FlashGot 1.2.8.1 مدیریت دانلود در فایرفاکس
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

یکی از کارهایی که تمام ما در اینترنت انجام می دهیم دانلود فایلها است و خیلی از کاربران اینترنتی هم با برنامه های مدیریت دانلود مانند flashGet, DAP , get right و download manager آشنا هستندحالا در فایرفاکس شما می توانید با برنامه ای به نام FlashGot مدیریت فوق العاده ای مابین برنامه مدیریت دانلود خود و برنامه browser خود داشته باشیدبا نصب کردن این برنامه گزینه هایی به right click شما اضافه می شود که شما می توانید کنترل بیشتری بر روی دانلود خود داشته باشیدشما می توانید انتخاب کنید که فایل با برنامه flshgot دانلود شود یا بوسیله خود فایرفاکس .شما حتی می توانید تمام لینک های یک صفحه را با یک کلیک دانلود کنیدمی توانید بعضی از لینک ها را که می خواهید را انتخاب کنید و به یکباره دستور دانلود را بدهید flashgotیکی از محبوب ترین extension های فایرفاکس است که واقعا لازمه هر مرورگرفایرفاکس است.




NetWorx 5.1.6 + Portable نرم افزار كنترل پهنای باند اينترنت
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




NetWorx 5.1.6 یک نرم افزار ساده و رایگان در عین حال ابزاری قدرتمند است که به ازریابی وضعیت پهنای باند شما به صورت عینی کمک می کند. شما می توانید از آن برای جمع آوری داده های پهنای باند و اندازه گیری سرعت اینترنت یا اتصال های دیگر به شبکه اینترنت استفاده کنید. NetWorx می تواند در جهت شناسایی مشکلات احتمالی شبکه کمک کند و اطمینان بدهد که از محدودیت پهنای باند تایین شده توسط ISP خود تجاوز نکرده اید، همچنین از فعالیت های مشکوک شبکه که مشخصه اصلی اسب های تروجان و حملات هکر های می باشد با خبر باشید.

این برنامه به شما اجازه می دهد تا کنترل اینترنت یا تمام اتصالات شبکه یا یک شبکه خاص (مانند اترنت یا PPP) را به دست بگیرید. نرم افزار خصیصه های یک سیستم تصویری اختصاصی و هشدار صوتی را داراست. شما می توانید آن را برای زمانی که اتصال شبکه قطع شده و یا برخی از فعالیت های مشکوک و غیرمنتظره از قبیل جریان داده های سنگین رخ می دهد تنظیم کنید تا به شما هشدار بدهد. همچنین می توانید آن را به صورت خودکار تنظیم کرده تا تمام اتصالات dialup را قطع و حتی سیستم را نیز خاموش کند.



Dropbox 1.0.20 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Dropbox 1.0.20 Final  یک سیستم هاست فایل ها تحت وب است که با استفاده از سیستم Cloud Computing    و دسترسی به اینترنت به شما اجازه می دهد تا فایل هایتان را به راحتی share ‌ کنید( البته در مورد طریقه ی شیر کردن فایل ها توضیح داده خواهد شد)



Maxthon 3.0.20.3000 مرورگرقدرتمند و انعطاف پذير
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Maxthon

Maxthon Browser 3.0.20.3000 مرورگرقدرتمند و انعطاف پذيري است كه از قدرت و هسته  مرورگر IE (مرورگر intenet explorer ويندوز)استفاده كرده و بر خلاف آن داراي قابليت ها و امكانات بسيار زيادي ميباشد. نكته قابل توجه اين است كه اين مرورگر تقريبا 65% از رم شما را کمتر از کاوشگر ويندوز اشغال ميكند از اين رو مانع كاهش سرعت در سيستم ميشود.



IncrediMail 2 Premium 6.26 Build 4870
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


IncrediMail 2 Premium 6.26 Build 4870 نرم افزاری جهت ارسال و دریافت ایمیل های IMAP,POP میباشد که قابلیت های بسیار متنوعی را در اختیار کاربر قرار میدهد، به کمک این نرم افزار میتوانید ایمیل های بسیار زیبای به همراه شکلک های متنوع برای دوستان خود ارسال نمایید و از قابلیت های دیگر این نرم افزار اعلام هشدار با شکلک های گرافیکی در زمان دریافت ایمیل میباشد حتی در زمانیکه برنامه بسته میباشد. همچنین با کمک این نرم افزار میتوانید صدا، دست خط و امضای دیجیتالی خود را به ایمیل خود اضافه نمایید.



