KoolMoves 8.0.0 نرم افزار ساخت بنر فلش
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


KoolMoves 8.0.0 نرم افزار محبوبی در ساخت انیمشن های فلش میباشد، که توسطه کاربران مبتدی و حرفه ای برای جذاب کردن وب سایت ها مورد استفاده قرار میگیرد. انیمشن های فلش ساخته شده توسط این نرم افزار را میتوانید برای تبلیغات روی سایت های مختلف به کار ببرید. KoolMoves نرم افزار پیشرفته است که تا حدودی میتواند جانشین Macromedia Flash در ساخت انیمشن های فلش باشد. این نرم افزار با دارا بودن افکت های فراوانی به شما در ساخت انیمشن های فلش با کیفیت بالا کمک شایانی میکند.



SWF Decompiler Premium 2.2.2.15
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


همانطور که می دانید فایل های swf را نمی توان در محیط فلش باز کرده و آنها را ویرایش نمود. برای این کار می توانید به کمک این نرم افزار آنها را به فرمت FLA تبدیل کرده، سپس تغییرات دلخواهتان را در محیط فلش بر روی آن اعمال کنید.
SWF Decompiler Premium 2.2.2.15 شما را قادر می سازد تا فایل های فلش را به فرمت FLA تبدیل کنید که این امر باعث می شود بتوان به راحتی آنها را توسط محیط فلش معمولی ویرایش کرده و نیز به فرمت های swf و exe تبدیل کنید. کلیه اجزا(تصاویر، صدا، اسکریپت، متن، اشکال، فرم ها، فونت ها، دکمه ها و اشیای دیگر ) را می توانند از درون فایل های فلش بیرون کشید و مجدداََ از نوساخت و یا در جای دیگر از آنها استفاده کرد.