Avast Free Antivirus 5.1.889 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


آنتی ویروس رایگان Avast Free Antivirus 5.1.889 یک آنتی ویروس عالی برای کاربرانی است که روزانه از ایمیل و صفحات وب استفاده می کنند. اگر اطلاعات حساس بر روی دستگاه خود دارید و یا از فروشگاه معتبر خرید می کنید یا از بانک های آنلاین استفاده می کنید پیشنهاد حساس ما به شما آنتی ویروس آواست (اوست) است. سایت سافت 98 این آنتی ویروس کم حجم و ساده را به کاربران تازه کار پیشنهاد می کند.



Kaspersky Rescue Disk 10.0.23.29 data 2011/01/11
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

http://www.kaspersky.com/images/newdesign/toplogo.gif

می دانید که یکی از بهترین راه های مبارزه با ویروسها و تمیز کردن یک سیستم ویروسی اسکن و از بین بردن ویروسها از طریق بوت است. در حالت بوت به دلیل اینکه فایلهای آلوده در حال استفاده نبستند و ویروس فعال نیست امکان از بین بردن فایلهای ویروسی و تمیز کردن فایلهای آلوده در شرایط بهتری فراهم است.
آنتی ویروس کاسپراسکی هم یکی از آنتی ویروسهای خوب محسوب می شود و دیسک بوت آن یک دیسک بوت با ارزش به شمار می اید.



راهنمای جامع تنظیمات آنتی ویروس AVAST 5
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


آنتی ویروس آواست یکی از آنتی ویروس های مشهور در دنیای برنامه های امنیتی به شمار میرود . این آنتی ویروس در سال های اخیر توانسته جایزه بهترین آنتی ویروس و درجه Advanced را دریافت کند .

آواست از سال ۱۹۸۸ کار خود را شروع کرده و توسط شرکت Avast Software توسعه داده میشود .

اکنون در قسمت زیر اطلاعاتی را در مورد خود برنامه و همچنین شرکت سازنده این آنتی ویروس برای شما خواهیم آورد :

 

نام برنامه : Avast Antivirus

انواع نسخه ها : تجاری و رایگان ( در زمان نوشته شدن این مقاله )

آخرین نسخه پایدار : ۵٫۱٫۸۶۴ ( در زمان نوشته شدن این مقاله )

سیستم عامل های پشتیبانی شده : ویندوزهای ۲۰۰۰ ، ایکس پی ، ویستا ، هفت و ویندوز سرور . لینوکس ، مکینتاش و پالم او اس ( در زمان نوشته شدن این مقاله )

اجازه نامه : نرم افزار اختصاصی ( در زمان نوشته شدن این مقاله )

مقر شرکت اصلی : شهر پراگ ، جمهوری چک ( در زمان نوشته شدن این مقاله )




Sandboxie 3.52 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Sandboxie 3.52 - Final از معروفترین و  قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی جهت حفاظت مرورگرهای وب و یا اجرای نرم  افزار در محیط مشکوک و غیر قابل اطمینان میباشد .
جعبه شنی یا Sandbox به روشی گفته میشود که بخواهیم توسط یک لایه حفاظتی از  نفوذ بد افزارها یا اسکریپت های مخرب به کل سیستم جلوگیری نماییم و یا  مایل باشیم فعالیت مشکوک در محیط ایزوله صورت گیرد . به طور مثال ممکن است  به Keygen نرم افزاری مشکوک باشیم توسط اجرا در محیط Sandboxie با ضریب اطمینان بالا  میتوانیم از تغییرات مخرب در سیستم جلو گیری نماییم همچنین در مورد اتصال  به بسیاری از سایتها در صورتی که توسط پوشش امنیتی Sandboxie صورت گیرد تغییرات مخرب در  سیستم ، محدود به همان محیط جعبه شنی خودمان میگردد .



Loaris Trojan Remover 1.2.3.0
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


 

Loaris Trojan Remover 1.2.3.0 نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود آید. هنگام بالا آمدن ویندوز، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند، حال کافیست تا تروجان ها، ابزارها و ربات های جاسوسی و... هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند، آنگاه دیگر مطمئناً سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعاً هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و ... در معرض خطر قرار دارند.



Trojan Killer 2.0.8.7
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


نرم افزار حذف تروجان از رایانه

 

 

Trojan Killer 2.0.8.7 نرم افزار فوق العاده قدرتمند میباشد که با قدرت خاصی که در دفع و جلوگیری از تروجان ها دارد ، صددرصد نیاز مبرم هر سیستم میباشد.این نرم افزار ، با گارد قدرتمند خود در برابر هر گونه بد افزارهای تبلیغاتی ، تروجان ها ، SPYWARE ها و … ایستادگی میکند و سیستم شما را از هر گونه خطر احتمالی محافظت میکند.این نسخه از نرم افزار که برای شما آماده کرده ایم به صورت فول ورژن میباشد.شما میتوانید این نرم افزار را به راحتی دانلود و از آن استفاده کنید ، زیرا که ممکن است سیستم شما نیز دچار این خطر شده باشد.



