Internet Download Manager 6.04 Build 3 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


 

Internet Download Manager

Internet Download Manager 6.04 Build 3 Final يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

 



ProgDVB 6.51.4 دانلود آفلاین
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


ProgDVB 6.51.4 نرم افزاری است مشهور و حرفه ای جهت تماشای تلوزیون ها و رادیوهای ماهواره ای از طریق کارت های DVB ، که امروزه سایر کاربران اینگونه کارت ها از این برنامه جهت مشاهده کانال ها و رادیوها استفاده می کنند. به جرات می توان گفت که ProgDVB در مقایسه با نرم افزارهای مشابه بیشترین استفاده را در بین کاربران داشته است. این نرم افزار با تمامی کارت های DVB سازگاری کامل داشته و به خوبی می تواند با آن ها کار می کند. از قابلیت های ProgDVB می توان به توانایی کار تحت شبکه و به اشتراک گذاری آن برای چند نفر به طور همزمان ، توانایی ضبط صدا و تصاویر از کانال های مختلف و ذخیره آن ها در فرمت های گوناگون و … اشاره کرد.



JDownloader 0.9.581 Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

JDownloader 0.9.581 Portable نرم افزار مدیریت دانلود جدید کد باز و قدرتمندی است که قابلیتهای قدرتمند و متنوعی برای دانلود فایلهای مختلف ارائه می نماید. این نرم افزار قابلیتهای خود را در زمینه مدیریت دانلود از سیستم های جاری چندگانه موازی، شناسایی Captcha، استخراج خودکار فایل و بسیاری زمینه های دیگر ارائه می نماید. نرم افزار مدیریت دانلود Jdownloader کاملا رایگان می باشد، به علاوه بسیاری از وبسایت های دارای پیوندهای رمزنگاری شده (link encryption) به عنوان مثال سایتهایی که با دریافت درخواست مبنی بر دانلود فایل، آنها را به اصطلاح Redirect می کنند، مورد پشتیبانی این نرم افزار قرار دارند، بنابراین تنها لازم است برای دانلود از اینگونه سایتها، لینک های رمزنگاری شده را درون کپی نمایید و بقیه کارها را نرم افزار بصورت خودکار انجام می دهد. همچنین این برنامه قابل وارد نمودن فایلهای CCF, RSDF و فایلهای جدید DLC را دارا می باشد. با استفاده از Jdownloader دانلودهای شما با سرعتی بسیار بیشتر انجام خواهند شد.



Vuze 4.6 دانلود تورنت
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


برنامه Vuze 4.6 برنامه ای است تحت جاوا که همانند برنامه bittorrent می توانید از سایت هایی که فایل های torrent دراختیار شما قرار می دهید دانلود کنید .به جرأت می توانم بگویم این برنامه بسیار حرفه ای تر و پیشرفته تر است از سایر برنامهای همانند bit torrent است .
از جمله قابلیت هایی که برای افرادی که میخواهنداز تورنت دانلود کنند قابلیت جستجو در فایل های است Azureus بصورت مستقیم پنجره جستجو را در برنامه قرار داده تا جستجو درمیان فایل های تورنت بسیار آسان گردد.



Internet Download Manager 6.04 Build 2 Final + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 

Internet Download Manager

Internet Download Manager 6.04 Build 2 Final يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.



Orbit Downloader 4.0.0.6 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


نرم افزار رایگان و قدرتمند مدیریت دانلود - Orbit Downloader

Orbit Downloader 4.0.0.6 Final یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به ِدانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و ++Grab را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.




GetFLV Pro 8.9.6.6 نرم افزار دانلود و تبدیل ویدئوهای آنلاین
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


