BitDefender AntiVirus Pro 2011 Build 14.0.24.337
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


BitDefender AntiVirus Pro 2011 Build 14.0.24.337 يکي از بهترين آنتي ويروس هاي حال حاضر جهان مي باشد که با وجود آن در رايانه تان و آپديت مداوم آن ديگر نگراني از بابت ويروس ها و تروجان ها نخواهيد داشت . معمولا از مواردي که باعث مي شود يک آنتي ويروس به آنتي ويروس ديگر ترجيح داده شود مقدار استفاده ي آن از قطعات رايانه به خصوص رم و سي پي يو مي باشد که خوشبختانه BitDefender Antivirus استفاده ي بسيار بهينه از اين قطعات دارد و ويندوز را اصطلاحا سنگين نمي کند . زمان بار گذاري رايانه بعد از نصب اين آنتي ويروس نيز تقريبا به همان مقدار خواهد بود که در نوع خود بي نظير است . از نظر شناسايي ويروس ها و تروجان ها و سرعت اسکن هارد نيز BitDefender Antivirus از بهترين آنتي ويروس ها محسوب مي شود که امروزه از آن به عنوان يک آنتي ويروس مطمئن ياد مي کنند . البته به خاطر داشته باشيد که تنها نصب آنتي ويروس کافي نيست . آنتي ويروس شما براي شناسايي جديدترين ويروس ها که سرعت پيشرفت آنها نيز بسيار زياد است ، بايد به روز باشد . البته نگران آپديت اين آنتي ويروس نباشيد . حجم آپديت بيت دفندر در هر مرحله کم است و نيازمند صرف مدت زمان زيادي اتصال به اينترنت نيست .



BitDefender Internet Security 2011 Build 14.0.24.337
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


کاربران زیادی در سطح جهان وجود دارند که در هنگام گردش در اینترنت دچار مشکل شده و اصطلاحا در دام سایت های  پراکنده کننده انواع ویروس ها، کرم ها و ... قرار گرفته که برای حل مکل فوق ایندسته از کاربران نیاز به نرم افزاری هایی جهت بالا بردن امنیت سیستم در حین وب گردی داشته که اینگونه نرم افزار ها در هنگام وب گردی کاربران کلیه درگاه های ورودی و خروجی کامپیوتر کاربر را تحت نظر داشته و ارتباط اینترنتی امنی را برای کاربران فراهم می سازند.یکی از نرم افزار هایی که امنیت لازم را در حین ارتباط با اینترنت برای کاربران فراهم می سازد نرم افزار قدرتمند BitDefender Internet Security می باشد این نرم افزار با جدیدترین تکنولوژی های روز به مبارزه با ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... رفته و دیواری محکم جهت جلوگیری از ورود ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... ایجاد می نماید

قابلیت های کلیدی نرم افزار BitDefender Internet Security 2011:

- قابلیت اسکن بلادرنگ وب سایت ها، محتوای ایمیل ها و پیام های دریافتی جهت جلوگیری از ورود  آلودگی های موجود
- محافظت سیستم در مقابل جدیدترین ویروس ها با استفاده ار روش های ابتکاری جدید
- محافظت از اطلاعات شخصی در مقابل نفوذ ایمیل های و پیام های آلوده
- امکان قرنطینه فایل های حساس و اطلاعات شخصی به کمک نرم افزار
- قابلیت تغییر اتوماتیک محافظت دیواره آتش با توجه به موقعیت سیستم
- بلوک کردن دسترسی به سایت ها و ایمیل های آلوده
- قابلیت زمان بندی  و ایجاد محدودیت در استفاده از اینترنت و برنامه ها جهت کنترل کودکان
- استفاده از حداقل منابع سیستم عامل
- قابلیت نتظیم بروی حالت laptop جهت صرفه جویی در مصرف باتری
- امکان کنترل کامل شبکه داخلی تنها با نصب بروی یکی از سیستم ها
- و ...


