AMS Software Photo Effects 2.81
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 

AMS Software Photo Effects 2.81

نرم افزاری است که برای خلق عکسهایی حرفه ای از تصاویر شما طراحی شده است. این برنامه شامل فیلترهای متنوع ، افکتهایی از باران ، برف ، نور ، آسمان و … است. نرم افزار AMS Photo Effects ابزاری جدید است که با کمک صدها فیلتر منحصر بفرد به شما این امکان را می دهد تا عکس های خود را ویرایش کنید. افکت گذاری حرفه ای برای عکسها با این نرم افزار برای همگان ممکن می شود. تنها کافیست افکت مورد نظر خود را انتخاب نموده و با اعمال آن از نتیجه کار در عرض چند ثانیه لذت برید. این برنامه به شما این اجازه را میدهد تا افکتهای شگفت انگیزی چون درخشش و مه ، افکتهای زیبای باران ، برف ، رعد و برق ، آسمان ستاره ای و … به تصاویر خود بیفزایید. همچنین میتوانید افکت هایی مانند ایجاد تصاویر قدیمی ، نقاشی با مداد ، تصویر موزاییکی ، حکاکی کردن ، تصویر کتابی ، و بسیاری افکتهای زیبا و متنوع دیگر را خلق نمایید. AMS Photo Effects به علاوه فیلترهای منحصر بفرد دیگری نیز مانند Poker-Work ، کوبیسم و مونتاژ تصویر را دارد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید تصاویر خود را با کمک فریم ها و ماسکها و همچنین اضافه نمودن متن و تزیینات بسیار شیک و با سلیقه ایجاد کنید. این برنامه شامل کلکسیونی عظیم از فریمهای قدیمی و جدید متناسب با هر سلیقه ای را دارا می باشد که تاثیری فوق العاده به تصاویر هنری شما می افزایند. افکتهای فراوان ، قابلیت ترکیب نمودن آنها و همچنین برخورداری از محیطی راحت ، به شما آزادی نامحدودی برای خلاقیت در کار را می دهد.




Abrosoft FantaMorph Deluxe 5.0.1 نرم افزار مونتاژ عكس
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




Abrosoft FantaMorph Deluxe 5.0.1 نرم افزاری است قدرتمند و کاربر پسند که به شما کمک می کند تا بتوانید تصاویر تغییر پذیر بسازید. منظور از تغییر پذیری تبدیل شدن آرام یک تصویر به تصویری دیگر است. احتمالا چنین جلوه ای را در فیلم های سینمایی و … دیده اید. این برنامه با موتور پردازشگر با ظاهر کاربری بسیار دوست داشتنی خود به شما امکان ساختن چنین تصاویر باور نکردنی را می دهد. طرز کار این نرم افزار به این صورت است که شما دو تصویر موردنظرتان را در برنامه بارگذاری می کنید. سپس نقاطی از تصاویر که قصد دارید در انیمیشن نهایی به مرور به یکدیگر تبدیل شوند را تعیین می کنید. در این بین امکان قرار دادن جلوه های تصویری متنوع و قدرتمندی همچون ترکیب چهره، نوع تغییر آن، انحنای خطوط، دوربین و … نیز وجود دارد. در نهایت انیمیشی حیرت انگیز از این برنامه دریافت خواهید کرد. امکان استخراج فریم های انیمیشن نهایی، نیز وجود دارد. خروجی این نرم افزار به شکل های دنباله ای از تصاویر، AVI، فلش، GIF، فایل اجرایی (EXE)، محافظ صفحه نمایش و … قابل دریافت است.



Wondershare Photo Collage Studio 4.2.16
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 

Wondershare Photo Collage Studio 4.2.16

ابزاری شاد و آسان برای ساخت آلبوم های تصویری خارق العاده با افکت ها و قالب های جذاب می باشد . در این نرم افزار شما می توانید با استفاده از ویژگی بکش و رها کن آلبوم های خود را با سرعتی بالا ایجاد نمایید . این نرم افزار دارای بیش از 200 فریم مختلف و زیبا برای قرار دادن عکس ها در آنها می باشد و کاربر می تواند بنابر موضوع و یا سلیقه خود فریم مورد نظر خود را انتخاب کند. ويرايش تصاوير , استفاده از افکتها , Clipart و Wordart , استفاده از فريم هاي زيبا و همچنين ماسک هاي متنوع از دیگر ویژگیهای این نرم افزار است .



