AVG Anti-Virus 2011 10.0.1191 Build 3330
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

AVG Anti-Virus Free - آنتی ويروس رايگان

AVG Anti-Virus 2011 10.0.1191 Build 3330 دارای یک موتور بسیار پیجید ه می  باشد و به عمق تمامی منابع اطلاعاتی سیستم نفوذ میکند و تست های به عمل  امده نشان میدهد که این انتی ویروس با این کارایی بالا فقط ۴ مگا بایت از  حافظه RAM را به خود اختصاص میدهد و به وصورت نامحسوس برتمامی اطلاعات  نظارت دارد و همچنین درصد بسیار کمی از CPU به کار گرفته می شود و نکته  دیگر زمان انجام عملیات است که بسیار کوتاه تر از حد انتظارمی باشد .انجام  عملیات اسکن در تمامی اجزای کامپیوتر شما  با AVG Anti-Virus   به صورت  بسیار بادقت و سریع انجام میگیرد و در صورت نیاز شما میتوانید طبق نیاز خود  ا ز Custom  استفاده کنید یعنی این انتی ویروس در حدود ۵ ثانیه مناطق حساس  را به راحتی اسکن می کند .
 



Avira AntiVir Personal 10.0.0.609 free آنتی ویروس رایگان
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 

Avira AntiVir Personal 10.0.0.609 free آنتی ویروس جامع برای کامپیوترهای رومیزی ویندوز و یونیکس در شبکه بوده و آنها را در مقابل کلیه تهدیدات امنیتی ویروسها، کرمها، تروجانها، هکرها و... محافظت می کند. تنظیمات و مدیریت آنتی ویروس از طریق کنسول مدیریتی آویرا (SMC) نیز به صورت متمرکز و یکپارچه در کل شبکه قابل انجام می باشد.

آنتی ویروس آویرا فوق العاده سبک و قدرتمند بوده و هیچگونه سربارگذاری روی سیستمها ندارد. با استفاده از تکنولوژی AHeAD ، این محصول قادر به شناسایی ویروس های ناشناخته جدید می باشد. امیدواریم از دانلود رایگان آنتی ویروس Avira لذت ببرید.



Avira AntiVir Premium 10.0.0.641
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


مبارزه با ویروس های کامپیوتری امروزه به عنوان یکی از مهمترین اصول در مدیریت و نگهداری از سیستم ها محسوب می شود. هر ساله سیستم های کامپیوتری زیادی بر اثر مشکلات و اختلالات ناشی از ویروس ها دچار ضررهای مختلف می شوند. نرم افزارهای مختلفی را امروزه می توان به عنوان ابزارهای کاربردی در راه مبارزه با ویروس ها یافت که هریک ازآنه از ابزارهای مختلفی برای حفاظت از سیستم ها استفاده می نمایند.
نرم افزارهایی که به Anti Virus مشهورند توسط تکنیک های نرم افزاری پیشرفته و نظارت همزمان به تمامی نقاط مختلف سیستم عامل از انتشار ویروس ها جلوگیری می کنند. نرم افزارهای متعدد زیادی را می توان در این زمینه ساخت که هم دارای محبوبیت و شهرت بسیاری در این زمینه می باشند و هم به عنوان ابزارهای حرفه این کار محسوب می شوند.
Avira AntiVir Premium نام یه ضد ویروس قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران به راحتی قادرند تا در مقابل ویروس ها و برنامه هاس جاسوسی و کرم های اینترنتی سیستم خود را ایمن نگه داشته و نفوذ این برنامه ها به سیستم خود جلوگیری نمایند. این نرم افزار قدرتمند با نظارت کامل بر سیستم مانع از اجرای فایل های آلوده به ویروس و نصب برنامه های جاسوسی بر روی سیستم می شود. این نرم افزار یکی از ابزارهای قدرتمند برای مبارزه و پاکسازی ویروس ها می باشد.



Dr.Web Antivirus 6.0.5.8310
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


آنتی ویروس Dr.Web Antivirus 6.0.5.8310  یکی از ویروس کش های معروف و قدرتمند دنیاست که با سرعت خوب و توانایی بالا در آپدیت مشهور شده است . کنترل و عملکرد خوب درون شبکه و محافظت دقیق از اطلاعات و دریافت آخرین اخبارها درباره ی ویروس های کشف شده در سیستم و یا پخش شده در اینترنت از ویژگی های دیگر این نرم افزار است. دارای دیتابیسی قدرتمند با توانایی شناسایی تعداد بسیار بالایی ویروس و کرم و تروجان و نرم افزار های جاسوسی و مضر می باشد. سرعت بالا در شناسايي و نابود سازي هرگونه فايل مخرب مهم ترين خصوصيتي است كه اين آنتي ويروس با خود به همراه دارد و حالا كه نسخه 6 آن عرضه شده مطمئنا امنيتي پايدارتر از گذشته در انتظار كاربران خواهد بود.



