Avast Internet Security 5.1.889 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


avast Internet Security 5.1.889 - Final  نرم افزاری کامل برای برقراری امنیت اینترنت شما می باشد. به کمک این نرم کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار امنیت مناسبی را برای ارتباطات اینترنتی خود برقرار نمود و مانع از نفوذ هکرها به سیستم خود شوند و همچنین از اجرای برنامه های خرابکارانه این افراد جلوگیری نمایند. ابزار شناسایی ویروس های یکی دیگر از قسمت های پرکاربرد این نرم افزار می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به شناسایی ویروس هایی می باشند که در سیستم آن ها قصد اجرا شدن دارند. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری ALWIL Software می باشد.



Avast Antivirus Pro 5.1.889 Final + key
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


avast Antivirus 5.1.889 Final نرم افزار ضد ویروس قدرتمند و عالی برای افرادی می باشد که با اینترنت و فعالیتهای انلاین بیشتر سروکار دارند و فعالیتهای از قبیل فرستادن نامه های الکترونیکی و بوگردی وبسایتهای معروف را بیشتر انجام می دهند. این نرم افزار بسته ای از برنامه های کاربردی با هدف محافظت از رایانه شما در برابر انواع تهدیدهای احتمالی و آلودگی ناشی ازآنها طراحی و ساخته شده است. از قابلیتهای این نرم افزار می توان به سادگی کاربری آن اشاره نمود بگونه ای که چنانچه افراد با داشتن حداقل میزان داشن و مهارت در زمینه رایانه قارد به استفاده از برنامه و قابلیتهای آن می باشند.



Avast Free Antivirus 5.1.889 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


آنتی ویروس رایگان Avast Free Antivirus 5.1.889 یک آنتی ویروس عالی برای کاربرانی است که روزانه از ایمیل و صفحات وب استفاده می کنند. اگر اطلاعات حساس بر روی دستگاه خود دارید و یا از فروشگاه معتبر خرید می کنید یا از بانک های آنلاین استفاده می کنید پیشنهاد حساس ما به شما آنتی ویروس آواست (اوست) است. سایت سافت 98 این آنتی ویروس کم حجم و ساده را به کاربران تازه کار پیشنهاد می کند.



Kaspersky Rescue Disk 10.0.23.29 data 2011/01/11
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

http://www.kaspersky.com/images/newdesign/toplogo.gif

می دانید که یکی از بهترین راه های مبارزه با ویروسها و تمیز کردن یک سیستم ویروسی اسکن و از بین بردن ویروسها از طریق بوت است. در حالت بوت به دلیل اینکه فایلهای آلوده در حال استفاده نبستند و ویروس فعال نیست امکان از بین بردن فایلهای ویروسی و تمیز کردن فایلهای آلوده در شرایط بهتری فراهم است.
آنتی ویروس کاسپراسکی هم یکی از آنتی ویروسهای خوب محسوب می شود و دیسک بوت آن یک دیسک بوت با ارزش به شمار می اید.



راهنمای جامع تنظیمات آنتی ویروس AVAST 5
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


آنتی ویروس آواست یکی از آنتی ویروس های مشهور در دنیای برنامه های امنیتی به شمار میرود . این آنتی ویروس در سال های اخیر توانسته جایزه بهترین آنتی ویروس و درجه Advanced را دریافت کند .

آواست از سال ۱۹۸۸ کار خود را شروع کرده و توسط شرکت Avast Software توسعه داده میشود .

اکنون در قسمت زیر اطلاعاتی را در مورد خود برنامه و همچنین شرکت سازنده این آنتی ویروس برای شما خواهیم آورد :

 

نام برنامه : Avast Antivirus

انواع نسخه ها : تجاری و رایگان ( در زمان نوشته شدن این مقاله )

آخرین نسخه پایدار : ۵٫۱٫۸۶۴ ( در زمان نوشته شدن این مقاله )

سیستم عامل های پشتیبانی شده : ویندوزهای ۲۰۰۰ ، ایکس پی ، ویستا ، هفت و ویندوز سرور . لینوکس ، مکینتاش و پالم او اس ( در زمان نوشته شدن این مقاله )

اجازه نامه : نرم افزار اختصاصی ( در زمان نوشته شدن این مقاله )

مقر شرکت اصلی : شهر پراگ ، جمهوری چک ( در زمان نوشته شدن این مقاله )




Kaspersky Rescue Boot Disk 10.0.23.29 Update December 17, 2010
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Kaspersky Rescue Boot Disk 10 ISO یک CD هوشمند و امنیتیست که با بهره گیری از نرم افزار قدرتمند Kaspersky Anti-Virus ساخته شده و بسیار سریع جای  خود را در بین علاقه مندان کامپیوتر باز کرده است.

