درایور Intel Chipset Software Installation Utility 9.2.0.1021
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



از این درایور برای نصب مادربردهای با چیپست Intel می توانید استفاده کنید. در واقع INF های لازم برای سیستم عامل توسط این برنامه به ویندوز اضافه می شود. شکافهای PCI و PCI Express و پورتهای USB و SATA و IDE به ویندوز شناسانده می شوند. از این درایور برای نصب در ویندوزهای Windows Server 2003 with Service Pack 1 و Windows Server 2003 x64 Edition و Windows 2000 with Service Pack 4 و Windows XP Professional x64 Edition و Windows XP with Service Pack 2 و Vista می توانید استفاده کنید.





Realtek High Definition Audio Driver R2.56
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Realtek High Definition Audio Driver R2.56

درایور کارت صدای Realtek High Definition Audio Driverاگر از کارتهای صوتی Realtek High Definition استفاده می کنید با استفاده از این درایور می توانید آن را در ویندوز نصب کرده و از امکانات کارت صوتی خود حداکثر استفاده را ببرید. اگر کارت با صدا یا برنامه خاصی مشکل دارد با نصب این درایور برطرف می شود. احتمالا کیفیت صدای کارت افزایش پیدا می کند. در صورتی که کارت این قابلیت را داشته باشد می توانید از کارت به عنوان 4 یا 6 یا 8 کاناله استفاده کنید و به این تعداد اسپیکر به آن زده و صدای سه بعدی داشته باشید.
این درایور سخت افزار نصب شده بر روی ویندوز های Vista/Windows 7/WinXP/Win2000/Win2003 را پشتیبانی میکند.



nVIDIA ForceWare Quadro Graphics Driver 261.27 WHQL
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




nVIDIA ForceWare Quadro Graphics Driver 261.27 WHQL for XP,7,vista با استفاده از این درایور می توانید کلیه کارتهای گرافیکی با بردهای مختلف که دارای چیپست GeForce شرکت NVIDIA می باشند را در ویندزو به طور کامل نصب کنید. این درایور حتی کارتهای سری SLI را نیز در ویندزو نصب می کند.