EximiousSoft Banner Maker 3.00
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


EximiousSoft Banner Maker 3.00 ابزار پیچیده ای برای ایجاد و ساخت صفحات اینترنتی کاربر می باشد که در عین پیچیدگی، استفاده ی آن بسیار ساده می باشد. حتی اگر شما تا به حال تجربه ی ویرایش هیچ عکسی را نداشته باشید به کمک این نرم افزار و به راحتی می توانید بنر های جذاب و گیرا ،تصاویر پر زرق و برق، لوگو و تصاویر انیمیشن و ... را ایجاد نمایید. این نرم افزار فیلتر های تصویری قدرتمندی مانند Bevel Edge ،Drop Shadow ،Glow و ... را در اختیار کاربران قرار می دهد. با کمک این ابزار قدرتمند می توان بیش از صد تصویر پیش زمینه، متن و اشکال متحرک به وجود آورد که این امر به کاربر در راستای سهولت و سریع اجرا شدن نیازش کمک فراوانی می کند. علاوه بر این می توان تصاویر گرافیکی را با فرمت های JPG ،GIF ،PGN ایجاد نموده که نتیجه به صورت مستقیم در صفحات اینترنتی قابل مشاهده است. به منظور طراحی بنر انیمیشنی در یک مرحله این نرم افزار بیش از 30 مورد افکت خاص در اختیار کاربر قرار می دهد.
 



Ultraslideshow Flash Creator Professional 1.37
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




Ultraslideshow Flash Creator Professional 1.37 نرم افزاری حرفه ای برای ساخت اسلایدشو های زیبای فلش می باشد. در این برنامه شما نیازی به دانستن علم فلش ندارید فقط کافیست تصاویر، موسیقی و افکت های مورد نظر خود را انتخاب کرده و ادامه کار را به نرم افزار بسپارید. پس از ساختن اسلایدشو می توانید آن را برای مشاهده در رایانه ذخیره کنید یا برای پخش در DVD-Player رایت کنید یا برای قرار دادن در وب و فرستادن برای دوستان بهینه کنید.

ویژگی های کلیدی:
-پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی یا دیسک صوتی برای پس زمینه
-افکت های فراوان و زیبا
-قابلیت ازسال به MySpace، Blogger ، Facebook و …
-پخش در انواع DVD-Player ها



Flash Player Pro 4.5 + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Flash Player Pro 4.5 نرم افزاری کاربردی در زمینه مدیریت فایل های فلش می باشد. شما به کمک این نرم افزار کاربردی قادر خواهید بود تصاویر فلش موجود در سیستم های خود را مدیریت نموده و از ابزار پخش آن نیز برای مشاهده هر یک از این فایل های فلش استفاده نمایید. شما کاربران محترم در این نرم افزار کاربردی قادر هستید تصاویر فلش را به صورت دسته بندی شده نگهداری نمایید و همچنین می توانید به دانلود فایل های فلش از اینترنت بپردازید و آنها را مشاهده نمایید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان مشاهده و پخش فیلم های فلش در نرم افزار ، ساخت محافظ صفحه نمایش از فایل های فلش تنها با یک کلیک ، فابلیت ساخت محافظ صفحه نمایش به صورت فایل های نصب و بسیاری از امکانات دیگر که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم نمود.
 
قابلیت های کلیدی این نرم افزار :

• مشاهده و پخش فیلم های فلش در نرم افزار
• امکان مشاهده و پخش تصاویر به صورت تمام صفحه
• امکان ساخت محافظ صفحه نمایش به صورت فایل های نصبی
• قابلیت ساخت محافظ صفحه نمایش از فایل های فلش تنها با یک کلیک
• قابلیت تبدیل تصاویر فلش با فرمت SWF به فرمت اجرایی مستقیم از قبیل : EXE و …
• امکان تصویر برداری از صفحه نمایش
• قابلیت تهیه عکس و فیلم از تصاویر فلش
• سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
• و …


Sonne Flash Decompiler 5.2.1.2391
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