Opera 11.01 Build 1190 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

لذت وب گردی با Opera Opera 11.01 Build 1190 Final اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری میشود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده میشود.


اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر میدارد و شما را قادر میسازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.




ooVoo 3.0.1.46 Final نرم افزار کنفرانس ویدوئی قدرتمند
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

نرم افزار پیغام رسان ویدیویی و کنفرانس ooVoo 3.0.1.46 Final در نسخه جدید خود ، طرح رایگان تماس با شماره تلفن های امریکا و کانادا را ارائه کرد. بلی تعجب نکنید ... تماس رایگان با کشورهای امریکا و کانادا از هر کجای دنیا ! کاربران علاقه مند می توانند ابتدا این نرم افزار پیغام رسان را دانلود و نصب نمایند و سپس از 120 دقیقه تماس رایگان با کشورهای امریکا و کانادا ( از هر کجای دنیا ) بهره مند شوند. گفتنی است که نرم افزار ooVoo جدا از ارائه طرح رایگان تماس با تلفن های کانادا و امریکا، نرم افزار کارآمدی است که برای کنفرانس های چند نفره ویدیویی، تماس های صوتی و تصویری و پیغام رسان استفاده می شود.

 



TeamViewer 6.0 Build 10176 دسترسی به رایانه از راه دور
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


TeamViewer 6.0 Build 10176 امکان بسیار جالبی دارد که شاید برای اولین بار باشد که چنین قابلیتی در نرم افزاری گنجانده می شود و البته شاید اصلا این قابلیت در انحصار شرکت سازنده باشد. این نرم افزار به جای این که از IP برای ارتباط استفاده کند ، از یک اعدادی شبیه به IP استفاده می کند که IP نیست اما ID شخصی رایانه در این نرم افزار است. این آیدی مادامی که نرم افزار برروی سیستم نصب باشد و یا سیستم عامل به هردلیلی پاک نشود ثابت خواهد بود. بدین ترتیب مهم ترین مشکل در ارتباط که نیاز به IP Valid بود برطرف می شود و همان آیدی برای سیستم مقصد مادامی که سیستم عامل پابرجاست حکم IP مجزا را داراست. این گونه نرم افزارها باید از لحاظ امنیت هم در شرایط بسیار کاملی قرار داشته باشند و به این صورت نیست که به همین سادگی ارتباط برقرار شود. در مورد Teamviewer در سایت سازنده علاوه بر اخذ مدارک مهم برای امنیت ، گواهی ISO 9001:2000 هم به این نرم افزار بسیار کارآمد داده شده است. پس از لحاظ امنیت هم هیچ گونه مشکلی برای کاربر پیش نخواهد آمد، امنیت نرم افزار با پسورد 4 رقمی تامین می شود. پسوردی که در هربار باز و بسته شدن نرم افزار تغییر خواهد کرد و البته این تغییر به صورت کاملا تصادفی خواهد بود. از نظر سرعت برقراری، حتی افرادی که با ارتباط Dialup  هم به دنیای اینترنت قدم می گذارند می توانند به راحتی از این نرم افزار بهره ببرند.




Mozilla Firefox 4.0 Beta 10 + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




Mozilla Firefox 4.0 Beta 10 از جمله امکانات نسخه کاندید این مرورگر می‌توان به طراحی جدید رابط کاربری،منو  و اینترفیس و بازتر شدن دست کاربر برای تنظیم مرورگر است. از دیگر ویژگی‌های نسخه کاندیدا می توان به متغیر بودن موقعیت آدرس بار که پیش از این مرورگر های کروم و اپرا ان را ارئه کرده بودن اشاره کرد.

البته موزیلا هنوز به صورت رسمی جزئیات نسخه کاندید را معرفی نکرده است ولی در آزمایش  اجرای کدهای جاوا اسکریپت پشت سر موزیلا ۳٫۶ و جلوتر از نسخه ۱۰ مرورگر اپرا قرار گرفت.



Internet Download Manager 6.04 Build 3 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


 

Internet Download Manager

Internet Download Manager 6.04 Build 3 Final يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.