TwistedBrush Pro Studio 17.26 Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

TwistedBrush Pro Studio 17.26 Portable نرم افزار رنگ آمیزی دیجیتالی با مجموعه کاملی از ابزارهای طراحی طبیعی، حالت روغن، پاستیل، زغال چوب و ... است. نرم افزاری بسیار عالی بدون پیچیدگی دیگر نرم افزارهای طراحی برای طراحان است. Twisted Brush Pro Studio در عین سادگی و قدرتمندی برای طراحان حرفه ای، هنوز هم همان سادگی را برای تازه کاران دارد. این نرم افزار دارای یکی از روان ترین و قویترین موتورهای موجود در قلم زنی بوده و  هنوز هم استفاده از آن بسیار  آسان است. یکی از قدرتمند ترین موتورهای براشهای گرافیکی همه کاره و سودمند را دارا میباشد در حالیکه از روز اول بر این اصل که کاربرد راحتی داشته باشد بنیانگذاری گذاشته شده است. این نرم افزار دارای 5000 براش گرافیکی بوده و در همچنین هنرمندان را عاشق قابلیتهای خود ساخته است که این قابلیتها به اختصار لایه بندیها، رسانه های واقعی، مشابه سازی تصاویر، ردیابی، ماسکها، جزئیات, فیلترها، ثبت و ضبط متون، تبدیل اسکریپب به فرمت AVI، لوحه نقاشی، اشکال مختلف براش، طرحهای نمونه، پشتیبانی از scanner، راهنمای نقاشی، منبع نمایشی تصاویر، لایه های طراحی و بسیاری قابلیتهای دیگر … TwistedBrush Pro Studio، بر روی تمامی نسخه های سیستم عامل ویندوز کار میکند و مناسب برای تمامی نواحی هنر دیجیتالی طراحی شده است که عبارتند از رسانه های طبیعی، هنرهای زیبا، ویرایش عکسها، افزودن متن بر روی عکس، کپی و مشابه سازی عکسها، تغییر عکسها به نقاشی های هنری، هنرهای اسطوره ای ماندالا و مانگا حتی بااستفاده از ابزار مخصوص، شما قادر به طراحی سه بعدی خواهید بود.

 

 
 

 



CoolwareMax Face Off Max 3.2.1.2 Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

CoolwareMax Face Of Max 3.2.1.2 Portable 

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که یک بدن دیگر داشته باشید ! شاید بدن یک ورزشکار و یا یک بازیگر معروف ! در دنیای مجازی می توان هر چیزی را در اختیار داشت حتی یک بدن جدید ! بسیاری از افراد امروزه برای این که از تکنیک های مونتاژ و ادقام تصاویر استفاده کنند از نرم افزارهای همانند photoshop بهره می برند که مستلزم آشنایی با این برنامه و تکنیک های آن و همچنین توانایی بکارگیری از ابزارهای حرفه ای این نرم افزار می باشد. اما خب برای افراد غیر حرفه ای که تخصصی در زمینه گرافیکی و نرم افزارهای گرافیکی ندارند نیز فکری شده است.

 Face Off Max نام نرم افزاری قدرتمند برای مونتاژ چهره بر روی تصاویر مختلف می باشد. یه کمک این نرم افزار می توانید چهره خود را بر روی هر بدنی که دوست دارید قرار دهید و عکس را به شکلی حرفه ای مونتاژ نمایید. استفاده آسان از نرم افزار و انجام عملیات در چند مرحله از ویژگی هایی می باشد که موجب محبوبیت این برنامه در میان کاربران علاقه مند شده است.
حال شما می توانید یک ورزشکار ، یک بازیگر ، یک مدل حرفه ای و ... هر آن کسی که دوست دارید باشید.

