  • قابلیت جستجو و ویرایش فایل های رسانه ای ضبط شده

 

 

 

 



DVD Catalyst 4.0.2.3
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

DVD Catalyst 4.0.2.3 یکی از نرم افزار های قدرتمند در زمینه تبدیل انواع فایل های DVD و فرمت های ویدئوئی به دیگر فرمت های رایج ویدئویی نرم افزار DVD Catalyst میباشد که به شما امکان تبدیل فرمت های ویدئوئی در نهایت قدرت و کیفیت را میدهد.سرعت تبدیل فایل های ویدئویی در این نرم افزار ، این نرم افزار را با نرم افزارهای مشابه ، متمایز کرده است.شما میتوانید فیلم های مورد علاقه خود ، و یا موزیک ویدئوهای دلخواه خود را تبدیل به فرمت هایی کنید که در تمامی نرم افزارهای پلیر و یا دستگاه های پخش ویدئو و تصویر اجرا نمائید.فایل هایی مانند AVI, DIVX, XVID, MPEG, MKV و … که در این زمینه هستند ، را میتوانید به راحتی به یکدیگر تبدیل و اجرا نمائید.

 از قابلیت های کلیدی نرم افزار DVD Catalyst 4.0.2.3:

  • سرعت در تبدیل فایل های ویدئویی با در نظر گرفتن فرمت و حجم آن
  • این نرم افزار به طور مستقل عمل میکند و نیازی به نرم افزارهای مکمل نمیباشد.
  • تبدیل انواع تایپ های ویدئویی مانند : AVC, H264, MP4, DIVX, XVID, WMV, 3GP, MPEG به یکدیگر.
  • قابلیت تنظیم با چند دستگاه
  • بدون کلیک و کاری ، و فقط با وارد کردن آدرس فایل ویدئویی به صورت اتوماتیک تبدیل انجام میشود.

 

 




K-Lite Codec Pack 6.9.0 Full + Mega
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


K-Lite Codec Pack Full 6.9.0 + Mega  مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...

 قابلیت های کلیدی نرم افزار K-Lite Codec Pack Full 6.9.0:
- توانایی پخش 99% از انواع فرمت های صوتی و تصویری
- به روز بودن Codec ها
- حجم کم و سبک بودن Player
- نمایش زیرنویس
- و ...

 



JAlbum 9 تهیه آلبوم عکس
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 JAlbum 9 نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید از عکس های خود آلبوم عکس تهیه کنید . JAlbum به ادعای سازندگانش پرقدرت ترین نرم افزار در انجام این کار است . شما تنها با چند کلیک می توانید عکس های دیجیتال خود را به صورت صفحات منظم وب در آورده و به مانند یک وبسایت برای نمایش قرار دهید . آلبوم عمس آماده شده توسط JAlbum را می توان به فرمت HTML ذخیره کرده و سپس بر روی وبسایت خودتان قرار دهید  همچنین نتیجه به دست آمده از این نرم افزار به خاطر پشتیبانی از جاوا قابل اجرا در تمام ویندوزها , مکینتاش و لینوکس می باشد . از دیگر نکات جالب این نرم افزار فضایی است که در اینترنت به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهد که به راحتی می توانید آلبوم عکس های خود را در آنجا قرار داده و منتشر کنید و کافی است که بعد از باز کردن نرم افزار به سایت سازنده رفته و اکانتی را در آنجا ایجاد کنید .

 



Xilisoft Movie Maker 6.0.4 Build 1231
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Xilisoft Movie Maker 6.0.4 Build 1231 به هم چسباندن عکس ها ، کلیپ ها و موزیک های جذاب یکی از کارهایی است که اکثر کاربران به دنبال آن هستند و به واسطه وجود Movie Maker در ویندوز بیشتر کاربران ترجیح می دهند که از این ابزار برای ویرایش ساده کلیپ های تصویری که ساخته اند استفاده کنند اما شاید این ابزار موجود در سیستم عامل ویندوز که البته در نسخه های جدید ویندوز از آن خبری نیست قابلیت های زیادی نداشته باشد و می توان از جایگزین هایی نظیر Xilisoft Movie Maker 6.0.4 Build 1231 استفاده کرده که علاوه بر سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز امکانات به مراتب بیشتری هم  نسبت به همتای خود دارد.
این ابزار که شاید مهم ترین خصوصیتش را بتوان در سهولت در استفاده خلاصه نمود با اکثر فرمت های رایج در زمینه های چند رسانه ای سازگاری داشته و می تواند با کنار هم قرار دادن موزیک ها ، تصاویر و کلیپ های تصویری یک ویدئو جذاب و زیبا را پدید آورد.
کیفیت بالا در هنگام ذخیره سازی هم قابلیت مهمی است که امروزه برای بیشتر کاربران اهمیت فراوانی دارد ؛ قابلیت استفاده از انواعی افکت ، ویرایش ساده تصاویر ، امکان قرار دادن Watermark و قراردادن زیرنویس از جمله امکانات جانبی Xilisoft Movie Maker را تشکیل می دهند. امکان ارسال مستقیم به ایمیل یا سرویس دهنده های آنلاین هم از جمله قابلیت هایی است که برای کاربران آنلاین اهمیت زیادی دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xilisoft Movie Maker 6.0.4 Build 1231 :

- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج
- سازگاری با انواع پلیرهای قابل حمل
- نهایت کیفیت در خروجی
- امکان ویرایش ساده تصاویر و ویدئوها
- امکان استفاده از انواعی افکت
- قابلیت قراردادن زیر نویس برای فیلم ها
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- امکان قرار دادن Watermark برای ویدئوها
- سازگار با نسخه های مخلتف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 




 



VideoCharge Studio 2.9.6.645 نرم افزار ویرایش فیلم
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


VideoCharge Studio 2.9.6.645 یک نرم افزار دسکتاپ است که ویدیوی بهینه سازی شده اینترنت را ارائه می دهد .این نرم افزار همانند یک استدیو کامل فیلمبرداری با توجه به امکانات و ویژگی های منحصر به فردی که در اختیار دارد به کاربر اجازه می دهد تا هرگونه تغییر و عملیاتی را بر روی فایل های تصویری خود ایجاد کند .


ویژگیهای نرم افزار VideoCharge Studio 2.9.6.645  :
- باز کردن فایل های ویدیویی برای ایجاد تغییرات مختلف تنها با کشیدن و رها کردن آنها درون برنامه به کمک موس
- ویرایش صدا و تصویر فایل ها به کمک ابزار های برنامه
- قرار دادن افکت های مختلف جذاب و زیبای تصویری بر روی فایل ها
- ویژگی Watermarking فایل های ویدیویی !
- ادقام 2 تصویر بر روی یک دیگر به صورت محو
- قابلیت بریدن تصاویر و یا چسباندن چند تصویر مجزا به یکدیگر
- پشتیبانی از فرمت های WMV, AVI, MPEG, MOV, FLV, SWF, MP4, 3GP, 3G2, MKV
- قابلیت ساخت فایل های تصویری برای VCD و DVD
- امکان نزدیک نمایی و چرخش تصاویر

 

 

 



iTunes 10.1.2
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 



iTunes 10.1.2 یک وسیله ارتباطی بین کاربران شرکت اپل و امکانات این شرکت می باشد. از این طریق شممی توانید به کلیه موزیک ها و ویدئو ها و حتی نرم افزار ها و بازی ها دسترسی داشته باشید. خرید کلیه نرم افزار و بازی های گوشی اپل آیفون از این طریق امکان پذیر است.

 


 



ImTOO Video Splitter 2.0.1 build 0111
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

ImTOO Video Splitter 2.0.1 build 0111 همان طور که از معنی نامش بر می آید ، مخصوص جدا سازی قطعات مختلف فیلم ها و فایل های تصویری از یکدیگر است . این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیویی نظیر AVI, MPEG, MP4, WMV, 3GP, H.264, MOV, ASF, SWF, DAT و فرمت vcd و... شما را در بریدن قسمت های مختلف فیلم ها کمک می کند . سرعت بالای نرم افزار در ذخیره سازی فایل ها و همچنین حفظ کیفیت فایل اصلی یکی از قابلیت های اصلی نرم افزار است . تنظیمات برای فایل خروجی نظیر : کیفیت فیلم ، حجم فیلم ، رزولوشن فیلم و... همگی از دلایل محکم برای اثبات اینکه نرم افزار در حیطه کاری خود بسیار قدرتمند است .