BitDefender Total Security 2011 Build 14.0.24.337
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


BitDefender Total Security 2011 این ابزار قدرتمند که تقریبا همه موارد لازم برای برقراری امنیت را در خود می بیند ؛ نسبت به نسخه 2009 بسیار سریعتر عمل خواهد کرد و این هم به دلیل بهینه شدن موارد متعدد در نرم افزار است که باعث جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران می شود. امنیت بالاتر به دلیل وجود سه فیلتر برای اسکن سیستم این امکان را فراهم کرده که اگر فایل مخربی بخواهد به سیستم مشکلی وارد کند باید از این سه مرحله عبور کند که تقریبا غیر ممکن است. Total Security در نسخه ی جدید به واسطه وجود محیط کاربری جدید و سیستمی که برای 4 نوع کاربر مختلف تعریف شده است سهولت در استفاده از تمامی بخش های نرم افزار را در دستور کار خود قرار داده است. کنترل کامل بر روی عملکرد فرزندان در محیط خانه و همچنین کارمندان در محیط کار این امکان را فراهم کرده تا بتوان هر بخشی از سیستم را مورد کنترل و در صورت لازم آن را از دسترس خارج کرد.

مجموعا 13 قابلیت برای بسته های امنیتی Bitdefender تعریف شده است که تنها Total Security است که تمامی این قابلیت ها را در بر می گیرد. آنتی ویروس ، دیوار آتش ، آنتی اسپای ، آنتی اسپم و مبارزه قدرتمند با حملات در سایت ها در بخش امنیتی قرار دارند که می توانند به هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین نهایت امنیت را فراهم کنند. با این 5 قابلیت خیال کاربر از هرگونه فایل مخرب راحت و آسوده خواهد بود.




Norton AntiVirus 2011 18.5.0.125 Final آنتی ویروس نورتون
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 آنتی ویروس  Norton AntiVirus 2011 18.5.0.125 ساخت کمپانی بزرگ Symantec کشور آمریکا میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروسهایی همچون نود32 و کاسپرسکای میباشد. شما با داشتن این نرم افزار دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا می توانید با کمک آن تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. نکته ی دیگری که در نسخه ی جدید این نرم افزار به چشم میخورد استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد که در مقایسه با نسخه های قبلی بهبود قابل ملاحظه ای یافته است زیرا اکثر کاربران همیشه از کند شدن سیستم خود پس از نصب این آنتی ویروس شکایت داشتند که در این نسخه این مشکل تا حد قابل قبولی بر طرف شده است.

 



AVG Anti-Virus Free 2011 10.0.1191 Build 3330
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


AVG Anti-Virus Free - آنتی ويروس رايگان

AVG Anti-Virus Free 2011 10.0.1191 Build 3330 اگر از آنتي ويروسهاي كرك شده استفاده ميكنيد و هميشه مشكل Update‌ كردن داريد با دانلود و نصب اين آنتي ويروس رايگان و قدرتمند مي توانيد بدون نياز به هيچ گونه كرك هر روز آنرا Update كنيد و از شر ويروسهاي خطرناك در امان باشيد.

از مشخصات كلي اين نرم افزار مي توان موارد زير را برشمرد:

- قابليت محافظت كامپيوتر شما از ويروسها، تروجانها، نرم افزارهاي جاسوسي و برنامه هاي تبليغاتي
- چك كردن لحظه اي تمام لينكهايي كه شما در اينترنت مشغول بازديد از آنها هستيد
- چك كردن تمامي نتايج جستجوي شما در گوگل، ياهو و MSN بصورت خودكار
- قابليت دسترسي آسان به تمامي بخشهاي نرم افزار با استفاده از ToolBar آن
- نصب و كاركرد بسيار آسان و در عين حال پيشرفته
- استفاده شده توسط بيش از 80 ميليون كاربر در سراسر دنيا
- و ...



AVG Anti-Virus 2011 10.0.1191 Build 3330
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

AVG Anti-Virus Free - آنتی ويروس رايگان

AVG Anti-Virus 2011 10.0.1191 Build 3330 دارای یک موتور بسیار پیجید ه می  باشد و به عمق تمامی منابع اطلاعاتی سیستم نفوذ میکند و تست های به عمل  امده نشان میدهد که این انتی ویروس با این کارایی بالا فقط ۴ مگا بایت از  حافظه RAM را به خود اختصاص میدهد و به وصورت نامحسوس برتمامی اطلاعات  نظارت دارد و همچنین درصد بسیار کمی از CPU به کار گرفته می شود و نکته  دیگر زمان انجام عملیات است که بسیار کوتاه تر از حد انتظارمی باشد .انجام  عملیات اسکن در تمامی اجزای کامپیوتر شما  با AVG Anti-Virus   به صورت  بسیار بادقت و سریع انجام میگیرد و در صورت نیاز شما میتوانید طبق نیاز خود  ا ز Custom  استفاده کنید یعنی این انتی ویروس در حدود ۵ ثانیه مناطق حساس  را به راحتی اسکن می کند .
 



