TeamViewer 6.0 Build 10176 دسترسی به رایانه از راه دور
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


TeamViewer 6.0 Build 10176 امکان بسیار جالبی دارد که شاید برای اولین بار باشد که چنین قابلیتی در نرم افزاری گنجانده می شود و البته شاید اصلا این قابلیت در انحصار شرکت سازنده باشد. این نرم افزار به جای این که از IP برای ارتباط استفاده کند ، از یک اعدادی شبیه به IP استفاده می کند که IP نیست اما ID شخصی رایانه در این نرم افزار است. این آیدی مادامی که نرم افزار برروی سیستم نصب باشد و یا سیستم عامل به هردلیلی پاک نشود ثابت خواهد بود. بدین ترتیب مهم ترین مشکل در ارتباط که نیاز به IP Valid بود برطرف می شود و همان آیدی برای سیستم مقصد مادامی که سیستم عامل پابرجاست حکم IP مجزا را داراست. این گونه نرم افزارها باید از لحاظ امنیت هم در شرایط بسیار کاملی قرار داشته باشند و به این صورت نیست که به همین سادگی ارتباط برقرار شود. در مورد Teamviewer در سایت سازنده علاوه بر اخذ مدارک مهم برای امنیت ، گواهی ISO 9001:2000 هم به این نرم افزار بسیار کارآمد داده شده است. پس از لحاظ امنیت هم هیچ گونه مشکلی برای کاربر پیش نخواهد آمد، امنیت نرم افزار با پسورد 4 رقمی تامین می شود. پسوردی که در هربار باز و بسته شدن نرم افزار تغییر خواهد کرد و البته این تغییر به صورت کاملا تصادفی خواهد بود. از نظر سرعت برقراری، حتی افرادی که با ارتباط Dialup  هم به دنیای اینترنت قدم می گذارند می توانند به راحتی از این نرم افزار بهره ببرند.




رمز گذاری روی اطلاعات با نرم افزار فارسی File Locks
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


نرم افزار File Locks یکی دیگر از نرم افزارهای گروه Biro0nina می باشد. این نرم افزار با قابلیت اعمل رمز بر روی تمام فایل ها با هر فرمتی یکی ار برترین نرم افزارهای امنیت اطلاعات می باشد. طرز کار برنامه به این صورت می باشد که اول باید فایل مورد نظر را انتخاب کنید و بعد رمز مورد نظر را وارد کنید و هر بار که آن فایل را اجرا می کند آن فایل را از شما درخواست می کند. چنانچه خواستید رمز کلا برداشته شود دوباره فایل را انتخاب می کنید و روی غیر فعال کردن رمز کلیک می کنید.
برای دانلود به ادامه مطلب بروید



PGWARE GameGain 2.1.24.2011 بهینه ساز رایانه برای اجرای بازی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


GameGain 2.1.24.2011 یک نرم افزار استاندارد کننده و بهینه ساز رایانه با عملکرد افزایش سرعت کامپیوتر و از بین برنده هر چیز کوچکی که باعث کاهش سرعت کارایی کامپیوتر شده است می باشد که بسیار مفید برای بازی های سنگین است. کارایی این نرم افزار بازی با تمام نرم افزار های بهینه سازی کاملا متفاوت است و تنها با یک دکمه و راه اندازی دوباره رایانه همه چیز همانطور می شود که شما می خواهید. نرم افزار بهینه ساز رایانه برای بازی قادر است تمام ویندوز های مایکروسافت را پشتیبانی کند و خود را با خصوصیات دستگاه شما تنظیم کند. نرم افزار را دانلود و نصب کنید رایانه خود را به آن بسپارید تا قدرت تازه ای به آن ببخشد و بازی ها سریعتر از گذشته اجرا شوند.




AI RoboForm Enterprise 7.1.7.0 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

AI RoboForm Pro Enterprise 7.1.7.0 Final یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف میباشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره میکند و بار هر بار وارد شدن به آن سایت نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد میکند و شما به سرعت وارد آن سایت میشوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما میباشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک میکند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما میتوانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.