برخی از ویژگی های CoolwareMax Face Off Max 3.2.1.2:

  • قابلیت استفاده آسان
  • دارای تمپلت های زیبا در برنامه
  • توانایی به اشتراک گذاری آسان تصاویر در Email, myspace, facebook و ...
  •  

 



System Speed Booster 2.8.3.2 + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

System Speed Booster 2.8.3.2 ویژگی مشترکی که در انواع ویندوز های مایکروسافت وجود دارد ، افت سرعت و راندمان آن پس از مدتی اجرا است! البته بخشی از دلایل کم شدن سرعت به عدم آگاهی کاربر در مورد نحوه ی مدیریت سیستم باز می گردد ، به عنوان مثال عدم یکپارچه سازی فایل های هارد دیسک با مرور زمان باعث کاهش سرعت سیستم می شود. ولی کارهایی نیز هستند که از عهده ی کاربر خارجند مانند یکپارچه سازی رجیستری و تعمیر آن که کار بسیار دشواری است.
System Speed Booster نرم افزاری کم حجم و کارآمد در زمینه ی کار با رجیستری ویندوز می باشد ، توسط این نرم افزار تنها با یک کلیک ساده قادر خواهید بود Registry را یکپارچه ، تعمیر کنید و این عمل باعث افزایش کارآیی بهتر سیستم شما می شود . همچنین امکانی در System Speed Booster وجود دارد که توسط آن دیگر نیازی نیست مرتب به نرم افزار سر زده و عملیات Optimize یا بهینه سازی را انجام دهید چون خود نرم افزار به طور منظم و خودکار این کار را برایتان انجام خواهد داد. نرم افزار فوق دارای ویژگی ها و امکانات دیگری نیز می باشد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:
 

 


 



NetWorx 5.1.6 + Portable نرم افزار كنترل پهنای باند اينترنت
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




NetWorx 5.1.6 یک نرم افزار ساده و رایگان در عین حال ابزاری قدرتمند است که به ازریابی وضعیت پهنای باند شما به صورت عینی کمک می کند. شما می توانید از آن برای جمع آوری داده های پهنای باند و اندازه گیری سرعت اینترنت یا اتصال های دیگر به شبکه اینترنت استفاده کنید. NetWorx می تواند در جهت شناسایی مشکلات احتمالی شبکه کمک کند و اطمینان بدهد که از محدودیت پهنای باند تایین شده توسط ISP خود تجاوز نکرده اید، همچنین از فعالیت های مشکوک شبکه که مشخصه اصلی اسب های تروجان و حملات هکر های می باشد با خبر باشید.

این برنامه به شما اجازه می دهد تا کنترل اینترنت یا تمام اتصالات شبکه یا یک شبکه خاص (مانند اترنت یا PPP) را به دست بگیرید. نرم افزار خصیصه های یک سیستم تصویری اختصاصی و هشدار صوتی را داراست. شما می توانید آن را برای زمانی که اتصال شبکه قطع شده و یا برخی از فعالیت های مشکوک و غیرمنتظره از قبیل جریان داده های سنگین رخ می دهد تنظیم کنید تا به شما هشدار بدهد. همچنین می توانید آن را به صورت خودکار تنظیم کرده تا تمام اتصالات dialup را قطع و حتی سیستم را نیز خاموش کند.



Avant Browser 2010 Build 130 Final + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




مرورگر Avant Browser 2010 Build 130 Final  یکی دیگر از مرورگر هایی است که بر پایه اینترنت اکسپلورر کار می کند. این نرم افزار دارای سرعت بالا، پایداری، محیط کاربر پسند و ویژگی چند پنجره در یک پنجره می باشد. این مرورگر با پشتیبانی از 41 زبان زنده دنیا در نوع خود بی نظیر است.
این نرم افزار کاملاً رایگان می باشد و برای استفاده از آن هیچگونه محدودیتی وجود ندارد، به دور از هر گونه تبلیغ و یا نرم افزار های جاسوسی می باشد.





CCleaner 3.03.1366 + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


نرم افزاری CCleaner 3.03.1366 فایلهای اضافی و بدردنخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخشهای دیگر کامپیوترتان پاک می کند.این نرم افزار همچنین می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثاری را که شما از کارتان بر روی آنها به جا گذاشته اید از بین ببرد، برنامه هایی همانند Opera، Firefox؛ Microsoft Office، Nero، Alcohol 120%، Yahoo toolbar، Google toolbar، Download accelerator، Multimedia Playerهای مختلف و صدها برنامه ديگر CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف اینگونه فایلها و اطلاعات خودسرانه عمل نمی کند، که در نتیجه آن شما چیزی را از دست بدهید که نمی خواستید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید بدنبال حذف کدام دسته از فایلها و اطلاعات هستید




NOD32 On-Demand Scanner 5808 Date 22.01.2010
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


ESET NOD32 On-Demand Scanner

مطمانا با آنتی ویروس قدرتمند NOD32 محصول شرکت موفق ESET آشنا هستید و از توانایی های این آنتی ویروس خبر دارید! شرکت ESET با ارایه ی NOD32 On-Demand Scanner Portable جای خالی نرم افزارهای همراه خود را پر کرده است. توسط این نرم افزار شما نسخه ای بروز از نرم افزار NOD32 Antivirus را همراه خود دارید. این نرم افزار نیازی به نصب ندارد و فقط با اجرای آن می توانید سیستم خود را Scan کرده و بدافزارها را از بین ببرید. NOD32 On-Demand Scanner Portable به صورت رایگان از طرف شرکت ESET ارایه می شود.