Sonne Flash Decompiler 5.2.1.2391 نرم افزاری قدرتمند در زمینه بازیابی اجزای سازنده فایل فلش می باشد. این نرم افزار کاربردی فایل های فلش را در 3 مرحله بین دو فرمت swf و exe تبدیل می کند و فیلم های swf را ویرایش می نماید. توسط این نرم افزار تمام اجزاء مانند تصاویر، صدا، اکشن اسکریپت، متن دینامیک، اشکال، فریم، مورف، فونت، دکمه و اسکریپت ها می تواند به طور کامل بازیابی شود. توسط Sonne Flash Decompiler شما می توانید هر چیزی در فیلم فلش را استخراج کرده و به صورت FLA برگردانید.


SWF Decompiler Magic 5.2.1.2186
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


SWF Decompiler Magic 5.2.1.2186 به کاربران این امکان را می دهد تا پس از ذخیره سازی فلش های موجود ، تمامی Object های درون آن را بازگردانی کرده و به آسانی آن را مورد ویرایش قرار دهند. منظور از Object ها تمامی تصاویر ، ویدئو ها ، موزیک ها و دکمه ها و ... خواهد بود. در حقیقت پس از بازشدن و Export شدن فلش با فرمت SWF فایل های با فرمت های مختلف تصاویر و همچنین فایل اصلی آن با فرمت FLA که مخصوص فایل های فلش است ساخته خواهد شد. اما این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا تصاویر موجود در فایل فلش را به آسانی جدا سازی کنند. SWF Decompiler Magic بیشتر مناسب طراحان وب است که ممکن است  زمانی برای طراحی های خود نیاز به فایل فلشی داشته باشند که بتواند ایده های آنان را بر روی صفحات وب و به صورت فلش پیاده سازی نماید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار SWF Decompiler Magic:
- تبدیل فایل فلش SWF به FLA با تمامی جزئیات
- خارج ساختن تمامی Object های موجود در فایل فلش
- خارج نمودن اسکریپ های نوشته شده در فلش
- قابلیت ویرایش به صورت آنی فایل فلش با پشتیبانی از نوشتن متن های داینامیک
- پشتیبانی از عمل جایگزینی تصاویر بر روی فلش به صورت آنی و بدون تبدیل به FLA
- تبدیل فرمت EXE به SWF و بالعکس
- نمایش فلش ها
- نمایش تمامی جزئیات فایل فلش
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا
- و ...



KoolMoves 8.0.0 نرم افزار ساخت بنر فلش
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


KoolMoves 8.0.0 نرم افزار محبوبی در ساخت انیمشن های فلش میباشد، که توسطه کاربران مبتدی و حرفه ای برای جذاب کردن وب سایت ها مورد استفاده قرار میگیرد. انیمشن های فلش ساخته شده توسط این نرم افزار را میتوانید برای تبلیغات روی سایت های مختلف به کار ببرید. KoolMoves نرم افزار پیشرفته است که تا حدودی میتواند جانشین Macromedia Flash در ساخت انیمشن های فلش باشد. این نرم افزار با دارا بودن افکت های فراوانی به شما در ساخت انیمشن های فلش با کیفیت بالا کمک شایانی میکند.



SWF Decompiler Premium 2.2.2.15
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


همانطور که می دانید فایل های swf را نمی توان در محیط فلش باز کرده و آنها را ویرایش نمود. برای این کار می توانید به کمک این نرم افزار آنها را به فرمت FLA تبدیل کرده، سپس تغییرات دلخواهتان را در محیط فلش بر روی آن اعمال کنید.
SWF Decompiler Premium 2.2.2.15 شما را قادر می سازد تا فایل های فلش را به فرمت FLA تبدیل کنید که این امر باعث می شود بتوان به راحتی آنها را توسط محیط فلش معمولی ویرایش کرده و نیز به فرمت های swf و exe تبدیل کنید. کلیه اجزا(تصاویر، صدا، اسکریپت، متن، اشکال، فرم ها، فونت ها، دکمه ها و اشیای دیگر ) را می توانند از درون فایل های فلش بیرون کشید و مجدداََ از نوساخت و یا در جای دیگر از آنها استفاده کرد.