Abrosoft FantaMorph Deluxe 5.0.5 نرم افزار مونتاژ عكس
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Abrosoft FantaMorph Deluxe 5.0.5 نرم افزاری است قدرتمند و کاربر پسند که به شما کمک می کند تا بتوانید تصاویر تغییر پذیر بسازید. منظور از تغییر پذیری تبدیل شدن آرام یک تصویر به تصویری دیگر است. احتمالا چنین جلوه ای را در فیلم های سینمایی و … دیده اید. این برنامه با موتور پردازشگر با ظاهر کاربری بسیار دوست داشتنی خود به شما امکان ساختن چنین تصاویر باور نکردنی را می دهد. طرز کار این نرم افزار به این صورت است که شما دو تصویر موردنظرتان را در برنامه بارگذاری می کنید. سپس نقاطی از تصاویر که قصد دارید در انیمیشن نهایی به مرور به یکدیگر تبدیل شوند را تعیین می کنید. در این بین امکان قرار دادن جلوه های تصویری متنوع و قدرتمندی همچون ترکیب چهره، نوع تغییر آن، انحنای خطوط، دوربین و … نیز وجود دارد. در نهایت انیمیشی حیرت انگیز از این برنامه دریافت خواهید کرد. امکان استخراج فریم های انیمیشن نهایی، نیز وجود دارد. خروجی این نرم افزار به شکل های دنباله ای از تصاویر، AVI، فلش، GIF، فایل اجرایی (EXE)، محافظ صفحه نمایش و … قابل دریافت است.

 



قابلیت های کلیدی نرم افزارAbrosoft FantaMorph Deluxe 5.0.5 :
- ترکیب (Morph) هر دو تصویر دلخواه، بدون هیچ محدودیتی
- پشتیبانی از چند زبان مختلف
- امکان تغییر پوسته (Skin) نرم افزار
- ابزار ویرایش قدرتمند و ساده
- پیش نمایش انیمیشن نهایی در هنگام ساخت
- ابزارهای پیشرفته ی ترکیب تصاویر
- جلوه های متنوع مانند دوربین، فیلترها، قرار دادن متن، جلوه های فیلم ها
- استخراج فریم های خروجی نهایی به تصاویر مجزا با حفظ شفافیت
- استخراج خروجی به فرمت های دنباله ای از تصاویر، AVI، فلش، GIF، فایل اجرایی (EXE)، محافظ صفحه نمایش و…
- ابزارهای هوشمند برای ترکیب چهره ها

 



Batch Picture Resizer 4.0
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

نرم افزار

Batch Picture Resizer 4.0

برنامه ای است که برای تغییر اندازه سریع و آسان عکس ، تبدیل فرمت و اضافه کردن متن و حاشیه نویسی برای تصاویر طراحی شده . Batch Picture Resizer نرم افزار جدیدی و راحت با رابط کاربری ساده و دوست داشتنی برای تغییر اندازه سریع و آسان و حاشیه نویسی عکس ها می باشد . این برنامه به شما کمک می کند که گروه های بزرگی از عکس هارا به راحتی و با چند کلیک برای ارسال نامه الکترونیک یا استفاده در وب سایت ها و یا برای ذخیره کردن در دیسک آماده کنید . Batch Picture Resizer  با تمام فرمت های اصلی عکی مانند JPG, BMP, RAW, TIFF, GIF, PNG, PCX, TGA و دیگر فرمت ها به راحتی کار می کند و می توانید تغییر سایز و دسته بندی تصاویر با کیفیت بالا  و چرخش آنها را بدون افت کیفیت به راحتی انجام دهید . picture resizer  توانایی بهینه سازی رنگ ها و روشنایی عکس ها ، تبدیل آنها به عکس های سیاه و سفید  و اضافه کردن متن به آنها را به سادگی به شما ارائه میدهد . این برنامه تعداد زیادی از دوربین ها را شناسایی میکند و با آنها سازگاری کامل دارد و امکان ذخیره سازی تصاویر آنها را به شما میدهد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Batch Picture Resizer 4.0:
- تغییر اندازه عکس ها به سرعت و به سادگی
- اضافه کردن متن وتصویر به حاشیه
- پشتیبانی از کنترل تحت خط فرمان سیستم
- چرخش خود کار عکس ها
- تبدیل و تغییر اندازه عکس ها بدون افت کیفیت
- پشتیبانی از فایل های CRW, CR2, NEF, PEF, RAF, RAW, DNG, MNG
- توانایی تغییر نام فایل ها
- بهینه سازی رنگ و نور در عکس ها
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله Vista و





FotoMix 8.1.1 نرم افزار مونتاژ عکس
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