Avast Free Antivirus 5.1.864 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


آنتی ویروس رایگان Avast Free Antivirus 5.1.864 یک آنتی ویروس عالی برای کاربرانی است که روزانه از ایمیل و صفحات وب استفاده می کنند. اگر اطلاعات حساس بر روی دستگاه خود دارید و یا از فروشگاه معتبر خرید می کنید یا از بانک های آنلاین استفاده می کنید پیشنهاد حساس ما به شما آنتی ویروس آواست (اوست) است. سایت دانلود رایگان این آنتی ویروس کم حجم و ساده را به کاربران تازه کار پیشنهاد می کند.



Dr.Web CureIt 6.00.5.08310 Date 2011.01.01
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Dr.Web CureIt 6.00.5.08310  نرم افزار آنتی ویروس و ضد جاسوسی رایگان است که بدون نیاز به فعال سازی سیستم شما را اسکن می کند و تمامی ویروس ها و تروجان ها را از بین می برد. این نرم افزار قابلیت دفاع در برابر حملات را ندارد و فقط برای تشخیص و پاک سازی ویروس ها به کار می رود. این نرم افزار رایگان بدون فعال سازی به روز رسانی می شود. اسکن سریع یک سیستم ویروسی و پاک سازی تمامی ویروس ها و کرم های اینترنتی از ویژگی های این آنتی ویروس رایگان می باشد.





Norman Malware Cleaner 1.8.3 Build 2011-01-01
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


قدرت بسیار Norman Malware Cleane  در شناسایی میلوارم ها باعث محبوب شدن بیش از پیش این برنامه نسبت به دیگر برنامه ها شده است.این نرم افزار نمی تواند جانشین آنتی ویروس شما شود و فقط ابزاری است که به شما کمک می کند تا انواع برنامه های مخرب که توسط آنتی ویروس قابل شناسایی نیست را شناسایی و پاک کنید





NOD32 On-Demand Scanner 5748 Date 31.12.2010
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


ESET NOD32 On-Demand Scanner

مطمانا با آنتی ویروس قدرتمند NOD32 محصول شرکت موفق ESET آشنا هستید و از توانایی های این آنتی ویروس خبر دارید! شرکت ESET با ارایه ی NOD32 On-Demand Scanner Portable جای خالی نرم افزارهای همراه خود را پر کرده است. توسط این نرم افزار شما نسخه ای بروز از نرم افزار NOD32 Antivirus را همراه خود دارید. این نرم افزار نیازی به نصب ندارد و فقط با اجرای آن می توانید سیستم خود را Scan کرده و بدافزارها را از بین ببرید. NOD32 On-Demand Scanner Portable به صورت رایگان از طرف شرکت ESET ارایه می شود.




AVG Internet Security 2011 10.0.1191 Build 3330
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


AVG Internet Security - امنیت در اینترنت

AVG Internet Security 2011 10.0.1191 Build 3330 محافظتی جامع و اساسی بر روی کامپیوترتان برضد ویروس ها و برنامه های مخرب اینترنتی انجام دهید! این محصول بی همتا امنیت اینترنتی شکست ناپذیری از طریق محافظت درمقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی، هکرها، اسپم و سایت های نامناسب برای شما فراهم می کند.
AVG Internet Security یک راه حل قابل اعتماد برای کاربران خانگی و یا شرکت های کوچک می باشد که استفاده از آن نیز بسیار اسان است و توسط میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
این نرم افزار، محافظتی اساسی و همه جانبه برای ویندوز بر علیه کلیه تهدیدهای آنلاین انجام می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید با اطمینان خاطر در منزل و یا شرکت از اینترنت استفاده کنید.




Comodo Antivirus 5.3.175888.1227 آنتی ويروس رايگان
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Comodo Antivirus 5.3.175888.1227 شركت نرم افزاري Comodo Group به تازگي نرم افزار ويروس كش قدرتمند و در عين حال رايگاني را عرضه نمده اند كه قادر به محافظت از سيستم شما در مقابل تعداد بسياري زيادي و تقريبان تمامي ويروس ها , كرمها و تروجان هاي شناخته شده تا كنون است . بي شك ويژگي هاي خوب و مناسب  نسبت به ويروس كش هاي مشابه و رايج بازار در كنار عرضه ي رايگان اين محصول همراه با به قدرت بالاي به روز رساني ديتابيس نرم افزار سبب محوببيت سريع تر و پيدا كردن كاربران فراواني براي اين محصول خواهد شد .