AI RoboForm Enterprise 7.1.4.0 Final نرم افزار مديريت پسوردها
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


 


AI RoboForm Pro Enterprise 7.1.4.0 Final یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف میباشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره میکند و بار هر بار وارد شدن به آن سایت نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد میکند و شما به سرعت وارد آن سایت میشوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما میباشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک میکند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما میتوانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.

 

قابليتهاي عمومي نرم افزار AI Roboform :
- تمام پسوردهای شما رو به خاطر میسپره و به صورت اتوماتیک شما رو لاگین میکند
- فرمهای طولانی ثیت نام رو با یک کلیک پر میکند
- برای امنیت کامل پسوردهای شما رو به صورت کدگذاری شده ذخیره میکند
- میتواند پسوردهای تصادفی تولید کنه که هکرها نتونن حدس بزنن
- برنامه های Keylogger رو شکست مي دهد چون اصلا از کیبورد برای وارد کردن پسوردها استفاده نمیکند
- از پسوردهای خود پشتیبان بگیرید و اونها رو بر روی کامپیوترهای مختلف استفاده کنید
- بوسیله GoodSync در هنگام تغییر پسورد ، پسوردهای خود را در کامپیوترهای دیگری که استفاده می کنید به روزرسانی کنید
- بوسیله Pass2Go که هیچ گونه احتیاجی به نصب شدن ندارد (قابل حمل و نقل) پسوردهای خود را جا به جا کنید
- قابلیت کار بر روی مرورگرهای Internet Explorer, AOL/MSN, Firefox
- روبوفرم انتخاب ناشران PCMagazine و از نظر CNET برترین نرم افزار سال شناخته شده
- و...




System Explorer 2.6.2.3368
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


System Explorer 2.6.2.3368 نرم افزاری است که توانایی نمایش جزئیاتی از اطلاعات سیستم شامل پردازش ها ،‌ درایو ها ، سرویس ها ،‌ ارتباطات ، نرم افزار ها و… را دارا می باشد. این نرم افزار همچنین تاریخچه ای از مانیتورینگ های فعال پردازش ها را لیست می کند و نمایش می دهد. قابلیت دیگر این نرم افزار خاتمه دادن به پردازش های در حال اجرا می باشد.



Directory Opus 9.5.6.0.3937
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


System Explorer 2.6.2.3368 نرم افزاری است که توانایی نمایش جزئیاتی از اطلاعات سیستم شامل پردازش ها ،‌ درایو ها ، سرویس ها ،‌ ارتباطات ، نرم افزار ها و… را دارا می باشد. این نرم افزار همچنین تاریخچه ای از مانیتورینگ های فعال پردازش ها را لیست می کند و نمایش می دهد. قابلیت دیگر این نرم افزار خاتمه دادن به پردازش های در حال اجرا می باشد.



East-Tec Eraser 2011.9.9.8.200
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


East-Tec Eraser 2011.9.9.8.200 نام نرم افزاریست که به وسیله آن  کاربران قادر خواهند بود تا اقدام به پاکسازی مسیرها و رد پاهایی مختلف در سیستم نمایند. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای این کار استفاده می نماید و کاربران به راحتی قادر خواهند بود تا فایل های مربوط به هریک از قسمت های مختلفی که ردپایی در آن جا باقی مانده است را پاکسازی نمایند. این نرم افزار یکی از تولیدات شرکت نرم افزاری EAST Technologies می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای کاربردی فعالیت می کند.


از ویژگی های این نرم افزار می توان موارد زیر اشاره نمود:

- پاکسازی فایل ها و تصاویر مربوط به گشت و گذارهای اینترنتی
- توانایی پاکسازی ردپاهایس باقی مانده در قسمت های مختلف سیستم
- توانایی پاکسازی فایل های Temp مربوط به فایل های اجرا شده
- پاکسازی My Recent Documents سیستم
- پاکسازی کوکی های موجود بر روی سیستم به منظور حفظ امنیت
- سازگار با نرم افزارهای مختلف سیستمی
و ... .



