BatchPhoto Pro 2.7.1
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


BatchPhoto Pro 2.7.1 استفاده از نرم افزارهای ویرایش تصاویر همیشه نیاز به یادگیری و تمرین نسبتا زیادی دارد. البته این مورد در همه نرم افزارها یکسان نیست اما به طبع نرم افزارهای حرفه ای به تمرین و البته دقت بیشتری هم احتیاج دارند. به دنبال این که نرم افزاری حرفه امکاناتی کامل دارند مطمئنا حجم بالایی را نیز با خود با همراه می آورند. گاهی برای ویرایش های ساده نیازی نیست که از یک نرم افزار کامل و با حجم زیاد استفاده شود و یک نرم افزار سبک و کم حجم هم می تواند به سادگی نیازها را مرتفع سازد. نرم افزاری با نام Batch Photo Pro ابزاری است بسیار سبک که با قابلیت های ساده اما مفید خود می تواند به کاربران برای ویرایش تصاویر کمک زیادی نماید. تبدیل، تغییر اندازه، قرار دادن افکت هایی ساده اما زیبا و جذاب، تغییر در شیب رنگ و تغییر نام هزاران تصویر به صورت یک باره بخشی از قابلیت های این نرم افزار را تشکیل می دهند. محیط کاربری بسیار ساده از جمله مهم ترین خصوصیات این نرم افزار می باشد. Batch Photo Pro همچنین قادر است تا اکثر فرمت های رایج تصاویر را بازخوانی نموده و تمامی اعمال ویرایشی را برروی آن ها پیاده کند. حجم پائین در مقایسه با قابلیت ها دیگر نکته ای است که کاربران باید در توضیحات این نرم افزار بدانند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار BatchPhoto Pro 2.7.1:

  • محیط کاربری فوق العاده ساده با حجم كم
  • قابليت اعمال تغيير سايز، شكل، برش، چرخش و ويرايش تصاوير
  • سازگاری و پشتیبانی از انواع فرمت های رایج
  • اضافه كردن واتر مارك به صورت متن و تصوير بر روي تصاوير
  • قابليت تبديل فايلهاي خام عكس ها از دوربين هاي ديجيتالي
  • اضافه كردن اطلاعات ناشر اصلي مانند تاريخ و ساعت و ..و به صورت اتوماتيك
  • قابليت تنظيم روشنايي، كانتراست و كاهش نويز در تصاوير
  • قابلیت تغییر اندازه تصاویر و قابليت اضافه كرن تاريخ، تظرات و واترمارك به تصاوير
  • قابلیت تبدیل فرمت ها به یکدیگر بيش از 130نوع فرمت تصويري
  • قابلیت اعمال افکت های زیبا از جمله سياه سفيد، قهوه اي، طرح چوبي، سايه داركردن تصاوير
  • امكان پيش نمايش دقيق تصاوير به صورت همزمان برای فایل اصلی و ویرایش شده
  • تغییر نام هزاران تصویر به صورت یک باره
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

 



StudioLine Photo Classic Plus 3.70.27.0
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

نرم افزار StudioLine Photo Classic Plus 3.70.27.0 یک برنامه قدرتمند با رابط کاربری بسیار آسان است که برای مدیریت آسان بر گالری های بزرگ تصاویر و ویرایش آنها یک گزینه بسیار مناسب است. این مجموعه تصاویر میتواند از هر فرمتی تشکیل شده باشد. تصاویر مورد نظر نیز میتواند دارای هر یک از قالب های شناخته شده باشد.

ویرایش و آرشیو کردن تصاویر :
برنامه StudioLine Photo Classic 3 Plus دارای ابزارهای ویراستاری متفاوتی است که به شما امکان میدهد تا تصاویرتان را آنگونه که مایل هستید ویرایش کنید. تنها با چند کلیک ساده قادر خواهید بود تا تصاویرتان را ویرایش کرده و از آنها یک اسلایدشو بسازید. سپس قادر خواهید بود تا این فایل اسلایدشو را به عنوان یک مجموعه تصاویر بر روی وب قرار دهید، بر روی CD یا DVD رایت کنید و یا از طریق ایمیل برای دوستانتان ارسال کنید.
قابلیت دیگری که این نرم افزار در اختیار شما میگذارد امکان چاپ مستقیم تصاویرتان است. با بهره گیری از این قابلیت میتوانید تصاویرتان را با هر

فرمتی که هستند و به هر اندازه ای که دوست دارید پرینت کنید. از آنها کارت ویزیت، کارت تبریک، تقویم های گوناگون و یا کاور CD بسازید.