 

قابليتهاي عمومي نرم افزار AI Roboform :
- تمام پسوردهای شما رو به خاطر میسپره و به صورت اتوماتیک شما رو لاگین میکند
- فرمهای طولانی ثیت نام رو با یک کلیک پر میکند
- برای امنیت کامل پسوردهای شما رو به صورت کدگذاری شده ذخیره میکند
- میتواند پسوردهای تصادفی تولید کنه که هکرها نتونن حدس بزنن
- برنامه های Keylogger رو شکست مي دهد چون اصلا از کیبورد برای وارد کردن پسوردها استفاده نمیکند
- از پسوردهای خود پشتیبان بگیرید و اونها رو بر روی کامپیوترهای مختلف استفاده کنید
- بوسیله GoodSync در هنگام تغییر پسورد ، پسوردهای خود را در کامپیوترهای دیگری که استفاده می کنید به روزرسانی کنید
- بوسیله Pass2Go که هیچ گونه احتیاجی به نصب شدن ندارد (قابل حمل و نقل) پسوردهای خود را جا به جا کنید
- قابلیت کار بر روی مرورگرهای Internet Explorer, AOL/MSN, Firefox
- روبوفرم انتخاب ناشران PCMagazine و از نظر CNET برترین نرم افزار سال شناخته شده
- و...


 


Norton Removal Tool 2011.0.5.9
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Norton Removal Tool 2011.0.5.9 گاهي وقت ها اتفاق افتاده است كه شما بخواهي برنامه اي را كه توسط نرم افزارهاي خانواده Norton نصب شده است را از روي سيستم خود پاك كرده ولي به مشكل برخورد كرده باشيد شما مي توانيد توسط برنامه مفيد Norton Removal Tool اين كار را به سادگي انجام بدهيد.
Norton Removal Tool را در مواقعه اي بكار ببريد كه شما نمي توانيد برنامه ها را از روي سيستم خود پاك كنيد.



R-Wipe & Clean 9.3 Build 1639
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




R-Wipe & Clean 9.3 Build 1639 همیشه با استفاده از ویندوز و یا اینترنت رد پا های و گزارش های از عملکرد شما در سیستم باقی می ماند که به عنوان تاریخچه سیستم عمل میکند و گزارشی از عملکرد شما را ذخیره میکند . ولی شاید شما دوست نداشته باشید به غیر از خودتان کسی از آنها آگاهی یابد و یا به هر طریق از عملکرد شما آگاه شود ، برای اینکار باید تمامی این رد پا ها را حذف کرد ولی با یک بازیابی ساده می توان تمام آنها را باز گرداند ، ما به شما نرم افزاری را معرفی میکنیم که شما را از حذف و نابودی کامل و بدون بازگشت این رد پا ها مطمئن می کند . نرم افزار R-Wipe & Clean 9.2 یک برنامه کامل برای پاک کردن فایل های بی فایده که درون کامپیوتر به صورت پنهان نگه داری می شود . پاک کردن اطلاعات به صورت غیر قابل بازگشت از اطلاعاتی از شما که به صورت online و offline ثبت شده مثل temporary internet files, history, cookies, autocomplete forms and passwords, swap files, recently opened documents list, Explorer MRUs, temporary files,  و موارد دیگر که رد پای شما را در بیش از 200 برنامه جانبی نگهداری میکند ، و باعث اشغال  فضای کامپیوتر می شوند . تمام فایل ها و پوشه ها ممکن است در لیست نابودی قرار گیرد که آنها را  به صورت جداگانه و یک به یک حذف میکند . نرم افزار R-Wipe & Cleanتمامی فایل ها را با اطمینان از غیر قابل بازیابی بودن نابود می کند . این برنامه از هر دو نوع فایل سیستم FAT و NTFS پشتیبانی می کند . تمامی حذف ها به صورت جداگانه و وظیفه تمیز کردن ها میتواند به صورت ترکیبی یا جداگانه به صورت یکباره یا چند مرحله ای در همان لحظه یا زمان معینی یا به صورت نامحسوس در پس زمینه سیستم انجام شود .

 

 



System Explorer 2.6.4
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


System Explorer 2.6.4 نرم افزاری است که توانایی نمایش جزئیاتی از اطلاعات سیستم شامل پردازش ها ،‌ درایو ها ، سرویس ها ،‌ ارتباطات ، نرم افزار ها و… را دارا می باشد. این نرم افزار همچنین تاریخچه ای از مانیتورینگ های فعال پردازش ها را لیست می کند و نمایش می دهد. قابلیت دیگر این نرم افزار خاتمه دادن به پردازش های در حال اجرا می باشد.