Anti-Trojan Elite 5.2.9
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Anti Trojan Elite - نرم افزار آنتی تروجان

Anti-Trojan Elite 5.2.9  نام نرم افزاری است که  قادر است به طور تخصصی با بانک اطلاعاتی جامع و قابل به روز کردن، تمام تروجان های به روز را که به اینترنت وارد می گردند شناسایی و از فعالیت آنها و دزدی اطلاعات جلوگیری به عمل آورد. برخی از تروجان ها به صورت فایل سیستمی وارد رایانه می شوند و اکثر آنتی ویروس ها از شناسایی و حذف اینگونه فایل ها عاجزند. ولی نرم افزار آنتی تروجان Anti Trojan به راحتی این فایل های را تشخیص داده و یا حذف و یا از فعالیت آنها جلوگیری به عمل می آورد تا امنیت شما تامین گردد. با این نرم افزار که می تواند یک مکمل برای آنتی ویروس شما واقع گردد شما قادرید به راحتی در مقابل تمام انواع تروجان ها ایمن بمانید.



Privatefirewall 7.0.22.8
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Privatefirewall 7.0.22.8 ها و ديوارهای آتش امروزه بين اکثر کاربران اينترنت فراگير شده است و کمتر شخصی وجود دارد که بدون مجهز بودن به يکی از ديوارهای آتش وارد دنيای پر از خطر و حمله ی وب شود و اطلاعات ارزشمند خود را در معرض خطر قرار دهد.
شرکت Privacy Ware که در زمينه ی امنيت فعاليت می نمايد نسخه ی جديد ديوار آتش خود را با نام Privatefirewall عرضه نموده است. اين Firewall قدرتمند تمامی فعاليت های سيستم را زير نظر ميگيرد و از هرگونه حمله به سيستم شما و پخش کرم در سيستم و ورود نرم افزارهای مخرب جلوگيری می نمايد. علاوه بر اين به هيچ نرم افزاری اجازه ی دسترسی به اينترنت و فعاليت در آن را بدون اطلاع شما نمی دهد بنابر اين خيالتان از جانب امنيت سيستم تا حد بالايی راحت خواهد بود. ساير توانايی های اين ديوار آتش شامل Block کردن آدرسهای ناخواسته و شناسايی ميل های ناشناس و مزاحم و دادن گزارش آنی کار مخفی نمودن شما در اينترنت ميباشد.

 

 



Rising PC Doctor 6.0.3.13
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




Rising PC Doctor - نرم افزار پیشرفته برای حفاظت از رایانه شما

Rising PC Doctor 6.0.3.13 يك ابزار نرم افزار پيشرفته جهت حفاظت از سيستم شماست.Rising PC Doctor همچون يك آنتي ويروس مطمئن كليه حركات سيستم شما را در نظر گرفته و به محض ورود بدافزارهايي همچون تروجان اسپاي يا ويروس به طرف سيستم آنها را متوقف كرده و مانع از آلودگي سيستم شما مي شود .

به هنگام دريافت يا ورود هر گونه فايلي به سيستم بصورت اتومات فعال شده و تمام ورودي ها را با سرعت فوق العاده بالا اسكن مي كند.در صورت مشاهده هر گونه فايل مشكوت آن را سريعا به آزمايشگاه خود منتقل كرده و مورد كنترل دقيق قرار مي دهد .



Kaspersky Rescue Boot Disk 10.0.23.29 Update December 17, 2010
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Kaspersky Rescue Boot Disk 10 ISO یک CD هوشمند و امنیتیست که با بهره گیری از نرم افزار قدرتمند Kaspersky Anti-Virus ساخته شده و بسیار سریع جای  خود را در بین علاقه مندان کامپیوتر باز کرده است.

مزیت اصلی Kaspersky Rescue  Disk مستقل بودن از سیستم کامپیوتر کاربر  بوده و با تنظیم مستقیم به دیسک کار مینماید و این بدان معنیست که از این  پس حتی بخشی از سخت افزار و دیگر بخشهای سیستم که در زمان کار سیستم عامل  از اسکن آن جلوگیری میشود نیز، از آلودگی در امان خواهد بود.
تنها کافیست سیستم خود را از طریق CD یا USB تنظیم نموده و بوت نمایید.
محتوای CD در حافظه رم بارگزاری شده و پس از بوت شدن Kaspersky Rescue Disk فعال شده و شروع به چک نمودن مینماید.
از آنجایی که اسکن کامل فقط در شرایط خاص لازم است به صورت پیش فرض این  بسته چک های اولیه و حساس را انجام میدهد (ESS) و در صورت تمایل کاربر  میتوان آنها را کامل نموده و اسکنی عمیق و دقیق (Kaspersky  Rescue Disk)  داشته باشید.
Kaspersky Rescue  Disk در زمان خطر تمامی عوامل مخرب  را از کار انداخته و به سیستم شما مجددا جان تازه ای میبخشد.