COMODO Internet Security 5.3.175888.1227 نرم افزار امنیتی رایانه
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


ابزارهای امنیتی مختلفی را امروزه می توان یافت که به کمک آن ها کاربران برای ایجاد امنیت بیشتر سیستم های کامپیوتری خود تلاش می کنند. این نرم افزارها که به کمک شرکت های امنیتی نرم افزاری تولید می شوند با انجام بسیاری از اقدامات خودکار بر روی سیستم عامل اقدام به ایجاد یک امنیت مناسب کرده و ضعف های سیستم را پوشش می دهند. این نرم افزارها به گونه ای طراحی شده اند که کاربر نیاز به مدیریت سختی توسط آن ها نداشته باشد و تنها چگونگی استفاده از ابزارها بر عهده کاربر می باشد. بسیاری از شرکت هایی که در زمینه امنیت سیستم های کامپیوتری فعالیت می کنند در بخش نرم افزاری خود اقدام به ساخت این برنامه ها می کنند.

  COMODO Internet Security 5.3.175888.1227 نرم افزاری کامل برای برقراری امنیت اینترنت شما می باشد. به کمک این نرم کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار امنیت مناسبی را برای ارتباطات اینترنتی خود برقرار نمود و مانع از نفوذ هکرها به سیستم خود شوند و همچنین از اجرای برنامه های خرابکارانه این افراد جلوگیری نمایند. ابزار شناسایی ویروس های یکی دیگر از قسمت های پرکاربرد این نرم افزار می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به شناسایی ویروس هایی می باشند که در سیستم آن ها قصد اجرا شدن دارند. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری Comodo Security Solutions می باشد.





Kaspersky Virus Removal Tool 05.01.2011
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 

Kaspersky Virus Removal Tool نرم افزار بسیار قدرتمندی است که توسط آزمایشگاه کسپراسکای تولید شده است و به شما امکان حذف ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها ، جاسوس افزارها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، انواع Rootkits و نرم افزارهای مخرب دیگر را می دهد. این نرم افزار برای پاک کردن موقت ویروس ها به کار می رود و ابزاری دفاعی ندارد برای امنیت ۹۹٫۹% سیستم نیاز به نصب نرم افزارهای امنیتی مانند امنیت اینترنت کسپراسکای نیاز دارید. این نرم افزار نیازی به فعال سازی ندارد و بدون استفاده از اینترنت به کار خود ادامه می دهد.





Avast Internet Security 5.1.864 Final + Crack
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


avast Internet Security 5.1.864 - Final  نرم افزاری کامل برای برقراری امنیت اینترنت شما می باشد. به کمک این نرم کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار امنیت مناسبی را برای ارتباطات اینترنتی خود برقرار نمود و مانع از نفوذ هکرها به سیستم خود شوند و همچنین از اجرای برنامه های خرابکارانه این افراد جلوگیری نمایند. ابزار شناسایی ویروس های یکی دیگر از قسمت های پرکاربرد این نرم افزار می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به شناسایی ویروس هایی می باشند که در سیستم آن ها قصد اجرا شدن دارند. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری ALWIL Software می باشد.



Avast Antivirus 5.1.864 Final + key
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

avast Antivirus 5.1.864 Final نرم افزار ضد ویروس قدرتمند و عالی برای افرادی می باشد که با اینترنت و فعالیتهای انلاین بیشتر سروکار دارند و فعالیتهای از قبیل فرستادن نامه های الکترونیکی و بوگردی وبسایتهای معروف را بیشتر انجام می دهند. این نرم افزار بسته ای از برنامه های کاربردی با هدف محافظت از رایانه شما در برابر انواع تهدیدهای احتمالی و آلودگی ناشی ازآنها طراحی و ساخته شده است. از قابلیتهای این نرم افزار می توان به سادگی کاربری آن اشاره نمود بگونه ای که چنانچه افراد با داشتن حداقل میزان داشن و مهارت در زمینه رایانه قارد به استفاده از برنامه و قابلیتهای آن می باشند.