Directory Opus 9.5.6.0.3937
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


در هر سیستم عاملی برای گشت و گذار میان فایل های موجود و رفتن به بخش های مختلف بخشی تحت عنوان File Manager یا مدیریت فایل وجود دارد كه به كاربر امكان گشت و گذار سریع را در سیستم خود می دهد. سیستم عامل ویندوز نیز از گذشته تا به حال بخشی تحت عنوان Windows Explorer را دارا بوده كه كاربران با این فایل آشنایی دارند. ولی این بخش از ویندوز نیز مانند تمامی بخش های كمكی دیگر نمی تواند به صورت كاملاً تخصصی تمام نیازهای كاربران در این باره را رفع نماید بنابراین یك فایل قدرتمند و حرفه ای و با امكانات بسیار می تواند بازده و كارایی را تا حد بالایی افزایش دهد.
Directory Opus 9.5.6.0.3937. نرم افزار قدرتمندی از شركت GPSoftware و جایگزین و مكملی عالی برای Windows Explorer سیستم عامل ویندوز است. شما به آسانی قادر به گشت و گذار در سیستم خود می باشید و از ابزارهای كمكی بسیاری برای انجام سریع كارهای خود بهره می برید. بهره وری از FTP Client، بهره وری از نرم افزارهای بازكننده فایل های فشرده، بهره وری از ابزارهای پخش كننده ی تصاویر، محیط كاملا قابل تغییر و ... گوشه ای از ویژگی ها و ابزارهای درونی این نرم افزار مفید است.



PGWARE GameGain 2.1.10.2011 بهینه ساز رایانه برای اجرای بازی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


GameGain 2.1.10.2011 یک نرم افزار استاندارد کننده و بهینه ساز رایانه با عملکرد افزایش سرعت کامپیوتر و از بین برنده هر چیز کوچکی که باعث کاهش سرعت کارایی کامپیوتر شده است می باشد که بسیار مفید برای بازی های سنگین است. کارایی این نرم افزار بازی با تمام نرم افزار های بهینه سازی کاملا متفاوت است و تنها با یک دکمه و راه اندازی دوباره رایانه همه چیز همانطور می شود که شما می خواهید. نرم افزار بهینه ساز رایانه برای بازی قادر است تمام ویندوز های مایکروسافت را پشتیبانی کند و خود را با خصوصیات دستگاه شما تنظیم کند. نرم افزار را دانلود و نصب کنید رایانه خود را به آن بسپارید تا قدرت تازه ای به آن ببخشد و بازی ها سریعتر از گذشته اجرا شوند.


Perfect Uninstaller 6.3.3.8 Datecode 10.01.2011
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


نرم افزار Perfect Uninstaller 6.3.3.8 ابزاری قدرتمند جهت پاک نمودن کلیه نرم افزار های نصب شده بروی ویندوز می باشد که براحتی قادر به پاک کردن نرم افزار و کلیه اثرات جانبی نرمافزار می باشد.  این نرم افزار علاوه بر پاک کردن هر نوع برنامه ای از روی سیستم بر خلاف برنامه Add/Remove Program ویندوز ، رجیستری را نیز کاملا پاک کرده و سیستم شما را از error های رجسیتری دور نگه می دارد. این نرم افزار می تواند فای لهای ریجیستر ویندوز كه همان قلب ویندوز محسوب می شود را پاك كرده و به سرعت سیستم شما كمك كند. محیط كاربر پسند و حجم به بسیار پایین این نرم افزار یكی از خصوصیات بارز آن محسوب می شود. قابلیت حذف كامل نرم افزارهای Adobe Photoshop CS3, Naomi Web Filter, Roxio Easy Media Creator, ESET NOD32, BitDefender Anti-virus, Zone Alarm, Microsoft Office, AVG, McAfee, Adobe, Internet Explorer ,  Windows Desktop Search, Norton or Symantec  و... به صورت كامل و حرفه ای از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد.



File Renamer Turbo 2.74
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


حتما پیش آمده که بخواهیم دسته ای از فایل ها و یا فولدرها را تغییر نام داده یا به اصطلاح Rename نمائیم اما به دلیل این که زمان نسبتا زیادی را لازم است از انجام آن منصرف شده ایم و یا این که گاهی خواسته ایم تگ های تصاویر و یا موزیک ها را ویرایش کنیم اما به دلیل حجم بالای کار، آن را به زمانی بهتر موکول کرده ایم. حالا با توسعه نرم افزارهای کاربردی به سادگی می توان این کار را در عرض چند دقیقه انجام داد. نرم افزارهایی در این زمینه طراحی شده اند که به صورت دسته ای فایل ها را مورد ویرایش سریع در تگ ها و تغییر نام قرار می دهند.