مزیت اصلی Kaspersky Rescue  Disk مستقل بودن از سیستم کامپیوتر کاربر  بوده و با تنظیم مستقیم به دیسک کار مینماید و این بدان معنیست که از این  پس حتی بخشی از سخت افزار و دیگر بخشهای سیستم که در زمان کار سیستم عامل  از اسکن آن جلوگیری میشود نیز، از آلودگی در امان خواهد بود.
تنها کافیست سیستم خود را از طریق CD یا USB تنظیم نموده و بوت نمایید.
محتوای CD در حافظه رم بارگزاری شده و پس از بوت شدن Kaspersky Rescue Disk فعال شده و شروع به چک نمودن مینماید.
از آنجایی که اسکن کامل فقط در شرایط خاص لازم است به صورت پیش فرض این  بسته چک های اولیه و حساس را انجام میدهد (ESS) و در صورت تمایل کاربر  میتوان آنها را کامل نموده و اسکنی عمیق و دقیق (Kaspersky  Rescue Disk)  داشته باشید.
Kaspersky Rescue  Disk در زمان خطر تمامی عوامل مخرب  را از کار انداخته و به سیستم شما مجددا جان تازه ای میبخشد.


BitDefender AntiVirus Pro 2011 Build 14.0.24.337
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


BitDefender AntiVirus Pro 2011 Build 14.0.24.337 يکي از بهترين آنتي ويروس هاي حال حاضر جهان مي باشد که با وجود آن در رايانه تان و آپديت مداوم آن ديگر نگراني از بابت ويروس ها و تروجان ها نخواهيد داشت . معمولا از مواردي که باعث مي شود يک آنتي ويروس به آنتي ويروس ديگر ترجيح داده شود مقدار استفاده ي آن از قطعات رايانه به خصوص رم و سي پي يو مي باشد که خوشبختانه BitDefender Antivirus استفاده ي بسيار بهينه از اين قطعات دارد و ويندوز را اصطلاحا سنگين نمي کند . زمان بار گذاري رايانه بعد از نصب اين آنتي ويروس نيز تقريبا به همان مقدار خواهد بود که در نوع خود بي نظير است . از نظر شناسايي ويروس ها و تروجان ها و سرعت اسکن هارد نيز BitDefender Antivirus از بهترين آنتي ويروس ها محسوب مي شود که امروزه از آن به عنوان يک آنتي ويروس مطمئن ياد مي کنند . البته به خاطر داشته باشيد که تنها نصب آنتي ويروس کافي نيست . آنتي ويروس شما براي شناسايي جديدترين ويروس ها که سرعت پيشرفت آنها نيز بسيار زياد است ، بايد به روز باشد . البته نگران آپديت اين آنتي ويروس نباشيد . حجم آپديت بيت دفندر در هر مرحله کم است و نيازمند صرف مدت زمان زيادي اتصال به اينترنت نيست .



BitDefender Internet Security 2011 Build 14.0.24.337
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


کاربران زیادی در سطح جهان وجود دارند که در هنگام گردش در اینترنت دچار مشکل شده و اصطلاحا در دام سایت های  پراکنده کننده انواع ویروس ها، کرم ها و ... قرار گرفته که برای حل مکل فوق ایندسته از کاربران نیاز به نرم افزاری هایی جهت بالا بردن امنیت سیستم در حین وب گردی داشته که اینگونه نرم افزار ها در هنگام وب گردی کاربران کلیه درگاه های ورودی و خروجی کامپیوتر کاربر را تحت نظر داشته و ارتباط اینترنتی امنی را برای کاربران فراهم می سازند.یکی از نرم افزار هایی که امنیت لازم را در حین ارتباط با اینترنت برای کاربران فراهم می سازد نرم افزار قدرتمند BitDefender Internet Security می باشد این نرم افزار با جدیدترین تکنولوژی های روز به مبارزه با ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... رفته و دیواری محکم جهت جلوگیری از ورود ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... ایجاد می نماید