 

ویژگی های نرم افزار StudioLine Photo Classic Plus 3.70.27.0 :
با این نرم افزار قادر خواهید بود تا تصاویر شخصی تان را در آلبومی مشاهده کنید که نه تنها قابلیت جستجو از طریق زمان را دارد، قابلیت جستجو با کلمات کلیدی را دارد بلکه قابلیت جستجو از طریق موضوعات مختلف را دارد. بدیهی است که جستجو بین آلبوم ها هم امکان پذیر است.
دیگر ویژگی این نرم افزار ساخت فایل پشتیبان از آلبوم ها و تصاویر شماست تا جلوی هرگونه ریسک در جهت از بین رفتن تصاویرتان گرفته شود. این فایل پشتیبان میتواند در هارد دیسک دیگری ذخیره شده و یا بر روی CD و DVD رایت شود.

 

 



Fresh View 8.12
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Fresh View 8.12 از کم حجم ترین نرم افزار های مرور بیش از 86 فرمت مختلف از فایلهای تصویر ، صدا ، فیلم و آیکون میباشد.کاربران این نرم افزار میتوانند به صورت بسیار سریع به غالب فرمتهای Multimedia دسترسی داشته باشند و حجم بسیار کم نرم افزار آن را جهت سیستمهای شلوغ و یا قدیمی ایده آل ساخته است.
مشاهده تصاویر در این نرم افزار میتواند به صورت Slide Show نیز صورت گیرد و بیشتر خصوصیات پخش آن در حالت فوق نیز قابل تنظیم میباشد .
در این نرم افزار علاوه بر مشاهده فایلهای مولتی مدیا امکاناتی نیز برای تبدیل فایهای تصویری در نظر گرفته شده است . به طور مثال می توان تصاویر یاد شده را به صورت گروهی و یا انفرادی به فرمتهای JPG ، BMP ، TIF تبدیل نمود . و ضمن تبدیل نیز برخی مشخصات آن نظیر سایز ، ضریب فشرده سازی و … قابل تنظیم میباشد .

 



Animated GIF Producer 4.1
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Animated GIF Producer 4.1 یک نرم افزار گرافیکی جهت طراحی تصاویر انیمیشنی، دکمه های ویژه چند حالته و همچنین بنرهای تبلیغاتی است.این نرم افزار از فرمتهای مختلف ویدیویی و تصویری محبوب پشتیبانی میکند که از نقاط قوت نرم افزار محسوب میگردد.نرم افزار حاضر امکانات فراوانی برای کنترل فریم ها و همچنین افکت ها دارد و شما را قادر می سازد با کمترین دانش گرافیکی انیمیشن ها جالب خلق کنید.این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده ای دارد و کار با آن بسیار راحت است.همچنین نرم افزار قابلیت اجرا در تمامی ویندوزها را دارد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Animated GIF Producer 4.1 :
- پشتیبانی از فرمتهای ویدیویی محبوب چون: AVI,DAT,MPG,MPEG
- قابلیت عکس برداری از دسکتاپ و محیط نرم افزارها
- پشتیبانی از فرمتهای تصویری: PCX,ICO,PNG,GIF,TIF,JPEG,JPG,BMP,PSD و CUR
- امکان کپی گرفتن از فریم ها
- ابزار ویژه ی تنظیم رنگ زمینه، تاخیر فریم ها، اندازه و…
- دارای افکت های زیبا و آماده
- امکان عکس گرفتن از نقاط مختلف فایلهای ویدیویی و استفاده آن در انیمیشن
- پشتیبانی از تمامی ویندوزها از جمله ویندوز ویستا
- و…

 

 



Animated Wallpaper Maker 2.5.3
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Animated Wallpaper Maker 2.5.3 نرم افزاری بسیار جالب و کاربردی در زمینه ی متحرک سازی تصاویر برای استفاده در دسکتاپ سیستم عامل ویندوز می باشد.این نرم افزار با استفاده از افکت های زیبا مانند افکت امواج آب ، بارش برف ، وزش باد ، شنای ماهی ها در آب به صورت آکواریوم دیجیتالی و... به Wallpaper های شما جانی تازه می دهد ! نحوه ی کار Animated Wallpaper Maker بدین صورت است که شما Wallpaper مورد نظر خود را انتخاب کرده سپس با انتخاب افکت های شگفت انگیز ، آن تصویر را به تصویری متحرک تبدیل می کنید که حداقل استفاده از منابع سیستمی را می کند و در مواقع نیاز می توانید آن تصویر را فعال یا غیر فعال سازید.