نرم افزار File Renamer Turbo 2.74 ابزاری است که به سادگی و با استفاده از آن می توان در کمترین زمان ممکن و در محیط کاملا متفاوت نسبت به محیط Explorer ویندوز به تغییر نام چندین فایل پرداخت. این نرم افزارکه با آن فرمت ها سازگاری دارد قادر است حتی تگ های فایل های صوتی و تصویری را هم با سرعتی باور نکردنی مورد ویرایش دسته ای قرار دهد. فرمت هایی از موزیک ها که در این ابزار از آن ها پشتیبانی کاملی به عمل می آید عبارتند از MP3, OGG, WMA, M4A, APE, FLAC, MPC . همچنین تمامی فرمت های تصاویر هم به همین صورت قابلیت ویرایش در تگ ها را به صورت دسته ای دارا هستند.



Almeza MultiSet Professional 7.8.5
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Almeza MultiSet Professional 7.8.5 ابزاری قدرتمند که به شما کمک می کند تا به ساخت سی دی های ویندوز با قابلیت نصب خودکار بپردازید. برنامه را باز کرده و یک پروژه جدید را انتخاب کنید، سپس گزینه هایی در اختیار شما قرار می گیرد که همانند گزینه هایی است که هنگام نصب ویندوز مشاهده می کنید. حال کافی است تا گزینه ها را به صورت دلخواه و به سلیقه خود پر کنید. قابل ذکر است که تمامی اطلاعاتی را که شما در اینجا وارد می کنید، بعد از نصب ویندوز عیناً در مشخصات و .. ویندوز ثبت می شوند. این اطلاعات شامل نام، نام کامپیوتر، رمز های عبور، ساعت محلی، شماره سریال ویندوز، زبان ویندور، کیبورد و اطلاعات تایپ و... می باشد. شما با ساخت این گونه سی دی ها می توانید به کسانی که طریقه نصب ویندوز را نمی دانند کمک کرده و برای آن ها نیز ویندوزی با نصب خودکار بسازید. از قابلیت های این برنامه می توان به تنظیم خودکار نرم افزارها بعد از نصب ویندوز، ساخت سی دی ها یا دیسک های bootable، برگرداندن خودکار ویندوز یا نرم افزارها به حالت اولیه، نصب از راه دور"Remote" ویندوز و... اشاره نمود.
Almeza MultiSet تمام در خواست های مورد نیاز شما را به صورت اتوماتیک بر روی کامپیوتر های مورد نیاز انجام می دهد. با این کار تنها کاری که شما انجام می دهید قرار دادن سی دی از قبل ساخته شده در سی دی رام است و بعد از مدت زمان لازم شما سیستم خود را با تمام امکاناتی که نیاز داشته اید پیش رو خواهید داشت.




RoboTask 4.3.1 انجام اتوماتیک کارها
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 

 

RoboTask 4.3.1 ابزاری است حرفه ای که برای انجام گرفتن کارها به طور اتوماتیک طراحی گردیده و به شما کمک می کند تا بسیاری از کارهای کامپیوتری خود را بدون نیاز به حتی یک کلیک انجام دهید . با استفاده از این برنامه خواهید فهمید که هیچ گاه استفاده از رایانه به این سادگی نبوده است !
برای انجام کارها یتان کافیست تا یک بار پروسه ای را که می بایست به طور متوالی طی کرد ، مشخص نمایید تا از این پس دیگر هیچ زحمتی برای انجام دوباره و خسته کننده ی آنها نکشید . اجرای نرم افزارها و برنامه های مختلف ، چک کردن ایمیل ، جا به جا کردن فایلها و یا بک آپ های گرفته شده ، آپلود یا دانلود کردن فایلها و ارسال ایمیل تنها بخشی از کارهایی است که با استفاده از RoboTask توانایی انجام خودکار آنها را بدست خواهید آورد . علاوه بر وظایفی که به طور پیش فرض درون برنامه گنجانده شده و تنها با انتخاب آنها می توان فعال نمود ، بخش جالب دیگری نیز افزوده شده است که به وسیله آن می توان حرکات ماوس و مختصات آن را نیز ضبط کرد تا دقیقا همان کاری را که خودتان انجام می دهید ، این ربات قدرتمند برای شما به انجام برساند .