قابلیت های کلیدی نرم افزار ImTOO Video Splitter 2.0.1 build 0111

- محیط کاربری ساده و آسان
- امکان پیش نمایش قبل ذخیره
- تنظیمات مربوط به فایل خروجی نظیر کیفیت و رزولوشن فیلم
- پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری
- حفظ کیفیت فیلم اصلی و سرعت در انجام جدا سازی
- کار کردن نرم افزار در بکگراند زمانی که در حال انجام کار دیگری هستید
- سازگاری با ویندوز های Windows XP (SP2 or later), Windows Vista
- و...




Wondershare DemoCreator 3.5.1.45 تهيه فيلم آموزشی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

Wondershare DemoCreator 3.5.1.45

نام محصولی قدرتمند از شرکت Wondershare است که توانایی ضبط تصاویر و فیلم ها را از صفحه نمایش دارد. نرم افزار جالب و مفید که با حجم مناسب و امکانات فراوانی که در اختیار کاربران قرار می دهد همه کاربران را در رسیدن به اهداف خود یاری می دهد. توانایی ضبط فیلم از نرم افزار ها ، صفحات وب ، صفحه نمایش کامل سیستم و حتی ویدئوهای در حال اجرا بخش هایی از قابلیت های مهم و کلیدی هستند که در این ابزار به وضوح دیده می شوند. نرم افزار طوری طراحی شده که حتی می توان صدای کلیک ماوس یا دکمه هایی که از صفحه کلیدهم فشرده می شوند را در فیلم گرفته شده به نمایش کشید ؛ امکان استفاده از نهایت کیفیت در هنگام گرفتن فیلم ها قابلیت بسیار مهمی است که همه کاربران حرفه ای به آن توجه ویژه ای دارند چرا که امروزه با توجه به گسترش آموزش های دیجیتالی و حجم بالای حافظه ها کیفیت همیشه حرف اول را زده است.

ویرایش ویدئوهایی که در ضبط شده اند ، قابلیت ضبط و ویرایش صداها ، امکان استفاده از Object های مختلف برای آموزشی نمودن فیلم های گرفته شده از سیستم نظیر قابلیت زوم یا اضافه کردن Comment بخش های دیگری هستند که می توان به آن ها اشاره کرد. اما دو قابلیت مهم دیگر یعنی واسط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار و همچنین سهولت در استفاده از نرم افزارهم می تواند نقش های کلیدی را در استفاده از Wondershare DemoCreator ایفا کند و نکته پایانی هم سرعت بالا در پردازش است که برای گرفتن فیلم های بلند فوق العاده مناسب است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wondershare DemoCreator 3.5.1.45  :

  • استفاده آسان از نرم افزار
  • امکان گرفتن فیلم از تمام صفحه نمایش
  • قابلیت ساخت فیلم از صفحات وب
  • قابلیت ویرایش فیلم های تهیه شده توسط نرم افزار
  • قابلیت ذخیره سازی با فرمت های مختلف
  • امکان استفاده از نهایت کیفیت در گرفتن فیلم
  • قابلیت ضبط و ویرایش صداها
  • امکان استفاده از انواع Object ها برای آموزشی کردن فیلم ها
  • سرعت بالا در پردازش ها
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
  • و ...

 




Any DVD Converter Professional 4.1.8
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Any DVD Converter Professional 4.1.8 یک نرم افزار حرفه ای برای تبدیل هر نوع فرمت ویدیوی به فرمت های دیگر ویدیویی با سرعت بالا و کیفیت فوق العاده می باشد . Any Video Converter توانایی تبدیل بیشتر فرمت های ویدیوی را دارا می باشد . AVI, MPG, RMVB, MOV, MKV و WMV, AVI, MP4, FLV, 3GP و iPod, iPhone, Zune, PSP و DivX, XviD, MOV, rm, rmvb, MPEG, VOB, DVD, WMV, AVI و… فرمت هایی که این نرم افزار پشتیبانی می کنند بسیار زیاد هستند و فقط به فرمت های ذکر شده ختم نمی شود . با توجه به اینکه یک نرم افزار مبدل خوب و سریع به ندرت یافت می شود . Any Video Converter می تواند یک انتخاب خوب برای کاربران باشد . همان طور که در فرمت های مشاهده کردید این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت برای دستگاه های MP4 , PSP , iPOD را نیز دارا می باشد . شما می توانید با چند کلیک فایل مورد نظر خود را انتخاب و سپس به فرمت مورد علاقه خود تبدیل کنید . در ضمن این نرم افزار توانایی تبدیل برخی از فرمت های صوتی را نیز دارا می باشد .