یکی از اعمالی که اکثر کاربران رایانه قصد دارند با رایانه خود انجام دهند ، تغییر و زیبا سازی عکس های خود .بوده که اکثر کاربران دوست دارند برای خلق آثار زیبا و خلاقیت خود در زمینه گرافیکی این گونه اعمال را انجام دهند و تصاویری زیبا را شکل دهندو یکی از این اعمال ادغام چندین عکس به طور مثال قرار دادن تصویر خود در طبیعتی زیبا و یا اعمالی مشابه این می باشد. FotoMix 8.1.1 نرم افزاریست که با آن می توانید تصاویر مختلف را به زیبایی با هم میکس و ترکیب کنید. با این نرم افزار حتی می توانید پس زمینه تصاویرتان را حذف یا با تصویر دیگری جایگزین کنید. از این نرم افزار می توانید برای میکس عکس های مربوط  جشن تولد و سایر مراسم هایتان استفاده کنید.

 



VueScan 9.0.15 Final نرم افزار اسکن حرفه ای
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


اسکن تصاویر حرفه ای با VueScan

VueScan 9.0.15 نرم افزار حرفه ای و در عين حال ساده ای است كه برای اسكن با كيفيت تصاوير بكار می رود. اين نرم افزار كيفيت اسكن تصاوير و عكس های شما را به شكل قابل ملاحظه اي افزايش داده و نتيجه ی بهتری در خروجي ارائه می دهد. همچنين دارای تنظيمات قدرتمند و پيشرفته ای است كه استفاده از آن منجر به افزايش كيفيت تصاوير اسكن شده ی حاصل از اسناد می شود. VuePrint يكي از محبوبترين و پركاربردترين نرم افزار های اسكن تصاوير به شمار رفته و توسط بسياری ازعکاسان، شرکت های خدماتی و کاربران خانگی مورد استفاده قرار می گيرد.


 


VueScan 9.0.13 Final نرم افزار اسکن حرفه ای
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


اسکن تصاویر حرفه ای با VueScan

VueScan 9.0.13 نرم افزار حرفه ای و در عين حال ساده ای است كه برای اسكن با كيفيت تصاوير بكار می رود. اين نرم افزار كيفيت اسكن تصاوير و عكس های شما را به شكل قابل ملاحظه اي افزايش داده و نتيجه ی بهتری در خروجي ارائه می دهد. همچنين دارای تنظيمات قدرتمند و پيشرفته ای است كه استفاده از آن منجر به افزايش كيفيت تصاوير اسكن شده ی حاصل از اسناد می شود. VuePrint يكي از محبوبترين و پركاربردترين نرم افزار های اسكن تصاوير به شمار رفته و توسط بسياری ازعکاسان، شرکت های خدماتی و کاربران خانگی مورد استفاده قرار می گيرد.



FastStone Image Viewer 4.3 Fina
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




FastStone Image Viewer 4.3 Final مرورگر تصویر، تبدیل کننده و ویرایشگرتصویری سریع، پایدار، و دارای محیطی کاربر پسند می باشد . این نرم افزار دارای قابلیت های مفیدی شامل مرور و نمایش تصویر، مدیریت، مقایسه، برداشتن قرمزی چشم ازتصویر، ارسال توسط نامه الکترونیکی، تغییر اندازه، Crop نمودن و تنظیم رنگ می باشد. یک از ویژگی های این نرم افزار حالت تمام صفحه بدیع و ساده FastStone Image Viewer می باشد که این امکان رابرای شما فراهم می آورد تا دسترسی سریع به اطلاعات EXIF ، مرورگر بصورت تصاویر بند انگشتی ونیزعملکردهای مفید از طریق تولبار مخفی ای که هنگامی که موس شما با چهار گوشه تصویر تماس پیدا کند بصوت Pop-up نمایش داده می شود. از قابلیت های دیگر نرم افزار می توان به بزرگ کننده تصویر باکیفیت عالی ،و یک نمایش اسلاید همراه با موزیک با بیش از ۱۵۰افکت مرتبط ، بعلاوه قابلیت انتقال فرمت JPEG بدون افت کیفیت، افکتها سایه گذاری، پشتیبانی از اسکنر، سابقه نمای تصویر(Historam) و حاشیه نویسی تصویر را میتوان نام برد.
فرمتهای پشتیبانی شده توسط نرم افزار عبارتند از : BMP، JPEG، JPEG 2000، animated GIF، PNG، PCX،TIFF ، WMF، ICO، TGA طیف وسیعی از فرمتهای RAW برای دوربین دیجیتال .