JDownloader 0.9.581 Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

JDownloader 0.9.581 Portable نرم افزار مدیریت دانلود جدید کد باز و قدرتمندی است که قابلیتهای قدرتمند و متنوعی برای دانلود فایلهای مختلف ارائه می نماید. این نرم افزار قابلیتهای خود را در زمینه مدیریت دانلود از سیستم های جاری چندگانه موازی، شناسایی Captcha، استخراج خودکار فایل و بسیاری زمینه های دیگر ارائه می نماید. نرم افزار مدیریت دانلود Jdownloader کاملا رایگان می باشد، به علاوه بسیاری از وبسایت های دارای پیوندهای رمزنگاری شده (link encryption) به عنوان مثال سایتهایی که با دریافت درخواست مبنی بر دانلود فایل، آنها را به اصطلاح Redirect می کنند، مورد پشتیبانی این نرم افزار قرار دارند، بنابراین تنها لازم است برای دانلود از اینگونه سایتها، لینک های رمزنگاری شده را درون کپی نمایید و بقیه کارها را نرم افزار بصورت خودکار انجام می دهد. همچنین این برنامه قابل وارد نمودن فایلهای CCF, RSDF و فایلهای جدید DLC را دارا می باشد. با استفاده از Jdownloader دانلودهای شما با سرعتی بسیار بیشتر انجام خواهند شد.



Iobit Game Booster Premium 2.2
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


گاهی اوقات برای اجرای سریع تر بازی ها روش هایی به جز خرید قطعات سخت افزاری جدید نیز وجود دارد! یکی از این راه ها استفاده از نرم افزار قدرتمند اما رایگان Game Booster است. Game Booster Premium 2.2 با به کارگیری روشی ساده موجب می شود تا بازی های دلخواه تان به راحتی و با حداکثر سرعت ممکن اجرا شوند. این برنامه با غیرفعال کردن برخی کارهای پنهان در سیستم عامل موجب می شود تا سهم بیشتری از سرعت رایانه به بازی اختصاص داده شود که نتیجه آن اجرای سریع تر و بهتر بازی ها خواهد بود. ذکر این نکته هم ضروریست که غیر فعال بودن بخش های غیر ضروری فعال در رایانه بصورت آماده باش برای استفاده است و هر زمان که بخواهید می توانید آنها را فعال کنید. این برنامه به شما کمک می کند تا از جدیدترین بازی ها لذت ببرید و تجارب خود را به سطح جدیدی برسانید.
بهترین مزیت این نرم افزار ۱۰۰% رایگان و بی خطر بودن آن است. این برنامه برای ویندوز ۲۰۰۰، ویستا، ایکس پی و ویندوز ۷ طراحی شده است.



RapidTyping 3.4.5 Final + Portable تمرین افزایش سرعت تایپ
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


RapidTyping 3.4.5   نرم افزاریست که می تواند در محیطی جذاب و سرگرم کننده و با یک سری تمرین های ساده اما خاص سرعت کارکرد کاربران را برروی کیبورد سیستم بسیار افزایش دهد. این نرم افزار که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند طوری عمل می کند که در ابتدا کاربر با تایپ مداوم دو حرف دست خود را عادت می دهد و مرحله به مرحله می تواند با راهنمایی هایی که به صورت خودکار با نمایش صحیح انگشتان از خود نشان می دهد کاربر هم پیشرفت کند.
این ابزار همچنین قابلیت استفاده برای چند کاربر را دارد یعنی در یک سیستم می توان برای نرم افزار چند کاربر تعریف کرد تا هریک از آن ها بتوانند بسته به استفاده خود از RapidTyping بهره برداری نمایند ؛ کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند به راحتی پس از مدت بسیار کوتاهی بهترین نتیجه گیری را از نرم افزار انجام دهند.