Avira AntiVir Personal 10.0.0.609 free آنتی ویروس رایگان
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 

Avira AntiVir Personal 10.0.0.609 free آنتی ویروس جامع برای کامپیوترهای رومیزی ویندوز و یونیکس در شبکه بوده و آنها را در مقابل کلیه تهدیدات امنیتی ویروسها، کرمها، تروجانها، هکرها و... محافظت می کند. تنظیمات و مدیریت آنتی ویروس از طریق کنسول مدیریتی آویرا (SMC) نیز به صورت متمرکز و یکپارچه در کل شبکه قابل انجام می باشد.

آنتی ویروس آویرا فوق العاده سبک و قدرتمند بوده و هیچگونه سربارگذاری روی سیستمها ندارد. با استفاده از تکنولوژی AHeAD ، این محصول قادر به شناسایی ویروس های ناشناخته جدید می باشد. امیدواریم از دانلود رایگان آنتی ویروس Avira لذت ببرید.



Avira AntiVir Premium 10.0.0.641
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


مبارزه با ویروس های کامپیوتری امروزه به عنوان یکی از مهمترین اصول در مدیریت و نگهداری از سیستم ها محسوب می شود. هر ساله سیستم های کامپیوتری زیادی بر اثر مشکلات و اختلالات ناشی از ویروس ها دچار ضررهای مختلف می شوند. نرم افزارهای مختلفی را امروزه می توان به عنوان ابزارهای کاربردی در راه مبارزه با ویروس ها یافت که هریک ازآنه از ابزارهای مختلفی برای حفاظت از سیستم ها استفاده می نمایند.
نرم افزارهایی که به Anti Virus مشهورند توسط تکنیک های نرم افزاری پیشرفته و نظارت همزمان به تمامی نقاط مختلف سیستم عامل از انتشار ویروس ها جلوگیری می کنند. نرم افزارهای متعدد زیادی را می توان در این زمینه ساخت که هم دارای محبوبیت و شهرت بسیاری در این زمینه می باشند و هم به عنوان ابزارهای حرفه این کار محسوب می شوند.
Avira AntiVir Premium نام یه ضد ویروس قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران به راحتی قادرند تا در مقابل ویروس ها و برنامه هاس جاسوسی و کرم های اینترنتی سیستم خود را ایمن نگه داشته و نفوذ این برنامه ها به سیستم خود جلوگیری نمایند. این نرم افزار قدرتمند با نظارت کامل بر سیستم مانع از اجرای فایل های آلوده به ویروس و نصب برنامه های جاسوسی بر روی سیستم می شود. این نرم افزار یکی از ابزارهای قدرتمند برای مبارزه و پاکسازی ویروس ها می باشد.



Dr.Web Antivirus 6.0.5.8310
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


آنتی ویروس Dr.Web Antivirus 6.0.5.8310  یکی از ویروس کش های معروف و قدرتمند دنیاست که با سرعت خوب و توانایی بالا در آپدیت مشهور شده است . کنترل و عملکرد خوب درون شبکه و محافظت دقیق از اطلاعات و دریافت آخرین اخبارها درباره ی ویروس های کشف شده در سیستم و یا پخش شده در اینترنت از ویژگی های دیگر این نرم افزار است. دارای دیتابیسی قدرتمند با توانایی شناسایی تعداد بسیار بالایی ویروس و کرم و تروجان و نرم افزار های جاسوسی و مضر می باشد. سرعت بالا در شناسايي و نابود سازي هرگونه فايل مخرب مهم ترين خصوصيتي است كه اين آنتي ويروس با خود به همراه دارد و حالا كه نسخه 6 آن عرضه شده مطمئنا امنيتي پايدارتر از گذشته در انتظار كاربران خواهد بود.



Avast Free Antivirus 5.1.864 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


آنتی ویروس رایگان Avast Free Antivirus 5.1.864 یک آنتی ویروس عالی برای کاربرانی است که روزانه از ایمیل و صفحات وب استفاده می کنند. اگر اطلاعات حساس بر روی دستگاه خود دارید و یا از فروشگاه معتبر خرید می کنید یا از بانک های آنلاین استفاده می کنید پیشنهاد حساس ما به شما آنتی ویروس آواست (اوست) است. سایت دانلود رایگان این آنتی ویروس کم حجم و ساده را به کاربران تازه کار پیشنهاد می کند.