GetFLV Pro 8.9.6.6 بسته ای کاملا یکپارچه از ابزارهای قدرتمند برای دانلود، مدیریت ، تبدیل، مرمت و نمایش هر فایل ویدئویی فرمت FLV یا همان فلش ویدئو می باشد. این ابزارها شامل دانلود کننده FLV می باشد که ابزاری قدرتمند برای دانلود فرمت FLV از سایتهای به اشتراک گذاری ویدئو با فناوری های برای رهگیری خودکار آدرس اینترنتی آنها می باشد. ابزار مبدل FLV به ویدئوی نرم افزار امکان تبدیل فایل های FLV را به فرمتهای ویدئویی شناخته شده را فراهم می نماید، این قابلیت به شما توانایی تبدیل فرمت FLV را به فرمتهای ویدئویی متفاوت از قبیل AVI, MPEG, MP4, 3GP, MOV, WMV و غیره را می دهد. ابزار ریپ کننده صوت FLV نرم افزار صدای فایلهای ویدئویی FLV را استخراج نموده و به فرمتهای صوتی شناخته شده تبدیل می نماید. با استفاده از این قابلیت می توانید ویدئوی FLV خود را به فرمتهای صوتی همچون MP3, WMA, WAV, AAC و غیره تبدیل نمایید. ابزار مبدل ویدئو به FLV برنامه نیز ابزار حرفه ای تبدیل کننده ای برای تبدیل ویدئو به فرمت FLV می باشد، این ویژگی از تقریبا تمامی فرمتهای ویدئویی مانند MPEG, AVI, WMV, MOV, ASF, MP4, 3GP و غیره پشتیبانی می نماید و بالاخره ابزار مرمت کننده FLV نرم افزار فایلهای ویدئویی فرمت FLV که قابل پخش نمی باشند را تعمیر می نماید .



Hulu Downloader 2.4.4.5
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


Hulu Downloader 2.4.4.5  نام یک ابزار قدرتمند ویندوز است که دریافت فیلم های فلش را برای شما آسان می کند. فیلم های Hulu را می توانید با این نرم افزار از اینترنت دریافت نمایید ، آن ها را در هارد دیسک خود ذخیره نموده و هرجا و هر زمانی که خواستید آن ها را پخش کنید. این نرم افزار در پس زمینه به فعالیت خود می پردازد و فیلم ها را بدون هیچ دردسری برای شما دانلود می کند. کار اصلی این نرم افزار در دانلود کردن فیلم های Hulu ، برنامه های تلویزیونی Hulu می باشد. با این نرم افزار حتی قادر خواهید بود به مدیریت ، تبدیل ، تعمیر و اجرای ویدیوهای Hulu و سایر فایل های flv بپردازید.



YouTube Downloader 2.6.5
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


YouTube Downloader 2.6.5 ابزاری است ساده جهت Download کردن video ها از youtube و ذخیره ی آن ها به صورت AVi File بر روی Computer شخصی خود .شما قادر خواهید بود با paste کردن url مورد نظر از یک video در داخل نرم افزار و فشار دادن Start ، آنچه می خواهید را درون folder مورد نظر خود Download کنید .شما همچنین اصلا نیازی به هیچ گونه Player جهت نمایش flash video ها نداشته و تنها با استفاده از media Player قادر به دیدن آن ها خواهید بود .
 



Fresh Download 8.64
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


Fresh Download 8.64 نرم افزار مدیریت دانلود با کاربری ساده و سریعی می باشد که سرعت دانلودهای شما از اینترنت مانند نرم افزارهای رایگان مورد علاقه شما و نرم افزارهای به اشتراک گذاشته رایگان، فایلهای صوتی MP3، فایلهای فیلم، مجموعه عکس ها، وغیره را به میزان موثری و تا میزان ۴ برابر واقعی افزایش می دهد. برخلاف هر نرم افزار مشابه دیگری، این برنامه ۱۰۰% رایگان بوده و عاری از هر گونه بنر تبلیغاتی مزاحم مانند نرم افزار مدیریت دانلود DAP که باعث کاهش پهنای باند وسرعت دانلود شما می گردد و نیز عاری از از هرگونه نرم افزار جاسوسی و بدافزار می باشد. این ابزار از چهار کانکشن برای هر فایل برای دسترسی به بالاترین سرعت دانلود ممکن استفاده می نماید. Fresh Download به شمااین امکان را می دهد تا چندین کانکشن ایجاد نموده، دانلود خود را موقتا متوقف نموده و مجددا از سرگیری نمایید، بصورت بی نظیری با مرور گر اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، موزیلا، و اپرای شما یکپارچه می گردد، و به شما امکان زمان بندی فایلهای خود را نیز می دهد تا دقیقا در زمانهای مشخص شده توسط شما عملیات دانلود انجام گردد. علاوه بر این این نرم افزار از پراکسی سرور برای پروتکل های HTTP و اف تی پی پشتیبانی می نماید و یک گزینه جدید برای افزودن دکمه میانبر FDنرم افزار در نوار اینترنت اکسپلورر دارا می باشد.