Nsasoft SpotAuditor 4.0.6 نمایش پسوردهای ذخیره شده در ویندوز
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Nsasoft SpotAuditor 4.0.6 نرم افزاری از شرکت Nsasoft است که قادر است بسیاری از پسوردهای ذخیره شده در محیط ویندوز را برایتان آشکار نماید. این نرم افزار توانایی آشکار سازی پسوردهای ذخیره شده در اینترنت اکسپلورر مانند پسورد انواع Email ، اکانت و … آشکار سازی پسوردهای نرم افزارهای چت اینترنتی مانند ICQ و MSN ، پسوردهای FTP ، پسوردهای ذخیره شده در نرم افزار Outlook و همچنین پسوردهای Dialup Connection در تمامی ویندوز ها را دارا می باشد. با استفاده از امکان مدیریت Protected Storage سیستم که قادر خواهید بود پسوردهای ذخیره شده در آن قسمت را که قابل دسترسی می باشند را حذف نمایید. علاوه بر امکانات بازگشایی پسورد امکانات جانبی دیگر مانند مدیریت تمامی آدرسهای مشاهده شده ، نرم افزارهای نصب شده و آدرسهای ذخیره شده در بخش Run منوی استارت را در کامپیوتر شما و یا سایر کامپیوتر های یک شبکه را دارا خواهید بود.



WinMend File Copy 1.3.4
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


WinMend File Copy 1.3.4

اگر به دنبال ابزاري مناسب براي جايگزيني آن با ابزار پيش‌فرض كپي در ويندوز هستيد، پيشنهاد مي‌كنيم حتما از WinMend File استفاده كنيد. نرم‌افزار قدرتمند WinMend File ابزاري مناسب و رايگان براي استفاده در سيستم عامل‌هاي ويندوز 2000، اكس پي، ويستا و 7 است كه شما را قادر مي‌سازد تا با استفاده كامل از حداكثر پتانسيل سيستم عامل، عمليات كپي اطلاعات را 3 برابر سريع‌تر از هميشه به انجام برسانيد. به كمك اين برنامه مي‌توانيد كپي‌هاي ناتمام را ادامه دهيد و ليستي از فايل‌هايي كه كپي‌كردن آنها با شكست مواجه شده است نيز مشاهده كنيد. با قابليت‌هاي ويژه اين نرم‌افزار در صورتي كه فايل‌هاي تكراري در اطلاعات شما مشاهده شود، نرم‌افزار به طور خودكار از كپي اين اطلاعات جلوگيري مي‌كند تا علاوه بر افزايش سرعت انتقال اطلاعات، فضاي هاردديسك رايانه نيز بيهوده اشغال نشود، همچنين در صورتي كه به هر علتي همچون هنگ كردن سيستم عامل، عمليات كپي ناموفق بوده و نيمه كاره قطع شود نيز مي‌توانيد با اجراي مجدد نرم‌افزار به ادامه عمليات مربوط پرداخته و نياز نيست تا دوباره تمام كارها را از اول شروع كنيد. به كمك اين برنامه اگر هنگام عمليات كپي قصد داشته باشيد كار مهم ديگري را انجام دهيد نيز مي‌توانيد موقتا عمليات كپي را متوقف كرده تا قدرت پردازشگر در اختيار ديگر نرم‌افزارهاي موردنظر نظر شما قرار بگيرد سپس هر زمان كه مايل بوديد و كار شما به اتمام رسيد، مي‌توانيد عمليات كپي را مجددا از ادامه كار آغاز كنيد.



System Explorer 2.6.2.3368
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


System Explorer 2.6.2.3368 نرم افزاری است که توانایی نمایش جزئیاتی از اطلاعات سیستم شامل پردازش ها ،‌ درایو ها ، سرویس ها ،‌ ارتباطات ، نرم افزار ها و… را دارا می باشد. این نرم افزار همچنین تاریخچه ای از مانیتورینگ های فعال پردازش ها را لیست می کند و نمایش می دهد. قابلیت دیگر این نرم افزار خاتمه دادن به پردازش های در حال اجرا می باشد.