ویژگیهای نرم افزار Wondershare Photo Collage Studio :

- دامنه وسیعی از ابزارهای مورد نیاز مانند بریدن ، تغییر اندازه ، ایجاد سایه و ...

 

- استودیو ساخت آلبوم همراه با ابزارهای قدرتمند

 

- اشتراک گذاری آسان تصاویر و آرشیو خود در اینترنت

 



Batch Watermark Creator 7.0.3
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 

Batch Watermark Creator 7.0.3 نام نرم افزاری است که شما به کمک آن می توانید به صورت همزمان بر روی تصاویر خود نوشته و یا متن خاصی را قرار دهید. به عنوان مثال فرض کنید شما قصد این را دارید تا تعداد زیادی از عکس های خود را در اینترنت قرار دهید و همچنین می خواهید بر روی تمامی عکس ها نام شما و نام وب سایت شما قرار گیرد تا از کپی برداری و سوء استفاده دیگران جلوگیری نمایید ، در چنین زمانی شما اگر بخواهید که بر روی تک تک عکس ها نوشته های خود را قرار دهید مستلزم زمان زیادی می باشد . برای جلوگیری از صرف زمان زیاد شما می توانید از نرم افزارهایی که برای این منظور طراحی شده اند استفاده نمایید. Batch Watermark Creator از دسته این نرم افزارها می باشد. watermark در اصطلاح به معنی قرار دادن نوشته های کوتاه بر روی عکس به صورت نیمه محو گفته می شود.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- پشتیبانی بیش از 40 نوع فرمت تصویری عکس مانند JPEG, BMP, TIFF, PCX, PNG, TGA, PBM, PGM, PPM, GIF, VDA, ICB, VST, PIX, WMF, FAX, PSD, PDD, PSP, CUT , PCD و ...
- قابلیت watermark نمودن تصاویر به وسیله متن و عکس
- ابزار ویرایش عکس . تغییر اندازه ، زاویه و ...
- توانایی معرفی یک پوشه شامل تعداد زیادی عکس به برنامه به صروت یکجا و watermark نمودن تصاویر آن
- قابلیت ذخیره تنظیمات و نوشته های watermark برای استفاده در دیگر زمان ها به صورت خودکار
- پیش نمایش از تصاویر قبل از ذخیره سازی اقدامات بر روی عکس
- دارای حالت های متنوع و مختلف برای متون مربوط به watermark
- و ... .



StudioLine Photo Classic Plus 3.70.24.0
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


نرم افزار

StudioLine Photo Classic Plus 3.70.24.0

یک برنامه قدرتمند با رابط کاربری بسیار آسان است که برای مدیریت آسان بر گالری های بزرگ تصاویر و ویرایش آنها یک گزینه بسیار مناسب است. این مجموعه تصاویر میتواند از هر فرمتی تشکیل شده باشد. تصاویر مورد نظر نیز میتواند دارای هر یک از قالب های شناخته شده باشد.



ویرایش و آرشیو کردن تصاویر :

برنامه StudioLine Photo Classic 3 Plus دارای ابزارهای ویراستاری متفاوتی است که به شما امکان میدهد تا تصاویرتان را آنگونه که مایل هستید ویرایش کنید. تنها با چند کلیک ساده قادر خواهید بود تا تصاویرتان را ویرایش کرده و از آنها یک اسلایدشو بسازید. سپس قادر خواهید بود تا این فایل اسلایدشو را به عنوان یک مجموعه تصاویر بر روی وب قرار دهید، بر روی CD یا DVD رایت کنید و یا از طریق ایمیل برای دوستانتان ارسال کنید.


قابلیت دیگری که این نرم افزار در اختیار شما میگذارد امکان چاپ مستقیم تصاویرتان است. با بهره گیری از این قابلیت میتوانید تصاویرتان را با هر فرمتی که هستند و به هر اندازه ای که دوست دارید پرینت کنید. از آنها کارت ویزیت، کارت تبریک، تقویم های گوناگون و یا کاور CD بسازید.