 



Benvista PhotoZoom Pro 4.0.6 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


 

PhotoZoom Pro 4.0.6 Final  نرم افزاری است کامل و مورد نیاز برای :digital photography، large printing ، DTP ، web design و online publishing .همچنین نرم افزاری است مورد استفاده برای پردازش بر روی industrial image همچون :space technology ، امنیتی ، پزشکی  و کاربرد های قانونی .بسیاری از حرفه ای ها و حتی غیر حرفه ای ها با مشکل تغییر انداره ی تصاویر خود مواجه هستند.PhotoZoom  نرم افزاری است بر پایه ی S-Spline XL  که به شما قابلیت بزرگ کردن تصاویر خود با کم ترین کاهش کیفیت را خواهد داد. برای مثال انتظار بزرگ نمایی تصاویر 2x2 به 1024x768 را بدون کاهش کیفیت نداشته باشید استفاده ی این نرم افزار برای بزرگ نمایی حدود 3 تا 4 برابر برای استفاده های شخصی و  6 تا 8 برابر برای استفاده های خاص می باشد.



Face Off Max 3.2.0.8 نرم افزار مونتاژ چهره بر روی تصویر
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که یک بدن دیگر داشته باشید ! شاید بدن یک ورزشکار و یا یک بازیگر معروف ! در دنیای مجازی می توان هر چیزی را در اختیار داشت حتی یک بدن جدید ! بسیاری از افراد امروزه برای این که از تکنیک های مونتاژ و ادقام تصاویر استفاده کنند از نرم افزارهای همانند photoshop بهره می برند که مستلزم آشنایی با این برنامه و تکنیک های آن و همچنین توانایی بکارگیری از ابزارهای حرفه ای این نرم افزار می باشد. اما خب برای افراد غیر حرفه ای که تخصصی در زمینه گرافیکی و نرم افزارهای گرافیکی ندارند نیز فکری شده است.


  Face Off Max 3.2.0.8 نام نرم افزاری قدرتمند برای مونتاژ چهره بر روی تصاویر مختلف می باشد. یه کمک این نرم افزار می توانید چهره خود را بر روی هر بدنی که دوست دارید قرار دهید و عکس را به شکلی حرفه ای مونتاژ نمایید. استفاده آسان از نرم افزار و انجام عملیات در چند مرحله از ویژگی هایی می باشد که موجب محبوبیت این برنامه در میان کاربران علاقه مند شده است.
حال شما می توانید یک ورزشکار ، یک بازیگر ، یک مدل حرفه ای و ... هر آن کسی که دوست دارید باشید.
ط

 



Focus Photoeditor 6.3
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


نرم افزار ویرایش تصاویر - Focus Photoeditor

Focus Photoeditor 6.3 يك ويرايشگر تصوير قدرتمند و ابزار رتوش ، سازنده آلبوم تصاوير و مرور سريع تصاوير و همچنين فيلترهاي فتوشاپ مي باشد . اين برنامه علاوه بر توانايي هاي فوق العاده براي اصلاح عكس هاي ديجيتال يك نرم افزار فوق العاده در رتوش تصاوير نيز مي باشد . اين برنامه ابزاري را در اختيار شما قرار مي دهد كه شايد هيچ نرم افزاري آن را نداشته باشد .

  اين ابزار عبارت اند از : اصلاح سريع تصوير ، رتوش آسان عكس ها ، تنظيم كنتراست تصاوير ، ساخت آلبوم و پشتيباني از افزونه هاي فتوشاپ .

 اين نرم افزار باعث مي شود خلاقيت هاي شما در طراحي و ويراشش تصاوير به اوج خود برسد . اين نرم افزار مي تواند تصاوير شما را رتوش كند و به همين دليل قابليت اصلاح تصاوير و صاف كردن تصاوير را دارند.



 


Picture Cutout Guide 2.1
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


شما به وسيله Picture Cutout Guide 2.1 مي توانيد تصاوير و اشياء را از پس زمينه آنها جدا كرده و به تصاوير ديگر بچسبانيد. اين برنامه با يك محيط ساده و كاربر پسند به شما اجازه مي دهد تا تمامي اين اعمال را تنها با چند كليك كوتاه انجام دهيد. اين برنامه مفيد و كاربردي تقديم به تمامي شما دوستان آسان دانلود.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Picture Cutout Guide  :
- محيط ساده و كاربر پسند
- امكان نصب آسان و سريع
- كم حجم و قابل اجرا بر روي پائين ترين سيستم ها
- امكان جداسازي تصاوير از پس زمينه آنها
- داراي فيلمها و نمونه كارها جهت آموزش شما
- امكان مشخص كردن مرز اشياء
- حذف پس زمينه بصورت پاك و ساده
- امكان مونتاژ تصوير
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله نسخه محبوب ويندوز 7
- و ...