قابلیت های کلیدی نرم افزار BitDefender Internet Security 2011:

- قابلیت اسکن بلادرنگ وب سایت ها، محتوای ایمیل ها و پیام های دریافتی جهت جلوگیری از ورود  آلودگی های موجود
- محافظت سیستم در مقابل جدیدترین ویروس ها با استفاده ار روش های ابتکاری جدید
- محافظت از اطلاعات شخصی در مقابل نفوذ ایمیل های و پیام های آلوده
- امکان قرنطینه فایل های حساس و اطلاعات شخصی به کمک نرم افزار
- قابلیت تغییر اتوماتیک محافظت دیواره آتش با توجه به موقعیت سیستم
- بلوک کردن دسترسی به سایت ها و ایمیل های آلوده
- قابلیت زمان بندی  و ایجاد محدودیت در استفاده از اینترنت و برنامه ها جهت کنترل کودکان
- استفاده از حداقل منابع سیستم عامل
- قابلیت نتظیم بروی حالت laptop جهت صرفه جویی در مصرف باتری
- امکان کنترل کامل شبکه داخلی تنها با نصب بروی یکی از سیستم ها
- و ...


BitDefender Total Security 2011 Build 14.0.24.337
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


BitDefender Total Security 2011 این ابزار قدرتمند که تقریبا همه موارد لازم برای برقراری امنیت را در خود می بیند ؛ نسبت به نسخه 2009 بسیار سریعتر عمل خواهد کرد و این هم به دلیل بهینه شدن موارد متعدد در نرم افزار است که باعث جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران می شود. امنیت بالاتر به دلیل وجود سه فیلتر برای اسکن سیستم این امکان را فراهم کرده که اگر فایل مخربی بخواهد به سیستم مشکلی وارد کند باید از این سه مرحله عبور کند که تقریبا غیر ممکن است. Total Security در نسخه ی جدید به واسطه وجود محیط کاربری جدید و سیستمی که برای 4 نوع کاربر مختلف تعریف شده است سهولت در استفاده از تمامی بخش های نرم افزار را در دستور کار خود قرار داده است. کنترل کامل بر روی عملکرد فرزندان در محیط خانه و همچنین کارمندان در محیط کار این امکان را فراهم کرده تا بتوان هر بخشی از سیستم را مورد کنترل و در صورت لازم آن را از دسترس خارج کرد.

مجموعا 13 قابلیت برای بسته های امنیتی Bitdefender تعریف شده است که تنها Total Security است که تمامی این قابلیت ها را در بر می گیرد. آنتی ویروس ، دیوار آتش ، آنتی اسپای ، آنتی اسپم و مبارزه قدرتمند با حملات در سایت ها در بخش امنیتی قرار دارند که می توانند به هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین نهایت امنیت را فراهم کنند. با این 5 قابلیت خیال کاربر از هرگونه فایل مخرب راحت و آسوده خواهد بود.




Norton AntiVirus 2011 18.5.0.125 Final آنتی ویروس نورتون
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 آنتی ویروس  Norton AntiVirus 2011 18.5.0.125 ساخت کمپانی بزرگ Symantec کشور آمریکا میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروسهایی همچون نود32 و کاسپرسکای میباشد. شما با داشتن این نرم افزار دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا می توانید با کمک آن تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. نکته ی دیگری که در نسخه ی جدید این نرم افزار به چشم میخورد استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد که در مقایسه با نسخه های قبلی بهبود قابل ملاحظه ای یافته است زیرا اکثر کاربران همیشه از کند شدن سیستم خود پس از نصب این آنتی ویروس شکایت داشتند که در این نسخه این مشکل تا حد قابل قبولی بر طرف شده است.