ویژگی های کلیدی نرم افزار Animated Wallpaper Maker 2.5.3:

  • حداقل استفاده از منابع سیستمی در هنگام انتخاب والپیپر متحرک
  • امکان فعال یا غیر فعال سازی Wallpaper متحرک در مواقع نیاز
  • پشتیبانی کامل از سیستم عامل های ویندوز XP ، Vista
  • استفاده از افکت های بروز و متنوع مانند بارش برف ، امواج آب ، آکواریوم و...
  • امکان نمایش Wallpaper ها به صورت Slideshow (با تعویض آنها به صورت افکت fade in/fade out)

 

 

 



Abrosoft FantaMorph Deluxe 5.0.5 نرم افزار مونتاژ عكس
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Abrosoft FantaMorph Deluxe 5.0.5 نرم افزاری است قدرتمند و کاربر پسند که به شما کمک می کند تا بتوانید تصاویر تغییر پذیر بسازید. منظور از تغییر پذیری تبدیل شدن آرام یک تصویر به تصویری دیگر است. احتمالا چنین جلوه ای را در فیلم های سینمایی و … دیده اید. این برنامه با موتور پردازشگر با ظاهر کاربری بسیار دوست داشتنی خود به شما امکان ساختن چنین تصاویر باور نکردنی را می دهد. طرز کار این نرم افزار به این صورت است که شما دو تصویر موردنظرتان را در برنامه بارگذاری می کنید. سپس نقاطی از تصاویر که قصد دارید در انیمیشن نهایی به مرور به یکدیگر تبدیل شوند را تعیین می کنید. در این بین امکان قرار دادن جلوه های تصویری متنوع و قدرتمندی همچون ترکیب چهره، نوع تغییر آن، انحنای خطوط، دوربین و … نیز وجود دارد. در نهایت انیمیشی حیرت انگیز از این برنامه دریافت خواهید کرد. امکان استخراج فریم های انیمیشن نهایی، نیز وجود دارد. خروجی این نرم افزار به شکل های دنباله ای از تصاویر، AVI، فلش، GIF، فایل اجرایی (EXE)، محافظ صفحه نمایش و … قابل دریافت است.

 



قابلیت های کلیدی نرم افزارAbrosoft FantaMorph Deluxe 5.0.5 :
- ترکیب (Morph) هر دو تصویر دلخواه، بدون هیچ محدودیتی
- پشتیبانی از چند زبان مختلف
- امکان تغییر پوسته (Skin) نرم افزار
- ابزار ویرایش قدرتمند و ساده
- پیش نمایش انیمیشن نهایی در هنگام ساخت
- ابزارهای پیشرفته ی ترکیب تصاویر
- جلوه های متنوع مانند دوربین، فیلترها، قرار دادن متن، جلوه های فیلم ها
- استخراج فریم های خروجی نهایی به تصاویر مجزا با حفظ شفافیت
- استخراج خروجی به فرمت های دنباله ای از تصاویر، AVI، فلش، GIF، فایل اجرایی (EXE)، محافظ صفحه نمایش و…
- ابزارهای هوشمند برای ترکیب چهره ها

 



Batch Picture Resizer 4.0
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

نرم افزار

Batch Picture Resizer 4.0

برنامه ای است که برای تغییر اندازه سریع و آسان عکس ، تبدیل فرمت و اضافه کردن متن و حاشیه نویسی برای تصاویر طراحی شده . Batch Picture Resizer نرم افزار جدیدی و راحت با رابط کاربری ساده و دوست داشتنی برای تغییر اندازه سریع و آسان و حاشیه نویسی عکس ها می باشد . این برنامه به شما کمک می کند که گروه های بزرگی از عکس هارا به راحتی و با چند کلیک برای ارسال نامه الکترونیک یا استفاده در وب سایت ها و یا برای ذخیره کردن در دیسک آماده کنید . Batch Picture Resizer  با تمام فرمت های اصلی عکی مانند JPG, BMP, RAW, TIFF, GIF, PNG, PCX, TGA و دیگر فرمت ها به راحتی کار می کند و می توانید تغییر سایز و دسته بندی تصاویر با کیفیت بالا  و چرخش آنها را بدون افت کیفیت به راحتی انجام دهید . picture resizer  توانایی بهینه سازی رنگ ها و روشنایی عکس ها ، تبدیل آنها به عکس های سیاه و سفید  و اضافه کردن متن به آنها را به سادگی به شما ارائه میدهد . این برنامه تعداد زیادی از دوربین ها را شناسایی میکند و با آنها سازگاری کامل دارد و امکان ذخیره سازی تصاویر آنها را به شما میدهد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Batch Picture Resizer 4.0:
- تغییر اندازه عکس ها به سرعت و به سادگی
- اضافه کردن متن وتصویر به حاشیه
- پشتیبانی از کنترل تحت خط فرمان سیستم
- چرخش خود کار عکس ها
- تبدیل و تغییر اندازه عکس ها بدون افت کیفیت
- پشتیبانی از فایل های CRW, CR2, NEF, PEF, RAF, RAW, DNG, MNG
- توانایی تغییر نام فایل ها
- بهینه سازی رنگ و نور در عکس ها
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله Vista و





FotoMix 8.1.1 نرم افزار مونتاژ عکس
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




یکی از اعمالی که اکثر کاربران رایانه قصد دارند با رایانه خود انجام دهند ، تغییر و زیبا سازی عکس های خود .بوده که اکثر کاربران دوست دارند برای خلق آثار زیبا و خلاقیت خود در زمینه گرافیکی این گونه اعمال را انجام دهند و تصاویری زیبا را شکل دهندو یکی از این اعمال ادغام چندین عکس به طور مثال قرار دادن تصویر خود در طبیعتی زیبا و یا اعمالی مشابه این می باشد. FotoMix 8.1.1 نرم افزاریست که با آن می توانید تصاویر مختلف را به زیبایی با هم میکس و ترکیب کنید. با این نرم افزار حتی می توانید پس زمینه تصاویرتان را حذف یا با تصویر دیگری جایگزین کنید. از این نرم افزار می توانید برای میکس عکس های مربوط  جشن تولد و سایر مراسم هایتان استفاده کنید.

 



VueScan 9.0.15 Final نرم افزار اسکن حرفه ای
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


اسکن تصاویر حرفه ای با VueScan

VueScan 9.0.15 نرم افزار حرفه ای و در عين حال ساده ای است كه برای اسكن با كيفيت تصاوير بكار می رود. اين نرم افزار كيفيت اسكن تصاوير و عكس های شما را به شكل قابل ملاحظه اي افزايش داده و نتيجه ی بهتری در خروجي ارائه می دهد. همچنين دارای تنظيمات قدرتمند و پيشرفته ای است كه استفاده از آن منجر به افزايش كيفيت تصاوير اسكن شده ی حاصل از اسناد می شود. VuePrint يكي از محبوبترين و پركاربردترين نرم افزار های اسكن تصاوير به شمار رفته و توسط بسياری ازعکاسان، شرکت های خدماتی و کاربران خانگی مورد استفاده قرار می گيرد.


 


VueScan 9.0.13 Final نرم افزار اسکن حرفه ای
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


اسکن تصاویر حرفه ای با VueScan

VueScan 9.0.13 نرم افزار حرفه ای و در عين حال ساده ای است كه برای اسكن با كيفيت تصاوير بكار می رود. اين نرم افزار كيفيت اسكن تصاوير و عكس های شما را به شكل قابل ملاحظه اي افزايش داده و نتيجه ی بهتری در خروجي ارائه می دهد. همچنين دارای تنظيمات قدرتمند و پيشرفته ای است كه استفاده از آن منجر به افزايش كيفيت تصاوير اسكن شده ی حاصل از اسناد می شود. VuePrint يكي از محبوبترين و پركاربردترين نرم افزار های اسكن تصاوير به شمار رفته و توسط بسياری ازعکاسان، شرکت های خدماتی و کاربران خانگی مورد استفاده قرار می گيرد.